
Navštíveno 5732x

V praci mi bylo avizovano ze dostanu k jeziskovi novou firemni octavii RS Tdi.
Jelikoz doted jezdim v megane dci byl jsem nadsen a nikterak neprotestoval.
Uvedomil jsem si ale ze bych mohl mit na vyber vozu velky vliv tak premyslim nad nejakou alternativou.
Nikdy jsem se po drazsich autech moc nedival a tak se ani v poslednich novinkach nevyznam.
Potrebuju tedy poradit zda a co jineho abych mel navrhnout a mel pripadne padne aurgumenty.
Pozadavky jsou funglovka s cenovkou cca 600.000 s DPH (700 je fakt strop).
Najezdi to 25-30.000/rok takze nic co zere o moc vic nez ta octa.
Rozumny servis.
Alespon moznost dokoupit prodlouzeni zaruky na 4-5 let,pak se asi stejne pusti do sveta.
Asi ti to ve vyberu moc nepomuze, ale nez tohle tak si radsi necham koupit neco za 250-300 a spis si nechat pridat mesicne na platu.
Jenze to uz nebude pro sefika tak vyhodny :)

27.09.2013, 07:53 |
AR Nic co žere o moc víc než oktávia bude celkem problém protože všechny v naftě žerou tak 1 kapku nafty na 1000Km ;)
Ale no tak chlapi,kdyz se sefik chce placnout pres kapsu proc mu v tom branit. Cenove rozpeti je dane.
Spis sjsem cekal ze tu nekdo bude lobovat za noveho SUPa 1.8TSI + LPG bo jsem koukal na nejakeho passata 1.4 EcoFuel. O kapky paliva nejde,ale nesmi to jezdit za 8 s lehkou nohou.
TSi si s LPG nerozumí, bohužel.
Jinak Luke má pravdu, drahé služební auto je relativní výhra, protože ten poplatek za soukromé užívání je pěkná darda.
Jinak se mrkni na Mondeo, Avensis, Insignia, Laguna. Hodně lidí co s nimi přicházím pracovně do styku tím jezdí a nikdo si nestěžuje. Na delší trasy by to mohlo být pohodnější než RSka. U mě by stejně dost rozhodovala vzdálenost do servisu, protože pak lítat s každou blbostí 100km mě osobně třeba dost sere. Kvůli oleji půl dne v pr*eli.
Pokud te cekaji dlouhe trasy, tak na to Octavia RS TDi nebude dobra. At si kdo chce co chce rika, pohodlnost stredni tridy proste nedosahuje. Zkus si udelat cas a postupne projit ostatni auta stredni tridy, projet se v nich a podle toho posoudit. Mondeo s motorem 2.2 bude pohodlny, vyborny podvozek plus solidni motor. Avensis je takovy normalni, nicim nevynika, na nic si nehraje, ale je z nej citit takova dotazenost, proste na vse se muzes spolehnout (aspon tak jsem se v nem citil ja).
Kamarad ma firemni Sup 1.8 TSi,je to 2 mesice co do toho dali plyn a jezdi ke vsi spokojenosti za 9 litru.... ale je to jedina reference kterou mam.
Mondeo se mi nelibi a k lagune mam klasickou neduveru z dob minulych,ale mozna uz je to jinak.
Zkusim omrknout tu insignii.

27.09.2013, 08:49 |
Lubak Mondeo, Avesnis, Acord chce to si auto vyzkoušet co ti sedne. Pošlu ti do mejlu nějakou specifikace s cenou co umím.

