Auto HI-FI Club CZ

autohifi,auto hi-fi,auto hifi,autohificlub,auto hi-fi club,club, klub,fórum,autorádio,autozesilovač,autorádio cd,autorádio mp3,autorádio dvd, tuning,srazy,tuningshow,klub,emma,dbdrag,tuning,autotuning,carstyling, tlumeni, Alpine,octavia,Brax,Denon,Clarion,Pioneer,Sony,panasonic,Helix, Dynamat,dego,Hertz,Audison,Fusion,McIntosh,Focal,Rockford Fosgate,Dynaudio,JBL,xenony,becker,jvc,kenwood,ground zero,dietz,morel doorboardy ,zapojeni,felicia,pioneer,peugeot,zastavba,audio,306,repro,golf,instalace,dls,4x100,FELICIE,morpheus,helix,audi(forum)

o

Forum > Ostatní > Jake kolo?

 o Navštíveno 2148x o
o 22.08.2013, 17:06 | maca123
Ahoj, potreboval bych poradit co si mam koupit za kolo, moje stary se mi uz rozpadlo tak potrebuju nahradu, jezdim s tim prevazne do prace, cca 4 kilometry, obcas vylet les, pole.. cenove bych se chtel vejit tak do 600€.

libi se mi tohle

[ Link ]

co myslite?

pripadne jine navrhy?

Diky Martin


o 22.08.2013, 17:12 | Dudelina
Německy neumím, ale osazení pěkný.
Pokud bys ho vydražil do těch 600€ a jestli píše, že je v cajku (z fotek těžko říct - riziko naprasklého rámu, vůle ve vidli apod.) a vyhovuje ti velikost 18", tak proč ne.
o 22.08.2013, 17:12 | 323Marty
A proč ještě nemáš to z toho odkazu? Za ty prachy je to výborný kolo. Pokud s tim nehodláš prasit sjezdy po šutrech nebo nějaký brutálnější rychlostní sjezdy, je 600Eur dost na to, abys zašel do jakýkoli prodejny kol, řekl co potřebuješ, tak čtyři vyzkoušel a v klidu odcházíš s koupeným kolem v naprostý spokojenosti. Takhle Ti tady akorát poradí, kde co koupit na netu, nemáš možnost vyzkoušení a po zaplacení dvacítky akorát zjistíš, že Ti něco nevyhovuje.
o 22.08.2013, 17:15 | 323Marty
Jestli jsi z Mariánek, zajdi k Bílkovi - [ Link ]
o 22.08.2013, 17:26 | maca123
JJ jsem puvodne z ML, ale ziju v Nemecku, p. Bilka znam, velice dobrej kamarad taty :) ja mam prave strach aby mi tam neprodali prvni slupku, ktery se budou chtit zbavit, v kolech totiz nemam absolutne prehled a vemu to co mi reknou :) slo mi o to, jestli to osazeni kola z odkazu je v poho nebo ne, mam to k nemu 20km tak se tam zajedu mrknout diky :)
o 22.08.2013, 18:33 | Skury
Maca123: A když nechceš být okraden, tak proto chceš koupit v Německu na ebayi... Jo, to dává logiku. ;)

Kdybys bydlel někde poblíž hranic, tak ti doporučim kamaráda, co se kolama živí už asi 12let. Ale takhle to asi nemá smysl.
o 22.08.2013, 18:35 | maca123 | Upraveno: 2013-08-22 18:36:02
no proto jsem sem dal link na to kolo aby mi nekdo znalej mohl rict jestli to je ok nebo ne :) jsem bohuzel docela daleko od hranic, domu to mam 450 km
o 22.08.2013, 20:34 | 323Marty
To kolo v linku je podle popisu super. Počítal bych ale s tím, že pokud má něco najeto, bude pravděpodobné, že výhledově budeš dělat řetěz, zadní kazetu i kliky s převodníkama. Taky si v případě bazarovýho kousku nemůžeš bejt jistej vidlicí, brzdovým obložením, ložiskama :o( Což v podstatě ani zkušební jízdou nemusíš poznat. Může se stát, že za chvilku do tý ojetiny zahučíš stejně, jako bys kupoval nový. S tím rozpočtem co máš bych šel na jistotu. Vzhledem k tomu, že nehledáš žádnej speciál, nevěřim, že by Tě prodejce chtěl nějak výrazně ojebat. Za tyhle peníze už seženeš slušný kolo osazený minimálně deorečkem nebo sram-9 s hydraulickejma kotoučema a alespoň 100mm zdvihem přední vidle. Víc bych hádal, že nebudeš potřebovat.
o 22.08.2013, 21:12 | maca123
Mas pravdu, mrknu na net a zkusim vybrat neco novyho. Jak rikas, nepotrebuju nic top, nahazim sem nejaky linky na kola co se mi libi tak bych mel pak prosbu jestli by jste mi pomohli vybrat tu nej kombinaci.. Diky
o 22.08.2013, 21:47 | LukeFab
Zas tak tragicky s ojetým kolem jak to vidí 323Marty bych to neviděl.Nikdy sem na kole neměnil kliky ani ložiska,kazetu ani prevodníky,když nepočítám bmxový kolo se kterým se zachází trochu jinak.
o 22.08.2013, 21:53 | maca123
Tak jak uz jsem psal na zacatku, jezdim predevsim do prace po asfaltce :) a pak obcas lesni cesty, pole atd. kdyz se jedu projet.. kazdopadne zadny brutalni sjezdy, skoky a podobne u ceho se muze clovek zabit :)

