Auto HI-FI Club CZ

autohifi,auto hi-fi,auto hifi,autohificlub,auto hi-fi club,club, klub,fórum,autorádio,autozesilovač,autorádio cd,autorádio mp3,autorádio dvd, tuning,srazy,tuningshow,klub,emma,dbdrag,tuning,autotuning,carstyling, tlumeni, Alpine,octavia,Brax,Denon,Clarion,Pioneer,Sony,panasonic,Helix, Dynamat,dego,Hertz,Audison,Fusion,McIntosh,Focal,Rockford Fosgate,Dynaudio,JBL,xenony,becker,jvc,kenwood,ground zero,dietz,morel doorboardy ,zapojeni,felicia,pioneer,peugeot,zastavba,audio,306,repro,golf,instalace,dls,4x100,FELICIE,morpheus,helix,audi

o

Forum > Ostatní > R: Viano, T5, Tourneo Custom, nebo neco jineho

 o Navštíveno 1673x o
o 21.02.2019, 10:47 | ladisv6
Ahoj, prosim o radu ktere auto bude mene problemove jako ojetina. Rozpocet mam cca 450 bez DPH takze kolem roku vyroby 2011 az 2014.
Vice se mi libi Multivan/Caravelle ale Viana vychazeji levneji. Cim vic toho procitam tim mene se mi chce neco kupovat. Proto prosim jen o vecne rady dle zkusenosti. Taky se mi libi Traveler a Spaceturer, hlavne diky HDi motorum. Pozaduji 6-8 pohodlnych sedacek, nechci vepredu dvojsedadlo spolujezdce. Take me to u tak velkeho auta uz tahne vice k automatu. DSG mame v Tiguanu ale ten MB automat ve Vianu s2.2 cdi neznam vubec. Je to jeste stary "hucak" s prokluzem? Jak se s nim jezdi? Dekuji vsem
o 21.02.2019, 11:18 | Cossie | Upraveno: 2019-02-21 12:22:31
Doporu?uju jako vždy si to všechno nejd?ív vyzkoušet. Sype/nesype se asi všechno, záleží od kusu. Osobn? moc nevidím d?vod pro? kupovat dražší/starší VW nebo MB - moc p?idané hodnoty nevidim. Ve vitu je starý hu?ák s prokluzem, ale otom daleko víc mi na tom vadí ten traktoroidní projev motoru (?ehož se nezbavila ani nová generace) a jak to hnije (r.v.2011 - ve 120tkm jsme d?lali generálku automatu) - ale zase musím uznat že se s tám dá jezdit opravdu kolem 7-8l. Na Tourneu v podstat? jediné co mi vadilo byl projev motoru (2.2 TDCI , na 2 kusech lehce po 200tkm odešel motor - propálený píst).

M?li jsme a máme toho celkem dost : Citroëny, Fordy, Mercedesy, VW .... na všech se semtam d?lají n?jaká ?idla, problémy okolo DPF, AdBlue atd.

Co jsem m?l možnost vyzkouše, tak se mi líbí nejvíce Jumpy s 2.0 HDI - jelo to s tím moc p?kn? s rozumnou spot?ebou, ovšem trošku mén? prostoru vzadu, pak Spacetourer 2.0 HDI - akorát je to už v?tší krabice, ale místo vzadu obdobn? jako Jumpy - v obou vozech daleko komfortn?jší jízda než celý MB nebo VW.Poslední co m? celkem p?ekvapilo je Vivaro 1.6 CDTi - dob?e se s tím jezdí, projev motoru srovnatelný s 2.0, celkem dost prostoru atd. Jen u t?hle levn?jších aut je semtam vid?t to pro? jsou levn?jší - nap?. naprosto debilní zrcátka spacetourer, uchycení pás? na zadní lavice ve Vivaru vymyslel dement atp., ale zase s tvým rozpo?tem bys mohl po?ídít n?co "zánovního u t?chto zna?ek...

