
Navštíveno 1447x


12.08.2014, 10:39 |
Dexter | Upraveno: 2014-08-12 10:41:08
Ahoj, chci se zeptat. Měl jsem u O2 v reklamaci mobil, nešel opravit a byl mi nabídnut jiný model v podobné ceně. Ve zprávě o reklamaci je udáno, že mám nárok na odstoupení od kupní smlouvy. Znamená to tedy, že můžu také požadovat vrátit peníze v plné výši za mt? (to mi nabídnuto neylo) díky

12.08.2014, 10:45 |
KyklopDLS | Upraveno: 2014-08-12 10:48:47
Co si pamatuji, tak to musí být po 3. reklamaci se stejným důvodem reklamace! Na to pozor! Hodně se snaží napsat při reklamaci trošku jiný důvod reklamace, tak aby to bylo bráno jako jiný důvod, tudíž se nevztahuje pravidlo tří stejných reklamací. Na reklamačním protokolu musí být napsáno, že se jedná o třetí reklamaci stejného důvodu. Ale pokud je neopravitelný hned při první či druhé reklamaci, tak nabízejí podobný nebo lepší model.Ovšem s odstoupením se musíš pročíst obchod. podmínky, které se furt měněj. Musí je mít na každé pobočce. Snad jsem trochu pomohl...
Prý nejde opravit, resp. nemají náhradní díl. Takže by asi stejně nestihly vrátit opravený mt do 30dnů.
Myslím,že je to tak ,jak píšeš. Jen Ti to neřekli ,aby nepřišli o zákazníka.
pokud byl mt dodotavany dostanes cenu za kterou jsi jej koupil, třeba 99Kč. Musí Ti nabídnout ve stejné kategorii nebo třeba vyšší a ty si doplatíš :)
Dotovaný mt už nejsou, byla to plná cena. Prý kdybych chtěl odstoupit, že se mi to moc nevyplatí, tak jsem vzal mobil stejné značky jen o rok novější model než jsem měl.