Auto HI-FI Club CZ

autohifi,auto hi-fi,auto hifi,autohificlub,auto hi-fi club,club, klub,fórum,autorádio,autozesilovač,autorádio cd,autorádio mp3,autorádio dvd, tuning,srazy,tuningshow,klub,emma,dbdrag,tuning,autotuning,carstyling, tlumeni, Alpine,octavia,Brax,Denon,Clarion,Pioneer,Sony,panasonic,Helix, Dynamat,dego,Hertz,Audison,Fusion,McIntosh,Focal,Rockford Fosgate,Dynaudio,JBL,xenony,becker,jvc,kenwood,ground zero,dietz,morel doorboardy ,zapojeni,felicia,pioneer,peugeot,zastavba,audio,306,repro,golf,instalace,dls,4x100,FELICIE,morpheus,helix,audi(forum)

o

Forum > Ostatní > vw touran dotaz

 o Navštíveno 2881x o
o 04.10.2015, 20:46 | jura.j
kluci z jakým motorem by se dal vzít jedničkový touran ?
asi TDi,ale 1,9 nebo 2,0 ? jaký KW?
co je eště držák a co už se jebe?
určitě manuál,automat ee,je tam už všade dvouhmota,nebo se eště dělali aj s klasiků?

díky


o 04.10.2015, 20:55 | jp1
dvuhmota je všude, ale normální převodovka má jen jednu spojku, na rozdíl od DSG. S motorama je to jako u všech obdobných koncernových aut, nejvíc se chválí 1,9TDi 77kw, má nejmíň problémů, i když asi plno lidí bude mít jiný zkušenosti :-)
o 04.10.2015, 20:58 | jura.j
no tata měl tři roky oktu 2,0 103KW a byl spokojený,ale víc hlav víc ví :o)
o 04.10.2015, 21:12 | jp1
ono to záleží hlavně co koupíš, kdo jak se k autu choval, jaký byl servis atd atd
o 04.10.2015, 21:20 | jura.j
jo jo,to je pravda,ale je lepší vědět co a jak,tak nejak se problémom vyhnůt.
motku sem bral taky "blbuvzdornů" kovařinu,kde nic néni,nic se nemože posrat :o)
o 04.10.2015, 21:23 | jura.j
třeba :o)

[ Link ]
o 05.10.2015, 08:09 | camron
jp1...no a to je duvod, proc i u 1.9 muze pekne zaplakat. Ja bych treba do 1.9 nesel - vykon ubohy a memu uchu skutecne odporny zvukovy projev.
o 05.10.2015, 08:18 | xenonman
camron ty zase perslis, mel jsem tourana 1,9 TDI, dal si cip na 155ps auto jsem mel 2 roky a uplne bez problemu, jedina nevyhoda je absance 6ti kvaltu, za me nejlepsi motor.

jinak 2 hmota jde uplne bez problemu vymenit za 1 hmotu, jak nekdod pise, ze vetsi hluk ci vybrace ten rozdil jsem nepoznal...
o 05.10.2015, 08:55 | sekec
I u 1,9tdi 77 kw byl nekdy 6tikvalt nebo spis ve vice pripadech.Jinak kamarad ma v rodine 2 jak 2,0 103 kw tak 1,9 77 kw (chip na 101) . Obojí chváli ale lepší spotrewbu ma ta 77 kw
o 05.10.2015, 09:02 | madmaik
Mam tourana 1,9 77 kw 6kvalt i 2,0 103kw dsg.za me 1,9 ,vykon sice slabsi,na dalnici optimalni rychlost 130,zere to 6 litru po praze a nic se na tom nesere.mame na tom 240t km prevazne v prazskym provozu a vsechno puvodni. Jen se nam asi ve 150 rozlitla prevodovka,ale to nepovazuju za nejaky typicky problem. Uvolnil se nejakej cep a vylit stenou ven.
o 05.10.2015, 20:26 | camron
Xenonman: a proc se do me porad se.es? Ze jsem si od tebe nekoupil pruseroveho Sharana? Nenech se vysmat...