o 22.02.2019, 12:54 | Lubak
Jen bacha u Tourneo Custom je vcelku velkej rozdíl v prvních autech 2013-2017 a pak nový (facelift) model který začal na konci roku 2017. Původní motory 2,2 podstatně hlučnější a projev motoru žádný zázrak. Nový model s 2.0 se chová o dost lépe, jak projev motoru, nižší hlučnost, lepší interiér.
o 22.02.2019, 19:42 | ladisv6
Cossie a Lubak - dekuji za vecne info. Cim dal vic me to tahne k Peugeotu a Citroenu, jen musim vysondovat jestli jsou velke rozdily v naladeni podvozku u Traveler/Expert a Spacetourer/Jumpy kdyz vypadaji stejne
o 22.02.2019, 20:27 | Zbyna
Měl jsem T5 Multivan (2,5tdi 128kw) 2004, T5 GP Caravelle (2,0tdi 103kw) 2014. Teď jezdím Viano 3,0cdi 2012. Multivan výborný motor, když jede, když ne je to pruser. Caravella motor sice da se rict držák, ale výkon to auto nemá... Mercedes oproti VW je hrozně malý i když se třeba na první pohled nezdá.
Viano 3,0cdi super motor, V6 je fakt skvělá. Převodovka je taková nějaká-neurazi, nenadchne. Zas na druhou stranu pokud se v ni mění olej vydrží hodně km.
Mercedes oproti VW co se týká zpracování interiéru je na tom lépe.
Jinak co se týká koroze tak nemám na autě ani puchýřek, zespodu je na tom taky dobře. Mám najeto cca 235tis km
Kdyby tě něco zajímalo klidně napiš
o 22.02.2019, 20:52 | Muff | Upraveno: 2019-02-22 22:03:38
Máme Tourneo Custom 2.2 92kw rok 2013 long,8 míst.
Koupeno květen 2017 jako 4 roky staré s nájezdem 130tis. Momentálně najeto 290tis. 70% dálnice 30 okres+město.Jízdní vlastnosti jako takové super.Motor celkem držák,spotřeba..10 je tam pořád.Auto na ten výkon žádný sprinter teda není,osobně bych určitě volil silnější verzi.Auto se všemi sedadly váží 2.7t a v kombinaci s celkem dlouhou převodovkou (na 6ku při 140km motor točí cca 2250 ot.) když jedu naložený do většího kopce jde to znát.Krom spotřebních věcí byl pouze jeden problém.Při nájezdu kolem 240 tis auto házelo do nouzáku a když člověk zastavil,motor často nechtěl naskočit. Vyřešil to jeden klučina co dělá Fordy (mám ten pocit že přehrával soft u nějaké jednotky) oprava pár tis.Jinak žádně extra problémy a autu nemám teda vůbec co vytknout,několikrát jsme jeli Francii 1500km tam na jeden zátah a vše s přehledem.
o 23.02.2019, 05:46 | ladisv6
Dekuji! Jeste by me zajimalo jestli je nutne mit klimu i pro zadni sedadla - myslim vydechy ve stropnici. Nebo jde velky proskleny prostor vychladit jen vydechama v palubni desce?
o 23.02.2019, 05:48 | Lubak
Je to jak pise Muff, Tourneo je fajnovy auto, zalezi na rozpoctu, psal ksem to jako porovnani stare a nove verze, zase oproti vw je o dost lepsi cenovka
o 23.02.2019, 06:55 | Zbyna
Ladisv6: to ti nepovím, hledal jsem auto vždy aby mělo klimu a pro zadní část. Myslím že pokud je jen jedna je to pro takový typ auta nedostačující.
o 23.02.2019, 07:39 | Muff
Měl jsem tourneo na válcové zkušebně asi při nájezdu 250tis a z původních 92kw (125ps) tam bylo 121ps. Jen
to auto je docela mrtvé na spodku a hold člověk musí trošku více řadit.Jinak máme manuální klimatizaci.Vzadu klima není,v kufru je druhé topení pro zadní část s ovládáním na stropě a výdechy pro topení jsou v podlaze+kufr.V létě je v zadní části celkem dost teplo,ale nic hrozného co by se nedalo vydržet...v zimě je zase trochu více zima.Auto na komfort cestujících vzadu moc nehledí...co jsem ale viděl tak stejný rok měl více výdechů pro topení .Bude záležet na stupni výbavy.Z venku je auto docela povedené a má celkem dost kvalitních detailů.Motor.převodovka,podvozek celkem dost kvalitní.Zevnitř velice pěkné a na to že ho máme jako pracovní auto taky pecka.
Příští nástupce bude 100% facelift ..za mě nejkrásnější dodávka :-)
o 23.02.2019, 07:40 | Muff
A hlavně ta nejdůležitější věc ....posuvné dveře na obou stranách neskutečně ulehčuje život :-)
o 23.02.2019, 10:43 | Lubak
Pokud je to Tourneo ideal ve vybave Titanium tak pak je automaticky kkima a topeni vzadu, šouoacky na obouch stranach, lepsi calouneni a odhlucneni
o 24.02.2019, 18:20 | Cossie
Doporučil bych také hledat auto s 2x topením a klimou - jinak vepředu zmrzneš nebo shoříš než se to rozleze po zbytku auta :-))), ale samozřejmě záleží jak to budeš využívat. Teď v zimě je třeba výhoda Mercedesů, že topí hned - Fordy taky celkem rychle, ale třeba T5 co jsme měli (nějaké 08 - 2.5 i 1.9) měly celkem problém se ohřát, ale pořád to bylo zlaté - naprosto nejhorší na tohle je Jumper 2.0 HDI .... Každopádně když 1x klima, tak to pak chce zadek auta pořádně zafoliovat.

