
Navštíveno 2357x

Zdravím, tak přemýšlím o koupi golfa V gt 2.0tdi 125kw r.v. 9.2007 dovoz DE 1. majitel dle servsky 60 xxx auto opravdu vonavka.
ŘEŠÍM automat co tam je. nemám stím zkušenosti. udajně to není DSG,ale prostě starý automat. vtom se prostě nevyznám,tak žádám o rady a postřehy atd. moc děkuji předem

18.10.2013, 19:34 |
Fonfy DSG je radenie na volante
aha. to a co teda otom automatu ? bát se či ne?
DSG neznamená řazení pod volantem..
Proc se kua nekteri vyjadrujete k necemu o cem nemate ani paru? Muzes mi fonfy vysvetlit, jak je mozny, ze v aute nemam padla pod volantem a pritom na radici pace napsano DSG?
Tvl tady jsou někteří lide opravdu dementi co neví o koncernovych autech nic a stejně budou radit, bych blil
Kluci, prosím poradíe mi? :/

18.10.2013, 19:59 |
tesil | Upraveno: 2013-10-18 20:02:30
Luke_288: Asi mas nejakej bastl:-)))
Podle nekterych znalcu, teda....
Taky mi nekdo u Multivanu ty padla odmontoval:-)
Jinak pokud ma auto urcite 60t, tak se nemusis bat asi niceho a automatu uz urcite ne.
no a dá se podle win. někde ověřit opravdu KM,když je to dovoz ?? prodejce nabídnul že si je mužu nechat ověřit.ale dá se to opravdu zjistit?
tesil: takže se opravdu bát nemusím?a co DPF ?

18.10.2013, 20:14 |
tesil Pokud to auto ma overitelnou historii a tyto kilometry, tak ani filtr te nemusi trapit, Pokud to je o 100t stoceny, tak prevodovka pokud funguje, bude fungovat dal, s vymenou oleje a filtr, az doslouzi, vykuchas.

18.10.2013, 20:17 |
imax to nebude mit 60tisKM a jestli skutecne jo, tak bych po to jel aj hned ted ;)
no tak opravdu to je vonavka,ale nevěřím ničemu,kord když je auto staré 6 let a má tolik najeto, ale dá se to někde opravdu ověřit,když jeto z jiné země.
Ad DPF- mam ten samej motor v superbu (CR- nevim jestli 07 neni jeste PD) najeto 81tis z cehoz poslednich 30tis je jen po meste a filtr porad v pohode.
Ale rika se, ze mestskej provoz, kratky trasy jsou pro nej blby.
Luke: bohužel bude převážně v městském provozu no:( jo to já taky nevím jestli to je PD. auto jinak vychází kolem 220 00,-.
Hele ja dneska uz bych tenhle motor na ten provoz co jezdim nechtel.
Po praze zere 8,5-9 prepoctenych, nejaky TSI bude se spotrebou velmi podobne a neresis DPF apod
myslíš že to nebude jezdit za míň ?

18.10.2013, 20:39 |
rcman tesil: Historie se dá podle VIN prověřit. Pokud na to nespěcháš, já se k tomu dostanu až během pondělka. Myslím že se tady najde někdo kdo k tomu má přístup i přes víkend...
Jestly vté historii něco vyleze je otázkou. Občas vyleze i každá výměna žárovky na servise. Občas ti vyleze jen kdy a kde se auto prodalo a kde...
Navím jaké automaty se dávali do tohohle Golfa. Ale hádám že tam je DSG převodovka...
Motor si myslím že bude stejnej jako v Octavii II RS.
Pokud ty kilometry sedí. Převodovky bych se nebál. Něco se dá poznat když se stím projedeš... Nemělo by to cukat apod.
RCman|:tak určitě necuká.nato mě sám upozornoval, ten zátah je pěkny, plynulý na 1 svezení určitě fajn, byl jsem se na ten vůz podívat a v pondělí bych si pro to měl jet a udělat smlouvu, je to furt na převozkách. jinak jsem z toho auta mám fakt super dojem,jak z linky. byl jsem v praze i Autoesa a prostě v té samé ceně, tam nebylo nic hezkeho jak ten golf, lak ani škrábanec,interier ani nemluvím. jen jsem rešil ten automat a ty KM.
a to ověření jestli to opravdu sedí. pokud by tohle uměl někdo ověřit bych bych vděčný,a jestli se to teda vůbec dá,když je to cizina

18.10.2013, 21:01 |
tesil rcman: Diky, ale ja ni proverovat nepotrebuju:-)

