Auto HI-FI Club CZ

autohifi,auto hi-fi,auto hifi,autohificlub,auto hi-fi club,club, klub,fórum,autorádio,autozesilovač,autorádio cd,autorádio mp3,autorádio dvd, tuning,srazy,tuningshow,klub,emma,dbdrag,tuning,autotuning,carstyling, tlumeni, Alpine,octavia,Brax,Denon,Clarion,Pioneer,Sony,panasonic,Helix, Dynamat,dego,Hertz,Audison,Fusion,McIntosh,Focal,Rockford Fosgate,Dynaudio,JBL,xenony,becker,jvc,kenwood,ground zero,dietz,morel doorboardy ,zapojeni,felicia,pioneer,peugeot,zastavba,audio,306,repro,golf,instalace,dls,4x100,FELICIE,morpheus,helix,audi

o

Forum > Ostatní > Povoz do prace

 o Navštíveno 832x o
o 13.01.2020, 13:02 | BATMAN
Opet vybiram povoz do prace. Bude to 3ti auto do baraku na jezdeni kolem komina.
Mozna ani tak nepotrebuju rady co vybrat,ale spise cemu se vyhnout.
Kriteria:
Denni najezd 2x25km = neco pres 1000km mesicne. Vesmes samá Horní/Dolní.
Neni potreba co chvila hoblovat gumy,ale pod 100hp nejdu.
Cenofka - 150-200. Kdyby byla extra koupě,coz nepoznam,tak 250
Provozni naklady - asi to co chce kazdej. Gumy,volej a jednou za rok nejakej ten silentblok :-)
Vybava-nic narocneho. Par pytlu,vyhrev sedacky,BT,tempomat...
Spotreba- s plochou nohou max 5.64586L/100km
--------------------------------------------
Abych priznal barvu,ani nevim zda pri tomhle najezdu volit naftu ci benzin.
Ted jsem jezdil 3 mesice OIII 1.6TDi 85kW a asi by to stacilo,ale s rozumnym najezdem se nevejdu do cenovky a moc radosti to auto taky neudela. Premyslim nad I30 a Meganem.
Pochopitelne by nejlepsi bylo neco v plynu,ale mam pocit ze vsechno je to stoceny ze 4 kil na 156
Pokud nekoho neco napadne,sem s tim.
o 13.01.2020, 14:45 | Lubak
Když by jsi to občas projel tak bych šel do Mondea MKIV po face, tzn. 2010 a mladší s Euro 5 a motorem 2:0 TDCi 103kw/140PS a manual
o 14.01.2020, 06:24 | Knightey-
Na tento nájezd benzín. A vůbec bych se nebál Fabie 3 s motorem 1.0TSI 81KW. Za tu cenu sezeneš už slušnou výbavu s malým nájezdem.
Do spotřeby se vejdes v klidu, cena dílu směšná, dobře to člověk prodá za pár let a svezení na pohodu.
o 14.01.2020, 09:22 | Zdeny60
mohu-li moji zkušenost: žena jezdil do práce stejnou trasu 2x20,5km. Šumperk-Hanušovice.Nahoru 305, dolů asi 310m. Napřed jezdila všemi možnými dýzly: O1 TDi, Superb 2,5V6, P 407SW 1,6HDI, P807 2,0HDI. Pak začala jezdit benzínem: Subo legacy 2,0R, pak Outback 2,5i MT 6°, pak Infiniti G37 3,7V6, pak zděděné Mondeo 1,8i. Pominu-li exces v podobě Infiniti, tak spotřeba byla až na tom posledním místě. Nafta 6,5/9/100 dle auta, benzín 7,8-8,2 (mimo nfi - to bylo 11) Ale neumím si předtaviot, že tuto trasu by zajela pod 6,5/100 ani s O1 TDI - bohužel, město, zima sníh a kopec, je to prostě kolem 7/100 a tak mi to i vycházelo Sup s 2,5V6 žral víc, autobus P807SW až k 8,5, v zimě 9. LPG jsme nikdy neměl (zatím, tak nevím).
o 14.01.2020, 19:45 | crestik
...prostě ty tvoje benzínové auta mají rády ten řídký vzduch Jeseníků :-D
o 16.01.2020, 07:45 | BATMAN
2 Zdeny60 : Asi nikdo v historii AHC neresil tolik nakupu ruznych vozidel jako ty takze kazde tve slovo ma vahu :-) (v dobrem slova smyslu)

Denne projizdim vsechny mozne bazary a sbiram informace.
Aktualne jsem nejspis pohrbil myslenku na TDi a jakykoliv dalsi diesel a to co me zajima momentalne nejvic je mazda 6 2.0i.
Jsem ten typ co je schopny v kaufu 10 minut premyslet jakou koupit zubni pastu,takze vyber a nasledna koupe vozu je pro me nadlidsky ukol.
Prozatim zvazuju ze koupim za 15.000 stary VW Polo rv 2000 1.4i s cerstvou technickou s cimz bych mohl par mesicu vydrzet a pak ho jeste za tutez castku prodam.
o 16.01.2020, 09:19 | BATMAN | Upraveno: 2020-01-16 10:39:24
[ Link ] Tady je link na tu ostudu. Za 15 s novou technickou,postavene na zimnich a letni do kufru.
To nemusi byt jako provizorka uplne spatny,nebo se na to mam vykaslat a rychle hledat neco normalniho?

Jeste je tu tahle varianta [ Link ]

Mno a pokud bych se na tyhle provizoria mel vykaslat,zaujalo me tohle [ Link ] ale prej mazda + plyn neni uplne idealni kombinace...... Ma nekdo co k tomu dodat?
o 16.01.2020, 10:05 | radek.613
Mazda a LPG je zcela v pohodě, pokud je tam přímaz, rozdělený mezi jednotlivé válce. Pokud tam není vůbec, tak co 15-30 tis km hlava repas sedla + ventily + vůle (ti klucí žlutí prostě mají s materiálovými rezervami problém :-D). Poznávací znamení jednoduché - horší studené starty, delší točení startérem, neklidný chod a vibrace motoru, které zmizí po ohřátí (i když bude bazarník tvrdit že to jsou nevyměněné svíčky nebo horší benzín, v tom případě změřit komprese a je jasno :-D :-D :-D)

Takže alfa omega je u konkrétního kusu zjistit:
- je-li tam dobře udělaný přímaz
- kolik to má na lpg najeto a jak dlouho tam je
- jestli to plynil někdo kdo to zná a rozumí tomu
- a stejně nemáš úplnou jistotu, pokud to není auto od nadšence, že ten přímaz pravidelně doplňoval a nejezdil bez něj...

V případě jakýchkoli pochybností je mnohem lepší koupit tu mazdičku BEZ LPG a nechat si ji zplynovat a mít tak od začátku jistotu správného a bezproblémové provozování mnoho desítek/stovek tis km.
o  Zpět  o  Nahoru
o
 

Vložit nový příspěvek do fóra


  Pro vložení příspěvku musíte být přihlášen/a.
Stránka vygenerována za 2.6152 sekund.