Auto HI-FI Club CZ

autohifi,auto hi-fi,auto hifi,autohificlub,auto hi-fi club,club, klub,fórum,autorádio,autozesilovač,autorádio cd,autorádio mp3,autorádio dvd, tuning,srazy,tuningshow,klub,emma,dbdrag,tuning,autotuning,carstyling, tlumeni, Alpine,octavia,Brax,Denon,Clarion,Pioneer,Sony,panasonic,Helix, Dynamat,dego,Hertz,Audison,Fusion,McIntosh,Focal,Rockford Fosgate,Dynaudio,JBL,xenony,becker,jvc,kenwood,ground zero,dietz,morel doorboardy ,zapojeni,felicia,pioneer,peugeot,zastavba,audio,306,repro,golf,instalace,dls,4x100,FELICIE,morpheus,helix,audi

o

Forum > Ostatní > Nějaký tip na hračku bez střechy ?

 o Navštíveno 1665x o
o 13.04.2019, 07:53 | ABERTO
Čau borci,

nemáte někdo nějaký tip na kabrio do 150k. Je mi jasné, že to nejsou žádné peníze, ale třeba se nechám někým inspirovat.
Auto by bylo využívané minimálně jako víkendovka přes sezónu. Nejlépe 4 místné, ale není to podmínka no a aby si to člověk aspoň trochu užil :)
Pokukuji třeba po E46, ale to musí být taky klika nekapnout na vylítanou vránu v tomto rozpočtu.
Mám teď doma půjčenou Z3 1.8 85kw r.99 a ta mi zase připadne, že vůbec nejede, tak nevím ...

Dík za názory Petr
o 13.04.2019, 10:20 | DaveF | Upraveno: 2019-04-13 12:31:04
Moc toho na výběr není, s bráchou máme MX5 NBFL 107kW a je to fajn auto pro zábavu, ale jen 2 místa, hnijou až to není hezký, ale je jich spousta a za 120koupíš slušnej kousek + 30 přídáš na případný servis/nutné vyvaření nosníků a prahů :-)

Pokukovali jsme i po E30,E36,E46 s 6válcem ale už jsou ty auta trochu těžkopádný a v pěkným sériovým stavu nesehnatelný za rozumný peníze.

99důvodů proč chtít Miatu [ Link ]

PO 3 letech s Mazdou bych k ní bral ještě nějakou V8 ameriku bez střechy a byl bych spokojenej.

foto k příspěvku  od DaveF

o 13.04.2019, 10:25 | DaveF

foto k příspěvku  od DaveF

o 13.04.2019, 16:22 | ABERTO
DaveF dík za názor, asi by to chtělo se v ní projet a udělat si obrázek, nemám s Mazdou žádné zkušenosti.
Bawo by mi nevadilo těžkopádností, sám jsem asi taky větší, jen jak se oba shodneme, chce to mít kliku, protože najít dvacet let starou nevylítanou jebu bude nadlidský úkol. Ve finále ani ta Z3 by nebyla špatná, ale opět zase kápnout na nějakou voňavku a vlézt se do rozpočtu ...
Nebo se na všechno vysrat a poslat prachy na důchod :)))
o 13.04.2019, 17:07 | Dexter
Co nejakej MB clk cabrio. V tom rozpoctu to je takova hrana, ale treba se neco solidniho najde.
o 13.04.2019, 18:13 | dogeatdog
E46 convertible je pro čtyři dost na hraně, ale jde to. Teď provozujeme jako víkendové cabro Sebring a je tam podstatně více místa, i v kufru. Ceny náhradních dílů proti BMW poloviční. S manuální převodovkou jednoduché auto, není co se posrat.
o 13.04.2019, 18:40 | ABERTO | Upraveno: 2019-04-13 21:02:58
Hmm CLK je taky pěkné :) S těmi místy vzadu jsem v pohodě, mám 2 špunty, kteří se vejdou zatím všude :)
Koukám ten Sebring je taky zajimavý ... zase nemám zkušenost, tak by mě takové auto ani nenapadlo.

