Auto HI-FI Club CZ

autohifi,auto hi-fi,auto hifi,autohificlub,auto hi-fi club,club, klub,fórum,autorádio,autozesilovač,autorádio cd,autorádio mp3,autorádio dvd, tuning,srazy,tuningshow,klub,emma,dbdrag,tuning,autotuning,carstyling, tlumeni, Alpine,octavia,Brax,Denon,Clarion,Pioneer,Sony,panasonic,Helix, Dynamat,dego,Hertz,Audison,Fusion,McIntosh,Focal,Rockford Fosgate,Dynaudio,JBL,xenony,becker,jvc,kenwood,ground zero,dietz,morel doorboardy ,zapojeni,felicia,pioneer,peugeot,zastavba,audio,306,repro,golf,instalace,dls,4x100,FELICIE,morpheus,helix,audi(forum)

o

Forum > Ostatní > D1 - opravy potrvají 10 let

 o Navštíveno 2993x o
o 10.07.2011, 10:54 | party_boy
Jako já nejsem žádnej stavař či něco podobnýho, ale proč mi připadá 10 let až příliš?

[ Link ]


o 10.07.2011, 11:02 | Rajdlos | Upraveno: 2011-07-10 11:03:53
ze by kvuli penezum a taky jak pisou v clanku kvuli casovemu harmonogramu
o 10.07.2011, 11:08 | Seat Power
to si zase nekdo namasti kapsu
o 10.07.2011, 11:08 | Phitypaldy
Jinde udělají 160km za 1 rok a u nás za 10...

Pokud to budou dělat technologiemi, které praktikují dnes tak stejně ten začátek bude za těch 10 let znovu v prdeli...

