Auto HI-FI Club CZ

autohifi,auto hi-fi,auto hifi,autohificlub,auto hi-fi club,club, klub,fórum,autorádio,autozesilovač,autorádio cd,autorádio mp3,autorádio dvd, tuning,srazy,tuningshow,klub,emma,dbdrag,tuning,autotuning,carstyling, tlumeni, Alpine,octavia,Brax,Denon,Clarion,Pioneer,Sony,panasonic,Helix, Dynamat,dego,Hertz,Audison,Fusion,McIntosh,Focal,Rockford Fosgate,Dynaudio,JBL,xenony,becker,jvc,kenwood,ground zero,dietz,morel doorboardy ,zapojeni,felicia,pioneer,peugeot,zastavba,audio,306,repro,golf,instalace,dls,4x100,FELICIE,morpheus,helix,audi(forum)

o

Forum > Ostatní > Verva 100 x V-Power x MaxxMotion 100

 o Navštíveno 11367x o
o 16.07.2019, 20:22 | HIGHTOWER | Upraveno: 2019-07-16 22:25:46
Které z těchto paliv aktuálně je asi nejlepší/nejhorší?

Chci buď sem tam dopřát autu něco lepšího, ale pokud bych to u motoru viděl, že mu to prospívá, přešel bych natrvalo.

A propos, MaxxMotion 100 mají kde vůbec? Koukal jsem na jejich mapu a všude max. diesel MaxxMotion, ale benzin MaxxMotion 100 nikde napsaný :-( Nejlépe Praha 5, když tak. Díky - Tak už jsem našel na Panorama mapy.cz, mají to všude, jen na webu to nepíší...

Civic 1.5 Turbo, 134 kW

Díky za postřehy, zkušenosti ;-)


o 16.07.2019, 21:12 | Tuner#2
Mě se v poslední době nejvíc osvědčila Benzina, ale ono je to stejně vždy spíš jen placebo a víc udělá teplota vzduchu a tlak než benzín samotný. Navíc motor na to musí být náležitě upravený, bez pořádného KP to v podstatě výkonově nemá smysl a jediná výhoda je, že to není plné biosraček.
o 16.07.2019, 21:49 | Mr.Scully
Podle mě je skoro důležitější, jestli je to benzínka, která má dobrou výtoč... aby to nebyla nějaká vesnická, kde prodají sto litrů denně.

Nevím, jestli to má nebo nemá význam, ale všechny moje auta za posledních deset let byly benzíny v rozsahu 230-370 koní, takže tenhle "stovkovej" benzín dávám preventivně pokaždý...
o 17.07.2019, 04:41 | Dudelina
Jako Tuner.
Bral bych to spíš jako placebo.
Se služebákem beru všude možně, rozdíl spotřeby, výkonu apod nepozoruji- to by ten motor musel být na těch 100okt nastaven.

Spíš tedy ta výtoč, jak píše Scully.
o 17.07.2019, 07:32 | Petr_at
Je to spíš pocitový, ale poslední dobou mi nejlepší přišla Verva od Benziny, fakt jsem měl pocit, že to líp jede :-) proti třeba MOL lepší naftě. Benzín nemohu posoudit.
o 17.07.2019, 09:12 | walish | Upraveno: 2019-07-17 11:13:01
Já jsem spokojen s klasickým palivem a k tomu aditivum od Millers Oils. Tankoval jsem i Vervu, ale s tím Millersem je spotřeba lepší a ty aditiva budou asi "lepší", než aditivovana nafta/benzín. Existuje nějaký seznam kdo a do jakého paliva míchá kolik bio složek?
o 17.07.2019, 09:22 | Sau
Ja sem zacal do svojeho noveho auta tankovat zpocatku "obyc" V-Power od Shellu, nasledne kdyz sem zjistil ze i v nem su biosracky sem presel na Vervu 100 od Benziny, kde je sice biosracka taky, ale druhe generace a ta ma pro motor byt mensi zlo. Pry.