o 13.04.2019, 20:30 | filip146
to DaveF- jak je to s tím hnitím? je to fakt taková tragedie? na co si dat bacha? nejvícse mi stejně líbí první-mrkačka, ale toje asi nadlidský výkon najítv pěkným stavu...:-(
o 13.04.2019, 21:37 | Tuner#2 | Upraveno: 2019-04-13 23:38:05
filip146: Bohužel je to bída s tou korozí. NA je vzhledově i váhou fajn, ale ty motory nic moc...

Za mě nejlepší volba je NB s 1,8čkou, 6q a špérou. To už je hezký zvezení. Do 150tKč v podstatě ani jiná možnost není, vše ostatní jsou těžký mrchy a to nemá s autem pro radost nic společného.
o 13.04.2019, 22:22 | filip146
Tuner- a co MR2 .. motor uprostřed, zadokolka..?
o 14.04.2019, 07:16 | Tuner#2
Do 150ti bude asi problém najít slušný kus a to auto je na naučení složitější a kousavejsi než v podstatě hodná MX-5tka.
o 14.04.2019, 07:41 | Losky
Já se tímhle zabírám už asi 3 roky a pokaždé si to pak zase rozmyslím. Zatím top ve výběru je MX5 NC. Reznou všechny generace, jen ty NB jsou starší a většinou už mají shnilé i nosníky.
Zase cabrii pro čtyři nevím. Určitě tam vzadu bude foukat jako kráva a dopředu nejspíš taky. Ale Sebring mi přijde jako rozumná volba. Ty CLK a SLK nevím, tam už bych se bál cen servisu a koroze taky.
Nebo se na to vykašlat a koupit něco s otevírací panoramou a bude to kompromis:)
o 14.04.2019, 07:43 | riviera.kidd
Mne se vzdy libilo MG F idealne verze Trophy

foto k příspěvku  od riviera.kidd

o 14.04.2019, 07:45 | riviera.kidd
Nejak blbe to tu pocita cas, je o2h vic nez ukazuje prispevek
o 14.04.2019, 07:46 | riviera.kidd
Neni 7:45 ale je 9:45
o 14.04.2019, 08:28 | DaveF | Upraveno: 2019-04-14 10:29:02
filip146
NA - prahy, lemy, taková klasika - navíc už je to 25+ let starý auto
NB - jako NA + nosníky vpředu, musí nejlépe motor a náprava ven. Má to shnilé tak 90% aut i s nízkým nájezdem.

Ale jinak je to jednoduché, nekomplikované auto, doporučuju.

Jestli o něčem přemýšlíš tak se někdy stav a můžeš vyzkoušet

o 14.04.2019, 11:51 | ABERTO
Ty jo i taková Astra vypadá v daném rozpočtu celkem fajn. Dokonce tu před nějakým časem byla i jedna na prodej, jen mi to také moc neevokuje zábavu :D
Nicméně čím víc se dívám na tu MX5&Sebringa, tak jim přicházím na chuť. Zvlášť ten Sebring je škaredej až je vlastně docela pěknej :D :D

foto k příspěvku  od ABERTO

o 14.04.2019, 16:18 | PAVELK
Máme v rodině už druhého VW Eosa a spokojenost, má pevnou střechu tak se s tím dá frčet jako nouzovka i v zimě, za me tedy Bmw E93 ale za 150 neseženeš
o 15.04.2019, 05:50 | gizmi
Přijeď se mrknout do Plzně :)
Řeším opačný problém a musím prodat jedno ze 3 cabrií :)

