Auto HI-FI Club CZ

autohifi,auto hi-fi,auto hifi,autohificlub,auto hi-fi club,club, klub,fórum,autorádio,autozesilovač,autorádio cd,autorádio mp3,autorádio dvd, tuning,srazy,tuningshow,klub,emma,dbdrag,tuning,autotuning,carstyling, tlumeni, Alpine,octavia,Brax,Denon,Clarion,Pioneer,Sony,panasonic,Helix, Dynamat,dego,Hertz,Audison,Fusion,McIntosh,Focal,Rockford Fosgate,Dynaudio,JBL,xenony,becker,jvc,kenwood,ground zero,dietz,morel doorboardy ,zapojeni,felicia,pioneer,peugeot,zastavba,audio,306,repro,golf,instalace,dls,4x100,FELICIE,morpheus,helix,audi(forum)

o

Forum > Ostatní > Grand Cherokee - losí test...

 o Navštíveno 4093x o
o 30.08.2013, 15:17 | camron
[ Link ]

Tak to čumím jako péro. Docela jsem o Cherokeem poslední dobou přemýšlel, ale tohle je síla. Jak je na tom předchozí generace?


o 30.08.2013, 15:55 | .mycTD
ja bych neco takoveho i ocekaval, spis me naopak prekvapilo to volvo.
o 30.08.2013, 17:32 | Knightey-
Husty :)
o 30.08.2013, 17:45 | Proffesor_W
:-))))))
o 30.08.2013, 17:51 | Tuner#2
To je poměrně stará věc ne?

[ Link ]

Proběhlo to snad všema auto médiema co znám...
o 30.08.2013, 17:55 | Knightey-
A co na to NP? :D
o 30.08.2013, 18:07 | Proffesor_W
Prej "Award-winning SUV with an exemplary safety record" :D