no a tohle jsou favoriti co se mi libi :)

[ Link ]

[ Link ]


[ Link ]

[ Link ]

[ Link ]

o 22.08.2013, 21:56 | maca123
nejvic se mi asi libi to ve 4 linku..zna nekdo tu znacku? nikdy jsem o ni neslysel.. s tim ojetym pockam na kolik to jeste vyleze, jestli by to zustalo okolo 400€ tak bych se tam zajel podivat, pokud by to bylo 500-600 tak koupim radsi novy
o 22.08.2013, 22:25 | DaveF
Radon má docela pěkný kola

[ Link ]

o 22.08.2013, 22:27 | maca123
jo to taky nevypada spatne
o 22.08.2013, 23:04 | Leveler
Já mám toto a jede se mě na tom uplně super. A hlavně se mě to kolo líbilo:)
[ Link ]
o 23.08.2013, 08:28 | 323Marty
LukeFab: výměna klik a kazety je po 5000km u kola, který se používá pro náročnější výšlapy naprosto běžná záležitost. Když máš totiž vyběhaný zuby, tak ti začne přeskakovat řetěz a je to nepoužitelný a navíc si ten řetěz pak odrovnáš skoro okamžitě. Nemyslel sem to tak, že je to nějaká šílená hrozba, jen co všechno může být špatně a co při prohlídce jako laik nemá šanci poznat. Moje kolo po tom, co s nim provádim, by po třech letech bez údržby bylo naprosto na odpis. Je to jako s autama, prostě kdo jezdí víc, musí víc servisovat. A když to nedělá, pak prodává za pár let prostě šunt. Tim vůbec nemyslim, že to je případ kola z toho prvního linku, to se mi naopak moc líbí.
maca123: to kolo z toho čtvrtýho linku ve 21:53 je opravdu dobrý, jen se mi jeví jako dost těžký - píšou u ně cca 15kg a to se mi zdá dost. Moje celopéro má 12,6kg.
o 23.08.2013, 09:11 | DaveF
těch 15kg bude asi překlep, většinou jsou kola těžší než výrobci udávají, ale tohle by mělo vážit do 13kg
o 23.08.2013, 14:06 | maca123
to jdou ty kila tak poznat? rekl bych ze kilo dve poznat nejde..mozna kdyz to musis nekam tahat :) tahle moje bejza ma tak 25 kg, takze se mi stejne ulevi :))
o 23.08.2013, 15:00 | 323Marty
Dvě KILA? Poznat? Děláš si srandu? :o) Proč by se dělali tenčený dráty do výpletu kola, který ušetří 100g? Dvě kila poznat jsou! Ale jak píše DaveF, bude to doufejme překlep.
o 23.08.2013, 15:40 | maca123
Jako treba u profiku to chapu, tam je kazda desetina nutna ale u beznych smrtelniku mi to prijde jedno :) no objednam to ze ctvrtyho linku a uvidim, pokud to bude mit 15 kilo tak sebou nebudu vozit piti abych usetril nejaky deka :)) budu pit s kaluzi a lesnich potucku :))
o 23.08.2013, 16:02 | kral007 (eXtrem-audio.cz) (M)
Ono je potreba to poservisovat jednou za cas, treba retez je vhodny menit okolo 1500km do 2000km urcite, pokud to nedelas odnese to neco ostatniho

Kdyz jsem na stary kolo koupil novej retez tak tam v podstate ani nesel, nezapadal do kolecek jak byly zohybany
o 23.08.2013, 16:30 | maca123
Jeste mam jeden dotaz, kolega z prace mi rikal at si nekupuju 26" ale 29", ze je to pry o dost lepsi, bohuzel mi nedokazal vysvetlit proc :) to kolo co jsem si vybral ma 26", co myslite? Koupit tech 29 nebo je to jedno?
o 23.08.2013, 16:41 | Honza2.016v | Upraveno: 2013-08-23 16:46:10
souhlasím s názorem 323 Marty...

kupovat kolo po sobě bych bez servisu nechtěl, ideálně před sezonou:)závodní a tréninkovej provoz na 1 stroji je znát.. nemusí bejt závodní, ale pokud člověk jezdí 90% mimo civilizaci a silnice v těžkým terénu tak to je na kole znát

pro představu ale co člověk může čekat od pěknýho bazarovýho kola:

-lehkej servis vidlice co cca 50 hodin (olej, stíráky) + velkej před sezonou

- lanka, bowdeny 1x za sezonu, pokud bourám/padám jako letos tak častěji, protože občas se nějakej bowden a lanko zlomí..

