
Navštíveno 55x

tohle mi dneska dovezl posta, bylo to zalepeny v bedne, pod obalem ze vzduchovych polstarku a obalem polystyren kulicek, nevim jestli celnici nebo kterej zmrd, nicmene se nekdo pri prohlizeni zasilky moc neparal s nicim.
Byla to sada novych komp a z USA odesla neporusena.


19.10.2005, 12:39 |
KFL AAAU! :(

19.10.2005, 12:43 |
erix7 (K)
no ty vado - ja bych to asi odmintul prevzat a resil uhradu skody.
se mi nezdal ten tvar membrany..........
nevim jestli to je videt, ten magnet je prilepeny k tomu kosi, nicmene balik dostal asi takovou ranu, ze se magnet urval a cestoval nahoru dolu


19.10.2005, 12:54 |
H-Honza (M) | Upraveno: 2005-10-19 19:46:51
membrana je v miste te vlnky popraskana tim, jak na ni magnet nadmerne tlacil a protlacoval ji smerem ven.... Prijde mi ze se to i lehce pridira na civce.
Proc jsem prebral balik??
Peter v USA vsechno bali svedomite a poctive, byla karton krabice, vysypana molitan kulickama, v ni do igelitovych vzduchovych polstarku zabalena original krabice s reprakama. Nevidel jsem zasadne porusenou tu vrchni krabici, a ten zbytek me sice nasral ale nevim jestli to byli celnici nebo postaci, nekdo s tim musel seknout nekde dost na tvrdo, protoze s tim jak to bylo baleny to proste neni mozne.
Ten rozjebanej obal je asi dilo celniku ktery se chteli podivat co je v krabici.
Mam fotky z USA nez to odeslo krabice byla 100% v pohode.
Jedina sance, rozbalit to na miste - ale kdo to dela, ja ne....

19.10.2005, 13:48 |
FXS tohle je na zabití ....... taky se mi nikdy nechce balík rozbalovat na poště, ale asi začnu
vypadá jak když do něj někdo pustil 220
nemate nekdo zkusenosti s reklamaci u Ceske posty??
většinou je to bez šance. pokud si to nepřekontoluješ na místě tak je většinou pozdě. kolega si objednal od oskara SE K750i a přišel domů a rozbalil a balíček byl vybranej a místo toho vycpáno papírem,tak běžel zpátky a tam se s nim vůbec nechtěli bavit,tak zavolal policajta a měl štěstí,že tam byl ještě jeden balíček s telefonem od oskara a byl tak vykradenej.tak mu to pošta vyplatila, ale jinak by měl těžkýho smolíka.
vsechno je trochu jinak, koukam na odkaz z ebay, kde je videt ze ten reprak byl v prdeli uz kdyz se to odesilalo z USA...... V tom okne je to jasne videt, ta zdefomovana membrana...... Jdu to resit s prodejcem.
[ Link ]
tak pak napiš,jakjsi dopad,docela by mě zajímalo,jak jsou prodejci za mořem vstřícní...

19.10.2005, 16:23 |
FSAL no taky je tam jasne videt, ze je ta krabice potrhana i tam
mno a co to zabalit a poslat si to "sám sobě" a pak je zmrdat, že to zničily ? :o)
docela štěstí fotka, kdyby tam dal ten druhej repro nikdo by nic nepoznal ...
Mno na poste na me koukaj na debila.. ale zasedne ten balik pred tou zenskou rozbalim... Abych takovejmhle prekvapkum predesel.. Ona mi seice vzdycky rika ze mi to nepomuze.. ale tak apson mam svedka na to ze to bylo zniceny...
Díky bohu zatim prislo vse v poradku..
čas od času se to stane a řeší se to jak píše marauder.Lepší je ale PPL ap. protože mají pojistky na vyšší sumy.
Také se mi pošta vymstila. Posílal jsem Milanovi repro v origo balení a ejhle, přišlo se zadřenou cívkou !!!!
Proč ?
Protože jsou to hovada a místo dopravních pásů to snad hází přes celej sklad. Nejhorší je, že podle info se na to nedá uplatnit pojistka, když už je to převzatý !
Svině, jednou si je vychutnám. Samozřejmě to bude mít ode mě grátis opraveno, ale ještě nevím čím to půjde.

19.10.2005, 20:49 |
Beky Zkus to nějak udělat jak psal erik..
jj, pošta je na hovno, musíš zkontrolovat hned na místě před pracovníkem pošty a hned i vyzkoušet, takže třeba u repra zapojit na zesík a vyzkoušet, podmínky sou na ho*no a chtějí za to takové prachy, mor na ně!!!!!!! Poštu nesnáším
Tady si můžeš přečíst podmínky dle druhu služby
[ Link ] OBCHODNÍ BALÍK:
20. Podnik odpovídá jen za ztrátu, poškození nebo úbytek obsahu zásilky. Hradí se jen skutečná škoda a to nejvýše do částky 10 000 Kč. Náhradu škody vyplácí podnik v penězích.
21. Náhradu škody vzniklé poškozením nebo úbytkem obsahu zásilky lze přiznat jen za podmínky, že adresát (u vrácené zásilky odesílatel), případně jiný příjemce zásilky reklamuje škodu při převzetí zásilky; dodatečná reklamace může být výjimečně uplatněna nejpozději následující pracovní den po dodání za současného splnění dalších předpokladů podle poštovních podmínek. Osoba reklamující škodu musí současně předložit zásilku a umožnit přešetření rozsahu škody a okolností jejího vzniku.

20.10.2005, 10:32 |
TROY :o((((((((

20.10.2005, 15:53 |
DaveF možná blbost, ale neroztrhal to prodejce před odesláním, aby to vypadalo, jako, že k tomu došlo při přepravě ??