Ještě mě napadlo, že Fordy mají bezkonkurenčně nejlépe vyřešené odkládací plochy a vůbec celou palubní desku
o 25.02.2019, 13:20 | AR
Taky zrovna koukám po něčem takovém, ale asi 2018. Tourneo custom se mě líbí z venku a vnitřek až po tom faceliftu. Zajímavě vypadá i Traveller/SpaceTourer/ProAce a jsou cenově docela zajímavé.
o 25.02.2019, 15:20 | Muff | Upraveno: 2019-02-25 16:22:22
mě se zase líbí palubovka z předface...jinak SpaceTourer apod. jsme taky řešily...protože ty ceny za nové auto jsou luxus,ale odradil nás od toho jeden klučina.Kupovaly něco podobného a cca do 2 let to dávaly pryč a šli radši do něčeho jako já (pár let staré s relativně nízkým nájezdem)
Ono dát za novou 8 míst dodávku 500-600 nebo to samé za trochu starší je docela rozdíl.
o 25.02.2019, 18:20 | Lubak
Pak je otazka koupit nejakou 2018 s prodlouzenou zarukou na 5 let, tak uz je urcita jistota. Jakej je rozpocet tj zaklad
o 12.03.2019, 22:21 | KaZaN
Se sem přifařím, ať nedělám další téma. Jak jsem psal vedle v příspěvku o naftě, taky teď lovíme rodinný auto, na Multivana nejsou prachy, navíc by se s tím ta moje asi bála jezdit, že je to moc velký, takže favorit je Sharan, ale dost koukáme i po Travelleru, kterej se nám líbí, tady u nás si je vtipně kupujou vietnamci a zavážej v nich na těch koženejch sedákách svý večerky :-D, jen tenhle koncern absolutně neznám, takže nevím co se ukrývá pod plechama. Původně se nám líbila Toyota Verso Pro Ace bo jak se to jmenuje, ale v použitelný verzi VIP strašná darda už. Lákala nás i Toyota Sienna, ale tu u nás asi ani neprodávaj a dovážet se mi to nechce.
Chci něco rok dva tři starý, automat, bufíka, bezklíčkový, páč furt něco tahám, potřebuju tam mít nějaký pracovní krámy a strčit tam kočár bez rozkládání a všecky ty kraviny kolem, slušný sedáky, abych si svojí už tak dolámanou páteř neničil ještě víc. Sharan mi v tomhle přijde dobrej, nemáte někdo, že bych si zavyzvídal?
o 13.03.2019, 19:00 | AR
Muff: nevíš proč to dávali pryč?
o 13.03.2019, 19:02 | AR
Kazan: Toyota ProAce Verso, Citroen SpaceTourer, Peugeot Traveler a teď Opel Zafira = jedno a to samé auto. Liší se snad jen čumákem. Jinak motory a technika je identická
o 13.03.2019, 19:06 | Lubak
Když jsi vedle zmínil Sharana, proč se nekouknout vedle at S max či Galaxy - novej model od 2015. Pohodlný sedačky, 3 samostnatný sedačky, další 2 sklopné v kufru. Dost muziky za méně peněz než sharan. Motor 2.0 TDCi ideál 132 kw - lze i s 4x4 případně. Ty auta se dají od cca. 550 pořídit. Ideálně výbavu Titanium
o 13.03.2019, 20:18 | KaZaN | Upraveno: 2019-03-13 21:20:28
Lubak: S MAX je malej, aspoň si to myslím.
Na Galaxy a Alhambry taky koukám, ale že by 2-3 letý vybavený kousky byly zásadně levnější mi nepřijde. Galax se nám moc nelíbí ani opticky, Alhambra je pěkná, ale za plus mínus stejný prachy radši vezmu Sharana.
AR: ano vím, u Toyoty tak nějak nejvíc věřím kvalitě, nevím jak u tohodle sdílenýho modelu. Pak se nám líbí ten Traveller. Ale obecně jsou to na naše účely asi zase už moc velký auta, precejen provoz bude dost smíšený, nákupy a rozvoz havěti pár km, pracovní vytížení desítky km i větší cesty 100 a víc km. Bojím se, že by žena s takovou krávou nechtěla jezdit, ale nevím no. Navíc neznám nikoho kdo takový auto má, jaký je v praxi...
