Auto HI-FI Club CZ

autohifi,auto hi-fi,auto hifi,autohificlub,auto hi-fi club,club, klub,fórum,autorádio,autozesilovač,autorádio cd,autorádio mp3,autorádio dvd, tuning,srazy,tuningshow,klub,emma,dbdrag,tuning,autotuning,carstyling, tlumeni, Alpine,octavia,Brax,Denon,Clarion,Pioneer,Sony,panasonic,Helix, Dynamat,dego,Hertz,Audison,Fusion,McIntosh,Focal,Rockford Fosgate,Dynaudio,JBL,xenony,becker,jvc,kenwood,ground zero,dietz,morel doorboardy ,zapojeni,felicia,pioneer,peugeot,zastavba,audio,306,repro,golf,instalace,dls,4x100,FELICIE,morpheus,helix,audi(forum)

o

Forum > Vzkazy > primera TD-rada

 o Navštíveno 45x o
o 05.11.2005, 19:09 | ladisv6
otec v létě uvařil primeru 2,0 td rok 98.měl tam ještě špatný turbo tak sem mu za 13 tis sehnal komplet motor,ale rok 99.myslel sem že bude vše stejný,ale ouha!čerpadlo mělo jiný konektory,takže nešlo na otcovu elektriku.tak se dalo otcovo čerpadlo na nový motor.startuje to v pohodě,ale drží to otáčky 1400-měřeno stroboskopem.a na otáčkoměru je tak 900.na diagnostice řekli že to má mít kolem 600 RPM.dneska sem mu vyměnil vstřiky s tou jehlou a otáčky sou nižší,ale stejně vysoký.co s tim,hnout s čerpadlem?


o  Zpět  o  Nahoru
o
 

Vložit nový příspěvek do fóra


  Pro vložení příspěvku musíte být přihlášen/a.
Stránka vygenerována za 0.3036 sekund.