
 Navštíveno 4993x 

 

 02.05.2012, 19:15 | 
bafis Po dvoumesicnim badani a rozhodovani jestli maly, velky, na plyn nebo na naftu, ALE HLAVNE automat a usporny auto pro manzelku jsem se rano rozhoupal a zajel pro Passata, ikdyz do posledni chvile jsem se rozhodoval mezi nim a o 4 roky mladsi Octavii combi tdi v AAA auto praha, za stejnou cenu Nakonec rozhodlo to ze v Passatu ac je starsi, je vse takrka nove, tudiz je auto bez investic, coz u druheho by bylo nejasne a spis bych riskoval. Je to nastupce manzelciny nynejsi octavie 1.6 i ktera musela pryc diky spotrebe, ikdyz ta po repasu hlavy a vymene poradneho oleje znatelne klesla, dneska jela 180 km s prumernou spotrebou za 8.5, ale i tak ji znatelne prekonal novy prirustek do rodiny, ten jel domu za krasnych 5.1 nafty, pri udanem vykonu 109 kw.
Takze jsem max spokojen a opet TDI positive. (Nismo :-p)
Jinek je to tento z vw clubu a je na nem znat ze je po fandovi znacky a detailistovi  
[ Link ] 
 
 

 02.05.2012, 19:17 | 
bafis Cestou domu...

 
No jeste si odlozit bokem sem tam dvojku za ty folie :-)
Jinak krasavec...
 

 02.05.2012, 20:01 | 
bafis u nas zatim merak nemaj :) ale predni pujdou dolu, nebo je udelam takhle, co by na to asi rekli soudruzi ??

 
2 bafis: by sa poblili a dali Ti cenu útechy za najhnusnejšie fólie na aute :-P
 
což se k ceně útěchy za auto samotné bude hodit :-D:-D
 
AFNko jo? tu folii prosim te urcite nedelej jak to ma ten golf, to je kentus.. jinak passat hezkej
 

 02.05.2012, 20:37 | 
vomy7 Jako vondto, Passátek moc hezkej, ale ta folie... :D
 

 02.05.2012, 20:45 | 
bafis jj AFN
walish : Hele tobe ty špagety lezou na mozek ne ?? Muzu te ubezpecit ze az budu shanet auto ktery tejden jede a pak je mesic v servisu, tak si koupim itala zacnu poslouchat Ramazottiho a s tebou budu chodit na pivo. 
 

 02.05.2012, 21:22 | 
JP Jsem si teď vzpomněl na jednoho servisáka kterej kamaráda každej čtvrtrok při placení servisu uklidňuje "tyvole ten folks vole, to se sice vole vysere, ale to vole vopravíš a furt to jezdí vole, tak co tady vole budeš vymejšlet nějaký vole japonce nebo vole italy nebo podobný vole chrajzléry, to se ti vole vysere a nikdo ti to nevopraví žejo vole". Ten kamarád tam jezdí Passatem B5 TDI 96kW Variant a co 3 měsíce je to oprava za víc než 10:D. Přední náprava každej rok (a to má sériovej rozměr pneu), motor už má minimálně třetí protože dva zadřel (první se prostě neznámo proč chytil i když měl správnej olej, u druhýho mu olej během chvilky vyházelo turbo), turba to samý... a to s tim skoro pořád jezdí jak když veze vajíčka:)
 
A mohl by tu nekdo napsat misto tehle OT konkretni auto u kteryho se nikdy nic nemuze vysrat a lejou se jenom phm a olej? 
 
kolik na tu napravu rocne najede? :-D
 
Tuk tuk, co moje oktavka II s nejhorsim motorem 2.0 PDI, najeto 150, menim olej, filtry, leju naftu...
Ono to bude tim, ze kazdej desetileta vojeta pastika ma 120 tis najeto, pritom ma 3-5x tolik a sere se, protoze proste pri tehle km to uz nedrzi. 
 
02.05.2012, 21:27 | Luke_288
Cadillac STS
 
Prof: nerek bych, nekdo ho tu ma a zrovna nedavno resil nejakej fail. Nejakej dalsi tip?
 
