Auto HI-FI Club CZ

autohifi,auto hi-fi,auto hifi,autohificlub,auto hi-fi club,club, klub,fórum,autorádio,autozesilovač,autorádio cd,autorádio mp3,autorádio dvd, tuning,srazy,tuningshow,klub,emma,dbdrag,tuning,autotuning,carstyling, tlumeni, Alpine,octavia,Brax,Denon,Clarion,Pioneer,Sony,panasonic,Helix, Dynamat,dego,Hertz,Audison,Fusion,McIntosh,Focal,Rockford Fosgate,Dynaudio,JBL,xenony,becker,jvc,kenwood,ground zero,dietz,morel doorboardy ,zapojeni,felicia,pioneer,peugeot,zastavba,audio,306,repro,golf,instalace,dls,4x100,FELICIE,morpheus,helix,audi(forum)

o

Forum > Ostatní > Ověření účtu u Amazonu.de

 o Navštíveno 7025x o
o 09.11.2017, 15:23 | Octávák
Zdar,
můžete mi prosím poradit, co chtěj? Poslali mi následující e-mail. Chtěl jsem si objednat něco na eshopu, zadal jsem kartu i adresu, ale neumím německy. Děkuju moc za pomoc...

Guten Tag,

um Ihre Bestellung weiter bearbeiten zu können, benötigen wir Ihre Unterstützung beim Abgleich Ihrer Zahlungsdaten. Der Zugang zu Ihrem Kundenkonto ist während dieser Prüfung vorübergehend nicht möglich. Bitte eröffnen Sie bis zum Abschluss der Überprüfung kein neues Kundenkonto.

Ihre Bestellung wird 3 Tage für den Datenabgleich aufrechterhalten. Nach Ablauf dieser Frist wird Ihre aktuelle Bestellung automatisch storniert.

Bitte lassen Sie uns eine aktuelle Kreditkartenabrechnung zukommen, aus der Folgendes hervorgeht:

- der Karteninhaber
- die Kreditkartennummer
- die gespeicherte Rechnungsadresse

Geben Sie bitte Ihre Bestellnummer und Ihre E-Mail-Adresse an, um die Bearbeitung innerhalb von 24 Stunden zu gewährleisten.

Unsere Faxnummer finden Sie auf der Hilfeseite von Amazon.de:

www.amazon.de/fax

Sollten Sie keinen Zugang zu einem Faxgerät haben, so können Sie uns die Kreditkartenabrechnung per Post an folgende Adresse senden:

Amazon.de GmbH
Abteilung: Adressen-Bestätigung
Gewerbepark D55
D-93059 Regensburg

Nach erfolgter Überprüfung benachrichtigen wir Sie per E-Mail.

Wir hoffen auf Ihr Verständnis für diese Sicherheitsmaßnahme, die zum Schutz unserer Kunden durchgeführt wird.

Freundliche Grüße

Amazon.de
[ Link ]
====================


o 09.11.2017, 15:50 | birliban33
o 09.11.2017, 22:46 | Alííí
Chteji behem trech dnu od tebe poslat aktualni vyuctovani z te karty, kde bude jasne videt ze jsi majitelem karty, bude tam cislo karty, a tvoje adresa.
Pokud jim to do trech dnu nedas, stornujou objednavku. Poslat to muzes faxem nebo postou.
Asi overeninuzivatele, ale je to nejaky divny. Cos objednaval? Mam tam uz asi rok poukazku na 100€ a bojim se ze mi propadne, taky budu do mesice neco objednavat.
o 09.11.2017, 23:14 | birliban33
tak proč by to nemohli chtít... už sem posílal kopii občanky a karty a vše proběhlo ok... Ale samozřejmě se musí vědět, co a jak a neposlat to někomu, kdo to z tebe láká... ale sem zvědavej, jak to tam pošle... kdo má dneska fax? a pošta to nedoručí včas :)
o 10.11.2017, 07:55 | Octávák
Alííí: díky moc za pomoc překladu. Já jsem si právě říkal, jestli mě nešálí zrak a v dnešní digitální době to chtějí posílat faxem nebo poštou!!! Mám pocit, že jim asi definitivně jeblo... Objednával jsem vanovou baterii
o  Zpět  o  Nahoru
o
 

Vložit nový příspěvek do fóra


  Pro vložení příspěvku musíte být přihlášen/a.
Stránka vygenerována za 0.355 sekund.