Auto HI-FI Club CZ

autohifi,auto hi-fi,auto hifi,autohificlub,auto hi-fi club,club, klub,fórum,autorádio,autozesilovač,autorádio cd,autorádio mp3,autorádio dvd, tuning,srazy,tuningshow,klub,emma,dbdrag,tuning,autotuning,carstyling, tlumeni, Alpine,octavia,Brax,Denon,Clarion,Pioneer,Sony,panasonic,Helix, Dynamat,dego,Hertz,Audison,Fusion,McIntosh,Focal,Rockford Fosgate,Dynaudio,JBL,xenony,becker,jvc,kenwood,ground zero,dietz,morel doorboardy ,zapojeni,felicia,pioneer,peugeot,zastavba,audio,306,repro,golf,instalace,dls,4x100,FELICIE,morpheus,helix,audi(forum)

o

Forum > Ostatní > wagen pro ženu - názor

 o Navštíveno 2096x o
o 13.08.2013, 16:08 | ABERTO
Přátelé rád bych znal Váš názor. Moje žena aktuálně dělá řidičák a pomalu vybíráme nějaký povoz na kterém by se naučila a kterého mi nebude líto v případě nějakých ťukanců, nedejbože nehody. Bohužel jsem hodně limitovaný vstupní investicí, za kterou jsem schopný sice auto pořídit, ale Felicie, Punta, Corsy z devadesátých let ve mě vzbuzují pocit hrůzy.
Nicméně mám zajimavou nabídku na tento povoz : Audi A4, motorizace 2.4 benzín, automat, digiklima atd. Rok výroby 1997, první majitel. Auto znám od začátku do konce, vím že nebylo bourané, že se před lety měnila převodovka, STK i gumy cca na rok a půl ježdění. Spotřeba 9l. Cena 20.000.
Co si o tom myslíte, šli by jste do něčeho takového, nebo raději igelitku ala Corsa ??


o 13.08.2013, 16:15 | ABERTO
Asi jsem zapomněl zmínit, že jezdit bude sem tam do práce, cca 40km denně, ale plánujeme do roka druhou mateřskou, tak spíš být mobilní pro cestu do obchodu, k doktorovi atd.
o 13.08.2013, 16:22 | michal_smsmsm (A)
stal jsem pred podobnym rozhodnutim a radeji jsem volil auto s vice plechy ve variante kombi s 1.8 aby se s tim i predjizdet dalo hlavne s velikym rejdem, nez malou nakupni tasku ala punto, corsa atd s 1.0. sice mame trochu podrapane plechy a vzhled nic moc, ale mechanicky a funkcne OK, a spokojenost velika. lepsi nez prditko ktery nezataci tak ze se s tim parkovat u obchodaku neda, aniz by si clovek musel naject jak s dlouhym drivim, vic plechu ve me vzbuzuje pocit vetsi bezpecnosti a aspon to ma trochu kufr, krom kocaru se tam i nejaka taska navic vejde... takze za me urcite vetsi povoz, kor pokud znas historii a vis jak se s tim zachazelo a jaky na to byl servis...
o 13.08.2013, 16:51 | Tendr
Ten motor neznám, ale na couračky mi 9L reálnejch nepřijde u 2.4 obsahu, kort u automatu. Můj 2.0 6vál manuál vezme těch 9 na dálku klidnou jízdou, courám za 11 vejš.. To jen pro zamyšlení ke spotřebě.
o 13.08.2013, 17:24 | tesil
Zenska jezdila s 2,3 Scorpiem v automatu po Brne couracky tak 13 - 14l. Hlavne hned po autoskole sedla do automatu a dostat ji pak do auta s manualem nebylo nic pro moje nervy.
Nedavno tady bylo na prodej toto: [ Link ]
Ja bych na couracky pro babu volil neco takovyho s obsahem 1,4 - 1,6.
o 13.08.2013, 17:27 | ABERTO
Hele to je poslední údaj z dlouhodobě spotřeby, ale jezdil přece jen delší streky. Nicméně je mi jasné že na couracky to bude horší.
o 13.08.2013, 17:29 | Knightey-
Tendr: ja jsem dalkama na 8,5L a couracky cca 12L ale s 4.2i V8 s quattrem a automatem, takze ne vzdy vetsi obsah znamena vetsi spotreba :)
Jinak bude jezdit 40km, coz uz je dal a to se s klidnou nohou a rozjizdenim dostane pod 9L, to mesto bude horsi.
Jinak k motoru, pokud je na vyber 2.4 vs 2.8 tak radeji ten vetsi obsah ale jinak pokud je jen tohle s dobrou historii tak proc ne?
A pokud to neni quattro, tak to bude mit i rejd, pokud by to bylo quattro, tak to stoji za pitchu uplne :D
Na motoru se meni akorat civky, olej a filtry, sem tam svicka. Jinak to jezdi furt :) A od cca 200t km se ozvou lambdy. Jinak je to ok.
o 13.08.2013, 17:44 | Tendr
Knightey-: Píše 40 denně, což je skoro polovina mimo provozní teplotu.. Já se nehádám, dá se s tim naučit jezdit a je na každém zda tu spotřebu tolerovat, či ne. Mně to nevadí, neb kromě toho že to žere, neznám jiný náklady.
o 13.08.2013, 17:48 | Knightey-
Tendr: to je fakt, nevsiml jsem si ze je to denne, myslel jsem jednu cestu :)
Kazdoapdne tyhle motory se hodne rychle zahrejou na provozni teplotu. Ale je to tak jak rikas.
Taky jsem premyslel jaky auto pro pritelkyni, pac s A8 mi vuubec jezdit nechce... Tak jsem taky uvazoval o A3 ci A4 :)
o 13.08.2013, 19:47 | ABERTO
Povznesu se nad spotřebou pokud vím, že žena jede v relativně bezpečném autě. Navíc kombinace klima a automat což bylo zbožné přání, je v této cenové relaci utopie. V pátek to půjdu obhlídnout a kdyžtak hodím nějaké dojmy a fotky stavu.
o 13.08.2013, 20:23 | Knightey-
ABERTO: presne tak :)
o 14.08.2013, 09:00 | Ravo
Podle mě by se každej měl naučit pracovat s fofrklackem, tzn. po autoškole mít klasickej manuál. Navíc ten řidič dostane daleko vyšší cit na motor (povědomé sledování zvuku, otáček atd.) a vůbec vnímání celýho auta. Teprve až to bude zažitý, tak vzít automat jako zvýšení komfortu.

