
Navštíveno 6879x


15.04.2013, 20:51 |
hawai Potřebuju dát do alzy TV na reklamaci, zítra mám zrovna cestu kolem, tak jsem to tam chtěl hodit, ale teď mi došlo že už od ní nemám krabici :-( neví někdo, jestli mi jí vezmou jen tak bez krabice?

15.04.2013, 20:52 |
JR Ano vezmou .... reklamujes TV a ne krabici.
Podle zákona na ochranu spotřebitele + občanského zákoníku a dalších souvisejících předpisů není kupující povinen při reklamaci reklamovat zboží v původním obalu... Takže asi tak, musí to vzít.

15.04.2013, 20:52 |
Sau To sice nevím, moc bych an to nespoléhal. Každopádně ti ju musí vzít v jakémkoliv odpovídajícím obale, nemosí to byt ten originální.

15.04.2013, 21:20 |
AR Sau: tož na toto se ale móžeš spolehnůt ;) je to dle zákoníku košér.

15.04.2013, 21:28 |
Směty Vzít na reklamaci musí i bez krabice, neručí ale za přepravu. Pokud si to pamatuju dobře.
Vezmou bez originalniho obalu a muzou nauctovat balny

15.04.2013, 22:09 |
hawai dík, já totiž podle jejich podmínek chápu, že zabalený to být nemusí když to tam nesu osobně, pouze kdybych jim to posílal např PPLkem, tak je jasný že to musí být pečlivě zabalený, jinak za to neručí
[ Link ]

15.04.2013, 22:48 |
JR Stejne si myslim, ze je lepsi to hodit rovnou do servisu.

15.04.2013, 23:17 |
Kacko Reklamoval jsem v alze už víc věcí a obal nikdy nepotřebovali. Ani si nic navíc neúčtovali.
zrovna u alzy si myslim, že nemají zapotřebí řešit nějaké handrkování u reklamací. Vždycky jsem tam dostal všechno vyřešeno rychle bez problémů
Jako kral007: Mohou dle povahy věci (zejména pokud je riziko poškození při "přesunu" zboží bez obalu) účtovat náhradní přepravní obal. V zákoně je k tomuto prostor.
Tak Alza.cz a její reklamace nezklamala :-( Kupoval jsem tam poprvé, i když vím, že reklamace u ní jsou o ničem, ale řekl jsem si, externí dobíjecí baterie za nějakých 850,- Kč snad nebude problém s ní a nebo případnou reklamací.
Bohužel, baterie přestala fungovat po 1,5 měsíci, OK, stane se, noname značka, ale reklamace podána 1.8., dnes je 1.9., za celou dobu jen 1 SMS po 14 dnech, že se omlouvají, že mou reklamaci ještě nevyřídili.
OK, počkal jsem tedy do oněch 30 dnů a dneska jim poslal mail s odstoupením od kupní smlouvy s odkazem na zákony a i jejich reklamační řád. No, jsem zvědav, co oni na to. Dle zákona jsem naprosto v právu, snad to pochopí i z mailu, neboť to tam mají všechno krásně vypsané, každý §, prostě vše.
Takže toť má zkušenost s reklamací v alza.cz a tam už fakt nikdy nic... Zlatý CZC.CZ!
2 HT: Nehnevaj sa, ale to je úsmevné ;-)
"Kupoval jsem tam poprvé", bohužiaľ asi "zlá skúsenosť" vs. " už fakt nikdy nic... Zlatý CZC.CZ!"

01.09.2013, 12:23 |
Směty Reklamoval jsem na Alze SSD disk, po 14-ti dnech přišel email že to ještě není, zkrátka kecání.. Těsně před tím než uplynulo oněch 30 dní přišel další prý to není ještě opravené, stím že se mám stavit na pobočku pro peníze. U mne bez problémů.
muSlim:
Co je na tom úsměvné? Vím od hodně lidí, že alza prostě reklamace jsou problémy, proto jsem tam nakupoval poprvé, a to nakupuji elektroniku apod. tak 13 let, a jelikož to to jinde neměli, zkusil jsem alzu, a mé zkušenosti s reklamacema na CZC jsou úplně jiné, 4 reklamace - 3x výměnou hnedka na místě - grafická karta, flashdisk, disk, 1x reklamace PC dle vlastních požadavků, oni sestavili, odešla tam základní deska, v pondělí jsem to tam odvezl a v úterý mi volali, ať si pro to dojedu, že už to je a samo výměnou základní desky. Takže sorry, asi jsem tedy rozmlsaný, že někde reklamace jde jako po drátku a někde na mě z vysoka se.... A je to první reklamace vůbec, kde se mi do 30 dnů neozvali (tu SMS neberu, automat, ani tam nebylo číslo reklamace, nic, jen obyč, že ještě nevyřídili), a tím myslím ať jsem reklamoval kdekoli cokoli.
Směty:
no, mě se neozvali po té SMS už vůbec, takže proto se konám já, neb jsem v právu
Úsmevný mi príde ten skorý záver :-)
A to že x ľudí si sťažuje som tiež počul, čítal, ale nikdy nezažil. Ja mám zas opačné skúsenosti s CZC a nebudem to tu rozmazávať ako princezna, CZC mám 6km z domu, Alzu v Holešoviciach 14km, hádaj kam jazdím po rokoch spokojného nákupu a 3x reklamáciach ;-)
No a už mi odpověděli, že zítra mi reklamaci vyřídí výměnou za nový kus, hmmm, jsem zvědav, kde ho vezmou, když už od půlky července to mají vyprodané a že již zboží nebude v nabídce :-D
Princezna
no k CZC,kamarad shanel router upozornuji total laik,v CZC mu presto ,ze zadal router pro UPC mu nadelili ten co uziva O2,prisel domu rozbalil strhnul folii ,zavolal si pana co to montuje ,pan mu rekl ,ze ma spatny router ,tudiz druhy den sel do CZC a tam ho poslali do prdele odbornici ,prej zpet nevezmeme mate strzenou folii ,takze tak u Alzi nebyl problem cokoliv vymenit :-(

