Auto HI-FI Club CZ

autohifi,auto hi-fi,auto hifi,autohificlub,auto hi-fi club,club, klub,fórum,autorádio,autozesilovač,autorádio cd,autorádio mp3,autorádio dvd, tuning,srazy,tuningshow,klub,emma,dbdrag,tuning,autotuning,carstyling, tlumeni, Alpine,octavia,Brax,Denon,Clarion,Pioneer,Sony,panasonic,Helix, Dynamat,dego,Hertz,Audison,Fusion,McIntosh,Focal,Rockford Fosgate,Dynaudio,JBL,xenony,becker,jvc,kenwood,ground zero,dietz,morel doorboardy ,zapojeni,felicia,pioneer,peugeot,zastavba,audio,306,repro,golf,instalace,dls,4x100,FELICIE,morpheus,helix,audi(forum)

o

Forum > Ostatní > Ot: kombík do 50tis - poraďte

 o Navštíveno 2732x o
o 22.09.2013, 19:52 | Jeld@
Prosím poraďte, chtěl bych nejakýho kombíka ale vůbec nevím co, představoval bych si 2,0 TD aby mi v kopci s naloženým vozíkem nechcípl a klima by taky nebyla špatná.
hlavně bych byl nerad aby mě to auto sežralo (spotřeba, cena ND) díky za rady...


o 22.09.2013, 19:59 | Lukasino
Omega B v plynu
Lancia Kappa / AR 156 JTD
Passat B5 v plynu

atd.

Osobně bych se nafty za takovou cenu bál, pokud to nebudeš mít opravdu z dobrého zdroje ;)
o 22.09.2013, 21:00 | tesil
MB 124 250, 300
o 22.09.2013, 21:17 | bafis
Passat B5 1.9 TDI 81kw, je jich za 50 slusnej vyber.
o 22.09.2013, 21:34 | HIGHTOWER
V40, V70
o 23.09.2013, 08:49 | Milhauzz
P406 HDi, řešil sem loni přesně tuhle situaci. Je několik verzí 2.0 66kW, 79kW(FAP), 80kW a pak je i 2.2 100kW (FAP). Tak sem vzal 80kW bez FAP, je to takový bez té údernosti odspoda, jak se to ale rozmotá, tak to jede, s vozíkem se toho natahal mraky a sem relativně spokojenej. Krom toho, že mi rupl chladič (a to se může stát káždýmu) to za 30tkm+ žere jen naftu a i po dálnici 150km/h tachometrových to nežere víc jak 7 litrů nafty. Zlý jazykové tvrdí, že tyhle HDi žerou tak o litr víc než TDi a asi je to pravda.

Do 50ti tis se dá sehnat i pěknej kousek. Jasně, auto je hrozně tuctový, bez koulí, nemastný, neslaný, ale dle mýho je to hodně laciný na provoz. Samo že záleží na kusu.
o 23.09.2013, 09:26 | PlusOne
bafis:
Na výběr jich je dost, ale stav většinou dost tragickej.
Zeptej se mishana, jak sháněl ;)
o 23.09.2013, 10:59 | bechy123
Za tyhle peníze v případě nafty bych také vybíral P406HDI jako Milhauzz. A to buď 66kw, nebo 80kW. Jsou to verze bez FAP, rozdíl mezi nimi je v řízení turba, intercoleru a jiným SW. Jinak celkem spolehlivý motor Common Rail s elektronikou Bosch. Karoserie i na starších kusech netrpí korozí.

