Auto HI-FI Club CZ

autohifi,auto hi-fi,auto hifi,autohificlub,auto hi-fi club,club, klub,fórum,autorádio,autozesilovač,autorádio cd,autorádio mp3,autorádio dvd, tuning,srazy,tuningshow,klub,emma,dbdrag,tuning,autotuning,carstyling, tlumeni, Alpine,octavia,Brax,Denon,Clarion,Pioneer,Sony,panasonic,Helix, Dynamat,dego,Hertz,Audison,Fusion,McIntosh,Focal,Rockford Fosgate,Dynaudio,JBL,xenony,becker,jvc,kenwood,ground zero,dietz,morel doorboardy ,zapojeni,felicia,pioneer,peugeot,zastavba,audio,306,repro,golf,instalace,dls,4x100,FELICIE,morpheus,helix,audi(forum)

o

Forum > Ostatní > Jeep

 o Navštíveno 10022x o
o 14.10.2012, 14:30 | Martyn
Nekdo Jeepu znalej zdes? Budu mit ted pres zimu hodne jezdeni po republice a 335i mina tyto ucely neprijde uplne vhodna:o) samo by se mi libila X5 nejvic, ale na e70 neni rozpocet a e53 uz je preci jen zastarala + mam trosku strach ze servisnich nakladu.
Dost se mi libi Jeepy, nekde od Patriota (to asi ne, je jich dost malo), pres Cherokeeho posledni generace az po Granda WK (2005+), motory bud nafta nebo lpg..
Nejake zkusenosti s temito vozy? Treba tenhle se mi libi mocne, i kdyz uz krapet pres rozpocet..:( Co si tak ta 3.7 vezme na dalky klidne?
[ Link ]


o 14.10.2012, 14:33 | Martyn
Co ty nafty - at uz 2,8 v Cherokee nebo 3,0 v grandu - spolehlivost, dily, slabiny..?
o 14.10.2012, 14:44 | cirda
co audi A6 allroad? kolik do auta chceš investovat? [ Link ]
o 14.10.2012, 15:00 | Martyn
Audi rozhodne ne, kdyz uz tak mam moznost vzit si Q7 za super prachy, ale ani jedno se mi nelibi..
Co se tyce Cherokee 2009 - co dovozy z US? Jsou tam nejake rozdily oproti EU verzim?
o 14.10.2012, 18:22 | tmx.806
kasa.d ma wk, jinak mame (na AHC) hodne wj... (snad jsem tolik neprokec)...
o 14.10.2012, 23:29 | Martyn
Jj o tech grandech vim, me aktualne nejvic zajima spis ten KK (2008+) cherokee, dnes jsem se byl mrknout na jednoho a jako moc libilo:)
Ale 3,7 benzin, radsi bych asi naftu, jak tahle "nova" v6 pobira lpg?
o 15.10.2012, 02:08 | Nismo.Power
heled už to je taky dost koncern proste :) jedno s druhym takže nikdy nevíš co v tom jeepu vlastně máš....
LPG se neboj vůbec ale pokud chceš cherokeeho tak se vyser na V6 nemá smysl žere to to samý co HEMI a ten si i umí odpínat válce třeba :) nebo nafta tj mercedes....

takže tady nikdy nevíš fiat/chrysler/jeep/mercedes/ferrari ......je to docela divokej koncern od chryslera po ferrari mezi náma..... když porovnám audi/vw/škoda/seat tak to je prostě všechno na jedno brdo auta všechno se jim sere a poznat rozdíl jízdy mezi jednotlivejma je skoro nadlidskej úkol takže tohle trochu jinej koncern no :)

jinak ten trubec s aktivitou 2 je fakt hustej :)) člověk sem dá že chec jeepa resp. větší auto a on sem postne největší mrdku co kdy brázdila silnice aneb allroad s nejvykurvenějšim motorem :)) tak nějak asi tipnu že to je jeho a prodává to aspon 5 let za rok bude na 50tis a nikdo ani nezavolá :))

USA nedovážet a když jo tak přes dovozce co to tady rovnou zlegalizuje neb je to těžkej vojeb papírování..... rozdílů tam vpostatě moc neni ale je jich tam hodně v papírech , sklech, světlech, pásech a spoustě dalších úřednickejch nesmyslů kde všechno je stejný vlastně jen to nenese správnej EU znáček tudíž si pirát silnic a vrah chodců....
o 15.10.2012, 10:44 | Martyn
Mno do cherokee prave hemi nedavaj, ten v6 je nejvic:( a dovoz jsem nemyslel ze bych si to privezl ja (na to nemam cas ani nervy), ale ze jsem se byl kouknout na 2008 kterou si pan nechal privezt jako novou ze statu - urednickej siml by mel byt ready, spis me zajimalo jestli v tom nejsou nejake zasadni rozdily - jakoze treba jiny brzdy, rozdily na motoru apod oproti eu verzi..
Ale jinK fakt kocicka, limited ed., navi, sibr, kuze, vyhrev, a/t ( i kdyz ctyrkvalt - wtf v 2008 aute:o).
o 15.10.2012, 10:54 | Lukasino
Půjdu proti proudu, ale ač mám ameriky rád, tak bych si v tomhle případě raději koupil tu Q7 nebo RR, ty auta mi prostě přijdou dál, vím že dost lidí tady tyhle SUV nemusí, ale mě se to líbí... :o)

Nebo pokud něco menšího, ale fakt hezkého, tak co RXo od Lexusu?
o 15.10.2012, 10:54 | Zdeny60
A 3,7l a 150kW??
o 15.10.2012, 10:55 | Zdeny60
Lexus ano, ale servisně bude proti Jeepu daleko dražší a neseženeš na to nic mimo orig. díly. Za to na Jeepa se dá dost věcí sehnat.
o 15.10.2012, 11:01 | Lukasino
Zdeny: tak u Lexusu je ta teorie, že ty díly nepotřebuješ ;o) a havárka? Takový auto bude pojištěný, tak šup s ním k Louwmanovi... :o)
Jinak se budu opakovat, ale u Lexusu se žádný drahý servisy nekonají, i například v porovnání s blbou 5er.
o 15.10.2012, 11:01 | Soptík
Na zimu mam doma toto.Zvednutý sadou ProComp,naviják a motor 4.0i a neni terén co by ho zastavil :))