o 14.03.2019, 13:25 | AR
KaZaN: Hele taky. Já původně chtěl některou z těch dodávek, když vidím jak docela pravidelně bojuju s místem v kombíku. Akorát doma že už je to moc velká krabice :D Tak jsme skočili hodit okem na nové Berlingo a zatím favorit no. Je to takový kompromis mezi kombikem a dodávkou :D ještě chcem kouknout na Tourneo Connect. Koukal jsem i koncerny SAG apod. ale tak nějak mě to neoslovuje. Jediné co chci ještě kouknout je nová 5008 to vypadá na SUV co má aspoň solidní kufr (ve srovnání s Karoqem, apod.)
o 14.03.2019, 13:45 | KaZaN | Upraveno: 2019-03-14 14:45:54
AR : Ja jsem prostě vyplasenej z toho prechodu z BMW, mam strach, ze ty auta budou plecky nekvalitní a budu denne otravenej, v aute travim velikou cast zivota, chci mit pohodli, vybavu, spolehlivost. Slysim slovo Citroën a podvědomě si říkám NIKDY, samozřejmě naprosto subjektivně, páč jsem v žádným Citroënu nejel roky. Stejný obavy mám i u dalších značek, jen u toho VW trošku tuším do čeho bych šel, ikdyž i tady kdo ví.
Peugeot 5008 mi přijde furt malej pro mne. Vozím v autě haldu vybavení, přístroje, nářadí, bedny kabelu... nechci to tahat furt jak koťata do kanclu a zpět, plus se tam musí vejít neslozenej kočárek a související věci. Když už kupuju za takový prachy family hangár, chci aby to bylo opravdu užitečný a ne nějaký kompromisy.
Jdu vomrknout to Berlingo, na to jsem fakt ani nepomyslel, jen mi zvoní v hlavě ta pravěka reklama s tema dětma a slogan autíčko je to šlang, kupujte, nebudou... Nebo tak nejak, jestli si to nepletu :-D
o 14.03.2019, 16:05 | assassin | Upraveno: 2019-03-14 17:10:12
AR: me ted dali novy berlingo v pujcovne (najeto 7mil) a docela dobry, na takovy pohodovy jezdeni s rodinou.. plus minus povolenou rychlosti ... docela me prekvapilo, ze ten 1,2t motor docela funguje, pruznost, vykon, hluk, spotreba... ale treba to co jezdim na jednani CR-DE tzn preprava po dalnici 170+ X hodin v kuse a z auta vysednes nerozlamanej - na to to neni no.
KaZan: z toho co vybiras ja bych chtel Smaxe. Malej - nevim na co to chces, motorku do nej narozdil od t6 nedas.
Muj spolecnik nad tim badal dlouho, taky furt ze nemuze prejit ze zadokolky a sestivalce na nakej dvoulitr atd.. takze nakonec vyskrtl Vecko a koupil V6 viano. Mercedes je z tech dodavek asi jedina co ma luxus srovnatelnej s lepsim osobakem. Ale spolehlivost, nebo levnej provoz bych tam neocekaval :D
o 14.03.2019, 17:19 | AR
assassing: tak jasný že Berlingo nebude polykač dálničních kilometrů, přeci pořád je to jen minivan :D
Na Véčko jsem jen tak ze zajímavosti koukl, i nějaké testy a teda jako auto přes mega intoš pomalu jak v dacii :D
o 14.03.2019, 19:24 | assassin
AR: hele nevim, Vecko jsem mel pujceny, je fakt ze v naky lepsi spec a prislo mi to ze sedim v s-klasse :-D tak jsem bud ja malo nebo ty moc narocnej...