27.09.2013, 10:17 |
AR Taky by to chtělo vzít v potaz co v tom budeš vozit a pokud to budeš mít i na soukromé účely tak co budeš s tím dělat doma. Kámoš si taky vybíral ale měl jen omezené značky a vzhledem k tomu že pořídili prcka tak rovnou vybíral kombála a nakonec skončil u astry. Rozhodoval se ještě mezi koncernem a opel byla jasná volba v poměru cena/užitná hodnota.
Lagunu v 2.0 ropě má boss a za ten rok a půl ani jeden problém co vím, ale nemá moc najeto, ale je to ošklivý auto. Druhý známý má slabší Lagunu 1,5 dci nebo tak něco a taky velká spokojenost, najeto 100 tis a ani jeden problém. Zatímco já s Megane každou chvíli něco. Tak nevím s Renaultem.
TSI s LPG? Je to přímý vstřik, takže pokud si vezme 9 litrů plynu a dva litry benzinu, tak návratnost dost v nedohlednu.
Kdybych měl volbu, nejvíc se mi líbí Mazda 6.
Nejhorsi na tom je ze me uz octavky dlouhou dobu netahnou,ale ta nova v blue race barve se 184konmi pod kapotou a sportovnejsim podvozkem ma neco do sebe.
Co se pohodli tyce tak pry ma asi nejlepsi sedadla co kdy skodovka udelala,podvozek je vec druha.
Lubak mi poslal nabidku na mondeo 120kW s brutalni vybavou (teda oproti octavii). Asi se budu muset se v jednotlivych autech povozit,ne je vybirat z domu....

27.09.2013, 12:38 |
PK A co třeba i4O? Co sem ho párkrát očumoval na živo, tak nevypadalo špatně:)
Ber v potaz i corkare. Mam SII necely 3roky a uz v nem 4x byli zlodeji.
Ad cokoliv novyho plus LPG- podle me ti vznikne velkej problem prtz padne zaruka.
Jak už bylo řečeno, jel bych se v tom svézt ... za mě Mondeo.
Osobně SII, Passat, Insignia, ale vůbec netuším jak to auto bude vypadat při tak vcelku nízké ceně na novotu :-/

27.09.2013, 14:08 |
PK Když LPG, tak by si musel vzít něco rovnou z výroby a to se výběr sakra zmenší...nebo spíš budeš omezenej motorama, do kterých to dávaj.

27.09.2013, 14:12 |
zach Mazda 6
tady tip na 2 auta v srpnu jsme kupovali služebáky. kolega si vybral Insignii biturbo 4x4 a já Subaru Outback - je to trochu přes limit, ale auta slouží dobře.


29.09.2013, 10:56 |
Lubak Kolega je spokojenej s podvozkem insignia ve spojeni s biturbem me po par km prislo ze podvozek moc nestiha
to bych neřekl, ono to není přemotorovaný, navíc 4X4 V ZATÁČKÁCH OCENÍŠ
MarekSTI: jooo? A jaka tam je 4x4? Stala? Ci nejaka ala HALDEX? :)

29.09.2013, 11:30 |
Lubak Premotorovany to neni ale naklony v zatackach a rany od podvozku po prejeti nerovnosti to auto vykazovalo dost a dost na to ze to byla funglovka skoro. Zvenku to je sympaticky auto ale podvozek me dost zaskocil
v maji som vyberal cca podobne, akurat v benzine, lebo malo km/rocne a hlavne mesto a kvoli konickom jedine kombik
sII: pekne auto, dost miesta, 1,8TSI uplne v pohode motorizacia, keby skodovku, tak SII
octavia: velmi malo priestoru vpredu - teda oproti SII to som necakal, kufor rovnaky az na tlmenie na podlahe, ktore do octavie nedavaju - kedze som sa v nej necitil dobre, tak som ju ani nejazdil...
Insignia: chce sa to tvarit ako audi, ale nie je to audi. A nikdy nebude. Plus zadna silueta dost berie z kufra. Podvozok po kratkom zvezeni: sklamanie
Avensis: Celkovo dobry dojem, aj pri jazde vsetko ok, len ten interier mi nesedel... ale to je otazka vkusu, cize niekomu sa to paci. Kufor tiez mensi.
Mondeo: vybehovy model a strajk v Genku... :( napriek tomu najrozumnejsie auto, bez velkych nedostatkov. Velke auto, najvacsi kufor v triede, pohodlne v nom sedia styria 190-cm vysoki chlapi. DObry podvozok a az prekvapivo kultivovany motor (predtym som mal mondeo tdci a to klepalo ako traktor)
V Titaniu 2,0 benzin, 18"kolesa, bixenony, vyhrievane sklo a ventilovane sedadla za 25.500€ s danou bez navigacie, lebo po skusenostiach ford navi by som ju uz nikdy nechcel a samozrejme HU bude vymenena
Tak nevm jestli jsem s timhle threadem neprisel tak trosku s krizkem po funuse.
Trosku jsem v praci cmuchal a nasel v kanclu vytisklou tuhle konfiguraci
[ Link ] Je dost mozny ze uz je to objednane,coz by me mrzelo pac ikdybych se rozhodnul pro tu vochcavku tak bych si ji nakonfiguroval docela jinak.
Ale pokud uz je fakt pozde rozhodne mu za to do xichtu nenaplivu,porad lepsi nez megane....
já když vidím tu cenu, tak se mně chce fakt brečet
Pockat na novy mondeo? Bude brzo, ja v uz tom jel.
[ Link ]
Ty kravo ta cena za tu chrochtavku to je megalol dne ... to fakt nekdo vyplazne 900 klacku za tohle? To je uplne sileny prece o.O
Mno ta cena ma je silena,jelikoz je to novinka ktera se aktualne stale prodava za ceny doporucene skodovkou a slevy se na ni nijak moc nedavaj. Ani predvadecky nejsou terna. Brali jsme od nich pred mesicem klasickou OIII takze verim ze 10% z ceny pujde dolu,i tak je to ale darda.
Osobně si myslím, kdo za tohle zaplatí tuto cenu, měl by být zbaven svéprávnosti, aby nadále nepoškozoval firmu a její kasu :-D :-D :-D