01.09.2013, 15:19 |
hawai Tak já se vyjádřím v prapůvodnímu dotazu ohledně TV.
TV vzali, za 14 dnů sms asi z automatu že to ještě není, den na to že je reklamace vyřízená a můžu si pro tv přijet. takže u mě to trvalo dva týdny a reklamace v pohodě
Alza vzdy v pohode. Dokonce mi vzali i odpalenej zdroj. Ktery jsem popravil svou hlouposti. Dnes jsem tam reklamoval zase.
Takže mám to doma, nefunguje to vůbec, prý vyměněno za nový kus (ha ha ha), vrátili mi to v sáčku a bez 1 adaptéru a buď si to vezmu a nebo to tam nechají a po 30 dnech mi budou účtovat za skladné. No tvl, a něco říkejte, že je u nich reklamace OK. Šmejdi, takže zejtra to tam nesu znovu. Jo a reklamaci jsem dával 1.8. a předání nějakému technikovi dle nálepek na sáčku (ne krabičce, co jsem jim to vrátil celé balení a vzali si to), je datum 24.8., takže až po 23 dnech s tím začali něco dělat. A pak se mi divíte, že jsem nasr...., ztráta času, ztráta viditelného návratu peněz a jsem bez funkční věci 1,5 měsíce, kdy to fungovalo jen 1,5 měsíce! Zítra to tam dám, po 30 dnech, ať si to vyzvednu, že výměna a kdo ví co mi ještě vůbec vrátí, prázdný sáček????
HT: co jsi tam vůbec reklamoval? :) Já také čekám, zatím se neozvali :) Já to mam na IČ, takže zákonná doba u mě neplatí.
Rajdlos: Platí i u tebe, ale jen 12 měsíců, když je to na IČO, pokud se nepletu (pokud nejsi přes těch 12 měsíců). Dobíjecí externí zdroj/baterii 6800 mAh, značka Evolve - vím, noname, ale měl jsem pár noname výrobků, ale nikdy se mi nic tak rychle a tak totálně nevysr... a ještě navíc se ke mě takto o ničem (ano, zákonně, ale i tak) nikdo nikdo nechoval při reklamaci. Cenovka 870,- Kč tuším, reklama pro Alza a její reklamaci k nezaplacení! I kdybych tam reklamoval za 50,- Kč, tak prostě přístup, přístup a přístup by měl být stejný...
HT: Já myslel dobu reklamačního řízení, u IČ to může být i déle než 30dní dle OZ, jinak já reklamuji alarm Evolve :DDDDD Tvrdili mi, že tak 3 týdny si počkám :)
Jo tak, dobu řízení, to chápu, já myslel, že záruku. Tak si to fakt užij... 3 týdny si počkáš, až to někam pošlou :-D a pak někdy se ti ozvou, u tebe jim to na IČ bude u pr..., kdy se ti ozvou :-D
Hmmm, tak ti radím, na místě pokud by to šlo, vyzkoušet, podívej se, zda ho vůbec ještě prodávají, to moje už po měsíci, co jsem koupil, přestali prodávat. Nevýhodu mám, že to nemá výrobní číslo a tak bych se nedivil, ani kdyby to byl ten samý kus, co jsem tam dal, když je to nové, není poškrábané nic :-( No, zítra zase tam jedu a zase jim to tam dám...

