
 Navštíveno 10017x 

 
Ahoj kluci, potřebuji poradit do kterých z tech aut bych měl jít. 
1. octavia III 1.8TSI 132kw dsg 7s. r.v.2013 najeto cca 160 000
2.octavia III 2.0TDI 110kw dsg 6s.r.v. 2014 najeto cca 160
 000 
s autem najedu cca 18t km ročně, 65% město.
Potřebuji poradit co si pořídit no :( fakt se nemužu rozhodnout. největšího bubáka mam z té suché spojky u toho benzínu. 
tak co myslíte vy ? 
 
Koupit suche DSG se 170tkm? Ani omylem...
Koupit  TDI s filtrem na 65% mesto? Ani omylem...
Za me ani jedno z uvedenych...
 

 25.07.2017, 14:01 | 
Lubak na 18 tis.ročně a ještě z větší části město kupovat cokoliv naftového? ani omylem
 

 25.07.2017, 14:02 | 
DaveF | Upraveno: 2017-07-25 14:04:55
 3. Octavia III 1.4TSI (EA 211) manuál
 
Ani jedno a ani druhý. 
První dotaz - potřebuješ vůbec takhle silný auto, když cukáš po městě?
Být tebou bych se osobně vyhnul koncernu jako takovýmu - většina tědlech aut je již z éry operativních leasingů. Když vidim jak se k tomu lidi chovaj, tak bych to nechtěl ani za zlatý prase. 
Koukal bych spíš po atmosféře benzínu případně po něčem menším s turbem. Rozhodně ne naftu a už vůbec ne s matem. 
 
To je tak špatný jezdit s naftou málo km??
Kolega Audi A6 2.5.tdi nájezd tak 10t km max.
Druhý Octavia 2 face,1.6tdi,nájezd 8t km/rok.
 
Na co se tedy mají připravit..?
 

 25.07.2017, 16:07 | 
nome | Upraveno: 2017-07-25 16:09:49
 hanzy10- tu benzínovou 1,8 v manuálu, nebo 1,4 tsi 104kw taky v manuálu
u těch 1,8 je problém, že jich je málo protože vzhledem k cenové politice pokud člověk chce slušnou výbavu a tenhle motor tak to cenově vyšlo skoro srovnatelně s RS  
ta 1,8 má oproti ostatním zmíněným motoru jednu zásadní výhodu a to je víceprvek vzadu = méně hluku, lepší komfort
 
Od kteryho roku jsou ty 1.8 tsi v cajku?
 
tak já doufal že to rozlousknete :D 
Pglock: promin ale určitě nechci auto se 100PS, závodáka taky ne ale určitě kolem 150+
Dneska je jako těžká volba, vše je v turbu, nafty s DPF :/ 
atmosféru? nechci jezdit ve městě za 15L 
NOME : jo taky jsem zvažoval 1.4tsi... něco jsem si četl o tech spojkách(dsg7),ze rychle odcházej a nějaké ty neduhy, ale kdyz jsem koukal na sadu spojek tak stojí okolo 13 000,- nová.
max ještě zainvestovat a hned tomu vyměnit ty spojky. pak bude mít člověk jistotu ze to zase 120 000 vydrží, nebo tam je ještě nějaký problem? 
 
Collin: naftovýmu motoru prostě krátký trasy nesvědčí. Samozřejmě pokud je to stará kovárna nebo udejchaná 1.4 Tdi tak to dá.
Pokud se bavíme o něčem větším, tak je nejlepší druh provozu nastartovat, ohřát, jet xxx km, dochladit, zdechnout. 
Navíc se ti pak v žádným případě nerentuje spotřeba VS servis
Hanzy:
nechceš jezdit za 15 ve meště a koukáš po 1.8 turbo s matem? :D
Vykašli se na automat, sežeň nějakou 1.4TSI s jasným původem a jezdi. 
 
tak nemyslím si ze by to bylo tak užraný
 
Měli jsme služební a ta po městě brala 10-11
Musíme ovšem brát v potaz, že se s tím nejezdilo nijak pomalým tempem.
Záleží jak jezdíš. 
Dálky do těch 7,5 dávala docela běžně. 
 
a jak víš, že jezdí krátké trasy? Třeba s tím vyjedou 2x týdně na 100km.
 
Crestik: ano to se urcite stava, ja dal to ze prevazne jezdim ve meste. Ale urcite taky jezdi dalky. Vzdalenost 100km jedu opravdu tak 1x tydne, ale 20az 30km s ustalenou jizdou ob den. 
 
Hanzy: tak jestli to da 1x tydne 100km trasu, tak bych se te nafty nebal. Ale asi bych se snazil odprostit od toho DSG (vzhledem k uz najetym km).
 
A kterou řadu - kterej rok toho DSG brát?
 