1. MR2
[ Link ]

2. CRX VTi s ele střechou
[ Link ]

Obojí si můžeš vyzkoušet, osahat a pokecáme..
Pro mě těžké rozhodnutí, protože MR2 je zábavnější (proti Miatě lépe jede, lépe vypadá - x lidí to nerozeznává od porsche a to rozložení váhy je zkrátka super). Na druhou stranu mi hrozně schází jako hondaři VTEC.
o 15.04.2019, 05:54 | gizmi
Tuner2: nesouhlasím s tvrzením o MR2, pokud tedy nemyslíš 2jku bez posilovačů brzd a řízení, což mi dávalo hodně zabrat. Naopak trojka je výsledkem vývoje prvních dvou generací a je to jedno z nejvyladěnějších aut vůbec. Když s tím neumíš, nezabije tě a když se s tím naučíš, je to skvělé kladivo na konkurenci v zatáčkách. I novinář a majitel Miaty musel po delší projížďce uznat, že v sérii je MR2 o dost dál než Miata.
o 15.04.2019, 06:00 | dogeatdog
Pokud budeš zvažovat Sebring (pro čtyři jej osobně doporučuji, navíc vzhledově to není tuctovka a bez střechy vypadá skvěle), vyhl bych se 2.7 motoru které nejsou moc povedené. Já jsem záměrně koupil 2.0i s manuální převodovkou a to auto vlastně nic nechce.
Manželka jej má jako daily a je maximálně spokojená.
Jo a 2004 mě stála 95 tisíc, přede mnou dva majitelé v Německu. Auto jako nové.
o 15.04.2019, 08:02 | Losky
Vzadu u Sebringa to asi moc příjemné nebude kvůli turbulencím, ne? Aspoň třeba E46 to tam má dost větrné
o 15.04.2019, 09:28 | dogeatdog
Sebring má podstatně delší zadek než e46, takže to takovou neplechu nedělá. Sebring má taky výrazně posunuté čelní sklo dopředu, řekl bych že obtékání vzduchu je lepší.
Každopádně to auto nemá sportovní ambice, je spíše na příjemnou jízdu než e46 s lepším podvozkem.
o 15.04.2019, 10:10 | radek.613
Ano, Sebring je, jako většina amerik, tzv. "cab-forward" a chová se vůči cestujícím o dost solidněji, než jakékoli kabrio postavené na základě běžných sedanů evropské provenience....
o 15.04.2019, 10:35 | tommas
E46 bez střechy mám, ale je auto na ježdění, ne blbnutí - nemá fun faktor. Jde o to na co to auto chceš - třeba naše polovičky ocení spíš klidnější vyjížďku, než polet v potuněné MX5. Ale na trackday to s E46 fakt nebude.
Za 150 by se obstojná 320 sehnat mohla. Výhoda je, že to každý mechanik zná a dílů jsou plné inzerce.
Není nejlepší čas, sezóna začala a bude to chtít hledat a čekat. Já kvůli té své před dvěma lety sjezdil republiku 2x kolem dokola, ale stálo to za to. E46 je dle mě krásné auto a občas se na něj v garáži jenom tak dívám :D Hlavně je to hadrák proti E93 a Eosu - daleko větší charisma a v kufru Ti zbyde nějaké místo.
Jako u všech cabrií, kromě jízdy ve městě jsou zadní sedadla nepoužitelná a mám tam trvale větrolam.
o 15.04.2019, 11:15 | Losky
Ono sehnat E46 v nějakém pěkném stavu už bude asi i problém s R6.
Těch Sebringů je docela dost a jestli dozadu moc nefučí, tak to je celkem slušné plus.
Já osobně mám favorita MX5 NC na příští sezónu a auta typu Eos, Focus atd nechci vůbec.
Určitě auto nechci na žádné okruhy apod, spíš jízda po okreskách a popravdě teď jsem zase trošku nahlodanej tím americkým mastodontem. Spíš z důvodu, že máme malé děti a pro ně je to zase zážitek. Kdežto každá jízda s MX5 je jen spíše o mě. No, na druhou stranu zase důvod jet bez dětí:) Má to své pro i proti:))))))
o 15.04.2019, 12:44 | dogeatdog | Upraveno: 2019-04-15 14:49:27
Tak on to úplně mastodont není, ačkoli v segmentu convertible je většina modernějších aut menších :) já tedy přešel na americká auta úplně, takže už mám trochu bias, ale u mě prostě vede ta kombinace nevšedního vzhledu, jednoduchosti a fakt levných náhradních dílů.
Houpavý podvozek už beru jako vlastnost.
Akorát ty auta dost vzbuzují pozornost, když jede paní bez střechy tak každej vocas musí předjet na krev.
Escalade už tolik předjíždět nikdo nechce :)