hmmm, to se ti jenom zdalo, to muselo byt OT nebo pokus o vtip
 

 02.05.2012, 22:02 | 
bafis 
100 nejspolehlivějších aut na britských silnicích - Warranty Direct
Poř.	značka	Reliability Index	přepočtené náklady na opravu [Kč]
1.	Toyota Corolla	4	4200
2.	Suzuki Alto	7	2700
3.	Honda HR-V	8	6000
4.	Ford Fiesta	14	3100
5.	Honda Jazz	16	5500
6.	Volvo S40	18	3800
7.	Mazda 2	20	3200
8.	Lexus IS	21	11100
9.	Mitsubishi Colt	21	8900
10.	Toyota Yaris	22	4800
11.	Peugeot 207	22	9300
12.	Mazda MX-5	24	7200
13.	Honda Civic	27	9100
14.	Nissan Primera	28	7200
15.	Fiat Panda	28	5500
16.	Honda CR-V	29	9700
17.	Nissan Micra	31	5800
18.	Ford Puma	31	4900
19.	Peugeot 206 CC	32	5200
20.	Mitsubishi Space Star	32	5500
21.	Subaru Legacy	33	6200
22.	Ford Fusion	33	5100
23.	Honda Accord	33	10600
24.	Mazda 323	33	5300
25.	Volkswagen Polo	35	5400
26.	Toyota Corolla Verso	36	14200
27.	Toyota Celica	36	10800
28.	Suzuki Wagon R	36	8600
29.	Citroen Saxo	36	5000
30.	Renault Clio	36	4900
31.	Ford Ka	37	4500
32.	Volkswagen Lupo	37	3900
33.	Volkswagen Beetle	39	5600
34.	Subaru Forester	41	7100
35.	Toyota Prius	42	6300
36.	Skoda Octavia	43	4700
37.	Citroen Xsara Picasso	43	5900
38.	Mazda 3	43	18400
39.	Citroen Berlingo Multispace	44	4800
40.	Nissan Almera	45	7300
41.	Smart Forfour	48	5500
42.	Kia Sorento	49	8800
43.	Skoda Fabia	49	5500
44.	Peugeot 406	50	5800
45.	Suzuki Grand Vitara	50	9300
46.	Daewoo Matiz	50	7900
47.	Citroen C4	52	6300
48.	Ford Focus	53	6800
49.	Volvo C70	53	6400
50.	Peugeot 107	54	7000
51.	Citroen C3	55	6000
52.	Mercedes-Benz SLK	55	8300
53.	Chrysler 300C	55	7100
54.	Volvo V40	56	7100
55.	Lexus RX	58	12900
56.	Citroen C3 Pluriel	59	8600
57.	Peugeot 206	59	6300
58.	Volkswagen Passat	60	5800
59.	Peugeot 306	61	4900
60.	Citroen Xsara	61	5500
61.	Nissan Terrano	62	6600
62.	Vauxhall Astra	62	6700
63.	Mazda 6	64	11400
64.	Seat Leon	65	6700
65.	Mitsubishi Carisma	65	8600
66.	Toyota Avensis	66	9700
67.	Nissan Almera Tino	66	7100
68.	Peugeot 307	67	6400
69.	Fiat Punto	67	7500
70.	Vauxhall Meriva	67	8100
71.	Seat Ibiza	68	5700
72.	Vauxhall Corsa	69	6100
73.	Vauxhall Zafira	69	7200
74.	Smart Fortwo	70	8000
75.	Vauxhall Vectra	70	8800
76.	Seat Toledo	71	5700
77.	BMW 3 Series	74	7100
78.	Fiat Multipla	74	4900
79.	Mini Cooper	75	9300
80.	Ford Mondeo	77	7000
81.	Lexus GS	82	9900
82.	Volkswagen Golf	82	7600
83.	Smart Roadster	82	7100
84.	Volkswagen Golf Plus	82	9200
85.	Rover 25	83	8900
86.	Rover 45	83	8900
87.	Citroen C5	83	7100
88.	Toyota Rav4	84	10300
89.	Toyota Land Cruiser	84	12600
90.	Volkswagen Bora	88	8300
91.	Nissan X-Trail	89	11300
92.	Chrysler PT Cruiser	90	7800
93.	Citroen C2	91	10600
94.	Volvo XC70	91	8500
95.	BMW Z4	91	8200
96.	Renault Modus	92	5300
97.	Ford Focus C-Max	93	8200
98.	Fiat Ulysse	94	11200
99.	Toyota MR2	97	9900
100.	Saab 9-3 Convertible	97	6700
 

 02.05.2012, 22:18 | 
kuja Passat peknej :) 
Jo a kdyz se tu bavite o spolehlivosti, tak ja sem si ke 4 roky starymu bezproblemovymu Coltovi poridil Lagunu II MY 2004, abych se nenudil, tak dci :D A i v nejcernejsim scenari me ve finale vyjde s porizovackou levnejs, nez koncern stejnyho roku, ale budu aspon jezdit pohodlne a stylove :D 
 
bafis:
Auto znám z VWC, snad budeš mít větší štěstí s tím automatem, než bývalý majitel...
 

