Auto HI-FI Club CZ

autohifi,auto hi-fi,auto hifi,autohificlub,auto hi-fi club,club, klub,fórum,autorádio,autozesilovač,autorádio cd,autorádio mp3,autorádio dvd, tuning,srazy,tuningshow,klub,emma,dbdrag,tuning,autotuning,carstyling, tlumeni, Alpine,octavia,Brax,Denon,Clarion,Pioneer,Sony,panasonic,Helix, Dynamat,dego,Hertz,Audison,Fusion,McIntosh,Focal,Rockford Fosgate,Dynaudio,JBL,xenony,becker,jvc,kenwood,ground zero,dietz,morel doorboardy ,zapojeni,felicia,pioneer,peugeot,zastavba,audio,306,repro,golf,instalace,dls,4x100,FELICIE,morpheus,helix,audi(forum)

o

Forum > Ostatní > R: mazda 6 2.0i or accord 2.0 Vtec

 o Navštíveno 1713x o
o 04.09.2013, 20:38 | Chris
Zdravim,

ako stale rozmyslam o zmene z fabie 1.9 TDi na variantu benal + LPG.
Ake mate skusenosti s mazda 6 2.0i pripad. na LPG ? vraj hrdzaveju prahy,
Accord 2.0 Vtec vraj kolobezka oproti 2.4 Vtec, ale 160 koni musi stacit na bezne jazdenie nie ?

pripadne nejaky iny variant ?


o 04.09.2013, 20:44 | Pepíno_Honda
v accordu 2.0 rv 2003 jsem jel a bylo to malinko víc svižnější, než můj 115PS vtecovej Cíva :) Nicméně bude o dost více vážit... Ale šel bych cestou tý 2.4, kor, když to chceš zplynovat... toto ti řeknou snad všichni i na Honda-club.cz Mazdu neznám, nemůžu porovnat
o 04.09.2013, 21:21 | 323Marty
Před šesti lety sem kvůli rodině musel přejít na větší auto než Mazda 323F. Měl sem Mazdice moc rád a byl sem přesvědčenej, že si koupim šestku ve dvoulitru nebo 2,3. Obojí byla na jízdu bída. Byl sem zvyklej z dvoulitrový 323 na nějakou hbitost a hravost a to se nějak nedostavilo. Dvoulitr nejel vůbec a dva trojka o něco líp, ale zase víc žrala a její pověst taky není moc pochvalná - sám mám kamaráda, kterýmu se ten motor dvakrát potkal :o( Takže ač mám Mazdiny rád, šel bych do Hondy.
o 10.09.2013, 18:24 | Chris
este ako som tak pozeral, narazil som na tento ST220. Prijde mi lacny a s LPG by som sa vysiel do 5k.

Akurat co som pozeral tak, treba kontrolovat olej, silentbloky napravnice a aktuatory na sani.

Mate niekto skusenosti s ST220 ? :)
o 10.09.2013, 18:30 | Only_One
U ST pozor na LPG. má to modulované čerpadlo bez vratného potrubí benzínu a plyn tomu dělá dost problémy. Funguje kombinace plynu a benzínu a snižuje to efektivitu provozu.
o 10.09.2013, 19:33 | Chris
Only_One: dik, ze si ma upozornil, tak ho mozem skrtnut a tie 2.0i 16V sli v poho na LPG ?

ST220 som myslel, just FYI [ Link ]
o 12.09.2013, 20:02 | Chris
tak bol som pozret 2 mazdy
mazda 6, 1.8i na LPG r.v. 2006, hrdave, burane, spojka brutal tvrda, nic to netahalo, plyn STAG, dorobeny fusersky v polsku

[ Link ]

dalej mazda 3 2.0i
tiez hrdzava, zacinala kvitnut, v kufry jazierko, pretekalo odnekial (stastie ze prsalo predtym), brzdy super ostre, motor je neskutocny v tom aute, mal to mlady chalan, olej pod minimom, nemal a ani nevedel aky dolievat a buchali tam asi silenty a spojka bola nejaka keramika alebo nieco, lb poznala len on alebo off

[ Link ]

o  Zpět  o  Nahoru
o
 

Vložit nový příspěvek do fóra


  Pro vložení příspěvku musíte být přihlášen/a.
Stránka vygenerována za 0.3279 sekund.