Auto HI-FI Club CZ

autohifi,auto hi-fi,auto hifi,autohificlub,auto hi-fi club,club, klub,fórum,autorádio,autozesilovač,autorádio cd,autorádio mp3,autorádio dvd, tuning,srazy,tuningshow,klub,emma,dbdrag,tuning,autotuning,carstyling, tlumeni, Alpine,octavia,Brax,Denon,Clarion,Pioneer,Sony,panasonic,Helix, Dynamat,dego,Hertz,Audison,Fusion,McIntosh,Focal,Rockford Fosgate,Dynaudio,JBL,xenony,becker,jvc,kenwood,ground zero,dietz,morel doorboardy ,zapojeni,felicia,pioneer,peugeot,zastavba,audio,306,repro,golf,instalace,dls,4x100,FELICIE,morpheus,helix,audi(forum)

o

Forum > Ostatní > letní pneu, jaké?

 o Navštíveno 12192x o
o 03.03.2012, 17:57 | kasko
Pomalu se blíží čas přezouvání na letní pneu. Řeším otázku, jaé?
225/40 R18, na Superba, 2.0TDi.
měl jsem tam Michelin PS2, moc nevydržely. Předtím Brid. potenza RE050A, ty byly hodně měkké a mizely před očima.
Požadavek je dlouhá výdrž, aby relativně držely a nehučely...

Díky


o 03.03.2012, 18:00 | LukeFab
za mě Barum Bravuris
o 03.03.2012, 18:00 | BMWE30
matador mp46 hectorra2 obouváme je na A6 superby a jiné luxusnější vozy pokud chce zákazník ušetřit a ještě jsme se nesetkali se špatnou odezvou. Za ty prachy opravdu povedená pneu.
o 03.03.2012, 18:01 | BMWE30
co se týče dlouhé výdrže. tak tě ujištuji že dnes je marketing postaven tak aby zákazník kupoval, takže výrobci vsadí na lepší vlastnosti pneu na úkor životnosti. což je podle mne dobře.
o 03.03.2012, 18:05 | walish
Jistě,Barum je BEST :DDD

kasko: Vzal bych asi Dunlop SP Sport 01 nebo SportMAXX. Hodně kvalitní gumy.
o 03.03.2012, 18:42 | LukeFab
walish:Nevim čemu se smeješNevidim duvod dávat 2x tolik za pneu,když na normální povoz to stačí..Výdrž mají luxusní,nehučí a drží i na mokru.
o 03.03.2012, 18:46 | walish
Když myslíš. Já bych si to na auto nedal,dělal jsem v pneuservise, takže na to mám asi jiný pohled než ty.
o 03.03.2012, 18:47 | BMWE30
taka tak a Dunlop také není velká výhra ze začátku ok a v polovině ojetí se začně projevovat hlučnost dunlop má sám o sobě tvrdší směs. Ještě mne teď napadly Continental contisportcontact 3 popřípadě 5. osobně na tuto značku nedám dopustit vynikající vlastnosti na suchu i mokru. cena trochu vyšší ovšem
o 03.03.2012, 18:50 | LukeFab
ok,beru to.Pro moje potreby jsou vyhovujíci.Když je porovnám s Goodyear Eagle F1,tak jsem nepoznal rozdíl,kromě toho,že mi mizely před očima.
o 03.03.2012, 20:17 | Rudi
Určitě ty Contíky, tak popisuje E30...
o 03.03.2012, 20:52 | PlusOne | Upraveno: 2012-03-03 20:56:20
Budu řešit to samé, v tomtéž rozměru. Na druhým autě mám Hankook K105 Ventus Prime a za dvě sezóny z nich ubyly tak dva milimetry (najeto dohromady kolem 15.000). Spokojenost na suchu i za mokra. Takže vsadím na tuhle značku i ve větším rozměru, jdu do Hankook K110 Ventus V12 EVO.
o 03.03.2012, 21:00 | Pajk
Já kupuju jen Continental. Teď beru sadu ContiSportContact 5.
S jinčí značkou jsem nebyl spokojen.
o 03.03.2012, 21:02 | BMWE30
Pajk: moje řeč. Contipositiv :)
o 03.03.2012, 21:13 | tommas
Contíky super, ale najel jsem na nich tak 15 tisíc a hotovo. Každou sezónu novou sadu gum? To je docela ujetý
o 03.03.2012, 21:30 | Pajk
tommas: Tak takovou zkušenost mám s Michelin... Conti kupuju ze dvou důvodů. Vydrží mě dýl a kámoš dělá v barumce, takže je mám za solidní cenu. Asi jsi ten rok jezdil moc drifty. :D
o 04.03.2012, 09:39 | dj.DEKL
walish: co se děje s Barumkama že bys je nedal na auto ?
o 04.03.2012, 10:21 | Dave1984
za tu cenu jsou Barumky hodně solidní, teď mám na autě FALKEN ZIEX ZE-912 XL 215/40 ZR 18 a jsem spokojený, už je mám druhou sezónu, předtím jsem měl Dunlopy SP sport1 a ty byly taky dobré, rozdíl jsem nepostřehl, ani s jedněma jsem se nedostal do kritické situace, že by ztratily adhezi na mokru třeba...Otci kupuju asi už třetí sadu barumek a je velmi spokojený, dost vydrží...
o 04.03.2012, 12:58 | crestik
buď chceš něco, co drží, nehučí atd, nebo něco, co je přesně opak a nemizí...kompromisy moc nejsou
o 04.03.2012, 18:08 | Augi
Continental SportContact 2 - vydržely 15tkm
Pirelli PZero Rosso - vydržely 15tkm
zimní Michelin (nevím typ) - vydržely 30tkm