Citroen používá stejné motory a spoustu jiných dílů od Peugeotu. Ale tam je riziko choulostivosti hydraulické soustavy pokud by předchozí majitel byl dobytek a nestaral se o ni. Dlouhodobou spotřebu na předchozích 50tis km mám v Xantii HDI 80kW 5,8 litru.
o 23.09.2013, 11:28 | kral007 (eXtrem-audio.cz) (M)
tady v bazaru je levnej kombik - 39.000,-
[ Link ]
jen je teda benzinovej
o 23.09.2013, 13:16 | Jeld@
Co říkáte na Focus/Mondeo kámoš do mě pořád tlačí Fordy
o 23.09.2013, 13:35 | Lubak
Pokud trváš na naftě tak Forda v téhle cenově relaci bude dost tragickej stav. A starý TDCi zrovna nevynikají spolehlivostí. Pokud by to byl benzín 1,8 Focus např. tak pak proč ne
o 23.09.2013, 13:45 | vomy7 | Upraveno: 2013-09-23 13:46:10
Fordu bych se v týhle ceně a s naftou vyhnul, z toho co tu padlo bych vybral P406.
o 23.09.2013, 13:46 | BATMAN
Ja bych vzhledem k porizovaci cene vzal spis tu octavii.
Je to sice benal,ale tech 10k co na to mas navic jen tak neprojezdis. Navic pri jakemkoliv servise u toho forda budes cvakat vic nez u octy.
Jen nema tu klimu,ale to se da vyresit stahnutim okynek :-)
o 23.09.2013, 13:58 | Jeld@
Tak jako 65 bych asi dohromady dal ale jak jsem se koukal, stejně žádná sláva :)
o 23.09.2013, 14:24 | Lukasino
A co třeba něco takového?
[ Link ]
Je to držák který neurazí, odveze to vcelku dost, díky lpg to bude jezdit ve výsledku za méně jak diesel, neplatíš silniční daň, atd. ;o)
o 23.09.2013, 14:51 | PAVELK | Upraveno: 2013-09-23 14:51:25
Kdyby si chtěl a byl rychlíkem tak tu oktávu co sem dával kral007 ti na zimakách a plech kolech nechám za 35
o 23.09.2013, 15:48 | macomb
Co třeba něco takového?
[ Link ]
o 23.09.2013, 16:25 | Bart 007
tak píše spotřeba a cena ND tak to asi 2,5i subaru nee
o 23.09.2013, 17:23 | bafis
PlusOne : ja koupil loni pres vw club, tim zpusobem ze vecer jsem nasel a rano jel a jsem spokojenej uz druhej rok...
o 23.09.2013, 17:48 | walish
Já bych šel cestou tohoto modelu: [ Link ]
o 24.09.2013, 07:58 | Antonio
ja bych sel do octavky nebo do neceho od vw. treba ta B5, popr octa v tdi se za ty penize uz da taky sehnat. Nebude to sice face,ale ten model od Pavla, je to predpokladam classic, takze bez klimy,ale jako delnik to staci. Popr. pokud nemusis mit auto za 35 a neco malo doplatis, tak urcite vyberes hezci octavku. vím o 1999 1.8T po servise za nejakych 45+- v combi, klasika octavia vybava (elegance).
Walish: cestou fiata bych teda urcite nesel
o 24.09.2013, 08:08 | Milhauzz
Mno, za ty love bych fakt chtěl vydět pašíka B5, kterej se nerozpadne cestou na evidenčku :)
o 24.09.2013, 09:13 | radek.613
Za ty peníze jde přeci běžně koupit 1.9TDi s najetými zaručeně pravými 100tis km, po velkém servisu a po laku, na hlínách a v metle, no ni :-D :-D :-D

Podle mě tedy kupovat ropáka, nedejbože ještě koncernového, za cenu turba se vstřikama (bez práce :-D) je totální hovadina a nesmysl....
o 24.09.2013, 10:26 | Freerider
Šel bych cestou benzín/plyn.
Buď sehnat jedničkovou Octu (f metle na hlínách nejlíp, akorát nepůjde vocpoda tolik) - 1,6
Nebo tu Omegu, ale z vlastních 10 zkušeností bych se vyhnul šestiválcům do roku 2000 - 2.5 V6 a 3.0 V6 - sice je to pěkný svezení, ale ta auto budou mít vesměs 300+ Kkm na hrbu a bude z toho povětšinou chcát olej přes víka - je to opravitelný, ale pouze dočasně - u mojí MV6 jsem to měnil klidně 2x ročně, takže pokud nejsi fanda jako já :-D a neuměl bys to opravit, bude to otravná záležitost.
Šel bych, pokud by byl plyn buď do 2.2 16V 116 kW nebo opatrně do 2.6.V6 )132kW a nebo 3.2 V6.160 kW. Bude to v plynu jezdit okolo 11 litrů.
Kombík je to obrovskej, bývá to i vybavený a pokud narazíš na slušnej kus, bude sloužit.
za ty peníze se dá samozřejmě koupit Omega naftová, ale problematický motor 2.5 TD (starý bavorácký TDS), který se nepovedl a bude to mít problémy s hlavou (je dlouhá a netěsní, případně praská), 2.0 Dti - katastrofální motor, kterej nejenže nejede, ale ještě se sere strašným způsobem, 2.2 Dti - v podstatě to samý.
2.5 Dti - Common Rail 110 kW, ale sehnat ho nebude úplná legrace a pořád je to o koupi staré nafty.
o 24.09.2013, 10:30 | Freerider
Walish: Marea 1,9 JTd byl můj poslední impuls k zanevření na italská auta. Třeba to byl jen kus nepovedenej, ale většího sráče jsem v garáži neměl.
To i ta benzínová Omega s 600 tisíci km byla spolehlivější, než tenhle šajsdrek :oD
o 24.09.2013, 10:38 | bafis | Upraveno: 2013-09-24 10:41:53
Milhauzzzz : proc by to neslo ?? Vzdyt je to 15 let stary auto, tak kolik by melo jako stat, vzdyt uz tak jsou ty koncernovy ceny minimalne dvojnasobny nez u jinych aut. Je jich na prodej mraky a myslim ze kolem 5O -60 tkč se da najit slusnej.

