
Navštíveno 2743x


19.06.2015, 06:35 |
walish | Upraveno: 2015-06-19 06:36:34
Ahoj,
neznáte někdo tento konkrétní kus?
[ Link ] Díky všem
Nebo nejezdíte někdo kolem, že byste se jen tak na ni koukli, jak vypadá?
Díkes
Vím, že se jeté auto nekupuje podle barvy. Ale viděl jsi tuto barvu naživo?
Abys nebyl překvapenej...
No myslím si, že viděl, aspoň na fotkách vypadá stejná a měla by to být taková světlejší fialová, růžová ani trochu, tak snad se nepletu :))
Situace se neustále vyvíjí a tak mě zajímá - jak je na tom nová Mazda 3? Ať už s 1.5 nebo s 2.0? Zajímá mě pouze benzín. Ten 2.0 má pouze 88kw, čili to nebude ten stejný, jako je v šestce. Nová trojka má už taky výrazně zlepšenou ochranu pro korozi?
Díky
Novou trojku muzu doporucit :-) Mam ji od ledna a vcera nam spolecne padlo krasnych 20 000km. Mam to v jedna petce. Neni to uplne zavodnik, ale kdyz ji tocis dokaze prekvapit. A co je nejvetsi pecka tak je podvozek.

04.08.2015, 10:15 |
Shr3k walish: Jel jsem snad s každým modelem a mám je prolezlé od hlavy po střechu, stále tvrdím, že nejhodnotnější kus z je pofacelift 6 GH. Od té doby to jde jen z kopce, ta auta jsou čím dál plastikovější (stejně jako každá jiná současná auta). Nevím, co si představuješ pod "výrazně zlepšenou ochranu pro korozi", ale nová trojka je pod plastovými kryty úplně holá, jen základní nátěr.
Shr3k: no bavili jsme se o tom, že do 2008 u šestky problém s korozí byl, pak už ne, nové metody svařování atd, to jsem měl na mysli. A jestli je ten dvoulitr ve trojce stejný DISI, jako v sestce a rozdíl je jen v SW, tak supr. s tím základním nátěrem si mě moc nepotěšil, ale tak jde to řešit vlastní ochranou v podobě průhledného vosku například... ze by se to zakonzervovalo hned jako nové... Kdybys věděl o 6 GH v přijatelné ceně ( do 300) v dobrém stavu, tak dej echo, ale ony prostě nejsou :-( Jinak děláš přímo v Mazdě?

04.08.2015, 11:04 |
Shr3k | Upraveno: 2015-08-04 11:04:56
V aktuální Mazda3 BM jsou nové motory SKYACTIV-G 2.0 (PE) s vysokou kompresí, 2.0 DISI (LF-VD) v 6 GH a 3 BL je jiný motor. Ano hodně lidí u toho dělá komplet nástřik. GHčko jedině dovoz z Německa, tam je větší trh, tady fakt nejsou, protože se jich příliš neprodalo a lidi to nechtějí prodávat, když jsou s tím spokojení. Nedělám přímo v Mazdě, ale řekněme, že mám blízko k servisu.

04.08.2015, 11:22 |
walish | Upraveno: 2015-08-04 11:23:58
.
Aha, takže není rozdíl jen v SW, jo? nicméně, pokud to jde bezpečně chipnout, bude fajn, ale uvidíme. Německo ano, koukáme, mechoš byl na 4 kusech, ale všechny ve špatném stavu. Nicméně, ten DISI je asi lepší volba, že?
teď se zalíbila tahle:
[ Link ]

04.08.2015, 18:45 |
Shr3k walish: 6 GH je hlavně o hodně větší auto a jiná třída... :) ale pokud se spokojíš s 3 BM, tak proč ne. Oba motory, jak starý 2.0 DISI, tak nový SKYACTIV-G 2.0 jsou v cajku. Spíš bych si to důkladně prohlédl, abys nebyl zklamaný z materiálů a provedení. Třeba tato je špatná?
[ Link ]
Shr3k: Na tuhle jsem se nekoukal, je přes limit. S dovozem, úvodním servisem apod. jsme někde na 350 a to se mi prostě nezdá, když za 380 je nová trojka. Jasně, je to jiná kategorie, ale stejně....

04.08.2015, 23:33 |
Shr3k No to je, sice v sociální výbavě... :) ale s tím ti neporadím.

05.08.2015, 08:11 |
mendo mam M6 gh 2.0 , 2008. Karoseria a lemy bez akehokolvek naznaku hrdze.Mal som spodok komplet odstrojeny, pod plastami sice bol zakladny nater ale vizeralo to tam ako nove ,ani prach tam nebol. Je tam par krytickych miest ktore treba osetrit ale nic hrozne. Tuto proceduru by som robil aj na inej znacke, lebo na ochrane podvozkov sa setri. Dobre je oetrit aj dutiny. Na Sk fore japonec.eu mam vsetko zdokumentovane ak by ta to zaujimalo.
U novej 6ky a aj 3jkz bude po par rokoch tutu proceduru tiez spravit, sice pre nas trh davau este neaky extra vok, co aj vidno ked sa pozres pod blatnik ale kolko to vidrzi....ak ti staci trojka tak chod do nej, ja som potreboval kombik tak u mna to bolo jasne. Povodne som hladal 2.5 ale prisiel dobry kus 2,0 tak som zobral ten.