Contíky nějlepší na brzdách a na vodě.
Pirelli nejlepší v zatáčkách.
o 04.03.2012, 19:31 | JP
Bravurisy jsou naprosto příšerný pneumatiky, jejichž jediná výhoda je dlouhá výdrž. Momentálně mam s nima už třetí nedobrovolnou zkušenost (koupil jsem na nich auto). Je to necelej rok stará stará sada 225/45/17. Ta guma neuvěřitelně degraduje jízdní vlastnosti auta. Samozřejmě, pro někoho kdo jezdí nonstop klobouka a nikdy nemá potřebu svézt se svižně je to prakticky fuk (alespoň do doby, než dojde třeba na nějakej akčnější vyhýbací manévr). Nepoznat rozdíl mezi Bravurisama a Eagle F1 (za předpokladu podobnýho stavu/stáří)? Teda nejsem žádnej pan jezdec, ale to bych musel mít v rukou úplně nasráno abych to nepoznal v první svižně projetý zatáčce...:)
o 04.03.2012, 19:40 | JP
Pirelli P-Zero Nero, Dunlop SP Sport MAXX, Goodyear Eagle F1 GSD3, tyhle 3 můžu z vlastní zkušenosti doporučit. Akorát Nera i Eagly musej mít dobrej vzorek, jak se sjedou pod 3mm tak vyhodit, jinak je to zvlášť na mokru dost špatný, ale to skoro u všech pneu. Jak Nero tak F1 vydržely min. 40tkm=2 roky, což mi nepřijde špatný jestli nenajedeš 100tkm ročně.
o 04.03.2012, 21:14 | tommas
Contíky mi vydržely fakt málo, ale asi nejlepší pneu co jsem měl, na vodě v kolejích na dálnici drží jak na suchu.

Bravurisy jsem dojížděl na diskách co jsem koupil a na vodě nic moc, takže bych si to na auto nedal.

Vloni jsem jezdil OptiGrip nebo jak Good Year jmenujou. Po sezóně tam moc vzorku nezbylo, ale vydrží víc než Continental, na vodě to docela ušlo. Ale zase děs je ta hlučnost.