30.09.2013, 09:32 |
Kapka (M)
za tuhle cenu bych si vzal Superba v combi 2.0 125kW DSG ..a byl bych vysmaty

30.09.2013, 09:52 |
nome | Upraveno: 2013-09-30 09:53:39
ty kraso 9 kil za oktu to je mazec.
Z to je nová mazda 6 s nejsilnější naftou v max výbavě i se všema příplatkama co se dají objednat a ještě pár tisíc zbude ...
a nebo rok stará 520d od dealera se zárukou a minimálním nájezdem :-)
Za 9tis. se dá vybrat spoustu opravdových aut, ne tahle předražená parodie. Ale jak je vidět, své zákazníky si najde. Lidská blbost je nekonečná...
brzdete sve vasne kuci,nikdo nerika ze je to objednane,treba si to jen poskladal a vytisknul.
Je zajimavy ze jsem v X recenzich cetl ze cenovka nove O3RS v zakladu neni spatna,jak si tam clovek ale nahaze par cicovin jako navigace za 35 ci stresni okenko za podobnou cifru uz to lita no... :-)
Navic jak jsem psal ja,kdybych si ji skladal v tom konfiguratoru sam,asi bych ne jen lehce dostal pres 700k a se slusnou dealerskou slevou se dostanem na 600,coz za obdobny auto v novote uz tak spatny neni ne?
Za tohle auto je cokoliv nad 300tis. fakt hodně.

30.09.2013, 10:29 |
nome wal: no zase nepřeháněj ...
"SIMPLY CLEVER" pro mezipodlahu v zavazadlovém prostoru (pro komfortní telefonování)300 Kč :-D

30.09.2013, 12:03 |
Lubak 30.09.2013, 01:44 | Proffesor_WNahlásit závadný příspěvek porušující pravidla tohoto diskusního fóra.
Pockat na novy mondeo? Bude brzo, ja v uz tom jel.
[ Link ]
Brzo bude?
Nejříve za rok tady v ČR dřív ani hovno, což je dost dlouhá doba

30.09.2013, 12:06 |
Lubak Cena za ochcávku to je mazec to by jsi měl viz. co jsem psal a ještě by ti zbylo na fiestu pro manželku.-)
2 Lubak : ja vim,uz se mi to mondeo zacalo i libit a pri procitani vybavy jsem dostaval erekci,jenze finalni rozhodnuti nelezi na me. Ikdyz jak uz jsem psal nemam potvrzene ze je ta octa skutecne objednana,zkusim se behem tydne natvrdo zeptat jak to je ci jak to bude. Pro me je to mondeo stale otevrena volba

30.09.2013, 12:15 |
Lubak Batmna jasně jak jsi psal do mejlu v pohodě
Mě jen zaráží kolik majitelů firmy se tady najde a jestli používají občas to co nosí pod čepicí , neboť tohle fakt není normální, vypláznout mičudu za takový auto.