16.09.2013, 21:22 |
Tuner#2 | Upraveno: 2013-09-16 21:23:35
HT: Chápu Tvou nasranost z pohledu spotřebitele, ale nechápu ty Tvoje komentáře. To že s tím začne technik něco dělat až po 20ti dnech není vina prodejce, ale autorizovaného servisu/dovozce. Já jakožto prodejce mám sakra sevřenou pr*el abych to odeslal ještě ten den nebo max. druhej den co to zákazník donese aby jsme právě těch 30 dní stihli a pochybuju, že někdo jiný si to schválně 20 dní nechá u sebe a pak zatlačí na servis aby to měli hned opravený...
Na mě to působí, že to podle toho spíše 24.8. převzal právě ten servis. Není prodejce jako prodejce. Není řidič jako řidič, není spotřebitel jako spotřebitel, to je jediné, co ti na to asi řeknu. Podobně se choval Vodafone, 1 reklamace za týden vrátil, že tel. nic není, druhý den jsem to hnedka zase reklamoval a pak už to bylo 30 dní, než mi psali, že je opraveno. Dle data z mobilu, jako je instalace, jako je zkušební fotografie a dokonce jiného telefonu zobrazující i GPS souřadnice opravny, po opravě někdy 3 dny před 30 dnem v servisu, tak co si o tom myslet???
Mě jako spotřebitele taky nezajímá, kdy to opravují, i když by mě sralo, kdyby zákazníci vždy čekali 30 dní, a pak to dostanou stejně nefunkční, to by sralo zase mě jako prodejce a servisu bych trochu promluvil do duše, obzvlášť tak významný prodejce, jako alza je ne? Hrát ale všechno přesně na zákonnou, tedy 30-ti denní lhůtu, paráda...
Prostě po tomto u mě alza skončila úplně, ať je to její vina nebo ne. Psal jsem jim, zda je možné se dohodnout na vrácení peněz, když už to ani neprodávají a oni na mě takto? Budu jim to prostě vracet stále dokola a dokola, uložené peníze u banky alza, bez úroku...
koupil sis poruchovej telefon asi :-)
Tel po opravě, opravdové opravě funguje už ok ;-)
Tel po opravě, opravdové opravě funguje už ok ;-)
Večer mail, že mohu do 48 ho. žádat o odstoupení od kupní smlouvy, když nejsem po výměně spokojen. V mailu se prokecli, že ze servisu se jim to vrátilo jako že to funguje v pořádku. Všude jinde jsem dostal vyjádření přímo od servisu, tady jen od alzy, že jsem jim to dal na reklamaci a že mi to vrací vyřešeno výměnou, nic víc. Vyměněný a OK kus mrtvý viz. video a je poškrábaný viz foto. Prohlížel jsem si to na místě, ale tohle bylo vidět až pod pořádným světlem a ne v ne moc světelné prodejně Anděl. Pochybuji, že by to alza vyměnila za nový kus (což prostě podle mě není), když to ze servisu (kdo ví jestli to tam fakt bylo) přišlo s tím, že je to v pořádku a funkční. At si dělají blbce z někoho jiného...
[ Link ]
A ano, baví mě to tu stále psát a řešit :-D

Takže vráceno, odstoupeno od kupní smlouvy, love do ruky, jediná věc, která mě od nich "potěšila", že to bylo za 3 minuty vyřízeno. Ale jinak, alzu už nikdy. Ende, šlus, konec
Tož jestli já možu přidat svou trošku... Tak kupuju jen v Czech Computeru, už někdy od jejich vzniku a nikdy žádnej problém. Jednou jsem něco chtěl kupovat v Alze, ale platit jim za vyzvednutí na prodejně/výdejním místě asi 50 Kč navíc, na to se jim můžu vykašlat. Vzdálenostně to mám od domova +- stejně, takže asi tak... Jinak recenze na heurece jsou taky zajímavý :D
Masakr, včera večer mi došel mail, že mi posílají dobropis, který si mám vytisknout a že si mám přijít pro peníze, ale že když jsem zboží reklamoval, tak nebylo kompletní (ha ha ha) a že mi peníze vrátí, až jim dodám zbytek :-D
Tvl, jak tahle firma může existovat, když má v systému takový úlety, jako že už je to 3 hodiny ukončené a vyplacené? Neuvěřitelné!
tak mam taky super akci s alzou :-((((o panacci ztratili kartu do PS VITA a ted se k tomu nijak nestavi a vymluvy az do nekam .......kartu nemame na reklamaci v protokolu uvedena a bez dokladu o nakupu od karty pry nic resit nebudou ,jo a toto je pry necitelne :-DDD


12.10.2013, 22:32 |
pepe689 | Upraveno: 2013-10-12 22:34:18
chapu ,ze ty ukrajinsky zednici cesky neumi jen dodam,ze kdyz se pristroj koupil tak ty ukacka tam kartu nedali a musela se solo dokupovat byt mela byt soucasti prislusenstvi ,takze nas vlastne 2x okradli
Mne vymenili alarm za novej. Ale den pred 30 denni lhutou. O reklamaci nic nevime. Druhy den sms. At si prijdu pro novy. Nechapu :)