
Navštíveno 2674x


26.08.2013, 19:36 |
KAJEL zdravím chci se zeptat co si myslíte o univerzálním katalyzátoru bylo by to do Xsary Picasso 1.8 benzín nahradí to dostatečně ten originál nebo je lepší koupit zase celej origo,díky
Pokud je tam místo a dokážeš to tam navařit,tak není problém.. fungujou stejně..
Tak ono jde hlavne o to pro jakou normu je urcen, jestli je metalicky nebo keramicky.
Doporucuju metalický.. U keramiky stačí málo a rozsype se.. :)

27.08.2013, 07:33 |
KAJEL No plni to Euro II tak co myslite,co vzit?nasel jsem nejaky za 1500 ale jsou keramicky.

27.08.2013, 07:34 |
KAJEL No plni to Euro II tak co myslite,co vzit?nasel jsem nejaky za 1500 ale jsou keramicky.
1) univerzální fakt nefunguje stejně
2) pokud se ti posral origo nedávej tam žádnej
3) je ti buřt z čeho je samotnej "katalyzátor" složen.... ten originální je postavenej přímo na danej motor, normu co má splnovat a velikostí aktivní části uzpůsobenej potřebám motoru a výsledný emise doladěný poměrem platiny,paladia apod sraček který tu vy dělíte jednoduše na kov/keramika
tudíž dej tam trubku, dost pravděpodobně ti opadne trochu spotřeba a emisema beztak projdeš i ofiko cestou protože každýmu autu po cca 100tis km už ta reakce v katalyzátoru nefunguje a emise má jako by tam nic nebylo...
Samozřejmě ho tam nedávej vůbec, je jedno, že auto pojede v nouzovém režimu, jde o to, že pojede :D Spíš než uni bych volil jetej z vrakoviště.

28.08.2013, 15:29 |
AR Rajdlos: v nouzaku pojede proto že by byla nějaká lambda za katem? Když je jen jedna před katem tak se nouzak nekoná ne?