ale jestli ti prijde Vecko jako dacie, tak si do toho berlinga ani nesedej :-D
o 14.03.2019, 19:45 | AR
osobně sem v něm nesedl, koukl jen na test kde dost kritizovali plasty palubky a okolí kde jim to vrzalo a nic moc extra nelícovalo
o 14.03.2019, 22:45 | KaZaN
Tak jste mne hecli a znovu jsem koukl na S-MAXe. Jako jo, je to pěkný auto, Titanium by mojí rozmazlenost neurazilo, ikdyž v Německu jsem nenašel jedinýho s bufíkem :( . Cenově se to ale nijak výrazně neliší od Sharana a ten má pro mne výhodu v šoupačkách, ty prostě miluju, vyhovuje mi i vyšší a větší místo. Vzhled uznávám, že se mi líbí oboje, S Max není takovej mastodont, vypadá víc jako větší osobák narozdíl od tý almary od VW. Zkoušel jsem si i S-Maxe naklikat novýho a jako to jsem čuměl, že se dá nabouchat až na cenu skoro 1,7 milionu :-D
U nových V klasse tu vídám u rusáků naprosto úžasný interiéry, nevím jestli je zpracování dokonalý (v mým Vitu před lety to byla hodně bída), ale obecně tady majetnější posílají do světa Multivany a kupujou V klasse...
o 16.03.2019, 08:31 | ladisv6
a já z toho mám čím dál větší zmatek. Kvůli malým sedačkám u Travelleru a Spacetoureru čím dál více zase přemýšlím nad Multivanem a okonce zase i nad Tourneem Custom :-) nehoním nejnižší spotřebu ale jezdit mimo město za 10 by mne asi nebavilo
o 16.03.2019, 09:32 | KaZaN
ladisv6 Jako sedačky mne taky trochu trápí, sedmimístnej Sharan mi přijde k ničemu, ty dvě zadní, ikdyž je tam pokrok oproti předchozí generaci, furt je to spíš nouzovka na popojetí, na dálku bych tam teda nechtěl sedět ani za nic, asi je to myšlený fakt jen pro děti. Úplně jistej jsem si nebyl ani u tý druhý řady, tam mi přijde, že je místa na nohy dost jen pokud si vepředu někdo neposune sedačku dozadu. Sharany se dělaj i šestimístný, ale vzhledem k pro mne jen nouzový funkci těch zadních, mohl by být často problém, že ve druhý řadě jsou jen dvě, což může být málo. To jsem řešil i u BMW GT, měl jsem čtyřmístný, ty křesla vzadu byly neskutečnej luxus, v 90% to nebylo na závadu, že jsou dvě, ale kolikrát nás bylo pět a muselo se jet dvěma autama :-D . Kam ale směřuju, znovu pokukuju, jestli bych přecejen neskočil do Multivana nebo alternativy. Traveller říkáš, že má malý sedačky jo? Je to tak i ve Verso Ace Pro? Jinak to mám stejně, nepotřebuu aby to prej jezdilo za 5, ale prostě nějak normálně a hlavně když už si to vezme víc, tak ať to taky jede.
o 16.03.2019, 10:56 | ladisv6 | Upraveno: 2019-03-16 11:58:22
KaZaN - měřím 196 cm a Traveller má pro mě krátký sedák i opěráky - u řidiče je to na hraně, ale v zadu jsou sedačky pro mě malé a hlavně i úzké - rameno na rameno a chybí mi loketní opěrky. 90% případů budeme jezdit max 2 dospělí a malé dítě, a na dovolené s rodiči takže 4 dospělí a dítě. to by sedačka asi stačili, ale musím to porovnávat s pohodlím sedaček Multivanu, kde mají v první i druhé řadě loketní opěrky na obou stranách a sedáky o hodně delší, takže mám krásně podepřená stehna zespodu. navíc do Multivanu dám v pohodě místo zadní lavice dvě kola, do Travelleru taky ale na výšku je v něm méně místa na manipulaci.

