Auto HI-FI Club CZ

autohifi,auto hi-fi,auto hifi,autohificlub,auto hi-fi club,club, klub,fórum,autorádio,autozesilovač,autorádio cd,autorádio mp3,autorádio dvd, tuning,srazy,tuningshow,klub,emma,dbdrag,tuning,autotuning,carstyling, tlumeni, Alpine,octavia,Brax,Denon,Clarion,Pioneer,Sony,panasonic,Helix, Dynamat,dego,Hertz,Audison,Fusion,McIntosh,Focal,Rockford Fosgate,Dynaudio,JBL,xenony,becker,jvc,kenwood,ground zero,dietz,morel doorboardy ,zapojeni,felicia,pioneer,peugeot,zastavba,audio,306,repro,golf,instalace,dls,4x100,FELICIE,morpheus,helix,audi(forum)

o

Forum > Ostatní > zpoplatněná reklamace ???

 o Navštíveno 1832x o
o 24.09.2013, 19:05 | deywis
minulý týden jsme poslali na reklamaci netbook Acer. při koupi jsme si připláceli za prodlouženou záruku na 3 roky. U netbooku z ničeho nic přestala jít klávesnice a to postupně, ne najednou (máme ho cca 2 a půl roku)

Dnes přišlo vyjádření kde píší:

"Na zarizeni zjisteno poskozeni klavesnice zasazenim tekutinou a mechanicke poskozeni vrchniho krytu - zarucni oprava
poskozenych dilu byla zamitnuta. Nabizime placenou vymenu klavesnice a krytu."

/placená oprava je ve výši 1800,-/
...

"diagnostikovali jsme zavady Vaseho zarizeni. V priloze Vam zasilame cenovou
nabidku na opravu.Na cenove
nabidce zaskrtnete, zda s ni souhlasite, chcete vratit zarizeni neopravene
nebo zda si mame zarizeni bezuplatne ponechat.Za diagnostiku a zpracovani
cenove nabidky je uctovana castka ve vysi 800 Kc. Tato castka nebude
uctovana v pripade odsouhlaseni opravy nebo v pripade, ze je na zarizeni
soucasne realizována zárucní oprava."


Ve formuláři, který poslali, a kde se má zaškrtnout zvolená možnost, je mimo jiné uvedeno:

"Vraťte mi zařízení neopravené, souhlasím s uhrazením poplatku 800 Kč za manipulaci a přepravu.
(Tato částka nebude účtována, pokud je zařízení v záruce nebo bude na zařízení současně
realizována také záruční oprava.)"


Nějak tomu nerozumím. V jednom příspěvku píší že je diagnostika zpoplatněná, v posledním odstavci mě zaráží že uvádí že poplatek nebude účtován pokud je zboží v záruce.

Mají na to vůbec právo? Nechce se mi vyhazovat 800 za nic a 1800 za opravu.

Nesetkal se s tím někdo? Budu rád za každej příspěvek a radu.





o 24.09.2013, 19:53 | vomy7
Podle mě neuvádí, že poplatek nebude účtován pokud je zboží v záruce. Poplatek nebude účtován pokud je provedena záruční oprava ( výměna něčeho v rámci záruky), což v tomto případě není. Škoda byla (podle servisu) způsobená kapalinou - politá klávesnice a na to se záruka nevztahuje. Právo na to rozhodně mají.
o 24.09.2013, 19:55 | AR
Za neoprávněnou reklamaci mají nárok nárokovat diagnostiku. Ve tvém případě pokud tedy došlo k mechanickému poškození a politím se dá bych řekl považovat za neoprávněnou reklamaci.
o 24.09.2013, 23:25 | deywis
nejhorší je, že k polití za celou dobu nedošlo :/
o 25.09.2013, 00:05 | Mr.Scully
- právo na to mají

- nicméně polití je univerzální způsob, jak se vyhnout oprávněné reklamaci a nechat náklady na zákazníkovi, třeba Emgeton to hrozně rád dělal.
o 25.09.2013, 07:54 | AR
deywis: seš si 100%ně jistý že se na tu klávesnici nic nedostalo?
o 25.09.2013, 09:10 | gizmi
deywis: hlavne se zeptej decek, protoze si pamatuji, jak jsem jako malej capart zvrhnul piti do klavesnice a bal se to tatimu rict. Ten pak na me rval uplne nerudnej, ze ze sebe delal blbce v kramu a ze kdybych to rekl rovnou, tak klavesnice stoji par korun :D

Jen priklad, kdy otec reklamuje a trva na nepoliti a doma decko si mezitim rve polstar do trenek :D
o 25.09.2013, 09:17 | deywis
AR: jsem si jistej ze nebyla polita ve smyslu ze by se tam prevrhla sklenice vody. Samozrejme, nikdy se tomu neda zabranit na 100%, ale vim jiste ze to nikdo nepolil.

gizmi: nemam deti :-)
o 25.09.2013, 09:29 | TomasW
Můžu potvrdit, že i uživatelé Aceru (stejně jako Emgetonu) jsou velice neopatrní a každý druhý ma při reklamaci klavesnici zasaženou tekutinou....
o 25.09.2013, 10:56 | pesss
Parxe z T-Mobilu:
Pokud reklamuješ u prodejce a ten zařízení poslal do servisu jako záruční opravu, nemůže po tobě prodejce náklady za diagnostiku chtít zaplatit.
Pokud to šlo přímo přes servis, tak nevím.
o 25.09.2013, 11:22 | AR
pesss: tak pokud se jedná o neoprávněnou reklamaci tak dle mě ty náklady může chtít.
o 25.09.2013, 11:52 | mrazik
To politi tekutinou se zacina nejak rozmahat a poslal bych je s tim do patricnych mezi. Tady neco k tomu - [ Link ]
o 25.09.2013, 11:54 | DaveX
mrazik: a co když tam ti neřádi něco kápli v servisu?
o 25.09.2013, 11:55 | Lufas
ja jsem reklamoval politej notas HP a v pohode mi vymenili klavesnici:-)
o 25.09.2013, 12:05 | mrazik
DaveX pak je otazka co na to soudni znalec, jiná cesta než přes znalce a hrozba žaloby bohužel není. Pokud mají rozum, tak reklamaci uznaji.
No do budoucna pomůže nafotit stav reklamovaného zboží před odesláním a mít u toho svědka.
o 25.09.2013, 12:31 | deywis
až pozdě jsme si uvědomili, že jsme mohli zařízení kupovali v planeu a mohli jsme to reklamovat přímo tam, ale řešili jsme to přímo s acerem :-/
o  Zpět  o  Nahoru
o
 

Vložit nový příspěvek do fóra


  Pro vložení příspěvku musíte být přihlášen/a.
Stránka vygenerována za 0.4163 sekund.