Auto HI-FI Club CZ

autohifi,auto hi-fi,auto hifi,autohificlub,auto hi-fi club,club, klub,fórum,autorádio,autozesilovač,autorádio cd,autorádio mp3,autorádio dvd, tuning,srazy,tuningshow,klub,emma,dbdrag,tuning,autotuning,carstyling, tlumeni, Alpine,octavia,Brax,Denon,Clarion,Pioneer,Sony,panasonic,Helix, Dynamat,dego,Hertz,Audison,Fusion,McIntosh,Focal,Rockford Fosgate,Dynaudio,JBL,xenony,becker,jvc,kenwood,ground zero,dietz,morel doorboardy ,zapojeni,felicia,pioneer,peugeot,zastavba,audio,306,repro,golf,instalace,dls,4x100,FELICIE,morpheus,helix,audi(forum)

o

Forum > Ostatní > Formula E

 o Navštíveno 6984x o
o 13.09.2014, 11:38 | zipp
Tak co, sledovali jste někdo dnešní první závod této nové série? Jaké jsou vaše dojmy?


o 13.09.2014, 12:01 | hawai
chtěl jsem koukat ale ráno jsem byl pryč a nestihl jsem to. jaký to bylo?
o 13.09.2014, 12:10 | zipp
Řekl bych dost slibný. Auta vypadají krásně, dynamicky. Relativně dost se na tak blbým okruhu předjíždělo. V posledním kole v poslední zatáčce v boji o první místo dosud vedoucí prost Prost najel do předjíždějícího Heidfelda a oba tak vyřadil. Havárka celkem slušná, měl jsem o Heidfelda i strach. Nakonec vyhrál Di Grassi
o 13.09.2014, 12:12 | zipp
Taky se mi líbilo, že si každý pilot sám řídí rekuperaci energie a tedy i výkon
o 13.09.2014, 12:21 | hawai
Tak já jdu koukat teď :-)
Youtube video:
o 13.09.2014, 12:22 | zipp
Jaj, tak to jsem ti neměl říkat o tom konci :-)
Mrzí mě typ tratí, na kterých to jezdí. Tyhle městský okruhy jsou blbý na předjíždění
o 13.09.2014, 12:34 | Luke_288
Me se vubec na formuli nelibi ty nizkoprofilovy gumy
o 13.09.2014, 12:51 | zipp
Luke_288: co člověk, to názor. Mně se to naopak líbí moc a moc se těším na rok 2016 (17?) kdy to bude i v F1. Mně se zase nelíbí ty 13" kola...vždyť je to jak z osmdesátých let. Na autech už taky nikdo 13" nemá
o 13.09.2014, 12:56 | Luke_288
Jasný, na normalním autě je to hrozný, ale k formuli mi to vubec nesedí.
o 14.09.2014, 00:22 | Tuner#2
Strašný, strašný, strašný a tvrdit, že nízkoprofil guma se někomu na formuli líbí!? Vždyť to nemá své opodstatění a nemůže to fungovat jako současný 13" slick. Svět se fakt staví na hlavu...
o 14.09.2014, 08:49 | zipp
Luke_288: já tě chápu, ale myslím, že je to jen nezvyk. Celý desetiletí jezdí formule s těma 13", tak to tak většině lidem připadá normální a cokoliv jiný je nezvyk. Když ty kola testovali na F1, moc se mi to líbilo (stejně jako tu :-) )

T2: nemůže, no..funguje to líp. Jezdci si to pochvalovali, že monopost s nízkoprofilovou gumou líp reaguje na zatáčení a celkově že se s tím auto líp řídí. Jediný mínus je to, že je tvrdší...ale k tomu adekvátně upraví zavěšení, až to budou nasazovat na ostro.
A nesrovnávej slick vs vzorek, to s tím nemá nic společnýho
o 14.09.2014, 10:11 | Honza2.016v
jsem zvědav jak s tímto nízkoprofilem budou dopadat kolize "kolo na kolo" (tj. zřejmě auto hned na sračku )

sice testy můžou bejt OK, ale bojím se, že najednou jezdci začnou pociťovat "únavu" zad z neustálejch otřesů po hodině a půl v kokpitu... ona ta vysoká guma má něco do sebe... sice nízkoprofil hned nezatáčí, atd..ale utlumí nějaký rázy... sic to dolaďěj třeba na odpružení a zavěšení..ale tomu moc nevěřím... to už tady na přelomu 80 a 90let bylo....
o 14.09.2014, 11:46 | hawai
Co se týče formule E: tak závod mi nějak extra zajímavej nepřišel, Ale asi to bude chtít chvilku sledovat a vžít se do toho, najít si svoje favority a tim fandit jako u F1 a pak to bude asi fajn. čekal jsem od toho, že budou jezdit o něco rychleji, co jsem tak koukal, tak max. někde kolem 150km/h. Zvuk to má docela vtipnej, chvilku se mi zdálo, že to jsou závody autíček na vysílačku :-D