dokonce jsem přemýšlel, že bych si aspoň přední sedačky v Travelleru vyměnil za jiné - třeba z Volva :-)

tourneo custom má sedačky větší, lepší, ale stejně mi nejde najít uplně optimální pozice za volantem. V Tom Multivanu sedím krásně :-)
o 16.03.2019, 11:33 | KaZaN
ladisv6 : Je fakt, že Vitu jsem měl taky sedáky z A6ky :-D ale u zánovního auta se mi to moc bastlit nechce :-D
o 16.03.2019, 19:28 | AR
tak traveller je oproti transporteru menší. V pátek jsem jen letmo koukl na Toureno Custom a to je solidní krabice větší než já, dneska sem si stoupl k travelleru a je o poznání menší. Ale koukli jsme na Tourneo Connect, super tak akorát, jen mě to uvnitř příjde takový nemastný neslaný oproti PSA
o 22.03.2019, 16:19 | ladisv6
nevíte někdo proč jsou tak problémové motory 2.0 biTdi 132 kw co dávají do Multivanu a Caravelle? už jsme narazil v české inzerci na čtyři, které mají vyměněný motor kolem 200.000 až 250.000 km :-)
o 22.03.2019, 19:19 | JA
ladis
v Amaroku byl taky a šel pryč, ve 100 už problémy, blbě chlazený, vyhřátý svody, štefty, výměny, nějaký čerpadlo na vodu nebo co..všeobecně šit....
o 22.03.2019, 20:09 | ladisv6 | Upraveno: 2019-03-22 21:16:00
JA - diky za info. Taky uz jsem neco nasel, pry egr, nebo neco co se ulupuje a tim se vydira motor. Dneska aby clovek koupil prostorny auto s pohodlnyma sedackama a spolehlivym a vykonym motorem tak by ho musel sestavit u tri znacek :-) nekde jsem cetl, ze ten motor po vymene od vw by se uz nemel kazit ale jestli je to pravda..??
o 23.03.2019, 11:18 | KaZaN | Upraveno: 2019-03-24 13:00:07
Co vím tak ten vyměněnej na to už netrpí, když jsem ještě chtěl znovu Multivana 2015, taky jsem to řešil.
Ale není to ten samej motor co se dává se 135kw do Sharana, že ne? V Sharanu je CUWA.
o 02.04.2019, 19:14 | KaZaN
Tak hlásím, že nakonec jsme skončili u Sharana 2017 s DFMA 2.0 TDI 135kw. Dojmy zatím moc ventilovat nebudu, páč jsem údajně rozmazlenej z BMW :-D
o 07.04.2019, 05:45 | CervinVega
Naprosto rozumím, někdy je těžké přejít...