foto k příspěvku  od Soptík

o 15.10.2012, 11:02 | Lukasino
No je fakt, ze sehnat treba Rubicona, tak to je daleko vetsi stylovka... :D
o 15.10.2012, 11:44 | Zdeny60
U Lexe to odejde blbej kat a už cálujš (pookud tam ovšemnenarvě někod univerzál). Já jsem si zjišťoval ceny za servisování IS250, neb je to stejně budoucí kandidát a ty ceny jsou opravdu vyšší, než by člověk chtěl nicméně je to něco za něco, no.
o 15.10.2012, 11:53 | Escudo
Já v dovozu auta z US nevidim nic špatnýho, ani extra papírování. Blinkry předělá kdejakej trouba a výjimky stojej cca 2k na kompletně všechno, co je třeba. Dělal jsem to půl roku nazpět a určitě bych za to 30-50k nikomu neplatil
o 15.10.2012, 11:58 | Martyn
Tak jak rikam, tohle uz tady jezdi od noveho auta, takze legislativne je v poradku..
Lexus nee (pekny, ale bojim) a RR uz vubec, to je pojizdna kasa:o)
Ano 3,7 a 150kW + 4q radne archaicke vozidlo:D
Jeste me drazdi tady totok, to uz je poradnej kus auta:) ale cena uz je pro me out na winterwagen:(
[ Link ]
o 15.10.2012, 11:58 | Paczqo
Za mě z novějších Jeepů bych asi volil Commandera s 5,7Hemi to auto ma svoje kouzlo a proti Wk i KK je větší a praktičtější.
o 15.10.2012, 12:02 | Martyn
Btw wrangler a rubicon a podobne opravdu offroady taky ne, uplne zbytecne a nepohodlne, to auto stravi 99% na silnici pendlovanim praha-pribram-tabor-ceske budejovice..
o 15.10.2012, 12:04 | endru.ondra
Martyn na jeepy moc nejsem ale ten poslední mě spíš přidaá jak nějaká upravená cool verze už jenom těma nískejma gumama
o 15.10.2012, 12:04 | Martyn | Upraveno: 2012-10-15 12:04:55
Commander uz uplne zbytecne velka krava a drahe..
e.u: nn to je uplne serie, ale vrcholna verze SRT..
o 15.10.2012, 12:12 | Paczqo
Tak když jsi psal o Q7 tak jsem myslel že takovou chceš on commander vypada obrovsky ale je menší než Q7 a s X5 je +- vyrovnane je tam rozdil par cm
o 15.10.2012, 12:16 | Lukasino
Jo sorry, já myslel že máš větší rozpočet, já to prvně blbě přečetl a myslel jsem, že chceš dotáhnout novotu... ;o)

V tom případě Grandík proč né ;)

Btw. to máš nabídku na hezkou Q7 v takové ceně? Povídej, přeháněj, klidně do mailu :o)
o 15.10.2012, 12:28 | Martyn
Ad Q7 - je to po sefovi, vzdy bral audiny a daval stare protiuctem, jenze tahle kocicka (tdi) ho tak znechutila ze na audi radne zanevrel, koupil noveho Land Cruisera a uz nechce ctyri krouzky ani videt:) a v toyote mu to protiuctem samo nevzali, takze mi to nabizi za "par" penez, nez to strci nekam do vykupu. Me se Q7 teda vubec nelibi, ale vzhledem k tomu ze si winterwagen nechci nechavat uplne dlouho by to bylo zrejme ekonomicky nejlepsi reseni - Q7 tdi se urcite bude prodavat lip nez treba SRT8 Jeep:)
Ale zase buhvi kolik penez by to sezralo za zimu na servisu:D
o 15.10.2012, 14:08 | cirda
Martyn: a kolik za tu Q7 chce?
o 15.10.2012, 14:15 | Zdeny60
Doatz spíše na Nisma nebo Radka.613:

nISMO, PÍŠEŠ, lpg SE VŮBEC NEBOJ... cHCEŠ SNDA TÍMTO ŘÍCT, ŽE jEEP POUŽÍVÁ JINÉ materiály na ventily a jejich sedla, než zbytek automob. produkce a nedochází tedy časem k zaklepávání sedel? Myslím si, že takový motor asi nikdo ještě seriově nevyribil a LPG znamená vždy servis ventilů po x tisících km, ať s mazáním, nebo bez.

Co ny to Radek.613?? Jinak Jeep s LPG by byla pak dobrá volba, vím, že tu někdo GC na LPG má - ať dá tedy konkretní zkušenosti - servisní náklady, spotřeba, dojezd atd. Nedávno tu psal někdo, že na LPG asi 17l/100 a tp znamená každou chvíli tankovat.

o 15.10.2012, 14:18 | clown
Zdeny .. 3.7 je socka nenazrana .. 14 furt, navic nejede :( Mam to pod kopcem a az na dily naprav a katastrofalni ceny nd to jezdi porad. To uz tu 4.7, nebo SRT :))
o 15.10.2012, 14:20 | Lukasino
Zdeny: tady mas WJ pozitiv, tak si muzes pocist ;)
[ Link ] ikdyz koukam, ze uz jsi tam reagoval...
o 15.10.2012, 14:45 | .mycTD
Zdeny60: zbytkem automob. produkce myslis Subaru? :-)
na predchozim aute jsem mel LPG skoro se 300.000 km a ventily nevypadaly nejak nestastne, takze na plyn se urcite jezdit da.
o 15.10.2012, 15:03 | CervinVega
nevim kolik do toho chces pustit, ale napada me treba Murano (z levnejsich) nebo Cayenne (z "drazsich", protoze docela spadly a na zimni jezdeni V6 staci)?
o 15.10.2012, 19:32 | Escudo
Zdeny60: ty, nebo někdo z Tvého blízkého okolí, tedy mimo majitelů Subaru, máte LPG a museli jste servisovat ventily? Nebo je to jen četba z internetu? Já provozuju už 3. auto se slušnym nájezdem (jedno má skoro 300k) na LPG a pořád nic, možná jen dělám něco blbě, ale obě současný auta s LPG jezděj, fungujou, maj se dobře... Ano, věřim, že se to ve spoustě případech asi stát může, ale asi to nebudě tak horký, že by jsi s tim musel strašit každýho, kdo nad LPG zauvažuje
o 15.10.2012, 19:52 | Zdeny60
Já LPG nemám a na foru je řada členů, kteří to musejí/museli řešit. U obyč auta by mě to bylo fuk, jenže u 2xDOHC /4v-6v/ musí motor ven a to už není sranda - stojí to 3 dny času (bohužel podložky, které se v případě nutnosti výměny musejí objednat na míru, pokud je nutná výměna/ a tato sranda stojí u všech servisů Subaru +/- stejně = 3 dny + 10 litrů. POkud jde jen o kontrolu, pak na to stačí jen jeden den + asi 3 litry - motor totiž jde ven i tak. Není přístup k hlavám z boku, u H6 to je ještě horší.

Proto já osobně v Subaru plyn nemám, ale při dnešních cenách benzínu a nájezdu asi 28tkm/rok o tom silně opět uvažuji - návratnost je asi rok, jenže se to nevyplatí montovat do starýho auta (moje služební Lego s 2,0R mi musí vydržet na firmě ještě rok a půl a pak ho dám synovi) a generace IV s malým nájezdem už není k sehnání. A nový se mi nelíbí, ztratilo kus svý elegance a halvně jízdnách vlastností, nebere mě.

Takže pokud LPG, tak do jinýho auta, to asi ano a když bych se rozhodnul, pak by to musela být nová (=z obchodu) Mazda 6, která mi snad za 3-4 roky nezačně hnít na lemech (služebák parkuje venku a v zimě je problematické mytí). Ovšem nevím, jak se k montáži LPG staví dealer Mazdy a své vozy s LPG nenabízí. Takže dilema, co dál, zdali u služebáka LPG řešit či ne. Rozhodně nikoho nestraším, ale rád mám, když se k problému A) řekne i problém B). A o tom všichni vědí, že LPG bohužel ( a kor při špatném seřízení ma chudé směsi) riziko poškození sedel a ventilů dramaticky zvyšuje. A nejen u SUbaru - jistě by to potvrdilo řada majitelů Fordů i Volv.

Kupodivu, neslyšl jsem, že by to řešili u Citroenů, tam jezdí na LPG řada Picas a C4 anájezdy vskutku vysoké.