E46 jsem měl pár let a i když taky jen 2 litr, tak na serpentiny v horách parádní, fun factor to auto má díky podvozku. Ale IMO ty zadní sedadla jsou spíše nouzovka, tak pro děti a i to tak tak. A kufr tak na jeden nákup :)
o 15.04.2019, 13:26 | Bucci
Co Saab? Na to, co to je tak je to ultra-levný a docela je s tim sranda... osobní zkušenost bohužel ale nemám, jen jsem měl na pár dnů na hraní (před asi tisíci lety)

9-3 i 9-5
o 15.04.2019, 14:57 | Tuner#2
gizmi: Bavím se právě o té klasické druhé generaci s turbem. Ta první je takový prdítko a té poslední jsem na chuť nepřišl vůbec. Ale mám to zprostředkovaně, nikdy jsem to přímo narozdíl od Miaty neřídil.
o 15.04.2019, 15:30 | gizmi
Tuner#2: druhá generace s turbem? Kolik jich v ČR znáš? Osobně jsem ještě žádnou neviděl a bohužel jsem v tom ani nejel. Dvojku klasiku (nonturbo) jsem řídil Xkrát a měl i půjčeno, jedničku taky a trojku teď mám rok na denní ježdění. U trojky každý jen remcá, protože "to někdo říkal" a vlastně nikdo neví kdo a proč. Odnaučil jsem to už x lidí a vážně by mě zajímalo, kdo z těch co v tom jel řekne, že to není zábavná vyladěná hračka.
o 15.04.2019, 17:49 | ABERTO
Sakra gizmi tam MR2 je taky libová, do háje tolik pěkných aut :)))
No nicméně dnes jsem po týdnu vracel tu Z3 majiteli a když jsem viděl jak se děti málem dorvali kdo semnou pojede, tak se v zájmu rodiny budu muset od dvoumístné motokáry oprostit a koukat po těch čtyř místných. Každopádně borci dík za debatu, když vás ještě cokoli napadne, tak sem s tím :)
o 15.04.2019, 19:12 | Tuner#2
gizmi: tady jsou hned dvě v příspěvku: 08.05.2016, 19:49

[ Link ]

Jedna je dokonce místního člena ;)
o 15.04.2019, 19:46 | M.a.R.i
gizmi: Ja mel par let jako daily car MR2 SW20 (2.generace) a 2.revize bez turba. Verim, ze 3.generace je podvozkove dal. Ale musis uznat ze 3.generace image a koule nema. Je to takova gay kara,proto jsem si ji nikdy nekoupil. Stejny nazor mam treba o SLK, ultra gay kara a pritom Z3 by se mi libila, byt je to stejna trida....
o 15.04.2019, 19:49 | M.a.R.i
ABERTO:
ja uz par let o tom premyslim. Ze bych si zase po MR2 udelal radost.

Pokud chces kabrio do 150 ktery nebude strep a bude mit volant na spravny strane, tak mas dve moznosti (Jak uz tu padlo...)