- brzdový destičky klidně i 1 za závod..letos jedu už 3 sadu -závisí to v jak moc velkým bordelu se jezdí a že letos sme si ho při závodech užívali (brody hluboký po řidítka, bahení lázně po šlapání..atd..)...

- řetěz 1x500-800km dle toho co sem v daným období zrovna jel + kazeta... řetězy mam v průměru 4 za sezonu, kazety 2...sem silovej jezdec, kašpárka skoro nejezdím a velký kolečka vzadu taky moc ne:)takže tak málo

- šlapání 1-2 roky, pokud to člověk blbě nezahodí a nerozlítnou se tácy...
-rovnání patek podstupuju 1-2x za sezonu...
-ložiska hlavovýho složení 1xza sezonu...

platí to samý jako u aut a hlavně to co napsal Kral007...pokud něco zanedbáš odnese to neco ostatního..

téma 26 a 29 je na dlouhý psaní, skoro až flame..

osobně nejlíp si to zkusit..

26:

-obratnější na technický/točivý tratě
-pomalejší na rovinkách
-celkově lehčí v daný cenový kategorii
-spíš vhodná pro menší postavy

29:

-líp žehlí nerovnosti, šutry, kořeny
-prasecky rychlá na rovinkách
-míň bratná na hodně točivejch tratích/singltrekách
-pro postavy spíš od 180cm..

...proč nejít rovnou do 27,5? to je kompromis a teď boom mezi obojím...

sám mám 26", na rychlý rovinatý závody sme si pujčoval 29 a na příští rok si možná pořídím 27,5 od duratecu...
o 26.08.2013, 08:50 | TUNER
Mno,myslim že tady zbytečně házíte cifrma,který on ale vůbec nevyužije. Píše že jezdí asfaltky a občas lesní cesta,takže klasickej rekre jezdec. Těma údržbama co tady píše Honza se vůbec nestresuj,ty pro tebe na asfaltu platit nebudou. Klidně najedeš pár tisíc bez nějakejch drastickejch investic či výměn čehokoliv....a těch pár tisíc budeš třeba jezdit x let...nevim kolik najedeš za sezonu ? To je taky dost podstatný a podle toho bych vybíral komponenty.
Velikostma kol se moc nestresuj. Je to jak psal Honza,pro tebe na asfaltky by byla lepší ta 29".

Ad kolo z odkazu - SIDka,brzdy R1,SRAM X0-X9,kola DT-Swiss....tyhle komponenty na žádnym novym kole do 600 eček nekoupíš a to je to co dělá kolo kolem. Kvalitní komponenty jdou ruku v ruce s nízkou vahou a delší životností.....a hlavně funkčností!!. Rozhodně bych raději pořídil 2 roky starý kolo s touhle výbavou,než nějakou jebku za 600 eček z krámu,kde ty komponenty zdaleka tolik nevydrží a navíc bude celé kolo o nějaký 2-3 kila těžší.....tak bych vybíral já. Ale je fakt,že pro tebe na asfalt a nějakou tu polňačku to bude asi jedno co pořídíš ;-)
o 26.08.2013, 14:01 | 323Marty
TUNER: nám ale přece nešlo o to, jaký náklady bude mít na servisu on. Jen jsme psali, v jakém stavu taky to bazarový kolo může bejt. Kolo může bejt po třech sezonách odepsaný a když ho hezky umeješ, tak to nikdo nepozná. A to bych si zase koupil za 600 eček nový kolo s horšíma komponentama, než za 400 ojetou jebku, která má drahý komponenty a abych jí dostal do kondice, tak dalších 300 utratim :o( Čímž stále nevylučuju tu možnost, že může koupit dobrý ojetý kolo a s jeho stylem jízdy si koupí jednou za pět let novej řetěz a vymění brzdový destičky... To celý od začátku byl spíš jen upozornění, aby ho jetý kolo nakonec nevyšlo dráž, než nový...
o  Zpět  o  Nahoru
o
 

Vložit nový příspěvek do fóra


  Pro vložení příspěvku musíte být přihlášen/a.
Stránka vygenerována za 0.323 sekund.