Auto HI-FI Club CZ

autohifi,auto hi-fi,auto hifi,autohificlub,auto hi-fi club,club, klub,fórum,autorádio,autozesilovač,autorádio cd,autorádio mp3,autorádio dvd, tuning,srazy,tuningshow,klub,emma,dbdrag,tuning,autotuning,carstyling, tlumeni, Alpine,octavia,Brax,Denon,Clarion,Pioneer,Sony,panasonic,Helix, Dynamat,dego,Hertz,Audison,Fusion,McIntosh,Focal,Rockford Fosgate,Dynaudio,JBL,xenony,becker,jvc,kenwood,ground zero,dietz,morel doorboardy ,zapojeni,felicia,pioneer,peugeot,zastavba,audio,306,repro,golf,instalace,dls,4x100,FELICIE,morpheus,helix,audi(forum)

o

Forum > Ostatní > motor 1,6 16V 74 kw benzín

 o Navštíveno 2179x o
o 30.09.2013, 19:52 | Unihero | Upraveno: 2013-09-30 19:52:26
taková otázka, jak si stojí motor 1,6 16V 74 kw co je ve 4 golfech a audi A3?
či radši zvolit TDi?
jestli ej ten motor dobrá volba nebo ne?

díky


o 30.09.2013, 19:55 | endru.ondra
blbu vzdorný motor, klasika mpi. Není moc věcí co by se mělo posrat.
o 30.09.2013, 20:11 | Unihero
tak ne 74 kw ale 77 kw 1,6 16V od roku 2000 výše
o 01.10.2013, 10:03 | MaSuZaPi_Honza
nic zvláštního, jen u nájezdu nad 150 tis. je lepší častěji kontrolovat olej. žere třeba 0,5 l na 1000km. Setkal jsem se stím u několika koncernových 1.6. Dle výrobce je ovšem norma 1L na 1000km
o 01.10.2013, 11:37 | PK
Podle mě, když benzín tak 1.8T, jezdí za stejný peníze, kolikrát i za míň, PR taky stejný. Můžu porovnat s kolegou z práce (on Golf 1.6, já O1 1.8T, rozdíl tak 0,5-1 l ve prospěch 1.8T). V recenzích hodně chválenej motor co do spolehlivosti.

TDI oproti 1.6 pojede pocitově líp za míň. Tam se budeš motat kolem 5 l. (beru to podle kámoše O1 TDI 81kw).
o 01.10.2013, 12:26 | bafis
Mel jsem ho v octavii a nedoporucuju, mel uz teda neco najeto, ale je to lenoch, nejede a zere benzin i olej. Nakonec se i pridrel a musel jsem delat generalku, ted mam TDI a jsem uplne spokojenej. Takze asi tak ;-)
o 01.10.2013, 16:21 | Unihero
takže spíše do tdi ale asi rotačku klasiku 81 kw nebo i PD? nejčastěji jsou 85 kw .
o 01.10.2013, 21:01 | PK | Upraveno: 2013-10-01 21:07:14
Když už teda naftu, tak bych šel do 81 kw. Ale neboj se ani toho 1.8T. Je to dobrej a spolehlivej motor. Koukal bych po AGU, starší, ale jednodušší. Jedna lambda, lanko plyn...neodcházej na něm cívky. Turbo a setrvák je i u nafty, takže jsi na tom podobně. Na tomhle motoru akorát odejde nějaký čidlo, nebo je prasklá podtlak. hadička. Jinak šlapou:)

e: spotřebou teda vychází o 2 litry víc jak TDI, tak pak záleží na tom, jak moc ji řešíš. Dá se s tím jezdit od 6 l dálky, dlouhodobej průměr jsem měl 7.3 l. Teď jezdím na plyn a pohybuju se kolem 9 lpg :)
o  Zpět  o  Nahoru
o
 

Vložit nový příspěvek do fóra


  Pro vložení příspěvku musíte být přihlášen/a.
Stránka vygenerována za 0.3162 sekund.