30.09.2013, 12:19 |
tommas | Upraveno: 2013-09-30 12:20:52
Osobně bych taky utratil těch 900 jinak, ale dost by mě zajímalo, kdo z místních všeználků v O3 jel a jestli vůbec někdo v RS?
Není to špatný auto, sice předražený, ale příjemný.
Já jsem v O3 jel a je to taková lepší Fabia. Za 300 dobrý, za 900 totální úlet :-D

30.09.2013, 12:33 |
Lubak v O3 jel a ne jednou, a špatný auto to není ale absolutně neodpovídá cenovce 900 tis.

30.09.2013, 12:43 |
Zdenek (A)
V O3RS jsem jen sedel a ty "zidle" se mi docelal libily. Za 900k bych se asi vazne zamyslel, zda nekde neni neco lepsiho. Jezdim v O2RS. Neni to neprijemne svezeni, ale za svoje bych si to nekoupil. Vubec u toho auta nechapu podvozek. Je o neco nizsi a tuzsi nez je na non-RS, ale chovani je desny! Na dobre silnici to jeste jde. Ale na trochu hrbatejsi silnici je to masakr! Hopsa to jako koza a jede to vsude mozne jen ne tam, kam ja chci. I moje stare Vento s vymlacenym podvozkem HR + Koni se na horsi silnici chovalo lepe...
Ja treba resim skoro to samy. Dal jsem si limit 600 tisic.
Jsem omezen znackami: Hyundai, Kia, Opel, Suzuki, Skoda, Renault, Dacia, Honda, Nissan, Chevrolet.
Musi to byt nizsi stredni. Takze Octa, Astra, Megane atd. Tot omezeni ze strany firmy.
Ted omezeni z me strany:
Chci slusnou vybavu-travim v tom vetsinu casu, najedu cca 80 rocne.
Musi to byt kombik. Nechci francouze (Megane) a Hyundai (i30), protoze jsou pro me ultrahnusny.

30.09.2013, 13:42 |
Zbyna Umi nekdo nacenit(nejakou slusnou cenu) MB Sprinter? Treba Lubak?
Diky

30.09.2013, 13:55 |
ddawe Taky jsem řešil a skončil u golfa GTD

30.09.2013, 14:11 |
Lubak Zbyna - Sprintera fakt ne, můžu ti nacenit Customa viz. foto jak potřebujete velké auto?Klasickou plechovku, nebo víc míst?
[ Link ]

30.09.2013, 14:18 |
Zbyna Plechovku staci ale se sklama. 6 mist staci, muze byt i 9 ale to neni podminkou. Custom je maly, ted mame Boxera L2H1 r.v. 2004, ten vyhovuje ale uz by to chtelo neco noveho.

30.09.2013, 14:30 |
Lubak Custom nestačí ani v provedení L2? o 34cm delší než klasickej možná i vyšší střecha?

30.09.2013, 14:35 |
Zbyna ted jsem to porovnaval s tim Sprinterem L1H1, a az na vysku je custom zda se vetsi o par cm ve vsech smerech.
Musel bych se na to dojet kouknout.
Na kolik by vysel v provedeni L2, nejsilnejsi motor, celoprosklenej, klima(zadni byt nemusi) a pokud mozno provedeni bez zbytecnejch tapecirunku v zadni casti vozu(staci nejaky obyc oblozeni)
Diky

30.09.2013, 14:47 |
Lubak OK pošlu ti něco do mejlu at máš představu, jeden místní člen může napsat nějaké pocity v porovnání s Mercedesem, mají 2 customy a rozdíl tam je vcelku .-) Více po mejlu

30.09.2013, 14:49 |
Zbyna ok

30.09.2013, 21:17 |
JA RB
při vší úctě k tobě, O3 opravdu není jako Fabia...znovu píšu, že už hooodně dlouho se mi tak dobře nejezdí s autem jako O3 110kW DSG..cena je věc jiná ale prostě mi sedí... kolega Proffesor v každým příspěvku běduje kterej magor to dá...ať jde 4 roky prodávat nejdražší stavební stroje Caterpillar jako já a bude se divit , že to jde.A hrabou přeci všechny stejně, že ?

