
Navštíveno 2618x

Snad ještě nebylo...
silvestrovský speciál autosalonu mě zaujala hned na začátku výroba Phaetonu...zajímalo by mě jestli se takovým to způsobem vyrábí na světě i jiná auta...
mám na mysli pojíždějící roboty po hale a mezi patry...
je to od začátku do cca 12min pořadu
[ Link ]
JJ viděl jsem, zajímací jsou hlavně ty nákladní tramvaje jak s tím peláší přes město ;))
Sem tam po světě se i dnes vyrábí auta ručně, a možná díky absenci skleněné továrny a hraní si na něco čemu odporuje i vlastní název značky mají ta auta charisma a duši, narozdíl od produktu VW :-D
No vidis a pro me zase VW charizma a dusi ma :)
vyroba i tramvaj super a hlaska "kdybych tu elektrinu delal ja, tak by to byl jediny Phaeton na svete, kterej by nejezdil" hodne pobavila :D
mikevr6: Tak možná brouk.
Redbaron: a co Scirocco,Corrado,Golf gti 1 a 2,vr6 ve trojce,polo g40 atd.Sice jsou to starsi kousky ale ktere nove auto ma dusi ze.
Video hezký, ale když vidím ty nevytlumený dveře .... :)
v takové továrně bych docela rád pracoval...
uplně by stačil post nějakého šéfa, nebo generálního manažera :-)
Duše a charisma nesouvisí vůbec s věkem, ale jen a pouze s tím, zda byly tyto komodity konstruktérem a designérem vloženy při výrobě. A tady musím souhlasit s RedBaronem, že poslední "fauvé" s duší je opravdu asi Tatra V570, neboli původní "Brouk". Protože to že se vezme tuctová masová kastle a dá se do ní motor, na který není stavěna a na záď té věci se nalepí tunerské "gti" a podobné heslo, to je prostě sterilní a prostý marketing, nikoli tužba po tom, vyrobit něco mimořádného...... A ano, i některá nová auta mají duši....
Ja myslim ze kazdymu je uplne u prdele jestli je to tuzba nebo marketing nebo kdo vi co od vyrobce. To o co jde je jak to ma v hlave kazdej z nas a ne vyrobce co to praska na lince. A ac nemam VW vubec rad, tak ty auta co tu mikevr6 vyjmenoval se staly legendama at se tobe, mne nebo komukoliv dalsimu libi nebo ne. To bude asi to co mikevr6 myslel.
No jsou legendy a legendy, že..... prakticky všechny, tuším, co tu vyjmenoval máme v depozitáři hereberků let osm a deva-desátých, a že by se při jízdě s nimi dostavovala nějaké extáze jsem se nevšiml. To je třeba mnohem, mnohem větší prča s Hycomatem v Traboši nebo Z1 od BMW... ale chápu že příznivci koncernu považují jakýkoli jeho výrobek, co byť trošilinku povystoupí z šeda produkční masy za unikum a jakoby vstřícný krok ku zákazníkovi :-D
No vy dva jste urcite ty auta vlastnily delsi dobu ze jste je mohly dokonale poznat jestli maji charizma nebo ne,ja aspon o sobe muzu rict ze sem ty auta opravdu mnel a nektere doposud mam,mnel sem aji auta jinych znacek a nevim jestli je jinde pristup ke sportovnejsim verzim jinej nez ze tam daj motor a nalepej znacek gti ale pokud si myslis ze se v autech opravdu vyznas tak si precti jak vzniklo vubec prvni gti a pak mluv neco o marketingu.
