Auto HI-FI Club CZ

autohifi,auto hi-fi,auto hifi,autohificlub,auto hi-fi club,club, klub,fórum,autorádio,autozesilovač,autorádio cd,autorádio mp3,autorádio dvd, tuning,srazy,tuningshow,klub,emma,dbdrag,tuning,autotuning,carstyling, tlumeni, Alpine,octavia,Brax,Denon,Clarion,Pioneer,Sony,panasonic,Helix, Dynamat,dego,Hertz,Audison,Fusion,McIntosh,Focal,Rockford Fosgate,Dynaudio,JBL,xenony,becker,jvc,kenwood,ground zero,dietz,morel doorboardy ,zapojeni,felicia,pioneer,peugeot,zastavba,audio,306,repro,golf,instalace,dls,4x100,FELICIE,morpheus,helix,audi(forum)

o

Forum > Ostatní > R: profik na vozy SKODA 3 RS tdi?

 o Navštíveno 6648x o
o 06.03.2019, 18:43 | hanzy10
Zdravim,uz si nevim rady. Resim problem s unikem chladici kapaliny.

Vuz je po vybrusu hlavy,po ovzdusneni v servisu SKODA,po natlakovani. Nikde unik.

Ale presto voda mizi. Je mozny ze jeden den mam vodu pres rysku MAX a o 3 dny pozdeji pod ryskou minimum. Je tento pohyb vody normalni?
Nebo ta voda se nesmi v takovem rozmezi pohybovat.

Prosim zkuste poradit co stim. Dekuji


o 06.03.2019, 20:14 | Tuner#2
Hodil jsem to u nás na web a tohle je od člověka ze škodovky:

"Nikde nevidím, jakej motor. Pokud TDI a nikde to určitě neteče, tak bych se podíval endoskopem do sání na mezichladič, jestli jsou tam po natlakování kapky."

Další možnost je vodní pumpa že teče.
o 06.03.2019, 20:27 | hanzy10
Motor CUPA 135kw.... pokud myslis ten EGR ten chladic recirkulacnich splodin(snad napsano dobre)???? tak ten by mel byt dobrej,reseno ze skodovkou udajne ze tam je nejakej po inovaci a ten by mel byt bez problemu.

Vodni pumpa netece i to se resilo, natlakovano, ve 2 servisech,hadice vse jak ma bejt a to vae probehlo jeste pred vybrusem. Na hlave byla viditelne pory. Takze tlak vybrus tesneni srouby veskere nalezitosti.
o 06.03.2019, 20:27 | hanzy10

foto k příspěvku  od hanzy10

o 06.03.2019, 20:28 | hanzy10
Dnesni kontrola po ranu
o 06.03.2019, 20:30 | hanzy10
Nejde mi sem vlozit fotky nadoby a obsah vody.
o 06.03.2019, 20:34 | hanzy10
Ale proste po ovzdusneni ve skodovce mi rekli ze je mozne ze muzu dolejt jeste treba 3decky....coz jsem po nejakych dnech dolil,protoze si to jeste trochu sedlo.takze jsem dolil na max risku.
Dalsi den jsem dal autu celkem ceres delsi cesta s jizdou nad limit 130km... po jizde jsem juknul na nadrzku a vodu jsem mel nad max az vtom spoji te nadobky. A po 5az 7 dnech mam v nadobce sotva v hrdle nadobky(kontrola za rana pred 1 startem)

To je urcite neni normalni. Nebo?
o 06.03.2019, 20:56 | Tuner#2
Další názor: "Me po koupi auta taky ubejvala voda. Z MAX zmizela za par dni na MIN. Vymenil jsem vicko expanzky a do ted bez problemu..."
o 06.03.2019, 20:59 | hanzy10
Dobre no,zkusim jeste tuhle banalitu, ale myslim ze to bude zbytecne. To natlakovani celeho systemu by to ukazalo ne,ze by to nedrzelo tlak pokud by nedrzelo vicko nadoby
o 06.03.2019, 21:03 | Tuner#2
Natlakování bylo u ohřátého motoru? Asi ne že? Za studena se to může chovat jinak ;)
o 06.03.2019, 21:09 | mr.brain
V tomhle má Tuner pravdu, jestli je ten výměník někde u EGR a voda Ti mizí, když tomu "dáváš", tak to bude mít pár set stupňů... Tohle jde těžko testovat u studeného nebo málo ohřátého motoru.
o 06.03.2019, 21:11 | hanzy10
Myslim si ze prave za stavu ohrateho. Ale to si overim zitra abych tedka nekecal.ale ten znamej je fakt sikovnej a vi, a pak mi to delal jeste jeden servis,ale tam tedka taky nevim.
o 06.03.2019, 21:19 | hanzy10
Mr.brain: jenze je sivne to ze start za studena je voda na max rysce. A po kotel jizde voda vyleze na spoj nadobky,takze jeste dost nad max. A dneska rano prijdu a voda sotva v hrdle...po ohrati mi voda trochu stoupla ale zadna hitparada furt to bylo pod ryskou MINIMA. Jindy to zase vyleze na stred mezi rysky. Proste velke odchylky.

Vetsinou pri ohrati by voda mela ubejt ne, a pri chladnuti zase stoupat...ale me to prijde ze to dela opacny efekt...dela to proste to same nez jsem udelal VYBRUS ovzdusneni ve skodovce,protoze udajne to ovzdusnit nejde obycejne jak se to dela, ma to 3 okruhy a hodne ventylu prej. Takze jsem si rekl ze to muze bejt zavzdusneni,tak jsem to dal do skodovky a furt to same.