30.09.2013, 21:18 |
JA jo a s Opelu Insignie přechazej obcho´dáci na Škodovku :-)
Jak tak koukam na AHC o5 vitezi averze vuci skodovkam.
Evidentne nikdo odsud s tim autem nejel,jeden v ni sedel. Precetl jsem snad vsechny dostupne recenze a testy a vsude podvozek chvalili takze neni na miste hazet ho do stejneho pytle jako OII kdyz je to o generaci novejsi auto.
Ceny jsou holt zavadeci. Za par mesicu bude v kazdem skoda autosalonu k mani predvadecka za 500-550 s nejakym paketem navic a to uz za 184 konovy auto co umi jezdit za 5 neni spatny,nebo ano?
JA: v cem jsme kolegove? A kde vsude v kazdem prizpevku beduju kdo to da? Napsal jsem pouze jeden!!! prizpevek kde tvrdim, ze mi proste neprijde normalni vysolit skoro mega za tohle auto, tecka. Nevim kolik stoji Caterpillary, ale verim, ze pokud si nekdo objedna bagr s kabelovkou, wifi pripojenim na internet, minibarem, bazenkem na nohy, kukackama, strojkem na holeni podpazi, mikrovlnkou, fosforeskujicim rypadlem, retizkovym kolotocem, videohernou, integrovanym prodejcem kebabu a analnim kolikem a bude schopen za to vyplaznout cenu, za kterou by mel iontovej kanon na obezne draze, tak si taky budes klepat na celo.
Ja nad O3 krizek nedelam, nemam vuci ni averzi dokud v ni nepojedu, verim ze to nebude uplne spatny auto i kdyz mam proste radeji jiny typ aut. Jen mne proste zarazi ta cenovka, byt za vybaveny model. Kor kdyz vim, ze za podobnou cenu muzes mit ne zrovna socialni to mondeo, nebo i superba ci jina, lepsi, auta.

01.10.2013, 09:00 |
RedBaron | Upraveno: 2013-10-01 09:01:27
JA: Po naprosto přímém porovnání, tzn. přesednutí z firemní FII 1.2TSI do soukromé OIII 1.6TDI (s klikovou zadní nápravou) musím konstatovat, že tahle auta jsou svým projevem pro mě natolik podobná, že ty rozdíly téměř nestojí za řeč. Včetně průběhu výkonu, který je u škodováckého dieselu a benzínu skoro stejný - foukne a zvadne. Jediný podstatný rozdíl je sklon čelního okna. Hlučnost, komfort, jízdní vlastnosti, interiér, celkový pocit z auta - rozdíl tak do 20%. Za 300 dobrá nabídka, za 600 je to na oči v sloup a za 900 je to čirá šílenost.
2RedBaron: |A vis o tom ze OIII RS ma jiny podvozek nez OIII 1.6Tdi? Vsechny mozne recenze na netu ho chvali,jen mudrcove z AHC kteri ji akorat videli na svem monitoru jsou si jisti ze stoji za hovno.
Nehlede na to srovnavat vykonovy prubeh 1.6tdi 77kW a 2.0tdi 135kW :-)))

01.10.2013, 12:29 |
AR BATMAN: a všiml sis že to hodnocení OIII vesměs napsali ti co s tím jeli? Očividně nestojíš o to co ti tu lidi píší a jseš rozhodnut pro OIII tak pak nechápu založení tématu jaké auto vybrat když ty sám si jej již vybral?

01.10.2013, 15:18 |
BATMAN | Upraveno: 2013-10-01 15:20:12
2 AR: A vsiml jsis ze tohle tema se toci nikoliv kolem OIII ale kolem O3 RS se kterou zatim zadny clen AHC nejel tudiz o tom tady nemohl napsat,krom Zdenka ktery si do ni jen sednul???
A jestli chces argumentovat tim ze OIII stoji za hovno a tim padem OIII RS je stejna sracka tak ja muzu rict ze jezdim v R. Megane kombi 1.5dCi a myslim si ze Megane RS je podprumerne auto ktere se neudrzi v zatacce a ze to jsou vyhozeny penize protoze to je proste taky megane,ne?
Ano,kdyz jsem zakladal tohle tema byl jsem pro to RSo rozhodnut pac se mi libi, neznal jsem zadnou alternativu a doufal jsem ze tu najdu par lidi co ji projeli a ze svych zkusenosti s dalsimi auty to mohou objektivne zhodnotit. Do toho se ale michaji lidi tveho typu kteri o tom prd vi,ale uz proto ze to je skodovka,mela by stat max polovinu toho co stoji a i tak je to spatna koupe.

