
 Navštíveno 470x 

 

 13.02.2010, 10:13 | 
hifim@ni@k | Upraveno: 2010-02-13 10:14:25
 Ahoj.
Nastal čas na výměnu rozvodů. Auto je Peugeot 406 Coupe 3.0 V6 24v, 140kW, r.v.1997.
Díval jsem se na netu a našel jsem celkem dost výrobců a nevím kterého zvolit. Můžete mi poradit osvědčeného výrobce, rozumný poměr cena/výkon ?
Našel jsem namátkou tyto:
FAG
INA
QH
SKF
FEBI
Timken
SNR
Díky za pomoc.
 
kdyz nedavam origo tak beru FEBI a nikdy zadnej problem
 

 13.02.2010, 11:55 | 
Hanes Když dávám SKF sadu tak tam jsou stejný kladky dle čísel a výrobce jako jsou v originále.
SKF si všechno nedělá, takže některý kladky překupuje a bývají tam fakt OEM výrobky, jen tam nebývá znak výrobce auta místo něj tam bývá jen ploška ale číslo je stejný. To samé s vodími pumpamy. To jsou mé zkušenosti.
Dost často jsou z výroby kladky INA.
 
Toto auto jsem si nekoupil jen z toho duvodu, ze rozvody stoji raketu :-)
Jinak myslim, ze neslapnes vedle, kdyz tam das sadu od GATES. V praci do vsech aut co delame davame jedine gates a jeste nebyl problem. Pokud mas znameho servisaka co ma slevu u auto-kelly tak to vem tam. 
 
febi skf gates .... je to putna všechno funguje a rozhodně ani jedna z těch značek nebude tak nekvalitní jako sou ty motory celkově, je lepší si ho takhle udržovat a vážit než aby tě potkalo co to jsem dělal včera :))
taky P406 a prostě nebejt to tak žabožroutsky vymyšleno tak se to nestalo :)
celej motor na odpis :)

 
Fuj, to ani nechci vidět :-)
Pro mně krásné auto a splnil jsem si sen, když rozpočet byl jen 150tis.
Koupil jsem ho v super stavu, za 30tis. jen olej a filtry. Bylo po celolaku, ale není bourané. Borec se o něj staral a prý ho nechal protiúčtem za Porsche.
Jen ty rozvody udělat a možná čepy, nebo stabilizátory apod.
 
Díky za rady, jdu něco pohledat.
 
Tak jsem našel kladky ( SKF ) a řemen Contitech ( jiný tam nemají ) za cca. 9500Kč.
Není to sice málo, ale není to ani nejhorší.
Snad ten Contitech bude OK, nebo mám raději vzít jinde Gates, Febi apod. Cenový rozdíl tam je zanedbatelný.
 

 14.02.2010, 13:04 | 
Rudi vem gates