Auto HI-FI Club CZ

autohifi,auto hi-fi,auto hifi,autohificlub,auto hi-fi club,club, klub,fórum,autorádio,autozesilovač,autorádio cd,autorádio mp3,autorádio dvd, tuning,srazy,tuningshow,klub,emma,dbdrag,tuning,autotuning,carstyling, tlumeni, Alpine,octavia,Brax,Denon,Clarion,Pioneer,Sony,panasonic,Helix, Dynamat,dego,Hertz,Audison,Fusion,McIntosh,Focal,Rockford Fosgate,Dynaudio,JBL,xenony,becker,jvc,kenwood,ground zero,dietz,morel doorboardy ,zapojeni,felicia,pioneer,peugeot,zastavba,audio,306,repro,golf,instalace,dls,4x100,FELICIE,morpheus,helix,audi(forum)

o

Forum > Ostatní > Přívěsný vozík- baumax vs. zlaté časy

 o Navštíveno 17869x o
o 16.10.2014, 11:46 | Jozzo
Ahoj. Potřeboval bych poradit co je v dnešní době lepší.
Poohlížím se po vozíku a nevím jestli ještě tyhle
[ Link ]

vozíky jsou kvalitní a nebo se vyplatí koupit nějaké ty pěkné pozinkované co se vyrábí
[ Link ]


o 16.10.2014, 11:53 | Lucni.konik | Upraveno: 2014-10-16 11:54:51
1) vlastnoruční výroby - většinou bytelné. Když není zkurw. elektroinstalace, tak dobrá volba-sehnat jen dobré rozměry - nešel bych pod 120x200cm. Avšak při potřebě STK problémy. Technici jsou na to alergičtí,protože musí hledat VIN. Keců maj tři prdele.

2) hoby vozejk - na STK bez "pupínků". Problém je s tou konstrukcí no. Je potřeba vozejk vzít a dodatečně zespoda zpevnit - navařit příčky, aby při naložení palety se neprolomilo dno, které bývá "položeno" na nosnících, které jsou většinou části po stranách. Mám ten vozejk, odvozil stavbu baráku, ale už jsem dno a jeden nosník měnil. Další výhoda je větší omezená rychlost( dnes 130ka).
o 16.10.2014, 11:54 | Jozzo | Upraveno: 2014-10-16 11:55:54
Díky za info. Já bych ho právě potřeboval legálně na cesty :(

Sám vidím, že ty nové vozíky jsou z dost slabého plechu a i ty profily jsou uzoučké.
To je marné. Bytelný vozík vyjde na ranec.
o 16.10.2014, 12:00 | Lucni.konik
Jo, bytelnější novej - vyráběnej vozejk vyjde na defakto dvojnásobek, co "hobby"....
o 16.10.2014, 12:18 | Horal-11
není agados jako agados, taky asi jistě ta cena že? :)
o 16.10.2014, 12:26 | Lucni.konik
Ano, samo výrobci maj různé řady vozíků od účelu použití, ale ceny jsou také jiné.
o 16.10.2014, 12:39 | Bart 007 | Upraveno: 2014-10-16 12:41:31
já koupil kdysi v hypernově agados
asi za 9tis.
podlaha se tvářila jako vodovzdorná překližka,
ale byla to obyč dřevotříska potažená takovou tou hnědou vrstvou. Vydržela teda asi 6 let (garážováno), pak postupně popraskala ta vrstva a nabobtnala a úplně se zbortila. Takže jsem měnil podlahu a dal tam dva jekly 40x80x2 jako výztuhu a je to lepší. Akorát nevim co mi řeknou na STK. Ale jde to vyndat, drží na dvou šroubech.