A dejsem teda par aut ktere tu dusi maji.Nejake bezne dostupne auta teda nez je zrovna z1 od BMW :D
nevim tak sem někdo dá výrobu BMW aby zjisitl že se takhle dělá každý auto vpodstatě a hned na to sem někdo dá výrobu největší mrdky od VW ? :D
ANO ! takhle se na světě opravdu vyrábí valná většina aut výjma těch lepších kde se ještě něco dělá ručně.... či těch hodně dobrých kde se dělá skoro vše ručně...... tyhle filiálky na výrobu jebek VW sou asi tak stejně záživný jak k´je se slepicema snašejících vejce..... aneb zcela stejná fabrika :D
VW s charizma a duší ? nebuďte zase trapný..... tam bych souhlasil fakt asi jen s tim broukem , ten spotřebák "pojeď a vyhoď" to je jen špatnej vtip na něco čemu se jinak řiká automobil....
a ANO .... i ty pojízdný automatizovaný roboti existujou v dost fabrikách ;-)
tak je jasne ze antikoncerniste neuznaji vubec nic dobreho na VW,mne naproti tomu nedela problem uznat ze aji jine automobilky delaji suprova auta,trebas i lepsi a nemam zapotrebi o vsem prohlasovat ze je to mrdka,jebka atd :)
tak pořád lepší takováhle fabrika, než ta, kde negři pomocí kladiv a údery do ocelového ingotu vyrábí ty nešŤastný zámořský absolutně spotřební věcičky..
Já sem pár fabrik vyděl, čisto bylo, ale umístit to do středu města a mít takohouhle krásnou prosklenou halu je prostě hezké, líbí se mi to a celý projekt je úžasný. Stejně jako se mi líbí přístup k zákazníkovi, možnost si tam vybrat materiály a pak vidět jak se mi to auto vyrábí. To je prostě super nápad a báječný provedení a to žádná jiná automobilka nemá. Phateton mě moc neoslovuje, ale tímhle to alespoň trošku toho správného charisma dostává a je to vyjímečná věc.

25.01.2013, 14:28 |
RedBaron | Upraveno: 2013-01-25 14:29:21
Výjimečná věc od automobilky, která si nechá říkat "Lidový vůz". Jaký paradox!
Charisma muze mit naprosto kazde auto od zigulika az po bentley, zalezi na vkusu...
Je to stejne jako uz zenskych... taky se vsem nelibi vychrtla blondyna;-) ale kdyz ji vyzkousite tak se vam treba zalibi:-)
Tak co tady resite..
proste klasicky haters, nic vic, nic min
Delší doba je Mikeu relativní pojem, když mě něco neosloví a nevyhovuje mi to, proč to vlastnit a používat, že, to zaprvé. Zadruhé od doby, kdy VW vládnou ekonomové a nejvyšší slovo tam má člověk zodpovědný za unifikaci portfolia výrobků už opravdu nic zajímavého, co by bylo uděláno srdcem, duší a pro čirou radost nevyprodukovali....
Chceš sem dát pár aut? Není problém, kde jen začít, je jich docela dost.... už jsme tu měli Z1, určitě by neměl chybět E-type a XJR-S od kočičáků, Seven tu má jednoznačně taky místo, pak třeba původní Arnage R od Bentleye stejně jako kupé Brooklands, legendár Austin Mini, 911SC, Panda první generace :), XJ13, T77A, Ford GT40, AR166, Morgan 4/4, MG V8, MTX V8, Defender, .... mám pokračovat? A co se týká Tvého dovětku "běžně dostupná" - dostupnost je přeci otázkou osobních preferencí každého jedince a tak jak jsi to napsal, tak to přesně demonstruje myšlení koncernu - cena! je vždy až na první místě a je jedno, co za ni dostanu či spíše nedostanu. A to je špatně, když chci něco charismatického s duší, cena není hlavní kritérium. To se pak totiž může stát, že jedinec na něco moc pěkného s duší v základní výbavě vlastně peníze má, ale nemá koule na to si to pořídit či vystoupit ze stáda, a tak si za stejnou cifru pořídí bezpohlavní dízl od koncernu, aby nemusel řešit konfrontace s okolím ;)
Pojem antikoncernista se mi líbí, s dovolením jej budu používat, mohu-li :-D Nicméně já antikoncernista nejsem (koneckonců v dnešní době je už spouuusta automobilových značek ve vlastnictví komplexních koncernů (a tím nemyslím jen VW), mě pouze vadí konzumnost, spotřebnost a uniformní normalizovaná šeď, ve které je zákazník rukojmí a nucen za své peníze dělat kompromisy a vlastně nikdy nedostat úplně všechno co chtěl. Musí se podřizovat, a to je hnus... a nepopřeš, že VW se chová k zákazníkům snad nejhnusněji a hned tak někdo ho netrumfne. Ale může, protože produkcí "lidových vozů" přeci uspokojuje potřeby "lidu". Potřeby stáda, řekl bych....