Je to jistě každého volba a jak říkám, možná, že k domu dojde i u mě, ač mám k LPG zatím výhrady kvůli servisu. Nežiju v Praze, takže možnosti rychlého servisu a k tomu si servis vybrat, tady u nás nemám. A pokud vybrat, pak to znamená dojet někam 60-150km (Olomouc, Brno a pod), auto tam nechat, dojet domů nějak, pak se něšjak pro auto vrátit, dovolená, kšefty bokem a td atdatd. To jen na vysvětlenou.
o 15.10.2012, 20:55 | vypuk
Zdeny60 - soused dával origo mazďáckej plyn do CX7, vyšlo ho to na 50 a je to okej. Jeho slova "Předtím sem tankoval za 2500 každý týden, teď každý týden max 900 a jsem vysmátej". ;)
o 15.10.2012, 21:56 | JA | Upraveno: 2012-10-15 21:57:01
Koupili jsme do rodiny Jeep Grand 2011 s 3.7l a už je v tom lpg.Kámoš co mi plynuje celou rodinu :-) mi tam dal s vstřikovače s možností předvstřiku benzínu při vysoké zátěži(otáčkách)dofám, že to je správně co Radku? :-)
Vše chodí jak má jenom se poptám na spotřebu.Pantáta ještě užívá podzim na chatě.
Jinak pro mě překvapení..výkonem,jízdou, chováním..pro mě strašně příjemný ježdění...
o 16.10.2012, 05:59 | Zdeny60
Jasně, já LPG nezpochybňuji, to bych chc*l proti větru, ale zatím jezdím se SUbaru a tam to je holt složitejší. Neříkám, že u ich zůstanu navěky, ale dosud je mám, čímž pádem LPG zatím ne, to už mi nestojí za to.

Vypuk: a to přestal jezdit?? :-) Vypadá to, že podle poměru výdaj§ benzín vs. LPG silně omezil ježdění:-)))Asi stojí , chudák, v servisu:-)
o 16.10.2012, 08:40 | cupra.165
Tribeca? Co jo,nebo ne? :-)
o 16.10.2012, 08:56 | Zdeny60
Co jo??? U mě ne:-( A LPG jak kdy:-)
o 16.10.2012, 09:12 | radek.613
Zdeny: Vypuk píše, že týdně tankoval za 2500 což je cirka 65 litrů benálu (jak kde), a teď tankuje za 900, což je cirka 55 litrů LPG (jak kde). To Ti přijde jako silné omezení ježdění? To jsou mi teda věci......

Jinak k tomu věčnému téma LPG a Subaru: Ano, není na trhu automobilovém současném více choulostivý a materiálově odbytý motor, než boxery od Subaru. Malinko jim tedy teď šlape na paty renaultí 1.6, ale i ta vydrží víc.... Žluťas to má prostě spočítané úplně knop a odvážím se, na základě letitého pozorování tvrdit, že hlavy u Subaru se roztečou a ventily zatlučou i na benzín, když budu chvíli jezdit s vyčichlou lambdou a motor tak pojede na bohato. Ty motory prostě materiálově v klíčových partijích nemají vůbec žádné rezervy a není to tím, že by za to mohla vesmírná hypertechnologie 2x DOHC/4v6v/ (DOHC motory jezdí od dvacátých let minulého století, víceventilové od sedmdesátých let a nijak choulostivé nejsou, ať je vyrobil či vyrábí kdokoli krom Subaru). Koneckonců to i Subaru samo přiznává, neboť všechny jejich plynové motory z fabriky mají tyto klíčové namáhané díly z lepších materiálů a jiných katalogových čísel a taky s těmi takto hardwarově upravenými motory na LPG není problém.

Jeep a LPG? Bezproblému, kterýkoli, kdykoli.... jeep vyrábí/kupuje normální motory z normálních materiálů :)
o 16.10.2012, 09:22 | Zdeny60
Radek.613: tak k té CX-7: výpočet mi nesedí. vycházím z obecné reality, že na LPG je spotřeba o 10, ale spíše 15% vyšší, než u benzínu. Tedy jednoduchým výpočtem si spočítá každý, že na benzín za 2500(65 litrů) najede dejme tomu 650km. Jestliže koupí 55l LPG, je to, jako kdyby koupil 55*0,85=47l benzínu co do spotřeby. A při 10/100 mi vychází nájezd 470km. Nepočítám těch pár k na benzín, než se ohřeje systém.Rozdíl v % vyjádření: 28% A to je dle opět mého názoru - silné omezení nájezdu. Takže tvůj výpočet je evidentně špatný.

K Subaru - ano, napsal jsi objektivní pravdu o použitých materiálech. Ovšem nevím, proč mícháš koncepci motoru (respů uložení válců H4/H6 a nazýváš to hypertechnolgiíí), který s LPG souvisí pouze tím, že je díky uložení hlav v motorovém prostoru obtížný jakýkoliv servsi. Takže jsem buď mimo já, nebo ty.

K "vyčichlé lambda sondě" si opět dovolím oponovat, protože ventily se (dle mých informací, ale oprav mě, pokud to tak neníú) poškodí při spalování CHUDÉ směsi, nikoliv jak ty uvádíš, bhaté směsi a to díky tomu, že chdá směs hoří při vyšší telotě a navíc nejsuo benzínem chlazené jisté partie motoru.

ANo, motory určené pro LPG mají na 5. místě kodu motoru písmeno "F". Ovšem opět dle sdělní SUABRU servisů, ani tyto motory nejsou problémůprosté.

Tak nevím, no...
o 16.10.2012, 10:05 | radek.613
Já zase vycházím z obecné reality, že zaprvé dogma paušálního 10-15% zvýšení spotřeby je nesmysl, neboť jsou jízdní režimy kdy je třeba i spotřeba LPG (díky jeho vlastnostem) nižší než benzínu a že když už, tak se víc týká maloobjemových motorků 1.X u kterých spotřebu zvedá i to, jestli jede v autě člověk sám nebo s ním další dva. Tím pádem vidím ten "pokles" nájezdu někde do 20% a pokud to je dle Tebe silné omezení, je to Tvůj názor. Nicméně, mohu samo vzít Tvou argumentaci, a tedy i bez jakéhokoli omezení nájezdu řidič té CX7 tankoval dosud týdně za 2500 Kč a nyní by, pro stejnou porci km, tankoval za nějakých 1200-1250 Kč týdně. I to má smysl, ne?

K Subaru: hypertechnologie je tam nadneseně, myslím že jsi to pochopil, no ni? ;) Ta koncepce nesouvisí s bídným servisem na LPG, ale s bídným servisem čehokoli na tom motoru, i na benzín, i na petrolej, ba i na vodík :-D Prostě je to koncepce pro soutěžní stroje, které mají kastli z pár trubek a kevlaru a ke všemu se u nich může, ovšem narvat to do samonosné kastle běžného auta jednoduše způsobilo, že majitelé a provozovatelé jsou rukojmími vysokých hodinových sazeb, dlouhých hodinových průměrů a nutnosti používání enormního množství speciálních nástrojů i pro provedení u jiných koncepcí naprosto banálních a triviálních úkonů, ani ne oprav, jako i jen údržby.

K vyčichlé lambdě... pokud si pamatuju management těhle Hmotorů, tak chudé směsi (míním chudou v rámci korekčního pásma lambdy, ne chudou tak, že jde jen půlka vstřikovačů nebo netlačí benzínové čerpadlo) se umí bránit korekcí předstihu, následně omezením výkonu přemapováním doby vstřiku vůči úvrati (to už vyhrožuje v palubce check :-D) či zdechnutím. Oproti tomu, s enormě bohatou si moc poradit neumí, neboť motor nedetonuje a pokud benál dohořívá v katech a plave v hlavách, nádherně se taví nejen okraje pístů a přitom to jede jakoby nic...