 02.05.2012, 22:31 | 
bafis Plus : s byvalym majitelem jsem kontaktu, vi ze to byla jeho chyba, nacipoval to na 150 a jezdil jak prase, to ta prevodovka nemohla vydrzet, je tam nova se zarukou a v aute bude manzelka vozit mimino, takze se nebojim...
 
prijde mi to jako sebevrazda dat na AHC fotky koncernovyho auta :-D
 

 02.05.2012, 22:37 | 
bafis rad provokuju a blby keci mi nevadej...bavim se :)
 

 02.05.2012, 22:38 | 
JP Proč hledat (neexistující) auto na kterym se nikdy nic nemůže vysrat? Když se něco vysere tak to opravim, ne? Průser je jedině tehdy, když mě auto někde nechá, což se mi ještě nikdy nestalo. Mě při debatách o ojetinách unavujou ty neustálý kecy na to že auta z týhle země jsou kasičky, auta týhle značky super spolehlivý apod. Přitom je to úplně jedno, já znám majitele RAV4 kterou kupovali novou před 4 lety a za tu dobu do servisu (nepočítám spotřebák!) nasypali skoro tolik co to auto stálo. Já měl dva Fiaty Coupé, dvě Alfy GTV, Lancii Kappa Turbo (tzn. všechno auta z konce žebříčků spolehlivosti jestli se nepletu) a mimo spotřebák se mi za 7 let vysralo asi 5 věcí, z nichž žádná nestála na opravě přes 2tkč. Když už někdo tolik řeší spolehlivost u ojetiny, tak nemá smysl řešit kde to auto vyrobili, ale jak se k němu chovali předchozí majitelé a v jakym je stavu.
 
A on ho nekdo hleda? Me prijde, ze se do typicky takovyhle threadu prisere nekdo kdo mysli jak je vtipnej a zacne psat rozumy. Predpokladam, ze kazdej kdo ma vsech pet pohromade musi vedet, ze napristo kazdy auto je riziko, zvlast ojety. 
 

 02.05.2012, 23:06 | 
JP Podle toho co píšeš ve 21:27 ho hledáš ty, nikdo jinej asi ne.
 
Osobně mám Focuse MK1 z roku 98 (takže fakt první model). Co se s ním dělo dřív dodnes s jistotou nevím, ale za těch 7 let co ho mám já, se mi mimo spotřební věci, vysrala pouze jedna věc. Ta mě stála akorát hromadu nervů a cca 70 Kč za jeden šroubek origo Ford. Jinak pouze desky, kotouče,olej,náplň do ostřikovače,výměna brzdové kapaliny,podvozek apod. a teď mě čekají rozvody dle km. Začali mi hnít dveře dole na lemech, ale to mě ani u 13 let starýho nepřekvapuje a doma už mám nové.
Všechno záleží na tom, jak se k tomu člověk chová. Nicméně francouze bych si pořídil max tak nějakou raritu do garáže :o)
Pašík vypadá pěkně a pokud se o něj majitel staral, tak proč ne a přeju hodně šťastných km manželce i prckovi ;o)
 
no pokud mas 4q automat tak potes prdel....... a afn na 110kw to sem zvedavej za jak dlouho ti to bude zrat 5l (never palubaku po cipu)  nafty a 2l vody na sto :-) .....naprava s temahle kolama to bude pecka :-)
Luke_288 : myslis fail pal. cerpadla kvuli lpg ?:-):-)
 

 03.05.2012, 07:06 | 
bafis Nismo : jo je to 4° stupnovej automat, ale v tom problem nevidim, v oktavce ho mam taky, ma naskakano 290, vzivote na nej nikdo nesahl a funguje jak ma... ten cip...no uvidime no a ty kola jsou hezky, ale jsem realista a vim jak je to passatovou napravou, takze asi budou vymena za mensi, na druhou stranu najezd nebude vysokej na to aby se naprava delala kazdej rok.
Dneska jedu ke svemu mechanikovi a proberem to...
 
JP: ne, to si mozna jen sedis na vedeni a nepochopil jsi, ale to nic
NP: uz nevim, ale myslim, ze to bylo neco jinyho
 
Hele a koukali jste vubec na tu tabulku? Když se tu chcete dohadovat? :) Kurnik vždyť v první 20 jsou až na pár vyjímek se kterýma bych nejel ani Praha-Brno... Ukažte mi Jazz, kterej má nakroutíno 300tis km? Například... 
 
Area51: Jazz to sice neni, ale je to stejnej typ auta:
 [ Link ]  1247 1252 1282 4294962861 4294962790 1216&page=1
Nevim, co je na tom divnyho, kdyz je nekdo masochista a da takovou porci v takovym aute.. Ale verim, ze minimalne jeste 100 tisic da... A ne?
Navic kolik takovej aut jezdi, ze? na tachaci klasiku 150 a buh vi kolik skutecne..
Kazdopadne bafis hezky pasik za ty prachy, proc ne.. 
 

