Auto HI-FI Club CZ

autohifi,auto hi-fi,auto hifi,autohificlub,auto hi-fi club,club, klub,fórum,autorádio,autozesilovač,autorádio cd,autorádio mp3,autorádio dvd, tuning,srazy,tuningshow,klub,emma,dbdrag,tuning,autotuning,carstyling, tlumeni, Alpine,octavia,Brax,Denon,Clarion,Pioneer,Sony,panasonic,Helix, Dynamat,dego,Hertz,Audison,Fusion,McIntosh,Focal,Rockford Fosgate,Dynaudio,JBL,xenony,becker,jvc,kenwood,ground zero,dietz,morel doorboardy ,zapojeni,felicia,pioneer,peugeot,zastavba,audio,306,repro,golf,instalace,dls,4x100,FELICIE,morpheus,helix,audi(forum)

o

Forum > Ostatní > alfa romeo gtv

 o Navštíveno 1622x o
o 30.08.2013, 09:21 | maiky46
jak je na tom gtv? zvažuju koupi něčeho malého,levného, sportovního pro zábavu..


o 30.08.2013, 11:28 | Skury | Upraveno: 2013-08-30 11:30:17
Prostě ital... Jezdí za 11, díly jsou poměrně blbě sehnatelný, a motory často vylágrovaný.

Kdybys chtěl, tak kamarád by ho možná pustil, černý gtv, červená kůže, V6ka (snad se nepletu). Za auto a kamaráda dám ruku do ohně.
o 30.08.2013, 13:13 | Honza2.016v
motory:

nic jinýho než 3l V6 24V nebrat.. se zavřeným okem možná 2.0 V6 12V...12ventilový šestiválce maj občas problémy s vačkama...

ostatní jede neadekvátně ke vzhledu auta:) ale na ploužení krajinou to stačí..

u TS motorů bacha na olejovej servis... jinak spíš od nějakýho pečlivýho majitele (myslím že takovej JP tady na foru má co ke GTV napsat, protože už má snad 2hý..)

TS jsou dost háklivýna olejovej servis, když už něco 4válcovýho možná s trochou obav bych volil 2.0 JTS, ale díky přímímu vstřiku se zas zanášej hlavy bordelem, takže motor ztrácí na výkonu klidně 30kw, protože se v sacím kanálu tvoří špunt...

jinak to má fajne jízdní vlastnosti díky zadní nápravě (ale bacha její servis není nic levnýho), dobrýmu rozložení hmotnosti (baterka vzadu, lamino kapota)
o 30.08.2013, 21:33 | Jirka156
maiky46 ale nenapsal jaký chce to GTV :-) Tedy jaký rok? Jasný, že asi myslí to poslední z 90.tek. Já bych zase raději GTV z 60.let a nebo alespoň Alfettu GTV a pokud možno ještě chromku. V tomto provedení tedy max. objem a to 2,0. Další plastovky už vypadaly jak Rapid, ale zase měly myslím fajn 2,5 V6 a nebo ještě lépe od Zendru převrtaný 3,0 V6. Tak to bych mohl já :-) Kámoš si teď po Z3 koupil youngtimera Ford Capri 2,0 V6 v S-ku a to je taky dobý retro. Pěkně na štverec a lážo plážo krajinou......
o 30.08.2013, 21:39 | Jirka156
Myslím, že když koupíš auto po nějakým alistovi, jako byl kdysi já :-))), tak bych se klidně nebál, na tomto fóru, stále haněného T.S. Já měl 2,0 T.S. 114kW ve 156-ce, měnil jsem pravidelně olej (samo, že Selenii minimálně 20K-čko a lépe Racing) a nikdy nic s motorem kromě variátoru nebylo. Jasně, že když budeš dobytek a na studeno mu naložíš do sedmi a ještě s dva tři roky starým olejem, tak máš zaděláno.
o 31.08.2013, 12:27 | maiky46
dik za komentáře. mě na tomhle autě zaujala hlavně cena která je oproti třeba audi tt o dost níž
o 31.08.2013, 12:42 | Skury
No, ale narozdíl od TTčka to vše zaplatíš na servisu...
o 31.08.2013, 14:27 | Drtič
Do GTV jedině 3.0 V6 a nějakých přehnaných servisních nákladů se bát nemusíš.
o  Zpět  o  Nahoru
o
 

Vložit nový příspěvek do fóra


  Pro vložení příspěvku musíte být přihlášen/a.
Stránka vygenerována za 0.349 sekund.