To máš pravdu, motory Subaru nejsou problémůprosté nikdy a nikdy nebyly, největší spolehlivost vykazují první 3 roky leasingu a prvních 100tis km....

o 16.10.2012, 10:46 | Zdeny60
Ovšem to, že auto žere 15litrů místo 8 pozná i lama. Ale že jede za 6 místo 8, to už neřeší nikdo a pak jsou překvapení. Argumentujme až do konce.

Ad LPG - jen Vialle se chvástá tím, že nabyde výkon a spotřeba v l se nezmění. Jenže lid hce být klamán a oni už lžou jen tím, jak parádně lvírujís s jednotkami. 1l benzínu není 1l plynu -bohužel exotermie je věda, kterou se nedá nijak okecat.

Je s podivem, že celý svět uvádí zvýšení spotřeby n aměrnou jednotku výkonu o těch cca 10-15%, ale asi používají jinou chemii a fyziku.

Jinak samosebou souhlasím s tím, že je setsakra rozdíl tankovat zhruba o 40% levněji.

% jsou krásná jednotka, protože pro někoho 28% (tj tolik, co jsem uvedl ve stručném výpočtu) zvýšení mzdy je dramatické a zásadní, ale pro někoho je oněch 28% jen výsměch zaměstnavatele. tady vidíš, jak jsou % kouzelná.

"To máš pravdu, motory Subaru nejsou problémůprosté nikdy a nikdy nebyly, největší spolehlivost vykazují první 3 roky leasingu a prvních 100tis km....

" - a které jsou???
o 16.10.2012, 11:00 | CervinVega
Radku-proc se teda pouziva extra davka benzinu pri spatne tepelne bilanci na OCHLAZENI spalovaciho prostoru? pokud vim, jediny problem bohate smesi je smyvani olejoveho filmu na stenach valce, kdyz pominu navazane prislusenstvi jako je kat...
o 16.10.2012, 13:38 | radek.613
Zdeny: Jenže ustálená spotřeba těhle věcí stejně stále osciluje kolem 12, takže poznat těch 15 chvíli trvá :-D Ale máš pravdu, že 8 potěší, sem tam jednou za rok :-D

Co píše Viale je hezké, ale chce to znát zákonitosti fyziky a chemie, to máš recht. Ostatní takové věci nepíšou a mají klid. Nicméně, z motorové brzdy mám vyzkoušeno, že díky mnohem lepší homogenitě směsi LPG+vzduch a její stabilnější teplotě, než je u směsi benzín+vzduch, jde opravdu v některých pasážích výkonové křivky držet stejný výkon při technicky nejnutnější spotřebě, dané opravdu jen fyzikálním rozdílem paliva. Při spalování LPG totiž nevznikají excesy kolísání teploty směsi (studený benzín + horký vzduch versus směs vzduchu s LPG o logicky stejné teplotě obou složek) či nutnost reagovat na tzv. "ulití" (než se při náhlém ataku na plynový pedál vynuceným obohacením kapky benzínu přepaří a zplynují a spojí s kyslíkem, směs LPG se vzduchem je již dávno smíchaná a skoro spálená). A není k tomu potřeba žádný high-tech motor, dokázat to lze i na 30 let staré klasice (povedlo se to i mě osobně u AJ6). Jsou to samo nepodstatné max jednotky procent, ale funguje to. Naopak, u hypermoderních motorů s potenciometrem místo lanka od pedálu ke klapce už tenhle princip moc použít nejde, protože to řízení klapky je zoufale pomalé a nespojité.

Procenta jsou krásná jednotka, o tom žádná, ale demonstrace snížení nájezdu na jakési pofidérní mzdě je úsměvná a alibistická, připomíná mi volební program borců hodně zleva, určený masám ;)

Které jsou? Chceš typy nebo auta? Nikdy nebyl problém s Northstarama, atmosférické šestivály od BMW slouží s jemnými úniky oleje a bez vířivých klapek v sání mnoho set tisíc km už půl století, jaguáří V8 a R6 taktéž, koneckonců i obyčejné stařičké slepičí OHV 1.3 odjezdí neskutečné věci, nebo např. legendární čtyxřhrnek z první generace Fiesty - víš z jakých let konstrukčně pochází, co všechno vydrží a kdy teprve se přestal používat? Pak tu máme oplí šestiválce osmdesátých let - pohoda, mercedesí šestivály a čtyřvály co dožily v řadě W124 - neskutečné motory, a tak dále.... a všechny tyhle koncepce a konstrukce jsou servisovatelné a přístupné líp, než ta placatá věc od japonců, z auta je nutné je vyndat až když jde do šrotu a ne pomalu kvůli výměně svíček :-D A řešit u těhle vyjmenovaným motorů rozvody? Dokonce pravidelně? Ale kdeže.....


Cervin: Proč se používá? protože je to jediné možné řešení a defacto nouzovka "jak sfině", takový mechanický emulátor. Ono totiž tu špatnou tepelnou bilanci ve spalovacím prostoru nemáš jak včas poznat, takže ten přívstřik benzínu je sichrovina, nastavená v softu LPG jednotky paušálně od otáček a zatížení, nikoli od rozpoznání problému a jeho řešení. Setkal jsem se i s auty po garage-majstrech, kteří než aby pořádně seřídili LPG v celém spektru otáček, radši prostě zapli funkci přívstřiku benzínu paušálně od 4000 ot/min a dlabali na to co se tam děje. To že mnohem dřív ten motor popraví detonace při otáčkách kousek na volnoběhem v kombinaci s řidičem-hovadem, který si myslí, že je v pořádku jet do toho kopce na šestku a 1000 ot/min, protože to přece jede, je věc druhá. Benzínové přívstřiky jsou berlička, nikoli řešení. Problém bohaté směsi je i ve smývání olejového filmu, to máš pravdu, krom hoření v katu, likvidaci lambdy, oscilaci integrátu tvorby palivové dávky mezi limitními polohami, korekcích dávky na dorazu, nemožnosti účinně decelerovat, obtížnému až nemožnému zjištění kvality spálení směsi přes ionizaci plamene snímanou přes elektrodu svíčky, devastaci svíček a zanesení výfukového traktu sazemi, již od ventilů dál....
o 16.10.2012, 13:42 | Zdeny60
A co z toho plyne? LPG patří do sporáku a do auta benzín:-)
o 16.10.2012, 13:45 | Zdeny60
Dovolím si bez svolení autora příspěvku tento použít na demosntarci stejné spotřeby (nebo dokonce nižší) při provozu na LPG, než s benzínem:

16.10.2012, 13:34 | petisTakže ujeto 1550km a jsem ztoho docala nadšenej. Sice nájezd na LPG je odost kratší než na benzín ale to se dá chápat. Do nádrže jsem nejvíc dostal 56L LPG a to nádrž není nijak malá, podle papíru by se melo vejít 62L LPG. Na LPG jsem najel max 350km. Ale co, říkám si v Italii je prej dost slušná sít LPG. A to byla chyba. NA raousko/nemecký hranici pumpa s LPG, ale nejak se nepovedlo sjet:-))) tak co v Italii budem za chvíli. 20km za hranicema Italie došel LPG. A dalších 100km se muselo jet na benzin. První pumpa s LPG v pulce cesty po Italii:-( další pak ve městech to problem nebyl. Ale zase provar. Odjíždel jsem v neděli a ouha ve mestech pumpy zavřený a já mel pul nadrže LPG:-(( LPG došlo na dálnici 5km před pumpou takže dobrý:-)), najelo se 350km a cca 350-400km se muselo jet až domu. nikde v rakousku ani nemecku nic.

