Auto HI-FI Club CZ

autohifi,auto hi-fi,auto hifi,autohificlub,auto hi-fi club,club, klub,fórum,autorádio,autozesilovač,autorádio cd,autorádio mp3,autorádio dvd, tuning,srazy,tuningshow,klub,emma,dbdrag,tuning,autotuning,carstyling, tlumeni, Alpine,octavia,Brax,Denon,Clarion,Pioneer,Sony,panasonic,Helix, Dynamat,dego,Hertz,Audison,Fusion,McIntosh,Focal,Rockford Fosgate,Dynaudio,JBL,xenony,becker,jvc,kenwood,ground zero,dietz,morel doorboardy ,zapojeni,felicia,pioneer,peugeot,zastavba,audio,306,repro,golf,instalace,dls,4x100,FELICIE,morpheus,helix,audi(forum)

o

Forum > Ostatní > reklamace eshop

 o Navštíveno 1471x o
o 02.10.2013, 17:02 | martan01
Dotaz na reklamaci.

Na netu jsem si objednal soundbox k parnimu vlacku.
[ Link ]

Po mesici prisel a ejhle. Zvuk je hrozny,velike sumeni atd.
Takze pro me pouziti nevhodny.
Po 1 minute skouseni jsem to vzdal a jsem odhodlan vraceni zboží.

Mam nárok na vraceni penez ?
Mam při vraceni zboží zaslat i s kupni smlouvou ?
Jak postupovat při reklamaci přes eshop.
Dekuji za radu.


o 02.10.2013, 17:31 | BATMAN
Tady jsou odpovedi na vsechny tve otazky.
[ Link ]
o 02.10.2013, 17:32 | DaveX | Upraveno: 2013-10-02 17:34:08
To prostě bez udání důvodů vrať ne? Máš na to 14 dní.

o 02.10.2013, 21:44 | martan01
jj diky.
Mam do baliku prolozit i fakturu k vyfobku ?
o 03.10.2013, 06:52 | DaveX
Dej tam všechno + odstoupení od kupní smlouvy. Vzor najdeš někde na netu..

Hlavně to vrať nepoškozené v nepoškozeném obalu. Sice by obal neměl být problém, protože kupuješ výrobek a né obal, ale vím, že třeba mall.cz ti peníze za poškozený obal strhne z vrácených peněz.
o 03.10.2013, 07:37 | AR
DaveX: což by ale neměli a mělo by jít z nich vytáhnout plnou cenu ne?
o 03.10.2013, 07:45 | DaveX
Nevím no, jsou nějak v právu, ale zatím jsem nikdy žádný spor neřešil [ Link ]
o 03.10.2013, 13:57 | soray
Eshop má v jakémkoli případě vrácení zboží ve 14-denní lhůtě nárok účtovat náklady spojené se znovuuvedením zboží do prodeje. Sám jsem toto konzultoval přímo s ČOI.
o 03.10.2013, 14:06 | hanx | Upraveno: 2013-10-03 14:08:42
Ničeho se neboj, většina normálních eshopů ti vrátí peníze. Prostě to zabal tak jak bylo a pošli zpět s tím, že zboží vracíš v zákonné lhůtě. Napiš jim mejla co nejdřív, že to vracíš. Dle zákona je tam sice možnost účtovat nějaké poplatky, ale nevidím důvod, proč by tady něco účtovat měli. Další věc je ta, že tyhle poplatky za znovuuvedení prodeje musejí nějak dokázat a obhájit, tzn nemůžou si tam jen tak ze srandy něco plácnout. Z mé praxe to většinou eshopáři neřeší, protože hádky se zákazníkem mu za to nestojí.

EDIT: chtěl jsem tím říct, že odstoupení od smlouvy může být napsáno rukou, stačí jedna věta, datum a podpis. Nehledej žádný vzory ani neřeš formality, to nikoho nezajímá :-) samozřejmě nezapomeň napsat číslo účtu.
o  Zpět  o  Nahoru
o
 

Vložit nový příspěvek do fóra


  Pro vložení příspěvku musíte být přihlášen/a.
Stránka vygenerována za 0.341 sekund.