a rozměr je taky blbej asi 115 x 2000
chce to těch 120 aspoň
o 16.10.2014, 13:05 | tommas
Doporučuju vozík od "Přívěsy Sacher"
Bytelná, poctivá, celosvařovaná konstrukce za pěkné peníze. Plus homologace do 130km/hod.
o 16.10.2014, 14:25 | AR
Tak pokud ten samo domo vozejk má papíry tak snad není problém ne? Jednou tomu úřad vydal oprávnění tak ať si na STK vylížou třeba prdel ale pokud to splňuje parametry tak známku vylepit musí.
o 16.10.2014, 18:38 | hawai
Já kupoval tenhle a nedám na něj dopustit. úplně něco jinýho než ty z obi apod. Akorát cena trochu někde jinde. [ Link ]
o 16.10.2014, 19:31 | Jozzo
ty sacher přívěsy i kobras vypadají fakt dobře.
Zkusím sledovat dále inzeráty a jak nic slušného nebude někde v okolí tak pouvažuju co dál.
o 16.10.2014, 20:44 | tommas
Sledoval jsem dlouho inzerci a starší kousky, ale slušný vozík stoji stejně je vzdycky kolem 10 tisíc a vic. Nový Sacher mě stál lehce přes 15 s manipulačním kolečkem, zárukou, v TP do 130 km/hod, rozměr 2x1 metr.
Kvalitní celoprekližka, masivní rám, reference od známého po 10 letech používání ve firmě stále funguje.
S Baumax-plecháčem se to nedá vůbec srovnávat.
o 16.10.2014, 20:44 | tommas | Upraveno: 2014-10-16 20:46:00
Sledoval jsem dlouho inzerci a starší kousky, ale slušný vozík stoji stejně vzdycky kolem 10 tisíc a víc. Nový Sacher mě stál lehce přes 15 s manipulačním kolečkem, zárukou, v TP do 130 km/hod, rozměr 2x1 metr.
Kvalitní celoprekližka, masivní rám, reference od známého po 10 letech používání ve firmě stále funguje.
S Baumax-plecháčem se to nedá vůbec srovnávat.
o 17.10.2014, 12:29 | Hanes
řešil jsem to samé před dvěma lety. CO bylo v inzerci bylo předražené staré a když je to samovýroba nemá to víc jak 80Km/hod a já chtěl 100 kvůli vožení závodního sidecaru po celé evropě.
Koupil jsem toto: [ Link ]
Je to sice polská výroba,ale má to nápravu na litových pérech a prakticky nejde přetížit a když jo tak se opře o doraz a nemá kam utéct, narozdíl od nápravy na gumových blocích, neskáče, jak to do něj položim tak to tam ve francii leží.
Svařenec to je z jeklů,Oj je trojitá,bočnice sice plechové,ale na jeklovém rámu, ne jako na obchoďákových jen ohnutej plech. Mám za autem najeto cca 20tis Km a nebyl jedinej problém, na mé doporučení ho mají další 4 lidi a spokojenost.
Koukám dnes už mají 130, já když ho kupoval měli 100.
Mrkni na fotky, je vidět jak je udělanej.
Odkaz je na ten co mám já,ale mají je i v jiných rozměrech.
o 17.10.2014, 18:49 | tommas
Hanes: listový péra jsou fajn věc ;-)
o 17.10.2014, 18:56 | MazliG
kupoval jsem loni v říčanech od Toni Car novej dvouosej agados - teďko abych to nepopletl, to, že vozejk má konstrukční 130 km/h což taky mám je super, ale stejně s ním smíš jen jen tak rychle co covoluje zákon - alespoň tak mi to prodejce vysvětloval.

- tak jako tak 150 peláší .o)
- mám už druhej agados - dostává za uši - a zkrátka se to taky opotřebovává - mám z voděodolené desky i boky v konsturkci - ale bolševik tomu dává bez garáže tak 5-7 let - a vyměnit - chápu, že to 20 let nedá ... každopádně jsem scháněl větší 125x250 a to olítaný je fakt olítaný .o( a menší 115x200 cm není zase taková pálka vzít novej
o 17.10.2014, 20:23 | hawai
k těm rychlostem, co vím, tak rychlost vleku je důležitá třeba pro německo. u nás platí snad že rychlost soupravy max 90km/h. takze i kdyby si mel vlek treba na 200 km/h a tahal ho za ferrari, stejne muzes max 90 :-)
o 17.10.2014, 20:34 | mike.vw
taky mam agados ložná plocha 125x265 otvírací i přední čelo a ještě je sklopnej,kupoval jsem ho novej za 23k,spokojenost maximální
o 17.10.2014, 20:54 | Hanes
k rychlosti jasne, ale když pojedu s vlekem co ma rychlost 80 po dalnici stovkou tak to máš o dvacet, kdežto na vleku 100 nebo 130 a pojedeš stovkou tak nepřekračuješ konstrukční rychlost soupravy a jedeš jen o deset vic než dovoluje vyhlaška, nemyslim že by za to stavěli, ale třeba začnou.
o 17.10.2014, 20:56 | Hanes
k rychlosti jasne, ale když pojedu s vlekem co ma rychlost 80 po dalnici stovkou tak to máš o dvacet, kdežto na vleku se 100 nebo 130 a pojedeš stovkou, tak nepřekračuješ konstrukční rychlost soupravy a jedeš jen o deset vic, než dovoluje vyhlaška, nemyslim, že by za to stavěli, ale třeba začnou.
o 22.10.2014, 20:45 | Jozzo
Dneska jsem byl na výlet pro starší agados jako má mike.vw ale byla to bída.
sice za dobré peníze ale v reálu to bylo hrozné
Bouchlá zadní rampa se světly. Obě bočnice se vyvalily a prodrely pneu takze uprostred hlinikove vyztuhy a bocnice pokroucene. Nove pneu ale z napravy už trčela zpuchřelá a roztrhlá guma.
o 04.08.2019, 07:40 | Darker
Ahoj, kluci nemate nekdo zkusenosti s vozikem Lorries PB 75-2 nebo jinym modelem?
o  Zpět  o  Nahoru
o
 

Vložit nový příspěvek do fóra


  Pro vložení příspěvku musíte být přihlášen/a.
Stránka vygenerována za 0.3296 sekund.