
Navštíveno 1901x


03.11.2013, 20:42 |
Dr.T Mám nabídku of kamaráda na outlander po fl - ta veliká maska, plná výbava mimo navi, 2.0 tdi od vw, 4x4, opečovávané, včera jsme to projeli a ani já ani žena z toho nejsme úplně nadšeni, takové divné ježdění - snad líné nebo nevím co nám na tom úplně nesedí.
Původně jsme měli vybráno xc70, ale ještě jsme v tom nejeli, az v úterý máme domluveno. Jenomže to bude koupě jako obvykle. Shánět někde v de, nikdy nevíš po kom a v jakém stavu, navíc rozhodně bude mít daleko víc km. Teď nevíme, jestli to byl jenom pocit po sednutí z golfu po úpravách do standardního SUV. Nebo je ten outlander jenom takový nijaký. Xc předpokládám pocit z jízdy podobný jako outback, co jsme již měli
Díky za rady, dilema...
já bych si auto, za možnosti volby, ze kterého bych měl už od začátku divnej pocit nekoupil..

04.11.2013, 06:33 |
Zdeny60 | Upraveno: 2013-11-04 06:36:11
Měli jste Outbacka a hledáš u Volva???
Tady moc voleb není - pokud ti tedy jde o jídzní vlastnosti. V tom případě vynech Volvo, všechny německy plečky Audi a VW, francouze. korejce. Zbývá ti Mondeo/Mazda6/Accord a pak---si doplň sám. Jsem tím prošel, resp. procházím taky a po Subaru to je fakt hodně těžká volba (nevím, jestli jsi měl dýzl či nafut, soudím naftu, když jsi byl na TDI).

04.11.2013, 09:08 |
Dr.T | Upraveno: 2013-11-04 09:09:55
paralelne subaru v benzinu a golf IV (TDI, podvozek z GTI, veliké brzdy, chip, hodne uprav...). Obojí manuál. Pravě nevím, jaké jízdní vlastnosti cekat u outlandera, jestli to je tak normalni a ten náš divný pocit je jen po přesednutí z upravenoho golfa do miniSUV nebo jsou ty pocity reálné, že to auto jezdí "divně"? Je to jenom o zvyku? xc70 má mít dle papírů přes 200 koní, co už bude asi jiné ježdění, nicméně bude mít cca 120-150 tisíc km, outlander je fakt voňavka za dobrý peníz od kamaráda
Já jsem měl XC70 2,5T v hledáčku, než jsem koupil současný Legacy. To bylo v r. 2008, to XC70 mělo 2,5 roku a asi 90tkm - u Truxy v Litovli. Auto fakticky parádní, velký, poholdný, celkem ten 5ti válec i jel, kufr výborný, samý pozitiva. Už už jsem skoro šel vybírat prachy a dát SUperba jako protiúčet. Nežli jsem potkal kamaráda a ten mi vyprávěl o Subaru a doporučil mi jet se v tom aspoň svézt. Tak jsem dal na jeho radu a šel se svézt s 2,5i (dovoz USA) do HK. Upřímně,. na první pocit nic moc, tedy vůbec nic-to by bylo přesnější. Auto malý, motor nijak neuchvátil projevem, snad jen pocit z toho, že těchto aut bylo jako šafránu. odjel jsem z bazaru se rozpolcenými dojmy, v hlavě ještě otazník kolem drahého servisu. Nicméně, přeci jenom jsem to nevzdal a dal Subaru druho šasnci - někde u Znojma se prodávalo Legacy 2,5 rokku starý(stejně, jak to Volvo) s motorem 2,0R a 121kW a 65tkm od 1. majitele, jasný původ, zimní sada kol a hlavně - o 250tCZK levněji. Obětoval jsem 450km výlet ještě Superbem a odjel jsem s podepsanou kupní smlouvou a zaplacenou zálohou. Auto navoněné, v top stavu, prostě jasně patrné, že to auto v HK prošlo asi válko Serevru proti Jihu. Dodnes to lego s 2,0R máme doma,má najeto 175000km a nelituji jediného dne, že jsem ho koupil. A co mě přesvědčilo nejvíce? Předváděcí jízda. Majitel nás (mě i ženu) vzal na projíždku kolem jeho bydliště a najeli jsem asi 20km. Řeknu stručně - Volvo a Subaru-byť se slabším motorem-se prostě srovnat vůbec nedá a nejde to ani, kdybch se prosil. legacy je prostě jízdním projevem jiná liga, to je dravec mezi kombíky, zatímco Volvo je těžkotonážní obrněnec.
To nemyslím zle, vše má své pro a proti, ale Legacy navzdory slabému dvoulitru dokáže setsakra pobavit, řízení je fakt potěšením (nevím, co má kod za potěšení z řízení BMW 530i, jež bylo také ve hře, je to jen rychlejší sedan, ale nic víc) aco hodnotím dnes po 5 letech jako nesilnější stránku SUbaru - NULA poruch, Nic, pouze běžný servis + vyřešení chronické konstrukční vady, která v mém ročníku ještě nebyla odstraněna a to je 2hmota od Valea. Další MY 08 už má Sachs a je klid.
Bohužel, Subaru se dalším Legacy V zcela odklonilo od svých tradic a já osobně se Subaru loučím, protože tuhle řadu prostě nedávám. Auto se bude držet při životě, co to půjde (a že to půjde, jsem si jist, nyní jsem udělal za 8litrů přední brzdy, mám objednánu nějakou opravičku předku - nějaký kosti, gumy stabilizátorů a jedno uložení tlumiče - což po 175.000km jízdy v naších horách na rozbitých cestách je,myslím-více než slušné. Tím pádem bude auto opět na 2-3 roky v cajku, než přijdou druhý rozvody a pak zvážím, co dál. (V souvislosti s jiným vláknem o výběru auta pro ženu uvedu, že SpecB už je zazimované v garáži a nachystané na další rok, kdyby náhodou mi "ruplo v bedně" a já se v dubnu odhodlal Lego 2,0R přeci jen prodat. Pak sáhnu do garáže, vytáhnu voňavku s pořádným motorem a než projedeme rozdíl ceny, co bychom museli doplati na Mondeo (zůstalo jako jediný kandidát), tak pojedem na ten Hawai a na Nový Zéland, to se plánuje. Tož tak to byla moje anabáze Volvo x Subaru.