01.10.2013, 15:29 |
AR tvl tak nevím jestli trpší slepotou nebo částečným pominutím mysli, ale ať se koukám jak koukam, tak nikde nevidím že bych JÁ osobně tady něco psal na téma koncernu....Sám si tady xkrát zmínil že XX lidí to po netu hodnotí kladně, tak buď jim teda nevěříš a nebo chceš aby všichni na AHC měli stejný názor. Pokud ti nevoní kritika na tebou vybrané auto tak to téma si tu neměl zakládat a skočit si rovnou do salónu jej projet a udělat si svůj vlastní závěr zda ti vyhovuje nebo ne. Za chvíli by tu mohly byt témata zda je lepší srát ve stoje nebo v sedě, protože x lidí na netu píše že sraní ve stoje je lepší než v sedě.

01.10.2013, 15:48 |
Zdenek (A) | Upraveno: 2013-10-01 15:49:46
On je ten model RS dost kontroverzni. Kdyz se podivam na jine znacky, tak rozdil mezi modelem RS a non-RS je ponekud vetsi, nez je tomu u Skodovky. Nejen vykonove. U ty Skodovky mi pripada, ze by se to melo jmenovat treba "Dynamic" ale ne "RS". Byt to auto vykonove i stylove tak nejak "vice RS", tak by ta cena nebyla zase tak ulitla.
Nemam vlastni zkusenost s benzinovou verzi a tusim, ze u O3 je rozdil mezi naftou a benzinem vetsi nez u O2. Mozna ze s benzinem bych mel lepsi pocity, ale take vetsi spotrebu ;-) Zvenku se mi O3RS docela libi, obzvlaste ta zelena mataliza, ale uvnitr bych cekal vice zmen, aby mel ridic tak nejak vice "RS pocitu". S O3 jsem nejel, ale ze zkusenosti s O2 vim, ze RS model by si zaslouzil minimalne pevnejsi podvozek..... No, kdyz mi sefik v budoucnu upgraduje O2RS na O3RS, tak se nebudu branit. Ale vlastni penize bych do toho asi nedal.
2AR Reagoval jsem na tvou vetu "a všiml sis že to hodnocení OIII vesměs napsali ti co s tím jeli? Očividně nestojíš o to co ti tu lidi píší".
Pominutim mysli trpis asi ty protoze tu NIKDO nepsal ze s tim jel. Zadne nestranne nazory majitelu jsem nenasel,pouze recenze ktere mohou byt placene,jak to u nas v CR bejva.
Zatim jsem se tady nedozvedel nic krom toho ze je to predrazeny a proto nebrat,uz na zacatku jsem ale zminil ze finance jaksi nejsou priorita,pac z moji kapsy nepujdou. Chtel jsem tu probrat nazory zkusenych,mezi ne ty ovsem nepatris,proto se radeji zabyvej tim sranim.
2Zdenek: Mas pravdu,taky bych ocekaval interier trosku vice odlisny. Nic RS od toho auta neocekavam,imponuje mi ten silny motor se kterym se asi da bez problemu predjizdet a trosku vetsi jistota v zatackach,nic vic nic min.

