
Navštíveno 1995x

Alfisti nazor na ALFU 147 rok 2005 s motorem 1.9 JenTomuDej (JTD) s najezdem 160 000km 74kW. Co se tyka spolehlivosti a nasledne ceny servisu. Rozvody delany ve 120 tKM a delana take predn icepy a rameno, coz je pry u techto aut nemoc
ahoj, měl jsem jí nějakej čas, ale 103 kW verzi (JTD 16V) a s autem jsem byl max spokojený. Za celou dobu, co jsem ji měl, tak jsem řešil jen výměny oleje, dolévání paliva a výměny žárovek. Jinak bezproblémové auto.
Toť osobní zkušenosti
jednu 1.9 103kw mám na prodej :-)
za dobu provozu ... cca 3 roky jen 1 prasklá plastová hadice k sání a EGR odešel do věčných vrakovišť.
AR 147 je srdeční záležitost. + je jednoznačně sportovní jízda. - není stavěna na český silnice a s tím souvisí řada závad, některé jsi jmenoval...určitě se vyhni dovozovým AR, které se točí po celé Evropě. AR je auto pro člověka, který rozumí servisu a bude se o něj starat. Nejhorší co můžeš udělat je koupit AR z itálie. Pokud ji chceš, tak si kup nějakou, co jezdila tady v ČR, a u který si ověříš historii a najetý kilomtery. protože to je u ojetýho auta zásadní, u alfy kor. v čr je hrozně moc ojetých AR s nájezdem 150tkm bez ohledu na stáří, mnoho je bouraných a kradených. Takže jestli chceš opravdu tenhle model, tak jedině prověřenej, mluvím z vlastní zkušenosti...
zkušenosti mam takový, že když italský auto,tak jedině z itálie, nebo švýcarska...němci jsou v tomto ohledu prasata... i když kastle a interiér může bejt stav 1A...
pokud je náhodou z čech, tak ideálně po prvním majitely s prověřenou servisní historií (ta jde do určitýho momentu zjistit v rámci evropy jednoduše v u každýho dealera zcela zdarma a stačí k tomu jen vin...dohledaj se svolávačky a veškerý akce a návštěvy servisu..)
jinak slabina podvozek a u benzínovejch motorů s emisní normou EUIII (plastovej "ventildekl") konstrukce pístů mající na svědomí spotřebu oleje za určitejch podmínek -dá se ostranit dodatečnou úpravou pístů při nějakým servisním úkonu-třeba rozvodech, pokud není pozdě...)
On nekdo ukradne Alfu? :-D
Jinak 147 je moc prijemna, neskutecne to brzdi, predFL se mi designove libi daleko vic ne poFL
1.6i se 120konma jede slusne a 1.9jtd je taky vyborna
Velkym fandou Alfin je bezesporu sám velký D-Fens. Třeba viz jeho poslední článek...
[ Link ] Myslim, že na toto téma by se s ním dalo mluvit hodiny.
lol :-D
"v celé historii 147/156 došlo k mnoha změnám, které se nazáváděly podle modelových roků, ale kdykoli. K určení správné varianty dílu je třeba použít VIN. To má mmj. za následek, že 147 z roku 2004 a 2008 byla s nadsázkou úplně jiné auto. Nákup dílu na internetu tak může vést ke stavu, kdy si koupíme něco, co je určeno pro Alfu vyrobenou o dva dny dříve, ale s tou naší to fungovat nebude. Klasický příklad jsou zadní ložiska s integrovaným signálním členem ABS, kterých bylo asi šest typů."
kazdopadne francouzum v tomto smeru jeste na paty neslapou :-)
tak od doby, kdy jsem videl P405 s origo 4x4 a neveril, ze to neni dodelavane nekym doma, neuvazuju nad fr vyrobkama jako skutecnyma autama :-)
alfa má skvělý jízdní vlastnosti, ale servis je hodně důležitej a s tím souvisí i nájezd. koukni třeb ana recenze na forum.cars. pokud se o to auto nestaráš ty, nebo předchozí majitelé, tak se nedoplatíš. z toho důvodu nesouhlasíms tou IT. IT. a ŠP. jsou nejhorší země na dovoz aut. Většinou(!) neseženeš údaje o historii auta ani o nájezdu za období před dovozem. První údaj je až po registraci v ČR., takže nevíš, co se dělo před tím. Samozřejmě musíš prověřit každou ojetinu ať jezdila v ČR. nebo v zahraničí, ale když jde o český auto, tak pravděpodobně získáš víc informací a to tě uchrání před velkými investicemi.
jde spis o to, ze treba povestna motorschade afera s twinsparkama byla prevazne nemeckou zalezitosti.
Ale jestli se tady chce regnout jeste nekdo, jen aby nam
sdelil, ze pro stav auta jsou klicove najete km, tak klidne...