04.11.2013, 23:37 |
Dr.T no tak to cumim ohledne toho volva, uvidim zitra, mam slibene svezeni u dilera.
Doted jsem cetl mitsu forum ohledne motoru 2.0 vw - uz mi je jasne, ze to je slaby motor na to auto a musi se cipnout, pak je to ok pry.
P.S.: prave ze subo posledni rady je i pro nas hruza, sklamani, v tom se fakt vozit nechci, i kdyz technicky je to urcite nadale extra, ale to nejsem ja, takova nepravidelna obla nic nerikajici krabice s malyma kolama
Ale pozor, já mluvil o předešlém modelu r.v. 06-07, zatímoc ty asi půjdeš na souičasnou XC70, která je menší a lehčí a dost přepracovaná.Tam můžebýt situace trochu jiná, ale zázrak nečekám ani tak. Jen auto pro přesun A-->B bez žádných emocí. Neurazí, ale nenadchne.
Já jsem loni byl na obhlídce V70s dýzlem a to mi teda nesedlo ani trošku. Navíc ten automat... To je opravdu lenochod.
Já jsem Volvo s duší a emocemi, natož designem, ještě neviděl, když pominu 1800S, kterou ovšem Volvo jen montovalo, ale designoval ital :-D :-D :-D Ona stačí IKEA na Zličíně, ještě probůh mít jí doma v garáži.... :-D

05.11.2013, 11:30 |
xSam Radku, nezlob!!!:-)
Opravdu :-D Nemyslím to špatně, jen prostě přemísťovadla, kdysi nadmíru kvalitní, teď už to není co bývalo, ale dejme tomu. Sloužící svému účelu, bezporuchové (relativně), ale emoce a duše není. Jednoduše "příslušenství rodiny a domácnosti". Spoustě lidí to vyhovuje, a tom to je.

05.11.2013, 12:51 |
RedBaron | Upraveno: 2013-11-05 12:52:42
Já nevím jak jsou na tom od Volva ty nejnovější modely, ale ty starší bych doporučil někomu, kdo chce auto s opravdu pohodlným odpružením. Jinak dneska všechny automobilky od Francouzů po Korejce ladí podvozky na takovej ten univerzální VW styl "prkno potažený molitanem", jedno ve které třídě a jedno pro jakého zákazníka.