18.10.2013, 21:08 |
rcman tesil: Sorry, asi jsem se vtom tady stratil...
hanzy10: Jak jsem psal. Historii ti můžu ověřit sám. Ale až v pondělí...To jestly je auto cizina, nebo od nás na tom nic nemění. Obvykle spíše z Něměcka je větší šance že to jezdilo do autorizovaného servisu a budou o tom ňáké záznamy. Když je to v Čechcách, tak obvykle najdeš jen záznamy o opravách v záruce. A to ještě když máš štěstí...
Pokud ses vtom ale projel a máš stoho celkově dobrý pocit, není co řešit. Ještě se dá domluvit prohlídka v autorizovaném servise který se vybereš. To už máš pak asi největší jistotu co kupuješ...
RCman, moc děkuji..jakmile budu mít auto,tak si to nechám od tebe ověřit... a byl bych ti moc vděčný !!!není problém se pak nějak domluvit aby si nebyl škodnej. moc děkuji. zatím jsem tak nějak nečetl nic proč dotoho nejít.tak snad to bude fajn.děkuji
a ještě jedna otázka co chip?? jen na pružnější zrychlení žadné závodění.
A neni lepsi nejdriv proverit a pak koupit?
Chipovat 170konovej naftovej dvoulitr, jeste koncern- nedelal bych. Chipnul jsem kdysi 1.9 a odesla spojka. U automatu jsem navic tak nejak presvedcenej, ze kdyz se zmeni krivka kroutaku a vykonu, tak by se adekvatne k tomu mela upravit i jednotka automatu, ale nevim jestli to vubec nekdo dela.
Pokud uz ted premejslis o chipu, poohlidni se po jinym, silnejsim seriovym auti.

19.10.2013, 12:14 |
rcman hanzy10: Já nejsem moc velkej nadšenec chipování v autech... Je to každýho věc. Jak tady někdo napsal, taky nevím co a jak stím bude dělat ten automat. U normální převodovky a třeba Octavie II 1,9 TDi se ze základních 77Kw zvedá na nějákých 100kw. A většina lidí tvrdá že auto je živější a má menší spotřebu... Tenhle DSG automat má třeba takovou vlastnost že se naučí po pár kilometrech styl jízdy řidiče a podle toho stima datama pak nakládá.
Můžeš mít dva úplně stejný pětkový Golfy ze stejnýma kilometrama a motorama. Z jedním bude někdo jezdit strašně na pohodu. A stím druhým sportovně a pořád naplno... Když si ty auta řidiči prohodí, budou mít pocit že buď je to strašná formule, nebo že je něco z motorem....
Tím chci říct, že bych stímhle autem chvilku jezdil tak jak seš zvyklej. A po čase si můžeš začít plánovat ten chip, když by se ti to zdálo málo... Ale za sebe bych měl trochu strach o ten motor a převodovku.
V roce 2010 jsem koupil VW Passat CC 2.0 TDI CR DSG s DPF (BMT) 125kw. Auto mělo najeto 17 000 km. Auto jsem dal co bylo potřeba, tzn. olej, filtry, nic víc. Dlouhodobou spotřebu na 17" tkách jsem měl 6.0 - 6.4. Autem jsem jezdil často po městě (Ostrava) a nikdy mě nezklamalo. V 60 000 km se má dělat výměna oleje v DSG. kterou jsem opoměl a nový majitel ji udělal ve 100 000km. Auto již 2 roky od prodeje novému majiteli funguje bez jediného problému.
Nyní mám opět to samé 2.0tdi CR s DP, opět v CC, ale 4x4. Autu opět pouze měním oleje a jiné náplně a filtry. V pátek jsem byl na výměnu oleje v DSG a v Haldexu (bez slev 5500,- s DPH v autorizáku). Auto funguje, řadí, necuká. Nyní jezdím spíše delší trasy, 40km atp po rychlostkách a dlouhodobou spotřebu mám 5.4 - 6.0 l/100km. Paradoxně na 18" a ve 4motionu mám nižší spotřebu. Takže je to o noze. Po městě se umím dostat i pod 5litrů, většinou však jezdím okolo 6-7.
Motoc 125kw CR je podle mě oproti PD atp... absolutně někde jinde. Mám pocit, že bere dřív, netřepe se tolik, necitím takový kopanec od turba atp...
Naftu beru pouze Verva na Benzině nebo normální na OMW, jelikož vím, že jsou Common Raily náchylné na kvalitu.
Co se čipování týče, řešil jsem spoustu zkušeností lidí okolo mě a zatím, i když jsem byl 3-4x nalomený jsem se na to vykašlal a to hlavně kvůli výdrži DSG.
Pěkné čtení o převodovkách DSG je na stránkách pana Sixty (nemusím představovat)
[ Link ] Popisuji zkušenosti za 180 000km s dvěma passaty CC, kdy jedno při nákupu bylo mírně jeté a druhé při nákupu mělo asi 7000km na budíku.
RCman/manolo : moc děkuji za vaše názory a zkušenosti samozřejmě i ostatním !!!
Tak dali jste mi další krok proč dotoho jít. nikdy jsem stím neměl zkušenost,jedině s manulálem. moc děkuji.radost někdy si tu jít pro informace.