[ Link ]

[ Link ]

Freerider : Octavia 1.6 je mrtvola, nejede to a zere 10, na tahani vozejku o nicem. Mel jsem ji 2 roky ;-)
o 24.09.2013, 12:03 | PlusOne | Upraveno: 2013-09-24 12:07:59
bafis:
Tři roky zpět jsem sháněl TDI pro sebe, hledal jsem něco přes půl roku, nespěchal jsem. Půlka aut, co jsem obešel/objel byla v naprosto tragickém stavu (větší či menší havárie, neseděly identifikátory, auto zanedbané nebo těsně před smrtí), půlce z té druhé půlky neseděly km, nebo úplně chyběl záznam o prodělaném servisu (tehdy ještě ve VW mohli ověřit VIN, teď už to nedělají). Zbývající čtvrtina měla buď najeto ranec, ale majitel to přiznal, nebo to mělo před sebou větší investici, kterou majitel už dělat nechtěl.
Nakonec jsem ukecal kolegu, aby mi prodal svého, a stejně jsem se do něj za ty tři roky, co ho mám, poměrně slušně vysypal - rozvody, brzdy, spojka, turbo, dvouhmota, přední náprava, mezichladič, podvozek atd. - je potřeba počítat s tím, že ojetina vyžaduje investice, a pokud se tomu dá vyhnout (a že bych byl teď už chytřejší, a vzal benál+LPG), tak směle do toho. Budu ho dál udržovat při životě, anžto ta investice, co v něm je, se mi prodejem nevrátí ani omylem, a takhle už aspoň vím, co jsem udělal. Na nové prachy nejsou.
To auto zaplatíš časem ještě několikrát na dílech, ojetinu "bez investic" nekupujem nikdo, časem se prostě něco zákonitě posere. V inzerátu mě ale "jen sednout a jezdit" vždycky pobaví, zvlášť u patnáctiletého nafťáku...
o 24.09.2013, 12:07 | Milhauzz
bafis: Nu hele, to byl přesně ten můj problém loni. Proč si myslíš, že sem nakonec koupil pažouta, kterýho sem nikdy nechtěl?

1, koncern, nafta, do 50-60tis = jen PD většinou, sorry, ale něco tak extrémně hlučnýho a nekultivovanýho by mi prostě nemohlo do baráku. HDi je oproti tomu balzám na uši :) Berte to s rezervou, taky mám moc rád zvuk benzínových víceválců.

2, koncern do 60tis = rok 98 a níž, někdy nějaká vyjímka. "Zasranej francouz" od roku 2000 a víš. Proč si kupovat starší auto za stejný prachy, že.

3, Zdá se mi, že na teoretické rovině hromada lidí řeší u koncernu dvouhmoty, ramena, turba ... u Pažouta je to jsou to spíš hobby akce s čističem kontaktů v elektrice protože ano umí zazlobit.

4, A stejně se přiznám. Jelikož nejsem chlap co nosí domu statisíce nemůže si moc vymejšlet a chci mít doma klid, rozhodovací podíl v nákupu auta měla manželka. Po té co po mě vyrukovala s tím, že by chtěla Ford Focuse, ze kterýho já totoálně bleju, hlavně z palubky a při vší hrůze z naftovejch motorů do roku 2003, jsem se hrozně ožral, vystřízlivěl a pak s chladnou větou přistoupil na to, že když nemám na slušný auto, tak raději francouze, než forda :) Kupodivu, je to teprve 2hý auto ze všech 14ti co sem kdy měl, kde opravdu nic neřeším. Až je mi to fakt blbý, že sem se nenaučil mít to auto rád.

Tož tak :)
o 24.09.2013, 12:10 | PlusOne | Upraveno: 2013-09-24 12:11:37
Milhauz:
Ad) bod 3 - na teoretické rovině to ještě jde.... když to pak musíš řešit prakticky, to peněženka pláče :) A ono to dřív nebo pozdějc k řešení přijde, protože to prostě je spotřebák...
o 24.09.2013, 12:21 | Milhauzz
Proto píšu o té teoretické rovině, dřív nebo později se může pokazit cokoliv na jakýmkoliv autě.
o 24.09.2013, 18:57 | Draxx
Nebo treba Primera P11 - za 50 to bude uz facelift. Akorat to bude muset bejt benzinovej motor.
o  Zpět  o  Nahoru
o
 

Vložit nový příspěvek do fóra


  Pro vložení příspěvku musíte být přihlášen/a.
Stránka vygenerována za 0.3094 sekund.