foto k příspěvku  od CervinVega

o 07.04.2019, 08:48 | KaZaN | Upraveno: 2019-04-07 10:52:39
:-D pěknej bávík :-D
Jinak takovéhle jsou moje dojmy...
Doteď jsem třeba nevstřebal, že u Sharana se auto nastavuje na budíkách a ne na infotainment dotykovce. Jako tvl rok starý auto, který stálo nový třeba 1,3 milionu a nastavuješ si funkce jak trubka mačkáním na volantu, o tom co všecko nastavit nejde a musí se zřejmě kodovat VAGem, ani nemluvě. I náš Golf VII z roku 2013 má všecko nastavení a informace o autě na infotaimentu. Nějak mi to nejde do hlavy. U BMW všecko v iDrivu, tady si nenastavím ani chování zrcátek, když je chci sklopit, musím mít sepnutý zapalování a otočit kolečkem na dveřích jak u nějaký 20 let starý plečky, čekal bych, že se aspoň zase samy pak vyklopí, když se rozjedu, nic, klidně mne to nechá jet se zaklapnutejma ušima :-D Aby se zaklaply delším přidržením klíče jako u BMW se zjevně musí nechat dokodovat. O nedomyšlenosti a možnostech Car Netu ani nemluvím - z webu VW by jeden věřil, že to umí zázraky, ale v praxi funguje asi jen jedna funkce, poslání si cíle do navigace z mobilu...oléééé :-D ..žádný info o autě na dálku, ukázání polohy auta nebo sledování a evidence trasy, hlášení alarmu, kontrola zamčení odemčení a vzdálený ovládání zámků nebo nedejbože na dálku si spuštění bufíka..NIC.. Ani mirrorlink a Android auto není zrovna vychytaný, jako fakt mne nebaví mít telefon připojenej kabelem do portu, kde se mi nabíjí pomalu, když mám vedle rychlou nabíječku, ale budiž..ale proč musím po každým nastartování znovu do menu a znovu to Android Auto spouštět, uááááá ..to je jako problém, aby infotainment naběhl tam, kde skončil? Nebo co úplně žeru, že když vypnu motor a otevřu řidičovo dveře, vypne se rádio a všecko, jako tvl prooooč :-D? Snad až se zamčením auta ne? Těch maličkostí, na který si asi jen tak nezvyknu je víc... Ale jinak ten autobus miluju, všecko se tam vejde, i když teda musím přiznat, že díky sedmimístný verzi jsem přišel o hloubku podlahy a tak se nám tam stejně kočárek nevejde bez sundání korby :-D ale co je hlavní, je bohatě kam ho dát a ještě se vejdou ostatní věci, takže konečně skončilo to překládání a vynášení věcí domu,aby jsme mohli vyrazit s kočárem.. Jezdí se s tím dobře, chybí mi výkon, ale dá se to :-D Taky subjektivně vyšší hlučnost než v BMW, ale zvykám si. Ale celkově klady převažují nad zápory. Najdu někoho kdo mi ten autobus trochu nakoduje nebo se přeorientuju z kodovani BMW na VW a nakoduju sám a pak bude to ještě lepší...
o  Zpět  o  Nahoru
o
 

Vložit nový příspěvek do fóra


  Pro vložení příspěvku musíte být přihlášen/a.
Stránka vygenerována za 0.5865 sekund.