Auto HI-FI Club CZ

autohifi,auto hi-fi,auto hifi,autohificlub,auto hi-fi club,club, klub,fórum,autorádio,autozesilovač,autorádio cd,autorádio mp3,autorádio dvd, tuning,srazy,tuningshow,klub,emma,dbdrag,tuning,autotuning,carstyling, tlumeni, Alpine,octavia,Brax,Denon,Clarion,Pioneer,Sony,panasonic,Helix, Dynamat,dego,Hertz,Audison,Fusion,McIntosh,Focal,Rockford Fosgate,Dynaudio,JBL,xenony,becker,jvc,kenwood,ground zero,dietz,morel doorboardy ,zapojeni,felicia,pioneer,peugeot,zastavba,audio,306,repro,golf,instalace,dls,4x100,FELICIE,morpheus,helix,audi(forum)

o

Forum > Ostatní > nova okta rs nordshleife

 o Navštíveno 5086x o
o 13.08.2013, 19:35 | mikevr6 | Upraveno: 2013-08-13 19:36:08
To ma opravdu takovej zvuk nebo to uz i v okte hraje z reproduktoru? A jinak neni to nejhorsi akorat asi prevodovka z liazky kdyz se macka dvakrat spojka :)

[ Link ]


o 13.08.2013, 19:40 | Augi
Že si neliskneš... No, tak boreček prostě "machruje" s meziplynem, ne? ;-) Co je na tom k nepochopení?
o 13.08.2013, 19:44 | mikevr6
no ja to myslel ironicky asi si to nepochopil ty :D
o 13.08.2013, 19:49 | Augi
No, tak sorry, takto stupidní poznámku jsem nečekal. To je to samý, jako kdybys napsal, proč mu svítí tři červený kontrolky, proč při výjezdu ze zatáčky se otáčkoměr nehýbe, ale rychlost roste, proč ta kamera drnčí atp... Asi jsem fakt už moc starej ;-) Ale "no fence"...
o 13.08.2013, 19:55 | radaman
Jo to by mě taky zajímalo jestli to neni zvuk z nějakejch Blaupunktů :-) Se divm, že to nemá DSG :-) VTIP Abych nedostal kosu jako kolega za ty meziplyny :-)
o 13.08.2013, 20:03 | Proffesor_W
Uz sem to tu daval, zvuk to ma tak odpornej, ze tomu pod pristrojovku nacpaly jak oni rikaji "generator frekvence" ktera ho dela "sportovnejsi". Jde to do pici jak v nove M5...
o 13.08.2013, 20:05 | mikevr6
no tak sorry,tak dik za to ze jsi mne upozornil na to ze uz to ma synchronizovanou prevodovku
o 13.08.2013, 20:12 | Only_One
cože to má mít za generátor??? :-D :-)
o 13.08.2013, 20:15 | Vasekkch
Ten generátor je myslim ještě příplatkovej :D
o 13.08.2013, 20:28 | HIGHTOWER
Vysvětlení zvuku: [ Link ]
o 13.08.2013, 20:30 | Only_One
to snad néééééé :-)))))))) :-))))))))))))))))) :-)))))))))))))))) to snad není možné :-))))))))))))))))))))))))))))))
o 13.08.2013, 20:31 | HIGHTOWER
A pak že vibrátor je jen pro ženský a nebo 4% menšiny s pindíkem :-D Podle počtu prodaných kokt uvidíme, kolik "chlapů" rádo vibrátor :-D
o 13.08.2013, 20:34 | tappaja
No mozny to asi je, ale nestoji mi to za milion vtipnejch smajliku.
o 13.08.2013, 20:44 | HIGHTOWER
Ty řidičské rukavice budou za příplatek? :-)