Ale pokud není potřeba, aby žena byla řidič ale jen spíš uživatel (což není v zásadě chyba), tak automat to zajistí...
o 14.08.2013, 10:23 | Knightey-
Ravo: no stejne za nejakou dobu budou jenom automaty :)
o 14.08.2013, 12:06 | radek.613
Kdyby z centerm měst zmizeli všichni řidiči, co se slavným fofrklackem řadí na světlech až když blikne zelená (a pak se teprve milostivě rozjíždějí), ubylo by 60% zácpy a dopravních problémů. Ale za to nemůžou auta, alébrž ty mezičlánky mezi volantem, pedálama a fofrklackem, co v nich zpravidla sedí.....
o 14.08.2013, 12:29 | mrazik
Moje zena umi jezdit jen s automatem a do mesta bych to snda naridil. Ano dalo by ji dost prace si vzpomenout na klasicke razeni, ale Ravo je snad menecena, kdyz to ,,zapomela" ? Na semaforech je mnohem rychlejsi, dosahuje mensi spotreby nez s manualem, diky CVT zadne skubani, cukani, proste pohodlna jizda. Nejake city pro motor, rizeni, to uz je davno kazdemu jedno, i automobilkam, to patri do jine sekce.
o 14.08.2013, 13:41 | Ravo
Odpovím na otázku:
Není méněcenná, protože řadit kdysi uměla (jak jsem pochopil). Ale čerstvě po autoškole hned automat = neprohloubí se základní řidičské návyky. A co nejvíce elektronických fíčur, asistenti úplně všeho to pak dorazí.
Pak už přestávají být tyhle věci asistenty (pomocníky), bez kterých se lze případně obejít akorát to nebude tak pohodlný, ale životní nutnost bez které se nedá vůbec jet.
A to je škoda, protože si myslím že každý člověk - muž i žena (až na opravdu pár výjimek napříč oběma pohlavími :-) se naučí velmi dobře jezdit i se "základní konfigurací".

Sorry za OT, opravdu by to případně pak chtělo oddělit do jiného vlákna/sekce
o 14.08.2013, 14:09 | Antonio
Asi se priklonim k většíně, ale taky si myslim, ze na nauceni by mela lepsi fabii, nebo octavku, klidne neco v benzinu 1.4 popr 1.6 4km denne s 2.4 v automatu se celkem prodrazi, navic jestli planujes druhou materskou, tak do toho sedana bude problem narvat kocar. další věc, že ten automat pro zacatek neni moc dobry. at se nauci jezdit s manualem.
o 14.08.2013, 15:38 | ABERTO
Přátelé díky moc za názory, nicméně pořád ve výčtu kladů a záporů mi toto vychází nejlépe. Znovu podotýkám, že mám velice skromný rozpočet. Ano jedničková Okta v naftě by byla nejvhodnější, paradoxně když dám na sautu Fábii a podmínky klima a automat, tak startuji na 75.000 za 1.4/02. O této Audi vím do detailu vše, automat je přání a kde je psáno že musí do budoucna mít auto s manuálem, nebo že se nenaučí manuál řídit ? Ano horší spotřeba, ano Citigo asi lépe zaparkuje, ale toť ze záporů vše. Kočár se dává blbě i do liftbackové oktávky :/
o 14.08.2013, 15:44 | PK
Takže si vlastně ani nepotřeboval poradit, spíš se ujistit ve svém výběru :)
o 14.08.2013, 16:04 | ABERTO
PK - ale ano, chtěl jsem znát názor a případné argumenty pro a proti, nicméně všechny mínusy se točí jen kolem spotřeby a z té si tolik hlavu nedělám. Nájezd nebude nijak valný.
o 16.08.2013, 14:55 | ABERTO
Tak vyřešeno. Dnes jsem měl auto vyzvedávat a známej mi volá, že mu u auta stojí týpek co nabízí dvojnásobek peněz. Holt zas prachy vyhrály nad charakterem :) Takže kdyby kolem někoho proběhlo cokoli klima\automat za mrzký peníz, tak dejte echo :)
o  Zpět  o  Nahoru
o
 

Vložit nový příspěvek do fóra


  Pro vložení příspěvku musíte být přihlášen/a.
Stránka vygenerována za 0.3233 sekund.