
Navštíveno 2180x


30.09.2013, 19:52 |
Unihero | Upraveno: 2013-09-30 19:52:26
taková otázka, jak si stojí motor 1,6 16V 74 kw co je ve 4 golfech a audi A3?
či radši zvolit TDi?
jestli ej ten motor dobrá volba nebo ne?
díky
blbu vzdorný motor, klasika mpi. Není moc věcí co by se mělo posrat.
tak ne 74 kw ale 77 kw 1,6 16V od roku 2000 výše
nic zvláštního, jen u nájezdu nad 150 tis. je lepší častěji kontrolovat olej. žere třeba 0,5 l na 1000km. Setkal jsem se stím u několika koncernových 1.6. Dle výrobce je ovšem norma 1L na 1000km

01.10.2013, 11:37 |
PK Podle mě, když benzín tak 1.8T, jezdí za stejný peníze, kolikrát i za míň, PR taky stejný. Můžu porovnat s kolegou z práce (on Golf 1.6, já O1 1.8T, rozdíl tak 0,5-1 l ve prospěch 1.8T). V recenzích hodně chválenej motor co do spolehlivosti.
TDI oproti 1.6 pojede pocitově líp za míň. Tam se budeš motat kolem 5 l. (beru to podle kámoše O1 TDI 81kw).

01.10.2013, 12:26 |
bafis Mel jsem ho v octavii a nedoporucuju, mel uz teda neco najeto, ale je to lenoch, nejede a zere benzin i olej. Nakonec se i pridrel a musel jsem delat generalku, ted mam TDI a jsem uplne spokojenej. Takze asi tak ;-)
takže spíše do tdi ale asi rotačku klasiku 81 kw nebo i PD? nejčastěji jsou 85 kw .

01.10.2013, 21:01 |
PK | Upraveno: 2013-10-01 21:07:14
Když už teda naftu, tak bych šel do 81 kw. Ale neboj se ani toho 1.8T. Je to dobrej a spolehlivej motor. Koukal bych po AGU, starší, ale jednodušší. Jedna lambda, lanko plyn...neodcházej na něm cívky. Turbo a setrvák je i u nafty, takže jsi na tom podobně. Na tomhle motoru akorát odejde nějaký čidlo, nebo je prasklá podtlak. hadička. Jinak šlapou:)
e: spotřebou teda vychází o 2 litry víc jak TDI, tak pak záleží na tom, jak moc ji řešíš. Dá se s tím jezdit od 6 l dálky, dlouhodobej průměr jsem měl 7.3 l. Teď jezdím na plyn a pohybuju se kolem 9 lpg :)