Jinak vám povím, občas i nějaké sportovní auta potkávám a jak to není opravdu typický sportovní auto, a nebo obyč auto V8, tak kvůli normám, spotřebám, emisím apod. už se moc ten krásný zvuk aut vytrácí :-(
o 13.08.2013, 20:53 | Luke_288
Nechodit sem pomerne dlouho, tak bych si i myslel ze nekteri z vas jsou tu nactilety uhrovity pubertaci.
Jakmile udela skodovka cokoliv, hned jsou tu ty samy hlasky, jednomu by se zdalo, ze uz to bude trapny, ale ono ne.
o 13.08.2013, 21:04 | Only_One
do dneška by mě nanapadlo, že by nějaká automobilka místo vylazeného zvuku motoru používala reproduktory nebo generátory zvuku a jiné věci. Mě to přijde jako neskutečně komické a zároveň to je fakt smutné. Ale až na silnici uvidím generátor :-)) na to se fakt těším
o 13.08.2013, 21:16 | gizmi
To chci! Da se to koupit? Dal bych to jak do Golfa TDy, tak i CRXka :D Uplne to vidim! Strecha dole, volume doprava a heeeen heeeeeeeen :D:D
o 13.08.2013, 21:17 | Vasekkch
Zajímavý, že to má i Golf mk6 gti několik let, ale nikomu to tehdá žíly netrhalo :D
o 13.08.2013, 21:20 | walish
Hmm, cesty plné kmitajících VWčkářů, paráda.
o 13.08.2013, 21:21 | Augi
Vasekkch: Lajk jak sviňa ;-) (kvůli principu, ne kvůli Škodovce)
o 13.08.2013, 21:21 | Vasekkch
radeji budu jezdit s generátorem než s italskou mrdinou :))))
o 13.08.2013, 21:22 | walish
Ajéje, zase ty komplexy :)
o 13.08.2013, 21:25 | Augi
walish: Ty tomu říkáš komplex, ostatní tomu říkají pravda. ;-) Ale už dost, myslel jsem to ze srandy, každej má prostě rád něco jinýho...
o 13.08.2013, 21:30 | walish
Augi: To nebylo na Tebe ;) A to víš, že to beru ze srandy, VWčkářema se nasrat nenechám :)))
o 13.08.2013, 21:34 | Vasekkch | Upraveno: 2013-08-13 21:35:01
o 13.08.2013, 21:35 | Vasekkch

foto k příspěvku  od Vasekkch

o 13.08.2013, 21:47 | camron
Vasekkch: Czenglish?
o 13.08.2013, 21:56 | Tendr
ach jo :D
o 13.08.2013, 22:01 | Only_One
jakej by byl technický problém udělat výfukové potrubí, aby mělo řádnej zvuk k charakteru auta??
o 13.08.2013, 22:02 | Augi
Only_One: že by drahej? ;-)
o 13.08.2013, 22:08 | Luke_288
O_O: zeptej se u audi, bmw, porsche.... Vsechny tyhle automobilky jsou technicky daleko pred skodovkou a pouzivaj to taky
o 13.08.2013, 22:09 | Only_One
Taaak a o to vice to je k smichu
o 13.08.2013, 22:09 | tappaja
Spis bych rek, ze to bude tak, jak pise Highty, normy, normy, ekologie...
o 13.08.2013, 22:10 | H-Honza (M)
obávám se, že to není o ceně ale o debilní unii a darmožroutech, kteří prostě jednou začas musí něco odhlasovat - třeba omezení limitů pro hlučnost nových vozidel.
Tahle banda kreténů si prostě jednou přijde do práce a řeknou si tak, co posereme dneska... viz.
[ Link ]
o 13.08.2013, 22:11 | Only_One
V devadesatych letech to nikdo nepotreboval, auta ridili lidi a ne pocitace a motor ve sportaku mel zvuk sportaku zcela prirozene. No ale je jina doba a musis se dat do auta elektronicke siditko....
o 13.08.2013, 22:23 | tappaja
O_O, zda se mi to, nebo jen zbytecne prudis?

Na jednu stranu je to dobre, ze se tlaci na ekologii, na druhou stranu to ma tyhle dopady a omezeni.
o 13.08.2013, 22:29 | lišky
na TDi hezký zvuk :)
o 13.08.2013, 22:38 | mr.brain
tapp: na eko se tlačí především z pohledu množství CO2... jiný význam to v 90 % nemá... Podle množství CO2 se vypočítává emisní limit, nad limit - automobilka platí za každý g CO2 € navíc.

Problém je ten, že tahle "ekologie" bohužel změněná ve fanatismus s ekologií jako takovou nemá nic moc společného, protože to koloběhu uhlíku resp. CO2 už nezahrnuje vlastní výrobu vozidla, náklady na výrobu jednotlivých komponent a jejich vývoj... Bere se jen netto produkce - kolik vozidlo za svojí životnost vytvoří - což je z principu špatně.
o 13.08.2013, 22:39 | Proffesor_W
Tak porad este existujou veci jako tohle, no, akorat to pak nejde na tačskrýnu vypnout, takze hipsteri budou mit smulu. A jinak jo, ja kdyz to poprve cetl tak sem se u toho valel smichy. Prej ze turbo ten sportovni zvuk rusi :))) takova picovina

foto k příspěvku  od Proffesor_W

o 13.08.2013, 23:53 | Tuner#2
Jako Luke_288...

...obzvlášť, když to není nic nového viz. poměrně hodně dávno probíraný zvuk M5tky z reproduktorů - mám pocit, že to vezl někdo na kamionu jako první várku.
o 14.08.2013, 00:07 | Tuner#2 | Upraveno: 2013-08-14 00:08:41
Jinak na videu je opravdu slušná ukázka řidičského umění a ne se tomu vysmívat, že řadí jak v liazce...

