Auto HI-FI Club CZ

autohifi,auto hi-fi,auto hifi,autohificlub,auto hi-fi club,club, klub,fórum,autorádio,autozesilovač,autorádio cd,autorádio mp3,autorádio dvd, tuning,srazy,tuningshow,klub,emma,dbdrag,tuning,autotuning,carstyling, tlumeni, Alpine,octavia,Brax,Denon,Clarion,Pioneer,Sony,panasonic,Helix, Dynamat,dego,Hertz,Audison,Fusion,McIntosh,Focal,Rockford Fosgate,Dynaudio,JBL,xenony,becker,jvc,kenwood,ground zero,dietz,morel doorboardy ,zapojeni,felicia,pioneer,peugeot,zastavba,audio,306,repro,golf,instalace,dls,4x100,FELICIE,morpheus,helix,audi(forum)

o

Forum > Ostatní > Mechanik Opel Vectra C 1.9cdti 110kW

 o Navštíveno 8348x o
o 23.03.2014, 14:01 | dj.DEKL
Je tu nekdo kdo se vyzna v techto motorech a vi co udelat? Vyrivy klapky v sani KO, zhavicky zapeceny v hlave, predpokladam celej motor bude asi moc peknej kvuli predpokladam nefunkcnimu egr a ucpanymu dpf... Praha a okoli nejlepe...


o 23.03.2014, 18:44 | Komba
Co stím máš v plánu?to máš v plánu koupit nebo je to případ tvého auta?Zrovna tyhle motory celkem znam,za ty léta jsem stihl zjistit,že je na hovno:)
o 23.03.2014, 18:50 | dj.DEKL
Kamosovi se to posr*lo... tak resime kde to nechat opravit...
o 23.03.2014, 18:53 | Komba
Jo tak a to už bylo v sevisu a na diagnostice kde tohle všechno zjistili?
o 23.03.2014, 19:03 | dj.DEKL
Po vyndani zhavek jsou spicky zapeceny do palice... dpf uz je vykuchanej a sw odstranenej, tahlo na klapky nedrzi a egr by mohl byt pricinou toho vseho... tot ma dedukce :-)
o 23.03.2014, 19:11 | Komba
žhavičky:tam buď sundat hlavu a vyndat nebo to kdosi dělá bez vyndání,čemuž nevěřim že tam nebudou špony.Nebo vytočit tělo svíčky a jezdit stím,dost často se stane,že se vypálí a vyletí ven a je to OK.Klapky EGR a dpf,tak když se vyserou klapky,tak od toho se zasere EGR a tim pádem i filtr.Klapky se daj opravit,EGR vyčistit a když máš vykuchaný filtr,tak by to nemělo dělat neplechu.Tobě to ale asi špatně jede co?
o 23.03.2014, 19:17 | cendler | Upraveno: 2014-03-23 19:18:56
tenhle motor máme i v Alfach a podle mě je mnohem lepší, než nějaký TDi, o tyhle motory se starám cca 6let a pokud má vše co má mít, tak funguje skvěle, teď mám 1,9JTDm16V v automatu a mám dlouhodoubou spotřebu 5,2L/100km

jinak EGR softwarově zaslepit a je klid
o 23.03.2014, 19:18 | dj.DEKL
Jezdilo to OK, ale dve zhavky nezhavili (motor hulil), tak proto se zacali vymenovat... ani ty dve co jsou funkcni nejdou vyndat... no s tim jezdenim nevim, to asi radsi ne... klapky bych vyhazel a zaslepil [ Link ] a egr nejradsi taky zaslepil... to by bylo asi nejlepsi reseni pro motor - plus kontrola softu v jednotce - co tam vubec nahrali pri dpf off
o 23.03.2014, 19:24 | cendler
pokud dvě fungují a nejdou ven, tak bych je tam zatím nechal, jinak jak psal Komba