Spis "Awkward" ...
o 31.08.2013, 08:45 | CervinVega
V rámci patriotismu dostane autor do pasu nežádoucí nebo bude mit při návštěvě US nehodu v Jeepu :-))
Jinak docela tragédie v dnešní době, myslím odladění stabilizace... a únosnost pneu v. auto/ráfek asi beze slov...
o 02.09.2013, 10:29 | TicTac
Já bych to tak černě neviděl. S Jeepem Grand Cherokee této generace jsem toho najel docela dost (jak s 3,0 CRD tak s 5,7 HEMI) a můžu za sebe říct, že všechny jízdní situace zvládal s přehledem. Máme doma XC90 a subjektivně bych řekl, že Jeep na mě udělal lepší dojem co se stability a jízdy týče. Myslím, že je škoda, že nezveřejňují/nemedializují více testů, aby byla možnost objektivně porovnat auta v segmentech.
o 02.09.2013, 14:25 | RedBaron
Asi jsi nikdy pořádně nevzal za volant, občas je to třeba ;-)
o 02.09.2013, 14:35 | Petura
no nejen jeep měl potíže ...
[ Link ]
o 02.09.2013, 14:59 | Diner
Petura:
Pokud vim, tak to byl test s vyrazne pretizenym autem (vuci specifikaci) s podhustenyma pneumatikama. Tvuj koment je uplne mimo.
o 02.09.2013, 15:26 | TicTac
Diner:
To už je tak nějak standardem - Jeep (koncern CJD) reklamoval to samé, přeložené auto na podhuštěných pneumatikách...
o 02.09.2013, 15:28 | TicTac
RedBaron: je to přesně jak říkáš;-)
Jezdím "klobouk styl" a jenom a výhradně v neděli do kostela:-)
Ne vážně, opravdu, asi jsem měl štěstí a nemusel na limit auta, což v tomto testu dělají.
o 02.09.2013, 15:44 | Proffesor_W
02.09.2013, 15:26 | TicTac
Zatímco při prvním testu bylo auto krom řidiče zatíženo třemi pasažéry a pytli s pískem tak, aby byla využite jeho jeepem udávaná hmotnost 602 kg (auto tedy přetíženo nebylo), inženýři Chrysleru trvali na tom, že se druhá série testů provede pouze se 470 kg(!!!) zátěže, tedy o 132 méně, než by měl jeep údajně zvládat.
o 02.09.2013, 20:43 | TicTac
Proffesor_W: Já nepsal nic jiného, titulky ve videu jsem četl taky, jen říkám, že ten argument využívají všichni, kterým se výsledek testu nelíbí;-)
o 02.09.2013, 21:02 | Only_One | Upraveno: 2013-09-02 21:02:28
Já jsem s tím taky najezdil pár tisíc km a nijak sem nepocítil v provozu limity, které by vedli k tomu, že bych tomu autu svlíknul gumy. A nemyslím si, že by toto měl být nějaký extrémní problém pro majitele co si Jeep vyberou, protože i když to neumí losí test jako třeba Volvo, které má každé čidlo lazené na losí test, tak to je pořád velmi dobře postavené auto se kterým se jezdí moc příjemně a rozhodně bych ho ve své garáži rád přivítal. Range rover třeba žádnej losí test neřeší a je mu to jedno. Co by se taky mělo čekat od 2,5 tunové vysoké krabice. Jsou prostě limity fyzikální a to se elektronikou dohnat vždy nedá.
Nicméně za ty léta co už řídím jsem se nikdy do situace modelovaném v losím testu nedostal, neb asi nemáme tady losy a ta srna skočila pod auto rychlostí blesku, že by ani hodně zkušenej závodník nestačil řádne zareagovat. Los by jistě byl daleko pomalejší a já ve snaze se mu uhnout metodou levá pravá bych si vyzkoušel všestranou tuhost karoserie - pana-orel-pana-orel-pana-orel.... těžko říct.. každopádně to odnesl jen plastovej nárazník
o 02.09.2013, 21:12 | Luke_288
Ja naopak v nasem xc90 na zimakach mam v kazdy rychlejc riznuty zatacce pocit, ze pujdu na boudu.
o 03.09.2013, 07:49 | AR
OO: tak "losí test" není jen o tom vyhýbat se zvěři ale obecně překážce a pokud si za celou svou dobu nikdy nezažil situaci kdy ses musel vyhnout překázce strhnutím volantu na stranu tak seš štastný člověk, já takovou situaci zažil na jaře kdy mě ženská vjela do cesty při odbočování a nedání přednosti a místo toho aby manévr dokončila zůstala stát v mé půlce a čekala co se bude dít, takže já volant prudce doleva a pak doprava a prostě udělat kolem ní oblouček v rychlosti cca 70-80km/h
o 03.09.2013, 10:23 | .mycTD
nebo kdyz se ti na dalnici zpodkamionu vynori* pneumatika. to je taky hned.
o 03.09.2013, 17:20 | CervinVega
staci dira zvici otevreneho kanalu, kterou blizko jedouci auto pred vama tesne mine :-)
o 03.09.2013, 17:33 | Honza2.016v
přijde mi to jako fór očekávat od mastodonta určenýho "echm" do lesa jízdní vlastnosti lotuse 7... off road měl zůstat off roadem se svým původním účelem a ne honič ega městkýho šampona:) co dokáže po dálnici letět 230...


o 03.09.2013, 19:50 | Luke_288
to snad nemění nic na tom, že v krizový situaci by se neměl převrátit nebo svlíknout pneu.
o 03.09.2013, 20:52 | AR
Honza2.016v: ok tak v tom případě by to mělo mít omezovač na 50km/h protože je to přece mastodont do lesa že, tak proč by měl dokázat lítat jako lotus 7
o 04.09.2013, 09:39 | Only_One
Já co sem s WK2 blbnul tak stačilo maličko vlhko, nepatrně písku na silnici nebo stačilo se jen dotknout brzdy a ta elektronika to auto uplně zkrotila bez nějakých problémů. Tohle bude prostě problém dané rychlosti a daného povrchu a kombinace těch faktroů prostě neumí tohle auto zvládnout a přitom v jiném testu může mít zase daleko lepší výsledky proti tam udávaným soudruhům. Neobhajuju to, a stejně bych si to auto koupil, mít na něj peníze.
o 04.09.2013, 09:42 | Knightey-
Mne by zajimalo jeste porovnani dalsich SUV jako Duster, Sonatu, Qckova rada od Audi, Xkova rada od BMW, MLkova rada od MB atp :)
o 05.09.2013, 11:33 | Nismo.Power
abych tu náhodou nechyběl tak se taky přidám.....