Takže si člověk nevybere. Ale třeba letos mám na zimu Michelin Alpine a jak na suchu, vodě nejlepší guma. A mám pocit, že vydrží víc než letní:-)))
o 05.03.2012, 17:53 | endru.ondra
Taky budu řešit ten samej problém, a tak který by ste obuli gumy na S4 cca do 12K ? za sadu ?
o 05.03.2012, 18:00 | BMWE30
endru.ondra : co tak napsat rozměr docela by to pomohlo při výběru
o 05.03.2012, 18:08 | endru.ondra
225/40/R18
o 05.03.2012, 18:15 | BMWE30
endru.ondra: Continental XL FR ContiSportContact 5 i když trochu přes limit, Matador MP46 XL tady by jsi se s cenou vlezl a nejsou to vůbec špatné pneu, Toyo T1-R RF pro ostřejší jízdu.
o 05.03.2012, 18:21 | Midnite
je sranda pozorovat, jak zde platí placebo efekt :)
o 05.03.2012, 18:39 | cr4sh3r
asi jako Midnite :)
o 05.03.2012, 19:43 | endru.ondra
Placebo efekt?
o 06.03.2012, 13:48 | RedBaron
Jít se poradit s výběrem pneu mezi lidi, kteří nepoznají rozdíl mezi GoodYear F1 a Bravurisem, to je asi tak stejně dobrej nápad jako jít se o tom poradit o tom s Růženou do prasečáku. A nepoznat gumu, která umí být na mokru rychlejší než ta druhá na suchu, to už chce fakt talent.

Další příspěvek mě taky pobavil, Michelin Alpin A4 mám na autě tuhle zimu a jsou všechno jiné jen ne dobré na mokru. A vydrží víc než letní, no to určitě, když je na standardy zimáků tvrdá jako šutr. Obě konkurenční pneu, jak Conti TS830P, tak Dunlop M3 3D, byly na vodě podstatně lepší než tahle Michelinka, na její obhajobu musím říct, že to je první guma na 330d, která mi vydrží déle než půlrok a zbydou mi asi na další zimu.
o 06.03.2012, 14:00 | tommas
RedBaron: možná je to koncepcí auta (RWD/FWD), nebo nevím. Ale vloni jsem jezdil zimní nějaké Bridgestonky (Blizak nebo jak se to jmenovalo) a na dálnici v dešti docela peklo. Letos mám Michelinku a jsem spokojený, v kolejích na dálnici mi do 150km/hod drží a víc ten ropák stejně jet nechce. Takže jsem spokojený.
Ale dotaz zněl na letní pneu:-)))
o 06.03.2012, 18:03 | cr4sh3r
RedBaron: GoodYear F1 je dobrej na vodě??? Možná tak na odvod aquaplaningu, ale určitě ne na nic víc. Dyť ta guma je mrdka dokud se nezahřeje a na vodě fakt zahřát nejde.
o 06.03.2012, 18:16 | Honza2.016v
bravuris už mam léta na coupe a nemyslím si že jsou nějak špatný, a to pana klobouka rozhodně s coupe nejezdíme... na suchu OK, za mokra sem neměl zkušenost, auto jezdí za sucha... celkově maj najeto cca 20tkm

dřívě sem míval na tipu bravury - na vodě na dálnici v kolejích OK, na normální ježdění pohoda, vydržely cca 50tkm..

toyo t1R mam nyní na tipu, držej dost sucho, mokro , po 5000 km mam předky KO, zadky 50%

na alfě mam good year eagle F1 a nestěžuju si - tichý, držej, an vodě OK, pořídil sme je i na bravo HGT... rozumě mizej (odhaduju životnost na 50tkm běžnýho ježdění, kde předtím byly pirelky P5000 (vydrželi 70tkm, voda OK, ale strašně tvrdá směs)...

na stilu sme měl dunlopy sp sport bla bla... a continentaly - obojí tvrdý jak puk, continentaly na vodě nic moc..je pravda že ty gumy jsou taky 8 let starý... na tento rok sme pořídil matador mp46 hectorra2 .. nevím co na českejch značkách kdo vidí něoc špatnýho.. s matadorou mam dobrý zkušenosti v oblasti sportovních gum, a dříve sem měl i dobrý civilní zimáky...
o 06.03.2012, 18:45 | Tuner#2 | Upraveno: 2012-03-06 18:47:53
Já zas nechápu jak v dnešní době může mít někdo jako modlu zastaralý symetrický vzorek, když je tu řada asymetrických vzorků s lepšíma vlastnostma jak na suchu, tak vodě namátkou Pirelli P série, Continental Conti série, vyšší řada od Nokianu G2 Z apod.