Ten pán docela umí, zde je vidět trochu lépe jak lze plynule a přitom rychle a s citem k autu jezdit po okreskách. Myslím, že zde někdo šlápnul těžce vedle...

[ Link ]

o 14.08.2013, 07:53 | schwaboid
Jakýkoliv auto, který má takový šidítko je trapný :-))) Jenže brambora pouští opravdový zvuk motoru do repráků, další automobilky přivádí zvuky z motorového prostoru potrubím, ale audi už to má umělé a škodofka umělé a levné. Sorry ale z mého pohledu dělají vše pro to, abych se jim posmíval :-)))) A jejím obdivovatelům a zaslepeným zastáncům jakbysmet .....
o 14.08.2013, 07:58 | RedBaron
Prostě pan řidič Janda, jednoznačně nejlepší motoristický novinář v ČR jak jazykem, tak řidičskými schopnostmi. Jeho testy jsou opravdu hodně komplexní a vypovídající. A stejně od některých sklidí posměšek, ale o těch já si myslím své :-)
o 14.08.2013, 08:06 | vypuk
No, podívejte se na TopGear S20E01, a pak se tu začněte bavit o zvucích z repráků :) aneb Renault Clio ;)
o 14.08.2013, 09:24 | 323Marty
Hele já se teda do toho nechci vměšovat, protože tomu technicky zas tak nerozumim, ale kdysi sem viděl pořad o výrobě tuším Bugatti Veyron a tam taky řikali, že oturbený motory maj opravdu z principu mnohem horší zvuk právě proto, že výfukový plyny pohání turbínu, takže tam snad museli vymejšlet naprosto bláznivý výfukový potrubí, aby z VEYRONU dostali slušnej zvuk. Takže to, že automobilky, který už teď vlastně stavěj pouze turbomotory, cpou do aut udělátka pro lepší zvuk, mi nepřijde nic divnýho, protože bych se dost divil, kdyby někdo kvůli chrápláku z výfuku O3 RS, chtěl to auto o desítky tisíc dražší...
Nic méně mě to netíží, můj řadovej šestihrnek zní po třinácti letech stále báječně :o)
o 14.08.2013, 10:25 | Rustapha-659 | Upraveno: 2013-08-14 10:27:10
Njn .....jde to všechno doprEle..schwaboid-nejenom Škodovka a jak se zdá,bude to jenom přibejvat.. :-(
[ Link ]
o 14.08.2013, 10:35 | Rustapha-659
To je tenhle "puk"?
[ Link ]
o 14.08.2013, 10:45 | .mycTD
kdyz to nekdo v aute chce, tak proc mu to tam nedat, at si ve svem aute kazdy posloucha, co chce.
Ale ruku na srdce -kdyby sem s tim prisel skodovkar a ne nadnarodni koncern, tak ho s tim jednohlasne vyfuckujete ;-)
o 14.08.2013, 11:15 | Tuner#2
Moment? On to tu někdo schvaluje a pochvaluje?