Only_One: zastav se v Morganu, ve SVODu u Jaguaru, v BMW individual centru, u Rollsů, v Kaipanu, v manufaktuře na Gordony, v Caterhamu, tady všude Ti nejen dají prostor si svůj vůz vybrat stran materiálů, ale taky budeš součástí jeho vzniku, jakož tě s ním i naučí jezdit a zacházet. Říká se tomu "osobní individuelní přístup", pojem velkým fabrikám, orientovaným jen na co největší množství při co nejnižší ceně naprosto neznámý.

26.01.2013, 07:40 |
Nismo.Power | Upraveno: 2013-01-26 07:42:12
každopádně dobrá ta tramvaj leda tak :) něco jako má porsche ten tunel prosklenej tunel přes silnici :)
jen se mi líbila hláška "kdybych to dělal já tak by to byl jedinej phaeton na světě co by nejezdil" :D to mě opravdu pobavilo..... větší hovadinu sem dlouho neslyšel :) podle mě by se VW měl na tenhle jejich omyl doslova vysrat protože to neuměl a neumí :)
Jako Deliquente ...
Mě příjde celkem debilní se hádat o tom, jestli to nebo to auto má charisma a duši, když to je o tom, jak to auto ten či onen jedinec vnímá.
Taky nikomu necpu, že mě chutná to a to jídlo a naopak bych zase nikomu necpal, že kulajda je na prd jídlo, když mě nechutná (mimochodem před pár lety začala chutna :-) ).
Radek:no tak na to mame asi kazdej jinej pohled,ty soudis ze auta maji charisma jen podle toho jak jsou vzacne a jak vypadaj na obrazku nebo kdyz stojej nekde v muzeu nebo na vystave a ja chci kazde auto dopodrobna poznat abych vedel co v nem je a nejsou to ani tak vykonove parametry jako spise pocit z jizdy,ze to auto se mnou komunikuje,zvuk kterej ti dokaze rozproudit krev v zilach,posez aby jsi se v nem citil prirozene a plno jinych detailu ktere se daji vycist jenom delsim uzivanim.Proto tady taky nepisu o integrale nebo escortu cossworth nebo cliu rs ikdyz nepochybuju ze se jim konstrukteri snazily tu dusi vdechnout a udelat z nich neobycejna auta ale ja s nima osobni skusenost nemam tak je to jenom jejich dobra povest co me utvrzuje v tom ze to tak urcite je.To ze je soucasna produkce jaksi bezpohlavni a bezcharakterni neni jen otazka VW ale vetsiny masovych vyrobcu automobilu.Kdyz si to trh a nesmyslne regule zadaji tak se jim musi podridit i oni.
A jak pises o te cene tak zrovna u VW neni cena rozhodujicim faktorem na prvnim miste:) A momentalne mam 5x VW + 1x Škoda + 1x BMW a dízly jsou z toho jenom 2 auta ktera vicemene vsecko oddrou a ostatni auta slouzi jenom pro radost z jizdy a potechu duse.Takze o tom kdo ma na co koule si poridit myslim ze uz neco vim neb mi rukama proslo kolem 30 ti nejruznejsich top verzi ruznych automobilek samozrejme krom tebou jmenovanych neb mtx V8 si muzes prohlednout leda v muzeu,gt40 sem videl leda tak na srazu amerik o ostatnich ani nemluve vyjma ar166 a defendra u nich mi tvoje prirovnani k odusevnelym autum jaksi pokulhava.
Právě pocit z jízdy je u každého výrobku od VW neskutečně tuctový, především kvůli té unifikaci. VW když udělá "sportovní kupé", tak na Golfu, kterej je sám o sobě sportovní asi tak jako Miloš Zeman. Zbytečná debata.
Takze jsi vsecky ty auta dokonale poznal nebo to jen predpokladas? :D