Takže LPG prumer 15,5 cca
na benzín jsem byl překvapenej cca 10L na 100km.

Ted budu muset vyčistit klapku a volnoběžnej ventil nejak zase zustávaj otážky nad 1000:-((


Není nad praxi:-)))
o 16.10.2012, 13:49 | radek.613
Hernajs to byl fofr Zdeny :-D :-D :-D

Co z toho plyne? Že dokud se draze vydané finance na spotřební dani za BA neobjeví v kvalitě silnic, v nižších sazbách za pojistky, v kvalitě služeb pro řidiče a třeba v cenách mýta či známek, není nejmenší důvod je podporováním spotřeby BA státu odevzdávat :)

Co se týká toho příspěvku od Petise, Zdeny, přiznej se, máš útlum a spíš po obědě, protože použít tohle jako referenční příklad z praxe, to nejsi Ty.... to smrdí a moc :-D :-D :-D
o 16.10.2012, 13:55 | Zdeny60
Co se ti nezdá na praxi? :-) Není to moje praxe, naštěstí.
o 16.10.2012, 13:56 | petis
:-)))), tohle nejde brát jako příkalad:-) to bych musel srovnávat na stejných místech. Benzin vyšel tak jak vyšel kvuli jízdě spíš víc z kopce nebo po rovině. LPG spíš do kopce nebo rovně. Navíc myslím že se stím bude muset človek naučit jezdit. A 10L je cca taky to muže bejt klidně 11L nevím přesně kdy jsem najel na benzín:-)
o 16.10.2012, 15:30 | Martyn
Cayene by se mi libil, ale bojim - to samy jak lex nebo range, proste winterwagen co nejjednodussi.. Prachy co chci sypat do auta dam do bawa:)
V patek jedu kouknout na toho srt8 granda:) do plynu s tim a treba to pujde i prodat nekdy..
o 16.10.2012, 15:53 | radek.613 | Upraveno: 2012-10-16 15:56:07
Co se mi nezdá? O praxi se můžeme bavit, až ta věc na LPG najede 20, 30 tis km a řidič přestane vnímat rozdíly, tedy bude na to na benzín šlapat stejně jako na LPG :-D :-D :-D Bo já tu mám osobní z praxe, že se švagrovo 4.0 R6 GC se prostě jezdí za 20/100 čistě po městě, 15/100 mimo něj, to platí pro LPG, a prostě se s ním jezdí za 20/100 čistě po městě a za 14 mimo něj. Ať jede člověk jak chce, v zimě, v létě, s vozejkem, bez, jede-li on, já, ségra, je to lautr jedno. Tohle je pro mě praxe, ne první dvě tankování na LPG a do toho plížení se vpřed na benál :-D
o 16.10.2012, 16:55 | Zdeny60
Jo, přesně jsi to vystihnul. Až na to, že kde čtu cio čtu od líd, co na LPG jezdí, tak do jednoho mimo tebe píšou, že na LPG šla spotřeba o oněch 10, ale spíše i 15% nahoru. zatím jsi mně pořád nevysvětlil, proč palivo, které má daleko menší index měrného tepla, vydá stejně energie. Kdopak tu energii dotuje a čím?? ptám se a předem díky za vysvětlení.

Jinak je to ten stejný mechanizmus jako benzín vs. E85. Na vlas.
o 16.10.2012, 17:28 | vypuk | Upraveno: 2012-10-16 17:30:35
Zdeny60 - prosímtě, čekej si v servisu na výměnu svíček nebo opravě vyklepaných sedel z lpg :) Mazda jezdí furt, má ještě k tomu jednu mazdu 6 v kombíku :) Obě auta jezdí furt bez problému. Jestli omezil nájezd ví snad jenom on a jeho manželka ;)
Vím podle tvých "témat" a jiných slohových prací, že chceš mít všecko tipťop, takže jestli na to máš - preventivně měň všecko, plať za servisy nehorázný prachy, nevěř si čemukoliv, jezdi na benzín stojící necelých 40kč a LPG už neřeš, když víš, že je to blbost pro japonce a podle všeho co píšeš tak je to snad blbost pro všechny auta. Jsou lidi, kteří jezdí v autě předělaném na "sporák" a tyhle problémy je nikdy nepotkaly, a jsou lidi kteří dají do auta plyn a je to průser - známej měl volvo c70 V5, pořád mu to skákalo do nouzáku, doje*ávalo cívky(proto vozil dvě náhradní pro jistotu) do té doby než zajel za chlapem do ostravy, hodinu lítali po ově s notebookem připojenym k autu, zaplatil 2000 a od té doby to jezdilo bez sebemenšího problému!
Jeho brácha má v Cupře plyn a chválí si to, ve 4000 mu to sepne benzín, to samé další známý co má S3.
o 16.10.2012, 17:44 | Zdeny60 | Upraveno: 2012-10-16 17:45:05
vypuk: no a přesně toho se já bojím:-)nouzáky, škubání, roztek,lý ventily:.-) I když, hodím odkaz na jednu zajímavou diskuzi ohledně SUbaru:
[ Link ]
I tady je důkaz, že i SUbaru se může dožít vysokého nájezdu na LPG:-)))

A k tomu nájezdu tvého známého, já to nemyslel zle, ale jen mi nesedí ty čísla a výpočty, nic víc:-)
o 16.10.2012, 18:02 | Only_One
moje vlastní zkušenost po přestavbě na plyn aktuálně má auto na plyn najeto 43 000km a eviduju spotřeby komplet. Úspora je 38%-35% (podle ceny paliva) oproti provozu na benzín a to včetně započítání spotřeby benzínu.
o 16.10.2012, 19:09 | Nismo.Power
už to vidim jak si koupí SRT a nakonec zjistí že to jede pomalu líp jak brambora , přestane sypat peníze do ní a bude to sypat do jeepu neb tam je krapet vetší potenciál :)
o 16.10.2012, 19:25 | JA
zdeny
jenom v mojí rodině je anebo bylo 8 lpg.
Všechny druhy včetně starejch až po Viale.
A jestliže Sorento 3.5 jela za 13 jela i lpg za cca 13-14.A nikdy jsem neměl problém....a když si vemeš Holandany a kupuješ si auto s cca 200-250tis. km a vem si ten stav po lpg které je tam od začátku.Já to nechci obhajovat já to prostě používám.Ale to se prostě musí zažít..:-)
o 16.10.2012, 19:36 | vypuk
Zdeny ty musíš mít v hlavě fakt peklo :) sám musíš uznat ze i ty sám nikdy neříkáš někomu o své spotřebě "chlape, natankoval jsem 42,3L, no možná pár kapek navíc, za (nepocitej to prosím) 1568korun a ujel jsem na to 416km a dva metry"... Tím ti chcu sdělit ze nejsou důležité cisla, ale ten rozdíl který vyjadřuji ;) taky bych třeba rád měl tvůj plat a mohl si diktovat takové podminky, ale bohužel dělám negra ve skladu za necelých 16 a proste snesu chyby na autě :) a ano, vraky jsem mel a mám :)
o 16.10.2012, 19:36 | Martyn
Haha tak to nevim, brambora opravdu jede hodne pekne, rs5 se necape a f430 neujede:)
Ale na to srt jsem zvedavej teda to jooo, nechapu jak to muze jet tak "kouzelne" oproti 5,7 hemi? Napr stovka u srt udajne pod 5s?? A 5,7 za 8,7s??
o 16.10.2012, 19:39 | petis
5,7 musí mít stovku rychlejc WJ 4,7 jí má za 7,5 tuším
o 17.10.2012, 07:53 | cirda
Martyn: tak až něco vybereš, tak se nám tu pochlu. Za kolik teda prodává šéfik tu Q7?
o 17.10.2012, 08:21 | Zdeny60 | Upraveno: 2012-10-17 08:22:18
vypuk: ne - opravdu to nikomu neříkám, ale každý kupující ode mě vždy dostane s autem notýsek, kde si zapisuji nákup PHM - datum, km, litry a k tomu mu vyjedu X-cel garf sportřeby:-)To je takový malinký bonus ka autu, takže každý vidí, jaká je opravdu reálná spotřeba a navíc i kilometrový proběh. Všichni do jednoho, kterým jsem auto prodal, byli tímto velmi potěšeni.-)