Ještě jsem zapomněl, u svého motoru jsem si dělal DPF OFF, EGR OFF, klapky taky odpojený, pak funguje skvěle, jinak pokud je to vše funkční, jsou stím akorát problémy
o 23.03.2014, 19:28 | dj.DEKL
Jako s tim fakt jezdit a cekat az se ta pripecena spicka vyfoukne? S tim autem se potrebuje jet na dovolenou v lete :-)
o 23.03.2014, 19:30 | Komba
Jo jako motor když funguje,tak je skvělej.Ale snad každý pátý je čudnej a ty zrovna ten pátý máš:) Tich žhaviček se bát nemusíš pokud nejezdíš dálky,zrovna teď nechávam jezdit mamku a čekam než vyletí na 1.4HDi.
Všechno se dá zaslepit,vykuchat obejít upravit,ale dle mě je to už velký zásah do emisí a pak nedej bože kdyby mi tohle někdo zatajil při prodeji.S úpravou softu ti nepomůžu,na to je specialista kolega.To že to kouří je samozřejmost,když nemáš filtr a nic nemaká jak má a možná ještě blbě upravenou ŘJ když dělali filtr
o 23.03.2014, 19:35 | dj.DEKL
Smrdi to po nespaleny nafte, kour svetlej, po zahrati jezdi naprosto v pohode...
o 23.03.2014, 19:43 | cendler
já na tom dělám všechno, a hlavně 1,9 nemůže kouřit a STK projde i bez filtru bez stráty bodu, nikdo nepozná, že se na tom něco dělalo, u 2,4JTDm je to jiné, ale 1,9 je bez problému
Pokud ti to takhle kouří, máš seklé výřivé klapky, určitě ti to kouří po ránu, nebo když je motor po ohřátí trochu vychladlý, blbě to běží a stačí jenom prošlápnout plyn a spraví se to.
o 23.03.2014, 19:45 | Komba
Klidně by to mohli dělat i načatý vstřikovače.Jestli podle tohoto dedukuješ klapky,tak je to špatně,ty se ti rovnou napíšou jako chyba a auto nemá výkon.EGR se nemusí hned napsat a počítač hlásí pak Unik tlaku v sacím potrubí a to potom taky nejede :)
o 23.03.2014, 19:53 | dj.DEKL
Cendler: nekoho v Praze a okoli neznas co mi to omrknul ?
o 23.03.2014, 20:10 | Jirka156
Měl jsem tento motor ve své Zafiře B mod.r. 06. Měl jsem problémy s častým spouštěním regenerace DPF, protože jsem jezdil na krátké trasy. EGR jsem měl o.k., ale Roman Křapa z Brna, který je Opel guru mi náhodou zjistil vyhožený táhlo klapek. Auto do té chvíle jezdilo o.k., pak se mi pokusil nasadit táhlo zpátky a od té doby nouzák. Investoval jsem do té opravy pár tisíc a koupil nové sání i s motorkem nastavování klapek. Roman mi to prohodil i s rozvody. Být tebou bych se vybodl na nějaké záplatování, zaslepování, a pod. hovadiny (přečti si ty příspěvky na Astra H fóru)a udělal bych výměnu sání (díly po roce výroby 07 už netrpí degradací kloubků na táhle klapek), vyčisti EGR (dělal jsem to preventivně každý rok - je na pár šroubků) a max. nech přehrát software za nejnovější možný přes GM Tech II u Romana. A pak jezdit dálky a dálky a nebudeš mít problémy. Pokud nebudeš jezdit dálky, budeš mít problémy jako já. Já to auto po dvou letech radši prodal.
o 23.03.2014, 20:28 | Komba
do tý opravy jsi investoval docela víc párů tisícovek viď:) vim jak jsou ty potvory drahý a myslim že musíš koupit celý sání.
o 23.03.2014, 20:44 | cendler
Jirka156 : promiň, ale plácáš nesmysly co ti někdo nahrál do hlavy, a zbytečně si vyhodil cca 10-20t kč, je za to, že jsi chtěl mít něco co ti někdo nakukal, kčemu myslíš, že tam ty klapky jsou, proč nové auta už je nemají, měřil jsi někdy výkon auta s a bez klapek? prosím nepiš nesmysly

