Auto HI-FI Club CZ

autohifi,auto hi-fi,auto hifi,autohificlub,auto hi-fi club,club, klub,fórum,autorádio,autozesilovač,autorádio cd,autorádio mp3,autorádio dvd, tuning,srazy,tuningshow,klub,emma,dbdrag,tuning,autotuning,carstyling, tlumeni, Alpine,octavia,Brax,Denon,Clarion,Pioneer,Sony,panasonic,Helix, Dynamat,dego,Hertz,Audison,Fusion,McIntosh,Focal,Rockford Fosgate,Dynaudio,JBL,xenony,becker,jvc,kenwood,ground zero,dietz,morel doorboardy ,zapojeni,felicia,pioneer,peugeot,zastavba,audio,306,repro,golf,instalace,dls,4x100,FELICIE,morpheus,helix,audi(forum)

o

Forum > Ostatní > Dotaz S-MAX pre-face (do 2009?) benzín

 o Navštíveno 1562x o
o 21.09.2013, 22:53 | radek.613 | Upraveno: 2013-09-21 22:56:18
Máte někdo delší dobu, buď s tou atmosférou nebo s tím verglem od Volva?

Potřeboval bych reálné info, negativa - pozitiva, jestli dobrý nebo děs běs, mám nutkání to nadělit - doporučit našemu doochodcovi jako nové-staré auto na denní pojíždění, aby víc šetřil ostatní domácí "youngtimery" :-D. Případně jestli to někdo máte v rozumném okruhu cca 50-100 km od Loun doma a mohli bychom se přijet podívat a dát řeč. V bazarech je to ničem. Recenze na netu jsou plné ropáků, nebo alibistické, takže se ve výsledku člověk vlastně nic nedoví :-D Jo, Galaxy zavrženo pro "kozatost, gumovost a spíše lodní jízdní vlastnosti", tatík je pořád ještě hodně aktivní řidič a rád z toho řízení "něco má". Díky moc


o 22.09.2013, 08:41 | Lubak
Nejake zkusenosti jak s 2.0 He 145ps tak 2.5 z volva mam sepisu az budu na pc a poslu.
o 22.09.2013, 12:04 | Atrey
Mám tu 2.0 už 3 roky a 2,5 jsme měli 2 roky, jsem z Ústí nad labem tak kdyby jsi chtěl, můžem se sejít a pokecat. Vracím se ze služebky v pátek 27.9.
o 22.09.2013, 18:43 | Pekys
Mám ten vergl od Volva, 2,5T. Negativa na motor, ani snad žádný, někomu možná bude vadit spotřeba 10-12 Praha, 10-12 Dálnice, 9 Klobouk. Tvrdší sportovnější podvozek je výhodou na dobrý silnice a zatáčky. Kostky pod Nuselákem je na 18kách velký utrpení.

Svezení dobrý, 162kW jede, ale kolem 220km/h + je už hodně silnej aerodynamickej hluk. Jinak na takový to domácí ježdění příjemný auto.

Mám ho od 140tis, aktuálně 200tis najeto, 3 roky, a závady: ovládací selenoid turba (2800kč), a odvětrání kliky spojený s olejovým filtrem v takovým plastovým bazmechtu (asi 3000). Jinak ze závad nic. Nerezne, podvozek ani po 200k neklepe. Já jsem s nim spokojenej, akorát mi chybí ted 7 míst.

Jo, některý věci jako třeba pylovej filtr jsou řešený fakt divně, když je kvůli tomu potřeba sundat plynovej pedál, ale to děláš jednou za rok, takže to jde. Ale proč to nedali ze strany od nohou spolujezdce me udivuje pokazdy, když to delam :)

Jo, a žere mi to zadní dvouvláknový žárovky. Vydržej tak půl roku, ale asi to bude taky tim, že jsou to jebky z benzínky.
o 22.09.2013, 18:46 | Pekys
přes A sloupek je někdy horší výhled do zatáček, kdy sloupek zabere hodně z výhledu, ale není to nic tragickýho. Má menší rejd, než by se mi líbilo.

už mě nic nenapadá, snad jen že jich je docela málo.
o 22.09.2013, 20:04 | Lubak
2,5 od volva spolehlivej motor, kterej u S maxu je krapet žíznivější než v Mondeu. Umí to jezdit i za 8, ale to je fakt na klobouka. Normální spotřeba 9-11 podle nohy.
Jediné na co dávat bacha 2,5 se nikdy nesmí mejt wapkou, kdysi na to přišel přímo nějaký přípis od Volva.
Celkově auto vcelku nenároční na provoz, podvozek pro někoho možná tvrdší, pro mě ideální ve spojení s 17 kolama, 18 už jsou dost na náš tankodrom. Prostorný auto, chce vyzkoušet posaz zda nebude vadit např. dost skloněné okno a A sloupek ale to je spíše o zvyku.
2.0 HE 107kw je spíše na hraně pro tohle auto, pokud nejezdíš v tom stabilně naloženej a řidič je spíš pohodovější proč ne, spotřeba 8-10 podle nohy, na dlouhý štreky je značná absence 6.
pak můžeš narazit ještě na 2,3 160PS, která se v ČR ofiko nikdy neprodávala, ale např. v DE ano.
o 25.09.2013, 09:43 | assassin
Mam ho jako sluzebni, ted ma kolem 300tis, problemy co vim tak byly nejake jen s motorem - to je ropak, takze ten te nezajima. Jediny na cem je znat najezd je rizeni - asi vule v servu, a interier - loupou se ty kovovy dekory apod. Je znat ze je to dost tezky, na rozumnou akceleraci to bude chtit ten ostrejsi benzin. Podvozek az necekane funguje, da se jet dost rychle i po rozbitem povrchu, neuskakuje na nerovnostech - lepsi jak u meho soukromeho kupicka e36. Akorat mi prijde ze necejtim co se s autem deje, naucil sem se mit duveru, ze kdyzto tam poslu ze to da, ale nedokazu rozeznat kdy se blizim k limitu, to je u bawa uplne nekde jinde. Jo a zarovky mi pro zmenu hori zas ty v potkavackach. Blbej vyhled pres a-sloupky uz tu byl. Nektery veci v interieru mi prijdou nedomysleny, v zime to moc netopi, prijde mi ze topeni vzali z mondea ci ceho a neresili ze tim musi vytopit vetsi prostor - to ale muze byt jen problem toho ropaka. Jo a taky mi celkem vadi ze nemam rezervu, nedavno sem pichnul dvakrat po sobe a sprej samo nefungoval. V zime mi taky prislo ze to vyjede az necekane hodne.
o  Zpět  o  Nahoru
o
 

Vložit nový příspěvek do fóra


  Pro vložení příspěvku musíte být přihlášen/a.
Stránka vygenerována za 0.3111 sekund.