Ten EGR mi rekli v tom jednom servisu ze je dobrej,tak doufam ze nekecali.
o 06.03.2019, 21:27 | mr.brain | Upraveno: 2019-03-06 22:32:47
Jestli se nic nezměnilo, tak kapalina ohřátím svůj objem zvětšuje a chladnutím zase zmenšuje... Kov pak pracuje stejně. Jestli se to ale mění takhle výrazně, tak by ten pohyb (sotva v hrdle - tj. jako že je to jen po spodní hadici třeba?) byl skoro o 0,3-0,4 l, ne? Pokud tam není třeba 10 l chladící kapaliny (to nevím), tak by to bylo fakt hodně.

edit: pak je ještě otázka, jestli to fakt není pořád zavdušněný a tyhle změny v hladině by odpovídaly tomu, že je tam vzduch a ta jeho expanze bude v natlakovaným okruhu (kdy se z něj nemůže nic odfouknout) bude velká. Teoreticky by možná stálo za to (když to bude celý ohřátý a pokud má expanzka přívodní a vývodní hadičku) velice opatrně a pomalu a jen malinko otevřít víčko - tím, jak se trochu sníží tlak, by se měla okamžitě začít zvyšovat hladina, anebo se tam vyvalí nějaký vzduchový bubliny (otázka je, kde by ten vzduch v okruhu mohl být).

edit2: To psal nahoře Tuner, tak to má chlazený vodou mezichladič vzduchu - intercooler. Jestli je chlazenej i EGR nevím. Ale pokud tyhle cviky dělá voda jen když se to celý pořádně prohřeje, tak by to klidně sáknoucí intercooler mohl být. Na druhou stranu by se na to přišlo asi hned když to "bere" tolik vody - stačilo by sundat hadici vzduchu, co k němu jde.
o 06.03.2019, 21:32 | hanzy10
No prave, po tom vybrusu mi to skoro vratili bez vody,takze jsem nalil skoro litr, a zase postupem casu si to sedalo,jenze nikdo to neovzdusnil tak jak by se UDAJNE melo...tak jsem stim zasel primo do skodovky abych mel jistotu ze to oni udelaji jak se ma,ten technik mi rekl ze se muze stat ze si to jeste sedne a muzu dolejt max 3decky ale pokud by to bylo vice jak 0.5 litru tak uz je to.problem.

A ja uz jsem ty 2 deci dolil. Takze tak.
o 07.03.2019, 05:19 | Tuner#2
Ohřátá vždy hladina vyleze nahoru, za studena spadne. Jinak Milan myslel sání viz. jeho poslední reakce nahoře: [ Link ]
o 07.03.2019, 05:59 | hanzy10
Tuner: a kdy byl vadny ten chladic, nemyslis ze by to ukazalo natlakovani,ci by to bylo videt nekde z venku?
o 07.03.2019, 10:18 | BATMAN
KOlik mas najeto?
Vodni pumpu mas puvodni?
Nevim jaky by na to mohla mit vliv,ale pocatecni serie RS TDi mely nejakou vadnou pumpu. Me ji menili gratis po tom co se auto zaclo prehrivat.
Mozna to nema nic spolecnyho,ale vic neporadim.
o 07.03.2019, 16:03 | Tuner#2
Hanzy10: kluci píšou sání. Oba jak Milan 136, tak Suri dělají v autorizaku a znají vše. Šel bych po tom co psali v odkazu.
o 07.03.2019, 16:09 | hanzy10
Tuner: jj pujdu potom... uz je to taky posledni vec co by to mohlo delat.
Nemas asi predstavu o cene,popripade jake cislo dilu to je? Pokud by to bylo ono abych to pak mohl koupit.

Batman: sam nevim,auto je z bazaru. Ale co ji prohlizeli tak ta netekla a drzela. Rok je to 9/2013
o 07.03.2019, 16:09 | hanzy10
Tuner: jj pujdu potom... uz je to taky posledni vec co by to mohlo delat.
Nemas asi predstavu o cene,popripade jake cislo dilu to je? Pokud by to bylo ono abych to pak mohl koupit.

Batman: sam nevim,auto je z bazaru. Ale co ji prohlizeli tak ta netekla a drzela. Rok je to 9/2013
o 07.03.2019, 16:40 | Tuner#2
Odkaz na díl tam dával Milan, ale stejně to chce objednat dle VIN.
o 07.03.2019, 17:03 | hanzy10
No VIN muzu napsat,pokud by byl ochotny nato juknout a napsat cislo dilu. Dle me to bude ale raketa ne.
TMBJK7NNEXE0031226 .jinak diky vsem za rady a ze to tu nekdo semnou resil. Moc moc dikec
o 07.03.2019, 19:05 | Tuner#2
Máš tam novou odpověď.
o 07.03.2019, 19:39 | hanzy10
Tuner:dekuji????
o 11.03.2019, 13:45 | LionVTS
Kdyz rovnali hlavu, kontrolovali i blok? Co kdyz je krivy a tama to tlakuje? Kdyz sundas vicko pri zahratem motoru a pridas plyn, jdou do vody bubliny?
o 11.03.2019, 14:23 | Pglock
Zkus se taky ohnout pod palubovku...
Občas se stane, že chčije radiátor...

Už jsem tu jeden takovej zázračnej únik měl.
Nejhorší bylo to, že to každej tlakoval s vypnutým klíčem, kdy byl do radiátoru zavřenej ventil v topení :)
o  Zpět  o  Nahoru
o
 

Vložit nový příspěvek do fóra


  Pro vložení příspěvku musíte být přihlášen/a.
Stránka vygenerována za 0.3653 sekund.