Kuwa, jak víš, jaký mám plat??? :-)))
o 17.10.2012, 13:52 | Martyn
Jo, zitra jedu kouknout na tu srt s penezma, tak uvidime:) jeste se predtim stavim na zajimavou 5,7 v lpg, jsem zvedavy na porovnani.
Preci jencje o 100 levnejsi, lpg vyresene (snad) a urcite bude praktictejsi nez srt a i zlehka teren by mela zvladnout, narozdil od srt:)
Jinak q7 prave vubec nevim jestli bude prodavat, zrejme to necha mladymu:(
o 17.10.2012, 13:53 | Martyn
Btw cocty univerzal gumy na srt? Da se s tim jezdit v zime? Prodejce tvrdi ze ok, ale mam z tohovstrach teda a davat dalsich 40 za zimaky se mi vubec nechce.
o 17.10.2012, 14:27 | Nismo.Power
celoroční gumy ani prd..... at si řiká kdo chce co chce prostě ne....

pak skončíš jako všichni ty kokoti co maj quattro a myslej si že tim pádem jim to zatočí a zabrzdí kdykoliv zatimco kdejaká felicie na zimákách když zabrzdí před nim tak prostě autu brzděj 4kola každýmu nehledně na to jestli má 4kolku nebo ne což hodně lidí snad ještě ani nechápe takže v zimě vybořenejch 4kolek sou hromady neb si myslej jak to zvládnou... a prostě zimák má v imě zcela jiný vlastnosti než poloměkká guma ala celoročka takže zimák prostě zabrzdí mnohem líp a ztráta trakce je taky mnohem dál....


a SRT vs 5,7 je prostě hroznej rozdíl :) víc hliníku, odlehčený písty, kovaný ojnice prostě celokovanej kotor pomalu ale bez eko ajko má normál 5,7mička s MDS...
kdyby nedej bože daly do toho jeepu taky 392HEMI tak si myslim že by ta sériová budka ujela i tvýmu s JB :) ale i tak v sérii to prostě nejede špatně na jeepa....resp. jede to prostě líp než cayenne turbo :)

a jak řikám tak u tý 6,1HEMI je takovejch možností jak posunout výkon dál, nějaký docela levný nějaký dost drahý ale udělat z toho strokera tak si brambor neškrtne už i kdyby se rozkrájel :) ale i sériovejch cca 5s na kilo 1/4mile myslim kolem 13,5s a top myslim 270 omezená.... takže stačí
ale samozřejmě stejně jako ostatní jako x5m x6m cayenne apod tak to prostě baští PHM docela zdatně :) ale s plynem to samozřejmě nebude mít problém je to bitelnej motor z roku asi 1960....
o 17.10.2012, 15:19 | Martyn | Upraveno: 2012-10-17 15:21:24
Hmm prave z tech celorocek mam taky strach..
Vubec z celeho SRT mam strach:D
Kouknu jeste rano na tu 5,7 - [ Link ]
a uvidime, 5,7 je fajn ze ma lpg ready a zimaky jsou k tomu taky..
Celkem by to vyslo o vic nez 100K min (zase za to SRT pan souhlasi s brutal slevou na lpg - coz zase ve vysledku hodi preci jen zajimavou cenovku, kdyz kouknu za kolik se prodavaj na mobile nebo autoscoutu..).
o 17.10.2012, 15:42 | Nismo.Power
to si musíš vybrat co chceš no ....

sice stejný auto ale jedno je civilní tichý komfortní vozidlo zatimco druhý je ultimátní kladivo s možností zvuku který ti bmw nikdy nebude schopný dát.... už série má super zvuk SRT , série s příplatkovym (myslim borla) to je masakr.... případadně jiný aftermarket magnaflow apod neni to tak drahý když se to zozjíždí to je jak když hřmí někdě :) samozřejmě už to neni tak civilní komfortní a tichý auto ale už ale zase to má mnohem hezčí interiér :)
o 17.10.2012, 16:19 | Martyn
Jj jasne no..
Kurna koukam jeste na ty Murana jak psal Cervin a taky nevypadaji spatne vubec, dost jich je v lpg uz, mitor asi v poho, ale co ta prevodovka blazniva?
o 17.10.2012, 16:29 | vypuk
No ještě jedno "OT" pro Zdeny60 - je mi jasné, že nebereš průměr, pokud si diktuješ takové podmínky nebo sháníš lexe :) PS. ve stodváce jsem měl taky deníček, vedený snad od roku 87 a bylo fakt zajímavé sledovat vývoj ceny benzínu :)) Jó, děda je puntičkář :)
o 17.10.2012, 16:30 | cupra.165
Kurna,koukam na to cervene SRT,to je peklo na kolech
:-O
o 17.10.2012, 17:00 | Only_One
já bych si vybral bílého. Bude to pohodlnější, provozně levnější a pokud bys měl teréní ambice tak daleko použitelnější.
o 18.10.2012, 18:57 | Martyn
Kdy ja vyrostu:D

foto k příspěvku  od Martyn

o 18.10.2012, 18:58 | Martyn

foto k příspěvku  od Martyn

o 18.10.2012, 20:20 | Escudo
Martyn: no jestli jsi k 3er koupil Jeepa, tak už jsi vyrost :o)

vítej zpět mezi lidma co maj vkus :o)
o 18.10.2012, 20:30 | Nismo.Power
Murano ..... proti jeepu dosti sračka teda... hrozně nakaždený auto renaultem

-slabý brzdy (to jako echt)
-strašne plastový vevnitř že i zlatá oktávka
-na silnici to jede tak nějak rozevlátě
-dost to žere a motor dělá ohromný teplo
-ani za půl hodiny sem nezjistil kde se přepnu na plaubní počítač

+jede to docela hezky
+zvuk docela pěknej
+bose hraje taky docela slušně ale opravu kazí zvuk plastovej interiér

CVT je podle mýho ok, nikde sem na to neslyšel nic hroznýho jedině u audi zatim (ale to je VW tam je to asi automatický) ... chce to občas vyměnit olej ,koupí se v nissanu spešl pro CVT od nich výměna neni problém jde to dobře.... CV bych se nebál ale auto jako takový neni prostě moc povedený....


SRT je prostě jeep s velkym J .... jede to, zvuk neskutečnej a potenciál netřeba komentovat :)



a když tak koukám tak ....