Kola u F1: osobně se mi to moc nelíbí. třeba konkrétně lotusu to sluší [ Link ] ale nedovedu si s tim představit takovej mercedes nebo force indii, to si myslim že bude hnus :-( někde jsem četll zajímavej článek kde porovnávali všechny výhody a nevýhody, ale zaboha ho teď nemůže najít
o 14.09.2014, 14:09 | Tuner#2
Hawai: Myslim ze to srovnani s Humrem/zebrinakem je trefne. Je to des.. A vyhody opravdu nevidim, spis same zapory, ale to uz jsem tady v tematu o F1 psal.
o 10.03.2019, 08:37 | HIGHTOWER
Teď na Eurosportu Formule E, to je mazec, pískání motorů skoro jak u zubaře :-D
o 10.03.2019, 12:33 | Tuner#2 | Upraveno: 2019-03-10 13:33:58
Hmm, to je opravdu "mazec" včetně toho na jakých kolech a gumách jedou. Děs běs a ostuda motorsportu. Bohužel po rallyecrossu už se serou i do WRC, vše to půjde během pár let do sraček.

Ještě že jsou akce jako třeba včera Retro Classic ve Stuttgartu, kde najde člověk uklidnění a stejně naladěné lidi...
o 10.03.2019, 18:36 | HIGHTOWER
Na olympiádě ve Francii 2024 bude nově i moto trial, ale jen elektrických motorek :-D
o 10.03.2019, 19:25 | Tuner#2
HIGHTOWER: skoro mám pocit, že Tě to snad těší :)
o 10.03.2019, 21:09 | HIGHTOWER
Nebaví, ale prostě "vývoj" nezastavíš... Elektro auta do města ideální, ale jinak nic moc. Ale neboj, 100% elektrifikace se mi nedožijeme, ale to, že se nebudou dělat auta jen se 100% spalovacími motory, toho ano
o 10.03.2019, 21:24 | Tuner#2
Ten "vývoj" jsi napsal dobře, neboť ty uvozovky jsou tam dost podstatné :-/ Je to tak jak píšeš a netěší mě ani jedno...
o 11.03.2019, 07:08 | Dexter | Upraveno: 2019-03-11 08:19:08
Chvilku jsem na to taky koukal a proste bez toho zvuku motoru je to fakt divny. Ale zavody elektro aut mi nevadi, spis to protlacovani do normalnich zavodnich aut.
o 11.03.2019, 08:25 | assassin
tuner: muzes mi rict co konkretne je podle tebe tak spatne na elektrickych offroad motorkach? predpokladam, ze velice dobre rozumis i motorkam... takze uz jsme dva, v tomhle oboru si docela verim :D

uz jsem se o tom parkrat bavil s lidma u RC modelu a vyslo z toho, ze jim vlastne vadi to, ze to malo rve, malo smrdi, malo je vse zasrany od oleje, vic to jezdi nez ze se v tom clovek vrta, meni svicky a ladi karbec a zadira motor..

(jo kdyby byl nekdo malo chapavej, tak nehajim elektromobilitu, ale pouziti elektromotoru pro hobby/sport kvuli jejich vlastnostem/parametrum, ne kvuli eko-logii/nomii)
o 11.03.2019, 08:49 | HIGHTOWER
Tak ono to je o tom, že jsou lidi jako tu na AHC, které baví si auta upravovat, opravovat, rozdělat a zase smontovat, být právě bod oleje, je to koníček, zábava. U elektroauta toho člověk asi moc neudělá :-(
o 11.03.2019, 09:04 | assassin | Upraveno: 2019-03-11 10:07:37
HIGHTOWER: u RC auta je rozdil v motoru, vse ostatni muzes ladit jako u spalovaku.
U elektromotoru jsou zas jiny moznosti, meni se cely motory, baterky, regulatory - ESC. a v pripade regulatoru, daji se ladit primo ty - casovani, krivka vykonu, krivka brzdeni, "turbo" atd..

ono zrovna u sportu jako je trial se stejne na motorkach nic zasadniho neladi - tam je to o sportu jako takovem a ne o vrtani se v tom. Ze tunera bavi ve skodovce menit dokola tlumice, motory atd.. o tom zadna, ale u trialu chces jezdit. To ze se udela kategorie pro lidi co chteji tohle jezdit, neznamena, ze tunerovi bere nekdo jeho zabavu - jen nechapu, ze to musi za kazdou cenu vsem tem ktere to zajima a bavi poplivat. Ja mel elektrickyho ktm freeride pujcenyho a bylo to super - jen tam jeste neni par vecich dotazenych podle mych predstav, jinak uz bych ho mel doma. Ale treba nova elektricka trialka od yamahy uz ma spojku (ta mi na freeridu chybi) a prijde mi fakt super.
o 11.03.2019, 15:24 | Tuner#2
assassin: já reagoval na formuli E. Moto trial je disciplína, kterou nesleduji ani teď, ostatně jezdí to i na kole, tak asi proč neskákat s e-motorkou/e-bikem. Tam asi onem odpich potřebný třeba pro skok bude mít i smysl.
o  Zpět  o  Nahoru
o
 

Vložit nový příspěvek do fóra


  Pro vložení příspěvku musíte být přihlášen/a.
Stránka vygenerována za 0.332 sekund.