MUSÍME TO OPRAVIT.....
o 10.07.2011, 11:08 | party_boy
Že se někdo namastí, o tom nepochybuju. Ten časovej harmonogram bych chtěl vidět, tak nějak mi furt nedochází co tam chtěj těch 10 let dělat.
o 10.07.2011, 11:12 | party_boy
A taky nechápu proč teda už neudělaj po celý tý délce 3 pruhy.
o 10.07.2011, 11:12 | Link
Opírat se o lopaty a čumět na kolony
o 10.07.2011, 11:21 | crestik
...to zas vyrostou některým baráčky :-) Ale zas bude levnější nafta, pumpy budou muset jít dolů, bo RSD bude konkurent jaxviň :-)
o 10.07.2011, 11:24 | Kamil
co se týče opravy cest a celkově stavebních prací, tak je to tady u nás jedna velká tragédie a tunel vedle tunelu. Proč to nejde jako jinde, aby se makalo 24 hodin denně? U nás se dělá jen přes den a to tam stejně člověk vidí ty netáhla jenom stát...
o 10.07.2011, 11:25 | HIGHTOWER
njn, co nadělat, dopadne to jako R10, která má tak 8 let new povrch a už je to děs, nejhorší je to u Brandýsa ve směru na Prahu, a aby byli z obliga neb nemají prachy na opravu, dají tam doporučenou rychlost 60 km/h a tím je "údržba" hotová... je to tam už půl roku a nic se s tím nedělá.
Takže D1 bude jen a jen pouzavíraná, oprava stejně na nic, fakt paráda, hlavně že si někdo namastí kapsy, tak jako u těch Pandurů viz. článek a porovnání: [ Link ]
o 10.07.2011, 11:29 | HIGHTOWER
Kamil:
"Pracovní doba stavby: 07:00-16:00" Super cedule
"Probíhá technologická přestávka" Další super cedule, která lidi jen ještě více nasere, neb znám plno míst, kde tato cedule je dlouho dobu a nic se tam neděje.
Ono tam dát:
"Nejsou peníze, proto se nestaví" by fakt vypadalo blbě no...
o 10.07.2011, 11:32 | party_boy
Technologická přestávka už mě párkrát rozesmála, kurňa co to je? Stroje jsou utahaný? :-D
o 10.07.2011, 11:33 | dj.DEKL
Pokud by udělali povrch jako je na D11 od Poděbrad na HK tak by to bylo fajn... jinak včera projetý SLO a A (Lublaň,Villach,Salzburg,Linz) tak je to slušná jízda i na H&R podvozku.
o 10.07.2011, 11:35 | party_boy | Upraveno: 2011-07-10 11:36:17
To by bylo, párkrát jsem jel Praha - Přelouč, takže ten úsek znám.
o 10.07.2011, 11:36 | Woko_O
protože sme v ČR tak nevěřim že tady někdy něco udělaj pořádně ani za těch 10 let..
o 10.07.2011, 12:06 | HIGHTOWER
Technologická přestávka, to je třeba když dají nový povrch asfaltu, betonu a čeká se, až to dozraje, např., ale když je to někde na úseku 1 km, 2 týdny, nikde nic se tam dalšího neděje, tak je to jasný, nejsou prachy...
o 10.07.2011, 16:40 | Fipo
16km za 1 rok je fakt výsměch...
o těch 3 pruzích po celé délce ani nemluvím...ještěže D1 k životu téměř vůbec nepotřebuji :-)
o 10.07.2011, 18:04 | TROY
když jsme jeli do worthu tak jsem se divil proč kolem půlnoci ve Vídní makaj na dálnici - to je u nás hudba budoucnosti :(
Místo toho se napakujou dodavatéle apod
Nicméně by mě zajímalo jak často se třeba měřej náklaďáky přetížený na dálnici
o 10.07.2011, 20:09 | Luke_288
problém státních zakázek. když je soukromej investor, staví se jinak,protože je tlak na čas, bohužel u státní zakázky nikdo není motivovanej k tomu, aby součástí zadání výběrovýho řízení byla podmínka práce na směny. a klidně at dají milion měsíčně tomu, kdo to bude hlídat a šlapat po nich. jenže k tomu bohužel nedojde.
o 16.07.2011, 11:57 | madmaik
[ Link ]
16km za dva dny :D
o 16.07.2011, 15:55 | Daryl (A)
Chce to udelat poradne ten zakon o verejnych zakazkach.
1) ve verejne zakazce neexistuje obchodni tajemstvi. Smlouvy, rozpocty ..vse ma byt verejne. Myslim, ze pak pod takovou verejnou kontrolou by si nedovolili nadhodnocovat zakazky a domlouvat nesmyslne dlouhe terminy.

2) u takove zakazky bych zadal zarucni lhutu aspon 10 let. V ramci zaruky hradi veskere opravy vyherce verejne zakazky.
o 16.07.2011, 22:56 | HIGHTOWER
madmaik: teď jsem to taky četl, co na to říci... :-(
o 17.07.2011, 00:44 | Lukasino
jako madmaik, zrovna jsem to sem chtel dat :o)))

A to je 16km vc. strzeni mostu, tj. predpokladam ze budou delat i novy most :o)))
o 17.07.2011, 09:13 | HIGHTOWER
No jo, ale copak existuje nějaká firma, která by nechtěla dostat zajištěný příjem velkých peněz na 10 let? Samo, je jich plno a ti, který o tom budou rozhodovat, mají vysmáto, neb to bude tak velké všimné, viděl bych to nastejno jako u tunelu Blanka...
o 17.07.2011, 10:29 | party_boy
madmaik > To je mazec no.
o 17.07.2011, 12:21 | Syrup
je to sice hnus, ale po procestovani cerne hory a srbska jsem rad i za tu D1icku :))
o 26.09.2013, 13:25 | HIGHTOWER
No tvl, to je k blití, prachy, prachy, a prachy a lidi, pozabíjejte se, pos...e se - [ Link ]

předposlední odstavec viz. FRČ na videu v čase 3:45 a dále a to byl rok 1997, je 16 let od té doby a stále to samé...

[ Link ]
o  Zpět  o  Nahoru
o
 

Vložit nový příspěvek do fóra


  Pro vložení příspěvku musíte být přihlášen/a.
Stránka vygenerována za 0.3405 sekund.