Napsal jsem svuj nazor. A tahle naprosto typicka hlaska "ale ja to v pohode nacipuju na...bla bla bla" mi vzdy zpusobi trhliny na branici. Proste mezi 1.9 a 2.0 Tdi je v zakladu rozdil 26 kw, "tecka"
o 05.10.2015, 20:30 | camron
Mimochodem...pise se "vibrace". Jiz nekolikrat jsem si vsiml, ze mas mensi nedostatky ve vzdelani. Tak nez zase do nekoho zacnes vandrovat, tak si ty mezery, prosim, dopln...at to ma alespon uroven!
o 05.10.2015, 22:09 | xenonman
camron: reaguji na to, ze vsude pises jen jak vsechno stoji za prd, takove nazory si naloz nekam a raci nic nepls, to, ze nemas penize na pekny auto je mi uplne jedno...

a kdyz neco napisi na tel za to nemuzu, ze je tam tu a tam nejaky uklep, kdyz te to urazi tak to necti...
o 05.10.2015, 22:11 | xenonman
joo a jinak ono tech pruseru bude asi hodne a hlavne v tvoji hlave, ale to sem nepatri, svuj nazor na 1.9 jsem uz napsal...
o 05.10.2015, 23:26 | camron
Tak proč na mě reaguješ? Asi to máš popletené spíše ty, viď? Ano, taky někdy píšu na telefonu - a proto chápu, že je otravné psát diakritiku. Ale svádět na telefon, že si pleteš "i" a "y"?

Jinak jsem reagoval na "jp1", že když se předchozí majitel choval k autu jako prase, tak ten nový může být nešťastný i z motoru 1.9Tdi, který by měl být jinak relativně bezproblémový. A pisatel původního dotazu se ptá, zda 1.9 nebo 2.0, tak jsem si dovolil napsat, co se mi líbí více a proč - takový normální princip diskuzního fóra.

Jak jsi přišel na to, že nemám peníze na pěkné auto? Pominu-li relativní pojem "pěkné", tak jsem ti psal, že kvůli cestám do zahraničí vozidlo s absencí DPF (ač tam má být) a absencí start-stop (ač tam má být), rozhodně nechci. Takže proč zde, když už tedy máš potřebu nějak reagovat, nenapíšeš pravdu?


o 06.10.2015, 09:26 | Losky
Ony ty 1.9 asi nebudou zas tak bezproblémové. Měl jsem dvě, obě s plnou servisní historií, oboje okolo 200t a ASZ 96kw čiplé od Cimbu od začátku a bez problémů, pak jsem měl ATD 74 kw a tam mi prdla hlava. Ale co jsem koukal, na skodahome.cz se o těch motorech píše více a myslím, že tam psali, že nějaký rok se to většině lidem rozsypalo (1.9, 77kw) - myslím, že prasklá ojnice a docela hojně lidí se k tomu přidalo, že mají stejnou zkušenost.
2.0 Tdi jsem měl taky a kultivovanost byla o něco lepší, ale výkonový rozdíl mi nepřišel nijak zásadní.
Myslím, že je jedno, jestli je to 1.9 nebo 2.0. Když s tím bude jezdit hovado, začnou se sypat oba:)))
[ Link ]
o 07.10.2015, 13:50 | Freerider
Mam na 1,9 TDi 77kW najeto 317 tis. km. Pred 2 tis. jsem delal turbo a dvouhmotu. Za celou dobu se s tim nic nedelalo. Vezme si olej - 15 tis. km cca 1,5 litru (jezdi to takhle od noveho), ale nekomu to zase olej nezere skoro vubec. Motor je to uplne v klidu, zadnej zavodnik to teda neni, ale brzda provozu taky ne. Prumer jezdim podle tankovani za 4,8. Za me dobry....
o  Zpět  o  Nahoru
o
 

Vložit nový příspěvek do fóra


  Pro vložení příspěvku musíte být přihlášen/a.
Stránka vygenerována za 0.3348 sekund.