
 Navštíveno 978x 

 
jedna se o passata rok 2002, 1,9TDI 74KW po vymene oleje a zaslepeni EGR ventilu.. tak kdyz jedu tak na pul plynu tak bez problemu ale jakmile potrebuju pridat vic tak jedna, dva a tri bez problemu a na ctyrce po chvilce citim ztratu vykonu a prestane tlacit turbo, tudis se to hodi do nouzaku, po chcipnuti a naslednem nastartovani zase turbo tlaci.. zkousel sem okouknou vsechny spony a vse ok.. diky za rady
 

 30.07.2010, 13:15 | 
macek Regulace turba, vaha vzduchu cidlo tlaku a teploty vzduchu atd. Me to treba delalo to cidlo tlaku  a teploty nabodni to na diagnostiku a budes vedet vic
 
ok, dik, tak jeste dotaz je tu nekdo s diagnostikou z okoli kladna?
 
jako macek, na VAG a uvidíš. nejdřív mu ale zkus dát pořádný kotel, ja měl uplně to samý (mám taky PD 74kW) a byla zatuhlá regulace na turbu. jezdila mi s tím mladá a po městě asi za 3l :) a normálně to zatuhlo, tak jsem mu jendou na doporučení o vikendu nandal co se do něj vešlo a už je to ok, v nouzáku jsem nebyl ani nepamatuju! musí se to občas pořádně protáhnout :)
 

 30.07.2010, 16:36 | 
kasko zkontroluj i hadičky od turba Kamarád měl to samé a našli jsme prasklou hadičku.
 
tak zatuhle urcite nic neni..:) zkusim jeste vymenit ty podtlakove hadicky kolem turba uz vypadaji bidne a stoji to par korun..