 26.07.2017, 09:04 | 
nome hanzy - jeste jedna vec u te 1,8 ma pokud se nepletu verze s DSG snizenej kroutak oproti verzi s manualem protoze ta prevodovka vic nezvlada. 
at 1,4 tsi (1,4 Kw manual) jezdim s tim couracky po Brne uz 3 roky do toho sem tam nejaka delsi cesta a naprosto v pohode spotreba 7 a to to fakt nesetrim   
 
nome: no já si něco málo otom četl, furt jsem si říkal že max vyhodím za nové spojky, auto má slušnou dynamiku spotřeba udajně taky kolem 8 litru. 
camron : jo to určitě dám, jen jsem prostě psal ty procenta že toho taky dost dám ve městě. ale vím jak se chovat k DPF:) jen jsem se bál třeba ze to bude málo,proto jsem váhal jít znova do nafty. a dal jsem i variantu toho TSI 
 
AllInOne: potvrzuju, co už tu někdo psal...jel jsem asi 3 roky starou OIII s DSG a tam fungovala naprosto skvěle. Při plném to koplo 4->2 skoro rychleji, než se pedál dotkl podlahy. Ty kvalty tam padaly tak rychle a plynule, že jsem tomu nechtěl věřit. Oproti tomu měsíc zpátky jsem jezdil funglovkou Superbem s DSG, a tam to byl přesný opak, ať jsem dal jakýkoliv režim. Řazení jak s hydroměničem, při přeřazení to znatelně cuklo, pokud se ve správný okamžit lehce neubral plyn. S-ko dělalo jen to, že to nechalo vytočit uplně do nesmyslu. Oboje byla nafta
 

 26.07.2017, 15:02 | 
clown Mam OII DSG, 260tkm, funguje to, menim olej po 50t, zacina se ozyvat dvouhmota. Vse v originalnim stavu. DSG cuka obcasne pri podrazeni ze 3 na 2 pri dojizdeni. Nic hrozneho. Ale na 18t rocne fakt bych naftu nekoupil a to mam jeste 1.9PD :D. . Nezaplati se to. Je to kasicka 1km/1kc na servis ..
 

 27.07.2017, 23:41 | 
Rudi Hlavně bacha na ty 1,8TSI, ty první stáli za houby a rádi po 120tis. pravidelně odcházeli a brali olej. Ale kolem r.2013 by snad už mohli bejt ready
 
To same u 1.4 TSI, ty prvni maji take neduhy a po 150t km uz to neni ono :)
 
Rudi : tak to snad raději pujdu do toho TDI, to radši koupím nové DPF, než řešit problémy kolem TSI teda:( 
 

 28.07.2017, 19:13 | 
Rudi hanzy10 - ono pak přišlo vylepšení kolem 2012-13, já chtěl ten 1,8 TFSI do Yetiny bo sem myslel, že je bez problémovej, nicméně inzerce tomu neodpovídala. Pravidelně po 120-130tis. konec, někdy klidně po 90tis. Když se jenom potkal, byla to ta lepší varianta, nicméně skoro 80-90% začalo žrát olej a bylo to na kompletní GO v ceně kolem 40-60tis., což dělá firma v Brně a má celkem slušnou čekačku, viz octavia forum. Čili lepší bude určitě naftová varianta.
 
Rudi: jj diky za radu...jj asi raději naftu:) 
 
Nevybereš si...
U TDI si budeš za chvíli tykat se servisákem vstřiků.. 
 
a je vůbec nějaké adekvátní auto? :D 
výkon 150ps+ ,spotřeba do 10L... ? 
klidně si nechám poradit :)
 
Ford S-Max 1.6 EB 118kW spotreba 8 - 9 litru :D
 

 01.08.2017, 08:55 | 
Kapka (M)
 A co takhle Mondeo?klidne v TDCi ale s manualem..mám 2.0TDCi 103kW r.v.2009 přes 3 roky ..a zatím auto na pohodu..jediné co jsem zatím měnil byla vysypana spojka klimakompresoru..to jsem vyřešil repasí za cca 6000,- ...kupoval jsem ho jako jeté s cca 145000km,ted mám 179000km a pohoda klídek...malý servis si na tom dělám sám /oleje,fitry,brzdy apod/,takže servis za pár drobných
 [ Link ]  

 01.08.2017, 09:00 | 
DaveF napíšu to znovu - 1.4 TSI 103-110kW 250Nm (EA211)
spotřeba cca 7 litrů, 
vykašli se na DSG a dej mu šanci, tahle řada TSíček je z nejlepších co se dá vůbec koupit
 
Kapka: V nějaké tématu jsi se divil,že někdo koupí naftu když prd najede.. A hle,ty máš naftu přes tři roky a najeto pouze 35t km.. 
 

 01.08.2017, 09:22 | 
Kapka (M)
 Colin : ja jsem chtěl benzín původně..ale bohužel ty atmosféry 2.0i v Mondeo jsou nic moc motory-nejede to,žere to..Líbil by se mi ten jejich 2.0 Ecoboost s turbem 149kW..jenže ty se dělali až po FL a tenkrat vůbec nebyli..a když tak za uplné nesmyslné cenu..naštěstí moje TDCi jezdí spíše dálky,ne kolem komína..přes tyden mi to stojí na dvoře-používam služebáka.Vytahujeme ho o víkendu na výlety atd..Takže by snad měl být klid s DPF,vstřiky atd..
Ale furt pokukuju po benzínu neboj :-) kdyby se naskytla nějaká dobrá koupě,tak bych ho i vyměnil za benzín :-D
 

 01.08.2017, 09:27 | 
Kapka (M) | Upraveno: 2017-08-01 09:29:40
 tohle to je přesně typ který bych hned bral..Titanium S 149kW  ..bohužel je s automatem :-( 
 [ Link ]  
Mondeo nebude špatná volba