Ahoj kluci, nemáte někdo zkušenost s tímto vozem jde i hlavně o motorizace 2,4 GT 162kw, jak to jede, jak se to chová, jestli to je nesmysl auto. Děkuji moc.
Nějakou dobu jsem s tím jezdil tuším dvoulitr benzin, a podvozek těžce nestíhal. Zvenku moc hezké auto ale na nějaké divočiny fakt ne.
Pro vzhled a podvozek jsem mu říkal kočárek :)
Jinak mi to auto připadlo dost šizené, nejlevnější plast.
Z druhé strany snadné opravy, takovej žigul.
Měl jsem necelý rok v užívání s motorem 2,3 a automatem... co na to říct - chrysleří interiér ze záplavy různě šedých plastových recyklátů je normál, ale že to nemá uvnitř na stropě světlo nebo že vypínače stahování zadních skel jsou dole! na středovém tunelu zezadu loketky a to přesně tam, kam kopne a šlápne kdokoli si dozadu sedá, to člověk nepochopí :-D Kufr po složení sedaček docela překvapí praktičností a použitelností, samozřejmě není to český mokrý sen ala Octavia. Zase ale člověk když ty sedačky skládá, zjistí že nejsou jen z hadru, molitanu a dvou tenkých drátů jako u konecernu :-D Design je věc diskutabilní, ale kastli se rozhodně nedá upřít přímo "tanková" bytelnost a dojem solidnosti - všechny rádiusy jsou plynulé, dveře tlusté a fakt ze železa, prolisy spíš náznakové, kliky fakt do ruky, vyšší ponton... jo, to jsou detaily které určují vjem z celku a za ty palec nahoru. Na origo kolech se to chovalo jako celkem normální auto, po přezutí na nějaké límcové gangsta-car letňáky s debilním ET i nízkoprofiláčema s tím byl strach víc jet, taky díky "usa přeposilovanému" servu. Tragédie byl ten motor a AT - dostat se pod 10/100 benzínu prakticky nemožné, v plynu 12-15 jen to hvízdlo. To vše za neustálého doprovodu takového "tvrdého" chodu motoru - něco jako třeba fordí Zetecy..točí se, jedou, ale zní a vrní tvrději a jakoby neochotněji než jiné motory. Evidentně víceventilová technika a "jen" čtyři válce nejsou konstruktérská doména chrysleru. Přes tohle všechno na "Péťu" (pokřtilo mé dítko) vzpomínám jako na zajímavé, neotřelé autíčko, se kterým se dobře jezdilo, bylo v něm místo a šlo lehce najít na přeplněném parkovišti :-D
Jo k té servisovatelnosti ala žigul - jak z které strany, třeba vyndat alternátor znamenalo vyndat poloosu, vymáčknout čep a vyklápět rameno předního kola :-D :-D :-D