
Navštíveno 2105x

Golf mk1 gti. Odeslo mi palivove cerpadlo. A pritom jsem zjistil ze je zapojene primo na plus z klicku a bezi porad. Jak je spravbe zapoheni aby po natlakocani vypinalo. J jen nadrz, filtr a rozdelovac vstriku-jedna se o ķ-jetronic jednobodove vstrik. Ma tam pry vyt jeste nejaky kompenzator tlaku neco jako je u darlingu. Diky za rady a postrehy.
Copak tohle nemá regulátorem tlaku řízenej přepad? Neustálý cvakání s čerpadlem mu škodí mnohem víc, než konstantní sepnutí.

30.06.2015, 21:24 |
Jozzo jak to má vracečku, tak to má běžet pořát
Ano ma to zpatecku.tak to jaem rada. Uz jaem myslel ze se zase neco poaralo krome cerpadla.


04.07.2015, 00:25 |
Jozzo husty :D stary mechanicky vstrik
Jj. Ale casem bych rad vymenil za 4x weber. Ale zaim nejsou zbytacny finance. Tad me ale trapi jina vec. Celou zimu to stalo a kdyz jsem to ted nastartoval tak to coudi jak lokomitiva. Jak nacipovanej ropak. Mam ppdezreni na zapeceny krouzky... jinak motor je v triku..trikolce... 1,6 81kW
