
Navštíveno 5548x


26.10.2013, 14:20 |
Lubak Řešíme už nějaký pátek problém, kde se nemůžeme dobrat žádného rozumného závěru.
Jedná se o auto Ford Mondeo 2,2 TDCi 175PS, r.v. 2008.
Závada se projevuje většinou jen po důkladném ohřátí motoru cca. víc jak 30 ujetých km.
Po celou dobu auto jede úplně normálně po těch cca. 30km (někdy i déle) se při překročení cca. 3 tis. otáček projeví závada v podobě okamžité ztráty výkonu, auto přestane reagovat na plyn a to z ničeho nic, žádná kontrolka se nerozsvítí, diagnostika nehlásí žádnej problém.
Vyzkoušen nový maf, čidlo teploty nasávaného vduchu, vše proměřeno, zkontrolovány kabely atd. všude vše OK.
Když tenhle moment nastane auto nechám nastartované a vyndám konektor z mafu tak se auto rozjede , sice ne optimálně, ale dá se s tím alespon jed. Nesetkal se někdo s nečím podobným?

26.10.2013, 18:15 |
fredh možná blbej nápad. Ale nemůže bejt vysypanej kat, nebo nějaký čidlo na vejfuku. Protože je to až po zahřátí motoru, kdy by to mělo dávat určitý hodnoty spalin a nedává je to...
možná je to blbost
u tdi jsou občas na vině taky katalyzátory při stejným problému, když už je všechno zkontrolovaný

26.10.2013, 18:30 |
Lubak Kat je ok
Nejvic me zarazi ze ten problem zmizi po odpojeni mafu.pak sice auto nejede naprosto ok,ale da se vytocit a problem uz se neobjevi
Co nakej falesnej vzduch, seklej egr ? Divny ze diag nic...

26.10.2013, 21:04 |
Lubak Vzduch vsechny hadice a spony zkontrolovany.egr jsme kontrolovali ale omrknu znovu

26.10.2013, 21:14 |
mrazik | Upraveno: 2013-10-26 21:15:40
Lubo ja to taky vidim na egr, protoze pokud si to dobre pamatuju, dochazi ve vyssich otackach k zavirani egr a jeho funkce je i zavisla na teplote motoru. Co trubky k egr a od egr do sani, nejsou zalepene sazema ? Muze tam dochazet k nejake anomalii.

26.10.2013, 21:34 |
Lubak Zkusime proverit vc trubek uvidime v utery
Zkusil bych ho zaslepit, uvidis zda bude nejaka zmena...
Zaslepeni ridici jednotka podle me pozna a muze zpusobit jiny problem resp. jine chovani. Sel bych cestou procisteni trubek kolem egr a nejlepe zkusit i jine egr.

27.10.2013, 14:30 |
Lubak Egr mame na firme nahradni,takze se omrknou trubky a egr zkusime nove
Nemají náhodou tyhle auta už nějaké tu elektrickou blbost u turba a ta by zlobila?

27.10.2013, 16:39 |
Lubak El.regulace turba tohle nedělá.

06.11.2013, 20:06 |
Lubak Tak vyzkoušen jinej Egr - žádná změna
vyzkoušena jiná váha vzduchu - žádná změna
Momentální stav: motor natočíme odpojíme váhu vzduchu - auto jde za plynem, hodnoty EGR jdou do plusu
zapojí se váha vzduchu - auto se začne dusit - hodnoty EGR jdou do minusu
Váhy odzkoušeny 2 a ten samej problém
Někde nějakej nápad?
Tlak na railu, turbu ok

06.11.2013, 20:21 |
Lubak Kdyby byla RJ v háji tak po odpojení váhy by auto nezačlo jed
Co kabely od vahy do RJ? Jde do vahy spravny napeti?

06.11.2013, 21:14 |
Lubak jj napětí ok, auto jede pravděpodobně to byla ta největší blbost co je snad možná, čekám ještě na ověření zda je to ok, uvidíme zítra

06.11.2013, 21:15 |
Cenda nezacvaklej konektor, ne? :-)

06.11.2013, 21:32 |
Lubak | Upraveno: 2013-11-06 21:33:45
Ne ne ještě větší banalita.
Vzduchovej filtr ma na spodní straně takovej "plastovej okroužek" který musí přijít přesně na místo v boxu a kroužek jaksi rozlomenej a filtr tam neseděl :-(
tady je vidět ten výstupek
[ Link ] ==
Ty blaho novy auto a hned clovek resi takovyhle kokotiny ze :D alespon ze se na to prislo :)

08.11.2013, 09:01 |
Jozzo Chápu tedy správně, že váha vzduchu je před filtrem?

08.11.2013, 09:23 |
Lubak jj chápeš to správně

08.11.2013, 11:29 |
Jozzo To je tedy hodně nešťastné řešení, ale gratuluju k úspěšné řešení bez větších nákladů.
Pred filtrem? To sou ty kvalitni PSA motory :-D