
Navštíveno 6920x


09.10.2013, 22:51 |
imax Zdar lidi
Nejsem mechanik a proto se tady zeptam skusenejsich lidi. Mam podobny problem ako je tady na tom videu. Vibrujici kryt motoru plus vibrujici koncovka vyfuku. Auto jede bez problemu jenom ty vibrace na volobehu mne trocha serou. Jde o to ze kdy malinko zvysim otacky, tak vibrace zmizi jenomze na volobehu se znova objevy. Kdyz dam ten plastovej kryt dolu, tak je jenom stezi na motoru videt nejake vibrace, ale vyfuk se malinko trepe. A ted otazka, cim by to mohlo bejt?

09.10.2013, 22:51 |
imax | Upraveno: 2013-10-09 22:54:19
Ze by nektery ze silentbloku motoru?

09.10.2013, 22:57 |
macek Dvouhmota??

09.10.2013, 22:58 |
imax Byl jsem s tim v servisu a tam vse ok az na pripchatej dpf, kterej sel venku na procisteni. Po tomhle regenerace zase jede, chod motoru je vice kultivovanej, ale ty vibrace jsou tam porad.
BATMAN: silentbloky jsou pry ok

09.10.2013, 22:59 |
imax Jo a je to automat
kamosovi to delalo kdyz mnel zaple topeni,jak ho vypnul tak ok,myslim ze to bylo slabou baterkou ale zitra se ho poptam a budu vedet presne

09.10.2013, 23:10 |
imax Mikevr6: predem dik, jestli to bude tim, tak to by mne hodne potesilo :-)

10.10.2013, 10:47 |
imax Skousel jsem vypnout topeni, ale vibrace zustali :/
Nemuzu si pomoct,ale kor v zime na mem 1.5dCI pozoruju totez,ale bylo mi receno ze jeden ze silentbloku uz je volnejsi a proto to clouma celym autem.
Nevim jak je kdo testoval ale aby se omrknulo jak drzi je treba hejbnout motorem (nadzvihnout ho) takze jestli se nejaky Franta podival z vrchu ze vypadaj pekne tak to asi nepozna.
Jinak jeste je reseni zvednout otacky volnobehu ale to u tohoto motoru asi sroubkem nepujde. Zkus se na to zeptat primo v BMV nebo kde se specializujou na vstrikovani a cerpadla.
Mozna by to jeste mohlo byt ukapavajicim strikem.
Zkus vzit do prazdne nadrze 10-20litru Vervy Diesel a supni tam neco na cisteni vstrikovaciho systemu.
Mozna nekdo nebude souhlasit s tim co jsem napsal,ale to je to co bych zkusil ja.
Jo a jeste maly rypanec na konec: tY vibrace zustalY a na volnobehu se objevÍ :-)

10.10.2013, 12:13 |
tj jen pro priklad.. 2.0 Turbo benzin ... trosku ruplej hlavni silentblok motoru a mam to samy.. na volnobeh je to diesel a vibrace v celym aute.. lehce zvedly otacky a prede jako kotatko :-) za studena jeste horsi :-) ... otazka kolik mas najeto a jestli uz proste nejsou ty silnetbloky volny
kamarad má 2011 F10 520d s automatem 70t km najeto, podobny problem, a uz se s tim placa rok...
U studeneho motoru se to projevovalo vyrazneji, u tepleho obcas.
Prvotni informace byly neco ve smyslu chudeho paliva a emisnich limitu pri behu na volnobeh.
Jenze pak se to zacalo chovat jinak - nekdy to zmizi a objevi se to az v urcite rychlosti.
Byly kontrolovany vstrikovace, nasledne ze zoufalstvi i kardan, vyvazeni kol apod., a v tuhle chvili se ceka na vyjadreni BMW, a asi se bude menit prevodovka.

10.10.2013, 14:13 |
AR vibrace motoru stojícího auta od převodovky/kardanu???
AR
"Jenze pak se to zacalo chovat jinak - nekdy to zmizi a objevi se to az v urcite rychlosti."
"...nasledne ze zoufalstvi i kardan"
Nevím co je na tom zvláštního, když to dělá za jízdy...

10.10.2013, 15:47 |
Chris mne to robilo to iste na Fabii 1.9 TDi, najprv som vymenil silentblok prevodovky, potom reakcnu vzperu a nakoniec to bol silentblok na strane motora.
diky Lukasino, ja bych na to uz asi nemel dneska silu ;)

10.10.2013, 21:03 |
imax Dnes jsem se v bmw servisu dozvedel že pry je to u tehle 320d motoru normálni :l
Je to asi bohužel "normální" u čtyřválcových dieselů, u 330d by se ti to nestalo... :) Každopádně bych ještě zkusil jednu věc, při stání na brzdě zařadit D, pak vyřadit zpátky na neutrál, tohle případně párkrát opakovat a pozorovat, jestli se vibrace budou měnit nebo ne. Takhle jsem odhalil načnutý silentblok motoru, který ač byl opticky v pořádku, tak jeho střed byl z půlky urvanej, při nadzvednutí motoru heverem už bylo jasno. Po výměně silenbloku byl klid.