01.10.2013, 16:55 |
JA RB
no 1.6tdi sem vyřadil ihned...škoda, že jsi z jihu trošku by jsme to prohnali..
Proffesor
psal jsi to víckrát, ale to je jedno...prostě já bych nedal půl mega za Mondeo a to žádný.. viděl jsem Fordů stovky a vždycky stály za prd..je to prostě o tom co se líbí a jakej má člověk pocit. Když k tomu připočtu, že O3 je údajně lehčí než O2 a CR jede fakt dobře tak v tý motorizaci 110kW je to prostě paráda ježdění.Podotýkám, že jsem manželce hledal Audiny, BMW a tak..chtěla Octavii3...no a mě prostě padla do ruky...jistě když lítám s Jeepem 2012 tak se cítím jinak, ale ta Ochcáva má něco do sebe.Jasně je mi líto když vidím, jak se zlevňuje a když bouchnu dveřma tak to není ono...na každý zboží se najde kupec, jen některý maj lidi radši. A ještě jednu věc...jsem rád, že není zatím ve škodovce takovej světelnej cirkus..když vidím některý palubky v reklamních materiálech tak se mi chce blinkat...
JA no nejak si tu investici musis omluvit, ale dulezity je spokojeny majitel resp. majitelka. Me fascinuje, jak majitele octavii skacou jak certici z krabicky, kdyz jim nekdo pohani auto. Ona sice nejlepsi obrana je utok, ale tohle uz hranici s fanatismem. Nikde nikdo nepise, ze je to spatne auto, je to defacto stejna plechovka, jako je Ford, Kia, Hyndai, Renault, Citroen atd. a rozhodne neni nicim vyjimecna. Z meho pohledu neprinasi O3 nic noveho, je to jen facelift se stejnou a v nekterych pripadech horsi technikou. Ja dokazu pochopit, ze se nekomu libi a rozhodne se pro jeji koupi, ale rozum nekdy zustava stat nad cenovkou. V segmentu nizsi stredni tridy, kam O3 patri, je podstate cokoli nad 500 tisic sporna koupe, protoze se vytraci zname value for money. To uz muze zachranit jen ta touhla vlastnit O3, protoze si ji poridil i franta z hospody - na par diskusich jsem i cetl, ze skodovka je draha pro lepsi zakazniky. Ma osobni zkusenost s O3 byla na predvadeci akci a me osobne na ni nic nezaujalo a ani z kufru jsem hotovy nebyl, me vice zajima misto uvnitr a tam ho teda na rozdavani moc nebylo.
Ale kazdemu co jeho jest, dulezite je, jak se citi majitel a ja jim ten pocit nadrazenosti nad ostatnima na jednu stranu zavidim.
JA docela by me zajimalo, v cem stali fordy za prd ?

02.10.2013, 20:24 |
JA mraziku
čumim jak je manželka nadřazená, že má O3 :-)pořád meleš o ceně a segmentu..prostě sme ji projeli a bylo to..to si mám koupit Kiu, že je levnější..otázka zní..JEZDIL jsi v tom aspoň 50km? a kdyby jsi četl pořádně nabízel jsem jí i jiná auta..ale to bych byl asi moc nadřazenej kdyby měla BMW co jsem ji chtěl pořídit.Jsi mimo a asi je to tím, že mě neznáš, pak bys věděl, že pro mě je investice do auta ztrátová věc, obzvláště co jsem se 6 let díval na auta opravdu důkladně a je to jen kára...bohužel v Čechách někdy znak něčeho..to mě je ale opravdu jedno... neskáču, investici si fakt nemusim omlouvat :-) a je mi celkem jedno co si kdo myslí o mojem autě. Moje odpovědi jsou prostě diskuze. Já trávím, už pár let ve služebákách takže moje auto je prostě vysněné Volvo C70(viď france? :)No a v globále je Oktávka ve 200-300 tis. nájezdu na tom prostě líp než Ford.

02.10.2013, 20:49 |
pbjun No nevim... Octavky umiraji pri cca 270 tis realne najetych km... Vidim to na otcovych octavach - ma treti v rade - oct1 kratka 1,9TDi 220tis km smrt, oct II kombi 2,0Tdi - smrt 256tis km, nyni ma oct II kombi po FL 4x4 2,0 TDi najeto 190tis a jen letos, dvojhmota, dpf, haldex, loziska kol... Fotr jezdi klobouka, nedava tomu po prdeli... Dale mel sem firemni oct II - 3ks jsem odevzdaval ve stavu klinicke smrti ve 200 - 220tis km, pak fabia II 1,9TDi - 190tis km smrt. Doma mame 2 focuse muj ma 406tis km, od mati 250tis a ani jeden nevykazuje znamky smrti a to jsou prvni generace - ano u meho byl vymenen motor pri 385tis km - benzinak na to mel narok... Jinak v oct 3 sem jel s motorem 1,6TDi a moc pohodli to nepobralo a v zatackach sem s tim mel taky potize, jinak prostorne to je. Osobne mam tedka firemniho Focuse 3 a oproti octavce na me pusobi sice horsim zpracovanim, ale je tissi, pohodlnejsi a prijde mi takovy robustnejsi, proste kdyz ty auta staly vedle sebe tak te octave chybelo par cm plechu na dverich oproti fordu... Ale chce to do tech aut sednou a projet, kazdemu sedne neco jineho. Ja osobne uz skodovku dobrovolne nechci ani videt :)

