
Navštíveno 3344x

Už podruhé se mi stalo, že mi u mobilu vyměnili na záruku displej, ale vždy se mobil samozřejmě vrátí bez ochranné folie/skla. Chápu, že ta na tom vadném displeji už nelze použít, ale nová folie/sklo nestojí zrovna pár korun! Navíc mobil nereklamuji jen tak z plezíru, ale kvůli nějaké vadě. Řešil jste to někdo? Přemýslím, co s tím...
Mobil ASUS, prodejce Alza.cz
Klasika neprebiram reklamaci ...sklo je dost drahy a pouzit jde vicekrat...kdo delal servis???

24.08.2016, 19:31 |
pepe689 | Upraveno: 2016-08-24 19:31:48
Musis reklamovat reklamaci

24.08.2016, 19:33 |
TROY jako pepa nicméně pokud v předávacím protokolu nemáš uvedený že tam je nalepená folie sklo navíc tak tě pošlou někam
Jj ted resim neco podobnyho-)z O2 celkem zabava
Alza.cz ma urco nejaky reklamacni rad. Melo by tam byt, ze v pripade kladne vyrizeni reklamace ma reklamovany narok na veskere vydaje spjate s reklamaci. Melo by se to vztahovat i na toto. Z duvodu spatneho displaye vznikla skoda.
Treba O2 se zrika odpovednosti za pouzdro sklo folii atd
Zapomnel jsem napsat, ze mi tvrdil prodavac, ze toto je normalni praxe.
Jinak vec vyresena. Napsal jsem na Alzu a obratem jsem dostal dobropis. Takze palec nahoru a klobouk dolu...
Kup si Samsung a nemusis reklamovat :-)
Ty voe....nedrazdi to, nebo zase zacne ta stejna pisnicka jako vzdy...

25.08.2016, 22:03 |
AllInOne | Upraveno: 2016-08-25 22:04:08
.
Spis kupujte to co neservisuje ,,Blitex"
Tohle neservisuje Britex
Dekl: raději ne :-)
Na záruční opravu má jít mobil (jako jakékoliv jiné zboží) v originálním stavu, to znamená bez folie či skla, to je věc přidaná kupujícím, že alza udělala dobropis to dost čumím.