Zabava: MX5
Prakticnost: Sebring
o 15.04.2019, 20:08 | xSam
Mám zkušenost s MX5tkou, zábavička parádní.
Ještě mě bavila S2000.
A auto pro 4 za mě Mustang, ale to je mimo rozpočet.
o 16.04.2019, 07:35 | Losky
Tady je rozhodující účel auta. Zábava bude MX5 a praktičnost Sebring. Takový kočkopes E46. Popravdě taky sám nevím. Mám ještě půl roku čas.
Kvůli dětem bych vzal Sebring, ale zase je otázka, jestli to má smysl na ježdění z bodu A do bodu B. Kdežto MX5 či E46 bude asi více člověka lákat jet někam ven. V tomhle si nejsem u Sebringa jistej
o 16.04.2019, 07:45 | Only_One
Tak ohledně MR2, MK3 je oproti původním generacím neuvěřitelně vyměklá. Nastavená pro to, aby se řídila dobře, což se řídí - metoda řidiče plug and play. Sedne a řídí bez, ale původní myšlenku to nikdy nedotáhlo a nemá to ani žádný skutečně ostrý model. Tomu autu chybí tak 100 koní aby se to dalo označit za zábavně hravé i když má lepší poměr váhy a výkonu oproti předchozí variantě. Potíž je v tom, že to auto nemá dostatečný výkon, aby dokázalo v zatáčce pomoct sklouznutím a rozhodně to nemá tak schopný podvozek předchozí generace.

Ovšem to je zásadní rozdíl mezi generací dozrávajících yongtimerů a moderní produkce aut. Což je přesně případ 2 a 3 generace. Když přišla 2 generace na autosalon, tak si z toho spousta lidí sedlo na zadek co Kazutoshi Arima navrhl a daný koncept byl unikátně jedinečný a zajímavý navazující na první generaci s vylepšením úplně všeho.
Koncept co se držel čistě sportovního pojetí auta. Rozdílná šířka ráfků a pneumatik pro přední a zadní nápravu, nadčasový a kvalitní interier, na svou třídu perfektní podvozek, sympatické tvary karoserie

s MK3 přišla celková změna, z targy je roadster a i když shodila 200kilo tak taky přišla o 25centimetrů na délku, jediný motor a taková unifikovanější strojovna řidiče v duchu kocepčních modelů Toyot, zcela jiný vzhled auta, které uplně dobře přijat nebyl z toho prostě prodejní hit neudělala i když to vubec není špatné auto tak já bych vždy sáhnul pro SW20 MK2, to bylo auto co mě chytlo za srdce

Pokud uživatel chce jen sednou a plout krajinou a mít pocit motoru za zády s pohonem zadních kol je MK3 dobrá volba, ale kdo chce něco trošku adrenalínovějšího je MK2 násobně zajímavější a posilovač brzd mají všechny. Nebyl jen posilovač řízení a ABS, které se přidávalo až později, stejně jako airbagy. MK2 pokud je funkční a nedobitá jak cikánský hračky, je velice zajímavá, hravá, kousavá mrcha, kterou buď miluješ nebo nenávidíš :-D a i se základním motorem SW20 bych ji dal vždy přednost před MK3.