RS5 to neni zrovna etalon slova "jede rychle" takže chápu že neujede, F430 je prostě jen ferrari taky nic ultimátního ač sranda že se toho dokáže držet docela nenápadný auto..... měl bych pro tebe ještě GTR kdybys chtěl zkusit něco co ti konečně ujede :)
o 18.10.2012, 20:32 | Nismo.Power
Escudo : lol :)) ale zaes tak hrozný to neni.... e90 v kupé je fakt asi to nejhezčí z toho hroznýho co v těch letech vyjelo s vrtulí :))) ostatní je fakt nevkus jasný ale tohle je prostě auto a i to jako auto vypadá :)
o 18.10.2012, 20:58 | Martyn
SchvLne zkusim dat sprinta s rs5 proti str:)
Jinak uz je doma, zvuk bozi, oproti 5,7 to tedy i maze lepsi (na takovy autobus docela fakt pekne) a kulervouci vzhled + super cena a predkupni prohlidka v jeepu vyhodnocena slovy "bezvadn stavy", neodolal jsem:)
Akorat tedy nadseni zmirnila vysata ctvrt 80l nadrze za cestu z chodova do pb:o) ale lpg uz je domluvene:)
Akorat svicky a olej budou potreba, kde, jake, vime nekdo nez zitra bude cas guglit?:) se svickama predpokladam pockam az na lpg? Zatim potreba nejsou, ale mely by se udelat..
o 18.10.2012, 21:19 | petis
Jeep vypadá opravdu drsně. Tak gratuluju ke koupi a přeji spoustu zážitku:-)
o 18.10.2012, 21:23 | Escudo
svíčky na LPG nějaký úplně obyč, třeba i nejnižší třídu rozumný značky, ono to nemá rádo takový ty vícebody a podobně. Ale to ti asi ještě řeknou
o 18.10.2012, 21:32 | Escudo
Martyn: mimochodem, koulervoucí zvuk je daný především počtem a uspořádáním válců :o) a je to návykový
o 18.10.2012, 21:58 | cupra.165 | Upraveno: 2012-10-18 22:03:29
Kurna,dobra volba pokud ho nehodlas tyrat v terenu. To i ja se ti budu s forestrem klidit z cesty :-) Odhadovana spotreba tedy je kolik? :-) A jinak prosim vice fotek...je to luxus car Jinak koukam nostalgicky...zas navrat po camaru k us autakum :-)
o 18.10.2012, 22:39 | Paczqo
SRT jako wintercar ? ne nevyrostl jsi :-D Ale gratuluju
Jinak olej podle specifikace nic jineho a celkově kapaliny a aditiva od moparu nebo Petro canada a se svícema nevim teda jak Hemi ale 4,7 s LPG si nejlip lebedí s obyč klasikama od championu žadne mnoho body, žadne silver platinum tentononcy prostě obyč ale zase ne starline :-)
o 19.10.2012, 09:56 | Nismo.Power
Tak teď k věci..... :)

když ti F430 tedy neujede tak co výzvu od GTR ? :)

zejtra by to šlo ;-)

minimálně by vzniklo pěkný video a mě minimálně zajímá o jak moc by ti ujelo jestli jako velkej klepec nebo by ses držel :)

o 19.10.2012, 10:15 | kasa.d
gratuluju k SRT
tady najdes vsechno co potrebujes vedet [ Link ]
o 19.10.2012, 10:24 | nome
tak na to video se tesim :-) jinak gratulace k povozu asi bych neměl "koule" na něco takového :-)
o 19.10.2012, 11:45 | Martyn
Vyzva od GTR prijata:)) akorat az pristi tyden - vcera jsem nechal trojku u snejka rovnou na dodelani CIC navi, snad pristi tyden bude hotova.
Co je zac to GTR? Stock? Rok?
Jinak diky chlapi, no uz aby tam byl ten plyn, tohle je faaaakt naprd:D
o 19.10.2012, 12:18 | Luke_288
Taky gratulace. Zajima me ta spotreba- realna, zadny ekono rallye kdy se pedal plynu hladi kachnim pirkem
o 19.10.2012, 12:25 | .mycTD
hmmm... zajimave :-)
o 19.10.2012, 12:32 | Martyn | Upraveno: 2012-10-19 12:33:01
Spotreba?:)) nevim, hodne:D
Btw kde to nechat prekopat na ten plyn? Libi se mi levnelpg.cz , cena super a co jsem hledal reference tak same pozitivni?
Akorat je blby ze tam tezko napachat toroidku, bude se muset prezit bomba v kufru..
Ale ono by to slo:) jen kdo se s tim bude jebat, resp. platit to:)
[ Link ]
o 19.10.2012, 12:40 | walish
Co to nechat udělat u radka.613 ?
o 19.10.2012, 13:45 | Nismo.Power
Ok domluvim příští tejden a ozvu se ti co jak nebo kdy by se to hodilo ;-)

Jen tak sem si řikal že F430 sice nejede zrovna moc ale pokud se toho dokážeš držet tak jak dopadneš proti godzille.... spíš tady pude asi fakt jen o to video jakej tam bude rozdíl....

stock to fakt neni tudíž šanci si asi nedělej ale myslim že ani proti stock gtr bys neuspěl moc už jen kvůli 4x4 takže když tak minimálně na startu by ti ujelo

je to 2010 tudíž starší bez launch control, úpravy vejfuk/turba model 2012/větší IC/jiná mapa/jiný gumy....

berme to spíš tak že máme prostě dvě dost rychlý auta takže minimálně vznikne hezký video sem na ahc neb poslední co tu asi bylo tak byla X5 vs X5 takže docela nuda :) to domluvíme, fotak/mobil/kamera sebou a uvidíme :) zkus vymyslet nějaký místo zatim Praha/okolí..... přinejhoršim se nechá sekunda dvě náskok baworovi :)
o 19.10.2012, 13:47 | Nismo.Power | Upraveno: 2012-10-19 13:48:07
Das auto....

:)

foto k příspěvku  od Nismo.Power

o 19.10.2012, 14:50 | Martyn
Joo no tak to je jina liga no:) me se GTR libi moc, az na ty servisni naklady.. Kluci co tady maj ve lhote pujcovnu supersportu tak na to fakt nadavaji, lambo se proti tomu udajne servisuje za hubicku, nevim..
Jinak par mobil foto gazika:)
Co se mi nove moc libi je ten odpal z mista, to je fakt brutal:) automat + 4x4 + dost siroky gumy,vystreli libove:)

foto k příspěvku  od Martyn

o 19.10.2012, 14:50 | Martyn

foto k příspěvku  od Martyn

o 19.10.2012, 14:50 | Martyn

foto k příspěvku  od Martyn

o 19.10.2012, 14:50 | Martyn

foto k příspěvku  od Martyn

o 19.10.2012, 14:51 | Martyn

foto k příspěvku  od Martyn

o 19.10.2012, 14:51 | Martyn

foto k příspěvku  od Martyn

o 19.10.2012, 14:51 | Martyn

foto k příspěvku  od Martyn

o 19.10.2012, 15:05 | mamut | Upraveno: 2012-10-19 15:05:42
neskutecny krasavec gratuluju
o 19.10.2012, 15:49 | Nismo.Power
no upřímně v reálu sou servisní náklady na GTR zcela určitě jedno z nejlevnjších aut široko daleko :) kor pokud je v záruce tak do něj dáš maximálně údržbu tzn. destičky (kolem 10tis předky) Gumy ale ty daj rozum na každym silnym autě, a oleje.....