Musel jsem si to přečíst 2x, ale nikde nic takového nevidím, pouze každý píše, že tohle kurvítko používají už dávno i jiné automobilky v různém provedení a je to holt daň za nízký hluk výfukového potrubí, malé objemy a turba což samo o sobě taky nikdo z těch pravověrných nepovažuje za správný směr. Ale holt jak už jsem psal, Luke_288 to vystihnul zcela přesně...
o 14.08.2013, 11:45 | muSlim
No musím priznať... ľúbi sa mi dosť. Wow, čo to so mnou je? :-D
o 14.08.2013, 12:26 | .mycTD | Upraveno: 2013-08-14 12:27:30
T#2: kdyby jsi to cetl 2x, tak v kazdem prispevku neopakujes "jako Luke_288" ;-)
aby bylo jasno, tak napr. ja proti tomu taky nic nemam, uchylne by mi to prislo v pripade, ze by to ten zvuk melo generovat do okoli.
takze mit to v octavce, tak si to taky zapnu (samozrejme ciste hypoteticky, kdyby muj motor nemel oceneni magazinem EVO jako best V6 engine sound ever :-)
o 14.08.2013, 13:01 | /// MiŠeL ///
to mi připomnělo [ Link ] :-DDDD
o 14.08.2013, 15:25 | Kotass
Prius nejvíc :D
o 15.08.2013, 09:57 | Rustapha-659
NASCApRius :D
o 15.08.2013, 20:14 | mikevr6
Tuner2:ja se nicemu nevysmivam,jen ze tu spojku macka spis aby to udelalo dojem na kameru a kdyby to uz chtel delat poradne tak to musi bejt spojka-vyradit-meziplyn-spojka-zaradit
o 15.08.2013, 20:30 | P.E.T.R
mikevr6: Tak se podívej ještě jednou, on totiž dává meziplyn při podřazování a vymačkává 2x spojku. Tenhle pán totiž umí jezdit jako málokdo a určitě nepotřebuje dělat dojem na kameru. :)
o 15.08.2013, 21:04 | muSlim
ako P.E.T.R, pán Janda je pán. Robí to poriadne, a poriadne rýchlo, preto sa Ti to možno nezdá...
o 15.08.2013, 21:33 | Tendr
jj, meziplyn se spojkou v eNku, a řádně rychle
o 15.08.2013, 21:55 | AllInOne
Já bych to do auta chtěl, kde to seženu?:-)
o 15.08.2013, 22:21 | Tuner#2
mikevr6: Však on to tak dělá. I proto jsem dal video s RCZ kde to je krásně vidět/slyšet.
o 16.08.2013, 13:24 | mikevr6
Jestli to dela spravne tak ok,moje chyba, toho peugeota sem si nepoustel ale o smyslu tohoto razeni mam pochybnosti stale,ja to pouzival napriklad v tatre kdyz sem vezl soupravu o 48t ale osobak se synchronizovanou prevodovkou- to mi prijde zbytecne.Tim se nechci dotknout ridicskeho umeni pana Jandy,to ani v nejmensim :D
o 16.08.2013, 13:32 | RedBaron
Smysl toho řazení je třeba v tom, že auto jede maximálně plynule bez sebemenšího rázu nebo taky v tom, že až si koupíš po Jandovi bavora, tak budeš mít synchrony ve stavu jako první tejden po koupi.
o 16.08.2013, 13:41 | radaman
Tak tam jde hlavně o to, pokud otačkoměr ukazuje šestku nebo sedmičku a dotoho se normalně řadit. Tak "neco" slušně dostává na gule.

Jinak se zminim o FF ST, který by ma taky nějakou soundrouru co přenáší zvuk do kabiny. Zatim jsem si tady zmínky nevšiml :-)
o 16.08.2013, 15:26 | tappaja
14.08.2013, 07:53 | schwaboid

"další automobilky přivádí zvuky z motorového prostoru potrubím"
o 16.08.2013, 15:57 | schwaboid
U brambory a FF jsou to autentické zvuky z motorového prostoru, u audiny nevím, u priuse z vesmíru a u škodofky z šidítka :-)))
o 16.08.2013, 22:28 | radek.613
Tak pořád lepší šidítko se zvukem šicího stroje.... si představte, že by to hrálo kupříkladu německou hymnu nebo dokolečka opakovalo "Das Auto" :-D :-D :-D
o 16.08.2013, 22:32 | HIGHTOWER
bo "Wir leben Autos" :-D
o 16.08.2013, 22:41 | Tendr
Youtube video:

o 17.08.2013, 09:26 | H-Honza (M)
nedavno kdyz prisla na trh A6 3.0 TDI Biturbo V6 230kW tak jsem ji mel na vikend pujcenou a kdyz jsem ji vracel, konstatoval jsem ze na diesel to ma super zvuk - audina ma elektromagnet. generator vibraci nekde primo vzadu na tlumici vyfuku... Zvenci to zni neskutecne - na diesel:

[ Link ]

o 17.08.2013, 09:56 | jackobo
2HT: tak to me ted slusne rozbilo :-DD

inac nova rs kokta prej jako opravdu jede, nekde jsem cetl ze pri nakem sranda srovnavacim testu na DE dalnici musela Ferrari Italia pry dokonce podradit aby si zachovala svou cest! ;)
o 17.08.2013, 10:05 | .mycTD | Upraveno: 2013-08-17 10:07:49
jj, a v designu ferrari porazili uz na jare.
jen nechapu, proc tak mrhaji s trzbama a nenasadi i stejnou cenu.
o 17.08.2013, 12:58 | Jozzo
:D
o 07.09.2013, 13:34 | Luke_288
Jsem koukal na test lexe is300h a ten pousti falesnej motor do repraku i pri jizde na elektrinu
o 07.09.2013, 17:06 | HIGHTOWER
jj, v Autosalonu to bylo, dnes na primě :-) Asi zajímavé, vidět tvářit se řidiče jedoucího na elektriku, kdy on slyší zvuk motoru, ale venku není slyšet téměř nic :-D

Luke_288: ten Lexus moooc hezké autíčko ;-)
o 07.09.2013, 19:31 | Luke_288
Jj, paradni, jen me prekvapily ty motory co tam davaj.
o  Zpět  o  Nahoru
o
 

Vložit nový příspěvek do fóra


  Pro vložení příspěvku musíte být přihlášen/a.
Stránka vygenerována za 0.3668 sekund.