pokud tohle je opravdu pravda tak tam zřejmě něco soudruzi pos**** protože pustit do prodeje takovýhle auto je fakt divný v dnešní době.....
teprv s paradoxem že stejný auto jen od SRT je dost nekompromisní kladivo na okruhu vůči X6M,ML63 apod..... tak divný že SRT tažený po okruhu do limitů by se chovalo jak bylo kdesi řečeno jako osobák přes svojí váhu a pak vs. civilnější verze která na videu vypadá jako by jí nefungovaly tlumiče ba možná tam i nebyly :D
tohohle se nemá cenu nějak zastávat páč pokud se to v krizovce chová opravdu takhle tak to neni zrovna vpořádku ten podvozek a je asi uplně buřt zdali ta pneumatika rupne u novýho superba nebo u auta střední velikosti , ani u jednoho by se to stát nemělo neb sou lidi co tyhle extrémy využívaj dost často ..... a zrovna z kontinentu pro kterej je GC pouze vůz střední velikosti a dokážou udělat podvozek na escalade kde pro upřesnění neni žádnej magnaride tak nechápu co můžou tak posrat na autě kde generace předtim to neděla a dvě generace před se jednalo o auto který umělo jezdit po asfaltu ale nebylo v tom zrovna tak dobrý jako v terénu....

ale asmozřejmě by mě taky zajímalo jak v tom obstojej podobný auta, tipnul bych si že němci dobře díky zcela nekomfortnim podvozkum a nízkym profilum gumy a chudáci co maj komfort většího auta a větší profil tak se při zatíženym autě taky dost žvejknou do asfaltu...

jinak pěkný koukání na podvozek třeba zde :) možná kolem 5:13 to má takový divný zahoupání ale jinak mi příjde že to zatáčky s vybránim pangejtu vybírá dost vklidu na svojí váhu a přilnavost v zatáčkách kterou většina osobáků nezná :)
[ Link ]
o 05.09.2013, 11:52 | .mycTD | Upraveno: 2013-09-05 11:54:34
neco co mi to video pripomina... :-)
[ Link ]
o 05.09.2013, 11:57 | Only_One
no ale tohle se nedá srovnat. SRT nemá quadralift podvozek, je tvrdý jako prase, má to gumy daleko širší a výkonější, je nižší.. to je prostě jiné auto.
o 05.09.2013, 12:08 | Nismo.Power
takže sériový ML na 17" se prostě převrhne na střechu zatimco AMG ne.... :) to je prostě divný..... pokud ta jízda na splašenym bejku je opravdu reálná s reálně nafouknutejma gumama, zaplou stabilizací a maximálnim zatíženim přípustnym tak je chyba na straně SW co řídí ESP...u ML i volva je vidět že tu prdel stabilizace podržela včas zatimco u jeepu neni vidět ani náznak zákroku od elektroniky... přiznám se že na jeepu sem v životě ESP nezkoušel (na ML, Q, X aj ano) ale i přesto si troufám dle mýho názoru že ESP od američanů je zcela nejvíc blbuvzdornej systém co existuje.... STS se mi nepodažilo na ledu otočit ani za hrob, to samý s A8 a auto se začlo valit bokem místo rovně... u E61 kupř. zase ESP funguje většinou tak že situaci podělá ještě víc v táhlý zatáčce a ztrátě trakce.... :)
o 05.09.2013, 13:21 | Tuner#2
Nismo.Power 12:08 úplně nejvíc post co jsem od tebe četl... Prostě amíci nemohli udělat chybu a i kdyby jí udělali tak i přesto mají nejlepší ESP na světě. ROFL.
o 05.09.2013, 18:25 | Only_One
no proste Jeep tam udělal chybu, doufám, že v letošní verzi to už vychytal a bude to ok.
o 06.09.2013, 08:10 | RedBaron
Video jak Jeep něco posral končí komentářem o tom, že nejhůř to vlastně dělá BMW, Nismo nezklamal :-DDDD
o  Zpět  o  Nahoru
o
 

Vložit nový příspěvek do fóra


  Pro vložení příspěvku musíte být přihlášen/a.
Stránka vygenerována za 0.3079 sekund.