všechno ostatní je na tom autě tak bitelný že snad jen převodovky si tou sílou dokáže udělat velký vůle :)

ale na autě v záruce neni jedinej problém zatimco servisní náklady na LP640 co jsme měly tak rok ve firmě tak to bys nechtěl ani zadarmo to auto neb bys to neuživil....stejně tak veškerý ferrari co tu byly tak tragedie a jen dobrý den a už chtěly 100tis, destičky 100tis, stahovačka okna 100tis prostě tam kila lítaj sem tam neskutečně :) GTR je auto zadarmo, stojí 2miliony a jeho servis nestojí skoro nic resp. tak 1/3 -1/4 co u běžnýho supersportu :)

pokud se budem bavit o spotřebě PHM to je jiná..... poslední co sem jel tak nějakejch 33L :) jenže aspon to jede.... 30L sem udělal jak u 645i tak u S5 když s tim člověk chce jet rychle neb ono to rychle neumí tak to obojí vysaje nádrž cobydup :D RS6 no comment tam se bavíme o 20/100 minimálně rychle jede kolem 40ti.... servisní náklady nevyčíslitelný pomalu :D

takže za mě GTR je jako corvetta.....tj minimální servisní náklady a maximální požitek z jízdy :) je ta spotřeba je diskutabilní.....
o 19.10.2012, 15:50 | Nismo.Power
BTW kolik máš najeto ? ten motor už nevypadá zrovna že by se z něj dalo jíst .... :)
o 19.10.2012, 16:23 | Martyn
Mel by mit 90tis (v jeepu nacetli nejake tri jednotky a udajne to sedi).
Btw nevis o nekom kdo by dokazal vyresit laufy takhle?
[ Link ]
o 19.10.2012, 21:11 | KaCzaba
to je silena roura :-D

jinak gratulace. nevim jak bych se rozhodoval ja. taky jsem mel WJcko nejdriv jako SUV a nakonec je z nej spis OFF :-D

skoda ze u WJ jsou jen motory 4L a 4.7L :-(
o 19.10.2012, 21:14 | Nismo.Power
mno pravda s toroidem je pak problem to me nedoslo..... mno asi kazdej kdo dela vejfuky a ma svarecku tak bude schopnej udelat ne? z nerezu to asi bude lepsi tak hledat vejfukare co dela i nerez :-)

no nekdo se me ptat podle foto motoru tak reknu 200 treba :-)
o 13.11.2012, 17:06 | nome
Tak co bude s tím videem pánové ??? :-)
o 13.11.2012, 17:22 | Martyn
Tvl to to leti.. Ja jeste nemam bafko, koukam ze nechat ho u snejka se slovy "nespecha to" nebyl nej napad:D
o 13.11.2012, 20:28 | nome
já myslel že čekáte na shíh :-)
o 14.11.2012, 06:41 | CervinVega
Hemi nema MAF-vahu ale MAP-tlak senzor?
o 14.11.2012, 10:00 | radek.613
MAF (váha) je doménou řadových motorů se společným sacím traktem, u vidlicových motorů se váha nepoužívá takřka vůbec, má-li jejich konstruktér všech pět v hlavě pohromadě. Ppoužívá se mnohem efektivnější počítání množství vzduchu z tlaku a teploty, tedy MAP+ATS. I spolehlivost je vyšší než s váhou, o jeden řád.
o 25.11.2012, 13:14 | Martyn
Par poznatku po mesicnim daily jezdeni v srt8 a ca 3.000km najetych: nejvic me stve podvozek, auto mi pripada tvrdsi nez moje 3 coupe, zrejme zpusobeno nizkoprofilama rft:( ale podvozek sam o sobe je taky tvrdy na suv az prehnane, na kvalitnich cestach sice super, stopu drzi naprosto perfektne (pokud neni v zatacce necekana nerovnost, kde se auto cele zhoupne:), ale na horsich je to silenost, auto uskakuje a trese se, predjizdeni na okreskach je o strach diky naprosto nesmyslne citlivosti na vyjete koleje (opet pneu - 255+285:o).
Motor je zajimavy, zvuk ze ktereho jsem byl ze zacatku nadseny je uz po ca 30km radne otravny a bolehlavny:) resp zvuk motoru je super, bolehlav plodi (na mem aute neorigo tunacky) vyfuck:(
Tahne porad samo slusne:) ale zase takovy rachot to na 6.1 V8 taky neni (ok, tahne 2.5 tunovou cihlu:), hlavne zklamani ze zrychleni z nizkych otacek, auto je treba opravdu vytacet - totok neni problem diky automatu ze, jen jsem to zkusil manualne si zaradit vyssi kvalt a wot..
Kvalita interieru se treba na x5/6 opravdu necape, levne plasty a spasovani taky nic moc. Sedacky a posez naopak super, to mi vyhovuje. Vubec uz jsem se s tim docela zzil ze mi vubec nepripada ze by to bylo tak velike:)
Suma sumarum na kvalitnim asfaltu svezeni super, auto zvlada i sportovnejsi jizdu, s cihlou na plynu:) dalky jsou pro otrle ale necha se. Bmw to neni, ale zase je to neco jineho a o polovinu levnejsi.. Kazdopadne srt8 ma koule:)
o 18.05.2013, 09:40 | cupra.165
Ten kdo děla design u nového jeepu snad není při smyslech...komu se tohle líbí?

foto k příspěvku  od cupra.165

o 18.05.2013, 10:33 | radek.613
Metrosexuálové uritě hýkají blahem a mají slinu :)
o 18.05.2013, 11:15 | Paczqo
Fanoušek Jeepu zvrací těch je bohužel méně než metrosexuálních tentononc takže je u nich větší šance že to koupí a tim i přuzpusobily design bohužel nejen ve vzhledu ale i v technice to neni uplně ono :-(
o 18.05.2013, 11:37 | JP
Já jsem myslel že hnusnější auto než Peugeot 3008 už nikdy nikdo nevyrobí, ale tohle je teda výkon:D
o 18.05.2013, 11:42 | .mycTD
ja zas myslim, ze z tohodle se zbleje i ortodoxni metrosexual.
holt kdyz dva delaji evoque... :-)
o 18.05.2013, 11:47 | Paczqo
Ještě foto ze zadu at je tu ta obludnost komplet :-D

foto k příspěvku  od Paczqo

o 18.05.2013, 14:22 | CervinVega
V základní výbavě grátis...

foto k příspěvku  od CervinVega

o 21.05.2013, 01:30 | JP | Upraveno: 2013-05-21 01:43:26
Zezadu mi to tak špatný nepřijde kdyby se to nejmenovalo Jeep, ale třeba Kia. Zato zepředu je to jak nějakej novější model Ponitacu Aztek...
o 21.05.2013, 02:36 | Tichy
ja nevim u nas v reklamach bezi reklama na novej Jeep a vypada takto...

foto k příspěvku  od Tichy

o 21.05.2013, 02:37 | Tichy

foto k příspěvku  od Tichy

o 21.05.2013, 03:08 | JP
To je Grand Cherokee, to nahoře je Cherokee.
o 21.05.2013, 03:15 | Tichy
JP: aha. Tak to se omlouvam! :)
o  Zpět  o  Nahoru
o
 

Vložit nový příspěvek do fóra


  Pro vložení příspěvku musíte být přihlášen/a.
Stránka vygenerována za 0.3849 sekund.