02.10.2013, 22:05 |
Lubak Ja muzes nam objasnit jaky ford je po 200-300tis na tom o poznani hur nez skodovka? Octavku 1 jsem mel jako sluzebni mela 270 tis a problemu vcelku dost pak fabku ta se srala od novoty. 2oktavku ani nemluvim.3 oktavku jsem mel pujcenou a misto uvnitr zadna hitparada ale uchazejici. Zato pohodli na zadnich sedackach tragedie a podvozek to same.
Doma jsem mel od escorta,sieru,focuse mondeo atd a auta meli mezi 200 a 300tis vsechny a ze by se auta srali to fakt ne. Vzled je vec jina kazdemu se libi neco jineho to chapu

03.10.2013, 09:58 |
mrazik | Upraveno: 2013-10-03 10:01:34
JA jen jednu vec. Auto je pro tebe ztratova investice a proto jsi utratil 529 tisic za O3 2.0 TDi, s kterym bude manzelka jezdit kolem komina. Tady se na te ztratovosti fakt shodneme. Investici si omlouvat nemusis, ale pises tady o tom referaty, jak jsi vybral dobre. Preju mnoho stastnych km.
Tak uz se tu nehadejte,kazdy at si koupi co chce kdyz na to nenakradl a umi si to obhajit.
Ja vcera zjistil ze ta octa uz je mesic objednana
[ Link ] Ve finale jsme z ceny dostali 95.000 slevu takze 790k za tak slusne vybavene auto se silnym dieselem nenai zase tak spatny.
Timto se omlouvam LUBAKovi ze jsem ztracel jeho cas,fakt jsem si myslel ze se se mnou sefik poradi co mi koupi ,ale melo to byt prej od sefa prekvapeni a sam to nevydrzel a vytelil mi to no. :-)
Jestli bude zajem muzu po prvnich par set kilometrech podat reference.
Batman, ale vsak ja to psal, ze dulezity je spokojeny majitel. Dale jsem jen vyjadril svuj pohled na vec, se kterym nemusi kazdy souhlasit.
Batman a ukazal jsi sefovi nabidku od Lubaka ? To by pro nej mohlo byt take prekvapeni.
Neukazoval. Jednak to nema opodstatneni,kdyz je octa ve vyrobe a jednak si nedovolim frflat kdyz mi kupuje auto za 800k ze jsem mohl mit neco o chlup lepsiho.
Jedine co me stve ze jsem nechtel kombala a osobne bych to nakonfiguroval s cernym packetem a ne se stribrnyma doplnkama,ale treba se mi to zalibi.

03.10.2013, 10:56 |
Lubak Bataman - v pohodě nic se neděje, to je šéfa věc, snažil jsem se jen pomoct, ale chápu že frfňat nebudeš když to nejde z tvé šrajtofle.:-)

03.10.2013, 19:10 |
JA je to tady diskuze a nejlépe je když se píše svoje zkušenost a svůj názor..prostě jsem napsal svůj pocit z O3...
a mrazíku...plnící pero si taky občas kupuju protože se mi líbí, mám z psaní dobrej pocit..mám jich cca 5-6 a nemůžu psát ze všema ale prostě se mi líbí a je to, udělám si radost...jsme tady na chvilku a ještě si utrhovat? nene... k 50ce udělali radost a utratili prachy za auto, ano šli by utratit jinak, ale prostě tak jsme to chtěli..nic víc nic míň a už končim..
Já mám koncern rád, ale podle mě je ta cenovka taky úlet. O3 jezdí docela dobře, ale v této cenové relaci bych si určitě koupil Superba!!
Například toto a ještě bymi zbylo na naftu :-D
[ Link ]