o 16.04.2019, 12:30 | gizmi
Only_One: nesouhlasím a nesouhlasí ani třeba Idaho, který má tyhle auta najetý jako nikdo. Technicky je dál a většina lidí s názorem jako máš ty buď zamrzla srdcem u předchozí generace, nebo v obojím dostatečně nejela. Navíc MK3 měla i edice s větším výkonem, dokonce byla nedávno v DE na prodej, ale drahota a za tu cenu mám porsche.
o 16.04.2019, 14:28 | Only_One | Upraveno: 2019-04-16 16:29:55
víš proč se někdy zamrzá srdcem? Protože to jsou srdcové záležitosti a to je na tom krásný. Jenže ty jsi nikdy opravdovou MR2 2 generace na limitu neřídil, nikdy ti nedala přes prsty a nekousla do zadku, neměl si vubec možnost si ty auta porovnat proč takovou povahu a pověst mají. A nepotřebuji k tomu názory jiných lidí. Já to auto mám nastudované do posledního šroubku, včetně jeho vývoje, minulosti a směru. A to 3 generace nikdy neměla. To mala být revoluce, která se nepovedla
o 16.04.2019, 14:55 | gizmi
Only_One: nemáš objektivní názor, protože to auto máš rád. Navíc v 3jce jsi toho najel minimum a na hranu jsi ji taky neposlal :D Já dokonce pustil CRXko, protože ta trojka je gulema zkrátka dál. V tomhle se neshodneme :)
o 16.04.2019, 15:20 | Only_One
Hele já se tu nebudu s tebou dohadovat protože ty z principu současného majitele 3tí generace ji budeš bránit zuby nehty i když oba víme jak se kupovala :-D ale máš s tím najeto fakt málo, na okruhu si s tím nebyl a v ve dvojce si najel pár km.. Já s SW20 najezdil 65 000, byl s ní na sosnové, kde sem měl i trojku na tři kola a to co by u mě rozhodlo je okamžitý pocit ze řízení. Já měl variantu bez posilovače a bez ABS a to auto se při ostřejší jízdě vede daleko líp, 2 generace má bez diskuzí daleko lepší brzdy a jako bonus to má 200 litrovej kufr, takže odvezu holku a ještě piknikovej košík :-D a basu piv .. zkus to v MK3 :-D
o 16.04.2019, 15:54 | PAVELK
Tady píšete neustálé kecy o hravosti auta a vedení někde bokem nebo po 3 kolech ale už vás vidím jak jezdíte po běžných komunikacích, každý druhý závodník :) každopádně jakékoliv kabrio udělá spoustu radosti, když to chceš jako 4 mistné tak nejvíc místa na zadních sedadlech mela audi a4 mel jsem ji v 1,8t, od té doby byl eos, e93 325D, 645i a zpět na e93 ale 330D, za ty peníze rozhodne nekupuj nějaký sebring nebo astru ale hodne premyslej nad tou audi pokud chceš plátenou střechu, nebrat 2,4 je to těžký na předek a šíleně užraný, nejede to
o 17.04.2019, 13:05 | gizmi
Pavelk: jezdím s MR2 W3 každý den do práce, mám ji jako letní auto na běžné ježdění. Sice mám v hale 8 aut napříč značkama, ale když to mám pro sebe na ježdění, tak chci co nejvíce benefitů. To je špatně? Můžu jezdit za málo, něčím novým, tuctovkou, atd. Ale na to je život krátký. Chci auto co strhává pohled v sérii, ideálně cabrio a chci ať to jede, zatáčí, atd. Nepotřebuji víc míst než 2, protože ráno vozím jen syna a na víkend si přesedneme do úsporného 5tidvéře. Nevím jak ostatní, ale pro mě je ta cesta domů relax.
o 17.04.2019, 18:00 | Kamil07 | Upraveno: 2019-04-17 20:01:18
A4 1.8T je asi nejrozumnejsi volba.
o 17.04.2019, 18:57 | cezetko
gizmi: co tam ještě máš? Ty 2 vrány, co si sem hodil jsou luxusní. 8 aut je masakr :)
o 17.04.2019, 19:41 | Losky
Taky mi ta Audina přijde jako rozumný kompromis v kombinaci s nějakým lepším podvozkem
o 18.04.2019, 17:17 | gizmi
cezetko:
Honda Jazz
Honda Logo
Honda Accord Noblesse limitovka
Honda CRX (zamluvena, jde do sbírky obdobně postiženému)
VW Golf
Ford Fiesta Bieber
MR2 W3
a dodávka :D
------
a jelikož by mě bylo smutno, tak jakmile odjede CRXko, jedu pro integru :D Tu jsem ještě neměl :D No a jezdím jinak služebákem :D :D :D
o  Zpět  o  Nahoru
o
 

Vložit nový příspěvek do fóra


  Pro vložení příspěvku musíte být přihlášen/a.
Stránka vygenerována za 0.5955 sekund.