
Navštíveno 3202x

Ahojte
Zitra jedem omrknou tohle auto a neni to proste bezna ,,tuctovka,, kterych jezdi mraky takze tech zkusenosti neni moc. Tak bych se chtel zeptat pokud nekdo primo vlastni nebo dobre zna, tak na co si dat pozor u tohoto modelu/motoru. Budu rad za jakekoliv info.
Jedna se konkretne o
[ Link ] Diky Viktor
prolítni tu fórum, trochu se tu o CX-7 psalo, co si pamatuji, tak tam byla slova o "naleštěné bídě", tak třeba tam bude více kloudných postřehů ;-)
Highty diky. Neco jsem tu procetl ale o tomto motoru se tu moc nepise. Ale i tak diky.
co jsem pochytil, jen problem s brzdami u prvnich kusu...
musim rict, ze tu mam 3 zakazniky s touhle znackou a modelem, a vsichni jsou maximalne spokojeni, bez poruch a problemu. Nicmene, vsichni ji koupili novou... Nikdo z nich nemel casto uvadene problemy s prokluzujici / spalenou spojkou, pazvuku z predni napravy, co si pamatuju minimalne dve auta maji pres 150 000km najeto.
Zkus se ozvat Ondrovi 127, vzdycky mi ochotne pomohl a poradil, ty auta prodava.

11.06.2014, 10:39 |
Augi Máme CX-7, ale v benzínu. Že to žere jako tank Tě nemusí zajímat :-) Dej si pozor na kardan (neznám cenu), zadní ložiska (3.6k CZK kus), nízkou účinnost ruční brzdy (zatuhlej pístek), elektrika v oknech (7k CZK), 6CD rádio (rádio funguje, ale integrovanej changer se kousne=7k CZK), jinak je to fajn auto.
Panove dekuji za postrehy. Ve dve vyjizdim smer ostrava tak se uvidi.

11.06.2014, 19:08 |
Shr3k | Upraveno: 2014-06-11 19:09:08
Dieselový R2 je jeden z nejlepších motorů, co Mazda za poslední roky udělala. Na co si dát pozor - vyměnit včas řetěz, shodit vanu zkontrolovat karbonizaci a vyměnit podložky pod vstřiky. Turbo je nesmrtelné. Jo a Challenge výbava je trochu moc sociál na můj vkus...
Tak jsem zpet. Auto super, majitel super. Jeho jednani bylo na ferovku coz si cenim. Retez meneny byl, podlozky pod vstriky taky. Loziska v kolach byla dve delana. Diferak v pohode, naprava/vy taky ok. Brzdy nove. Auto co se tyce technicke stranky je super. Bylo tukle na pravy predek, ale jen naraznik a blatnik. Barva dilu sedi. Jedine co se jeste nedelalo je spojka. Takze cca 70tis investice na obzoru :-( .Jinak ma komplet dokumentaci (faktury) za praci v mazde. Coz potvrdila i cebia i mazda ktera auto servisovala. Auto se dnes neodvezlo protoze ho jeste potreboval, ale zitra je ochotny prijet na pul cesty do olomouce. Takze zitra to asi klapne :-)
Jinak velke dik vsem zucastnenym.
JJ cca 60-70tycek. Radeji se vzdy pocita vic. V kelly nahrada 51...
vetně setrváku?
na mroauto maj setrvák za 22, a spojku za 4,5t
Je to za komplet v mazde. A skrz zaruku to asi jinam nemuze. Musim pozjistovat.
Tvl, to je Lambo že na to spojka stojí jako celý slušný auto na lítačku? :-D

12.06.2014, 11:06 |
Shr3k | Upraveno: 2014-06-12 11:07:48
Je blbost to měnit z originálních dílů, z jejichž cenotvorby musí frikulínové na zastoupení platit hypotéky, normálně LUK a nazdar bazar. LUK ti případně namontuje i rozumný Mazda servis. Zkus třeba ten ve Zlíně.
tak asi všude se najde nějakej díl za strašnou raketu, ale 70 litrů za spojku?? 1/4ceny auta?? Tak to je fakt dost..
No je to strasna raketa co si za to uctuji. Uz mam poresenou niparts za 25 bez prace.

12.06.2014, 22:51 |
MAX | Upraveno: 2014-06-12 22:56:43
tvl, 70 za spojku..
Mě příjde na Turbínu spojka na 15K.. Takovou dardu za spojku na CX7 bych nečekal..