Jinak ty biosracky druhe generace maju byt aj prave v MaxxMotionu 100 a V-Power Racing. Mozna teda i jinde, u techto tri ale urcite. Ja zvolil Vervu 100 z duvodu nejmensiho cenoveho rozdilu mezi obyc benzinem a timto lepsim, navic pri platbe tu jejich benzinacku Easy kartu je na nej koruna na litr sleva, tudiz je oproti beznem Naturalu 95 drazsi jen o (najcastej) 1,70 Kc :) A to mi prijde jako dobry kup. Jak ale rikam, nekupuju to kvuli vic oktanom. A co mozu posudit, vliv na spotrebu ani na vykon nepozoruju zadny.
o 18.07.2019, 17:45 | savle
Jenom k tomu sledovani vytoce. Mel jsem v nadrzi po natankovani rok MaxxMotion 100 a auto na to jelo v pohodě. Vim, ze to neni ideální, ale holt se to tak nejak stane.
Jen jsem si myslel, ze je bez bioslozek, ale Sau me docela znejistel.
o 18.07.2019, 17:49 | Sau
Bez biosložek, bohužel, není. Jsou v nich biosložky druhé generace. Mám za to že u nás neexistuje žádný benzín, který by byl zcela bez biosložek. Budu rád když mě někdo vyvede z omylu.
o 18.07.2019, 19:18 | crestik
Sau: aplikace od EuroOil (čepro), naklikám pumpu a tam uvádí procentní obsah biosložky. Jdou najít i s 0%, které vyhledávaj ti nejvystrašenější, nebo co chcou skladovat benzín v sekačce pro další generace. Za mě stačí obyč benzín, přidat VIF, občas ten motor, kde to stojí, použít a hotovo.
o 19.07.2019, 07:57 | Sau
Crestik : aha, ok, tu neznam, mrknu na to.

Nejde o to ze bych byl vylozene vyszraseny, enom nevidim duvod proc davat motoru neco se srackama, kdyz to jde i bez nich, nebo s alespon mensima srackama.
o 19.07.2019, 08:03 | Dudelina
Otázkou je, zda ty biosložky jsou opravdu takový problém.
Přeci jen tu jsou už nějakou dobu a nějak nepamatuju, že by kolem mě někdo říkal, že mu kleknul motor, čerpadlo, vstřiky kvůli zanesení biosračkama.

Mám kolem sebe lidi, kteří točí 60-80tkm/rok a spíš jim to kupodivu v poho jezdí (i např.Hyundai I40)
o 19.07.2019, 08:29 | Sau
No tak rozhodne to tem motorom neprospiva. A kdyz jim to neprospiva, proc to tam lit....
o 19.07.2019, 08:32 | Mr.Scully
U nových aut je to asi jedno, jsou na to připravená. Je to sice debilita, ale asi to nemá celkem na nic vliv. Bál bych se spíš u starších.
o 19.07.2019, 10:07 | Sau
Mozna jo, muj motor ma od vyrobce psane ze v pohode zvladne E10. To ale neznamena ze ho tam budu dobrovolne tankovat.
o 19.07.2019, 10:16 | kiklop32
Určitě bych se kvůli tomu nehonil, jsou horší věci než bio v palivu.
o 19.07.2019, 15:47 | dj.DEKL
Zkus MOL EVO +
o 19.07.2019, 22:36 | Tuner#2
Tak ono to neprospívá ani tak motorům jako hlavně gumovým částem, těsnění a když vidím jak je třeba zalepený karburátor když auto delší dobu stojí a co to udělá za usazeninu, tak to je ten hlavní problém... Když auto jezdí denně, tak to zas tak zásadní problém není, protože se to nemá kde objevit. Je to problém spíše u aut co stojí.
o  Zpět  o  Nahoru
o
 

Vložit nový příspěvek do fóra


  Pro vložení příspěvku musíte být přihlášen/a.
Stránka vygenerována za 0.3046 sekund.