Navíc Barum se navíc pravidelně umisťuje v půlce pole výrobců, pro mnoho lidí dostačující guma a nechápu tu vlnu nevole zde uměle vyvolanou na ahc asi tak jako je zde odsuzována Škodovka ať je jaká a je a udělá co udělá...

Navíc pokud se chci opravdu svést, tak nehledám mezi sériovkama, ale koupím semislick A048 a nebo R888, neb to je úplně ale úplně o něčem jiném...
o 06.03.2012, 22:12 | RedBaron
Můžu říct, že když jsem sundal ContiSporty a nazul GY F1, tak to bylo jako přesednout do jinýho auta. A to hlavně na vodě. Hodně gumy, co drží na silnici, málo mezer které na suchu obírají o trakci, přitom dobře tvarovaných a odvádějících vodu a směs, kterou jsem ani při největších prasárnách nedokázal přehřát, to je recept, který aspoň pro mě funguje fakt dokonale.

Semislick je právě na vodě úplně v hajzlu a cena, natož poměr cena/výkon je žalostný. Kupuju sadu na sezónu, ne na měsíc. Na GY F1 jsem najel kolem 15 tisíc, z toho 10 tisíc sloužily fakt špičkově, pak už jsem byl opatrnější a opatrnější a začaly trochu hučet, asi tak jako průměrné zimáky.

Nejde o asymmetriky, ale staré GS-D3 s indexem W (270 km/h). A jestli si někdo myslí, že všechno nové je vždycky lepší, tak z toho mě právě celý automobilový průmysl a příslušenství už dávno vyléčil. Chvíli jsem váhal jestli dám letos nové Potenzy S001 ale ještě seženu GS-D3, tak jdu do nich (asi naposledy) znovu.

Vole nevole, jestli má těch 20m dráhy při brzdění ze 160 km/h rozhodnout o tom, jestli to v klidu ubrzdím nebo budu řešit průser, tak prosím radši Barumky ne, děkuji.
o 06.03.2012, 23:26 | Midnite
RedBaron: byl si někdy ve fabrice, kde se pneumatiky vyrábí sakra?
Btw jak můžeš napsat že semislick ne, když je prostě nevyužiješ?

Jako Tuner
o 07.03.2012, 10:39 | Conan
Ano, Barumky obsazují v testech standardně "střední" místa, takže není důvod je pro běžné ježdění nebrat.
o 07.03.2012, 12:35 | RedBaron | Upraveno: 2012-03-07 12:35:24
Midnite: Vůbec nevím, o čem mluvíš. Napsal jsem, že semislick sjedu za měsíc a takovou gumu nehledám a navíc na vodě nefunguje vůbec, je to guma jenom na suchý asfalt. Hledám běžnou lepivější pneu na jednu sezónu, v létě najedu do těch 15 tkm, přes zimu cca dalších 10tkm.

Conane, proti tomu nemám vůbec nic, jen proti tomu, když někdo řekne, že nepozná rozdíl. Takový člověk pak ale nemusí řešit vůbec žádné vlastnosti pneu a má vybírat čistě podle poměru cena/výdrž.
o 07.03.2012, 14:15 | CervinVega
vzal jsem Potenzy RE50A v 235/45R17, za me jedna z nej pneu co se tyce gripu, logicky vice ubyva, 2 sezony vydrzi, pak bude beztak jina kara...
o  Zpět  o  Nahoru
o
 

Vložit nový příspěvek do fóra


  Pro vložení příspěvku musíte být přihlášen/a.
Stránka vygenerována za 0.3219 sekund.