Komba : ano vstřikovač to může být taky, ale podle toho co píše, tak bych začal tímhle, co mi zabere 5min práce, pokud má hliníkové sání a je to zadarmo, pokud je plastové sání, je stím problém, opravdu musí dolů a tím buď dozebrat rozvody, nebo zaaretovat kolo v rozvodech, protože musí dolů vysokotlaké čerpadlo.
Jinak pokud je vadný EGR, tak ti chyba nevyskočí hned, ale cca za 20-100 ujetých kilometrech, samotné klapky, taky mají chybu, ale tu jsem viděl jen párkrát, ono se taky dost často stává, že táhlo co ovládá všechny klapky upadne a pak je motorem ovládaná pouze 3válec a ty ostatní klapky tam jezdí jak chtějí

dj.Dekl : bohužel nevím
o 23.03.2014, 20:55 | Komba
cendler:dyť jo,neřikam ať to hned rozkuchá:) egr je za chvilku vyčištěný a když nejsou hodně vyjetý klapky,tak se dají zpátky zprovoznit s trochou šikovnosti a nemusíš nic sundavat,jen railovou lištu.Prostě to pořešili blbě,je vidět že je to italskej motor:D
o 23.03.2014, 21:21 | cendler
čistit EGR ja taky nesmysl, nehledě na to, že pokud nejezdí správně selenoid, tak ti vyčištění kompletní(což málo kdo umí, pořádně ) pomůže jen na chvilku, proto já to radši dělám softwarově a je klid napořád. Klapky jsou fakt podle toho co snima je, jinak u nich a u EGR nemusí hodit žádnou chybu na diagnostiku, nebo to hodí jinou chybu, která souvísí stěmito věcmi
o 23.03.2014, 21:41 | Komba
Ale smysl to má pokud ti neodejde elektrická část,protože se stává,že se dostane do sedla nečistota a EGR propouští,takže to stačí pěkně vyčistit a maká.Pak je problém kde se tam ty nečistoty berou,to je další věc.
o 24.03.2014, 09:24 | Jirka156
cendler: Nevím sice proč napadáš můj názor, kde kdyby si pořádně četl, píšu, že jsem měl vyhozený táhlo a auto jezdilo o.k. Tzn. dedukcí, že ty klapky, tak jako píšeš, jsou tam téměř k ničemu. Ovšem pokud jsou předpokládám v nějakým stavu otevření. Protože nevím proč, když mi to táhlo na klapky nasadil, tak mi po přidání plynu spadl motor do nouzáku (zkoušeli jsme to na tři pokusy). Ano, servisák na motory nejsem a tak plácám. Mám v automobilce na starost interiéry. Bohužel motory není moje parketa. K tomu se přiznávám a linčuji.
o 24.03.2014, 15:36 | tappaja
Komba : Muzes mi cinknout prosim te? 775 385 665
o 08.04.2014, 21:59 | dj.DEKL
Auto zprovozneno, jezdi... umel by tedy nekdo mrknout na soft v RJ a deaktivovat DPF, EGR ??
o 08.04.2014, 22:34 | cendler | Upraveno: 2014-04-08 22:35:28
já to dělám, ale v praze doporučuji dieselpower

jinak, co tomu bylo????
o 09.04.2014, 06:49 | dj.DEKL
Zhavky se povedlo demontovat bez sundani hlavy a ted by to chtelo doresit zbytek (klapky,egr,dpf)
o 17.06.2014, 17:16 | dj.DEKL
Dieselpower bohuzel nepomohl v reseni problemu, takze hledam nekoho dalsiho, kdo by vyresil DPF+EGR OFF
o  Zpět  o  Nahoru
o
 

Vložit nový příspěvek do fóra


  Pro vložení příspěvku musíte být přihlášen/a.
Stránka vygenerována za 0.3324 sekund.