 03.05.2012, 08:50 | 
Drtič Já měl fail čerpadla na STS :-) a k tomu nově fail levého předního ložiska na kole. Už je objednáno a čekám na další fail :-)
 
badczech: 150tkm na tachecu, jo jo, takovou klasiku sem nedávno koupil. Kdo ví, kterej násobek se před to číslo hodí :)
 
4q a 290 ? ...... :-):-) to si celosvetove asi jedinej. .....bud je to renonc a ta 1.6ka ho proste nevykurvi jak je slaba ale jinak kazdymu maximalne do 200k....spis je to do 150ti bez vymeny oleje tak 100...bez vymeny oleje 290 totalne nerealny, pokud chces tel na republikove jednoho z top automataru a pokecat o tom proc je 290 nemozny tak dej vedet ale pistnice tohle proste neumej vydrzet a stojej 30k a jinak sou nesehnatelny..... ses si jiste ze 290 najel fakt bez dotknuti? mate to snad od novyho ze to muzes tvrdit ?:-) ja bych tipnul ze to je druha skrin a diky 1.6 to stale zije.....se 110kw poznas co je peklo ale pokud je zaruka tak asi srat na to.......sice mas kombinaci nejlepsi tdi co kdy vyrobily vs. nejhorsi automat vubec siroko daleko ale kdyz tam je zaruka tak motor to snad prezije a kooa das jiny a s malym najezdem by to mohlo parlet jezdit :-) uvidis no:-)
 

 03.05.2012, 12:19 | 
bafis Hele je k tomu nekde serviska a nikde ani zminka ze by na to nekdo sahal,posledni tri roky to mam na dohled a taky nic.
Jinak passata vratim zpet na puvodnich 81kw abych nemusel mit strach o motor a prevodovku.
 

 03.05.2012, 14:09 | 
clown passik peknej ..
jen doufam, ze motor nemas napadenej kutilem domacim z aitorizoveho servisu Skoda :((  aneb .. setri dal :)
 

 03.05.2012, 16:33 | 
bafis Ne je tam čip od Power Tec, mam k tomu papiry cd a vse ostatni, je to v zaruce jeste snad 2 roky, nebo 100 tkm.
 
pak kdyžtak napiš,za kolik to reálně jezdí,známej měl to samý a ze spotřeby byl nějak rozladěnej..
 
ja mam teda AFNko v A6 avant, bez cipu a moc rozladenej nejsem, do 6l jezdim
 
vondto: v automatu? protože známej to měl nejdřív v manuálu a pořád masturboval jak jezdí za 5, a potom si koupil to samý, ale automat a furt brečel jak tam teče 7-8
:D
 

 04.05.2012, 09:34 | 
clown Vencaf 
hele s DSG  
1.9 77kw OII jezdim Praha Bratislava pod 7l (140tkm furt)
2.0 TDI OII 103kw 8v, stary do 6l  
2.0 TDI SII 103kw na 17" kolech nekde kolem 7.4 - 7.6
2.0 TDI SII 103kw na 16" kolech 6.5
cim slabsi motor k automatu, tim vetsi pruser
 
 02.05.2012, 22:31 | bafis
Podle jeho tématu na VWC se mu ta převodovka srala ještě předtím, než to čipnul. 
Kdyby ses chtěl registrovat na VWC, tady máš téma o autě k nahlédnutí: 
[ Link ] ať víš. Bez registrace se neotevře.
 

 04.05.2012, 18:29 | 
bafis registraci mam, kouknu...
 

 04.05.2012, 21:10 | 
bafis Tak jsem to procetl a beha mi teda mraz po zadech, na druhou stranu kdyz popisuje jak s tim jezdil, coz jde videt i na videich, tak se moc nedivim ze se to sralo, ten automat neni stavenej na zavodeni, ale na normalni jizdu, takze doufam ze nam to vydrzi. Pro jistotu pujde i ten cip pryc.
 

 04.05.2012, 21:18 | 
Kamil07 | Upraveno: 2012-05-04 21:18:56
 Pořizovací cena: 74 000,- Kč
Mé investice aktuálně: 257 900,- Kč
I s koupí to dělá k 18.12.2011: 331 900,- Kč
Nasypat do servisu takového auta 257 900,- Kč, tak se asi zastřelím :-)
To už musí být všechno nové, ne?
 

 04.05.2012, 22:45 | 
bafis Novy tam je fakt skoro vsechno, absolutne nic neklepe,nevrze, takhle vonavy a nalesteny auto jsem jeste nekupoval :) No a ta prevodovka ktera se tak srala je pryc a je tam jina po repasu. Konecne to taky nekoho po roce napadlo, ze bude lepsi dat jinou, nez se do nekonecna hrabat v ty stary....
 
Tak hlavně ať slouží a jsi s ním spokojený.