
Navštíveno 1588x

MAzda 323f rok 96, motor 1,5 16v a žere přes deset.. na mazda foru sem pomoc nenaše ltak se ptam tady.. mate nejaky typy tady u toho auta?
kolik ma volnobeh otacvk? Jestli ti nejde porad na sytic?

25.09.2005, 17:58 |
noname |
editace Dobrý den,
nemůže být v háji lamda sonda? U některých aut se pak motor přepne do nouzového režímu a motor chlastá jako můj kolega v práci :-D Zkus zajet do Mazdy na diagnostiku.
jj, měl jsem jí a takový problém mi nenastal. ta lambáda to může dělat.diagnostika asi nutnost.


25.09.2005, 18:08 |
noname |
editace Stejnej problém má kamarád, ale u Fiesty XR2i r.v. 90, tak kdybyste někdo něco věděl, tak budu rád za každou radu...normální jízdou pod 10 nejde a živější se dostane klidně na 15...
no dám ještě podrobnější popis a moje teorie.
Auto je na kolesech 205 - 50 - 15 coz by mohlo být tak pul litru na sto, dalši by mohla byt waha vzduchu. Nenašel sem bohužel žádné servisní data, pak lamba sonda, a pak zanesenej kat....
Ad Johnie hezka mazdicka :o) ja ji tady mam uplen seriovou, libi se mi ale ta spotreba je fakt desna.. KDyz sem ji nandal tak plzen praha a z5 neni problem jet za 8stovek..

25.09.2005, 18:22 |
Mika měl jsem 1,8 16v 115 PS a ta žrala taky cca 10 l, ale max, při průměru cca 9 pač bylo zbytečný to šetřit pač to žralo stále tak nějak 8-9l. No asi jsem ti moc nepomohl, ale alespoň tak nějak víš, že to tvoje je rozežraný jak prase a bylo to na 17 tkách 215 na 40. ZDaR.
ješte jedna malička vec.. mohlo by se stat ze by poskocil rozvodak o zub? nikdy sem to nevidel jen sem o tom slysel... je to mozne?? ciste teoreticky.. ale jinak motor jde plynule a vytace se v pohode. volnobeh ma tak cca 800 ot

25.09.2005, 18:49 |
noname |
editace Johnie_Walker: vice foto by nebylo?vypada moc pekne..
Soused měl poskočený rozvoďák o zub na Primeře r.91, auto hovno jelo a nemělo vůbec zátah. Na diagnostice v Nissanu mu na nic nepřišli, takže postupně vyměnili, filtry, svíčky, lambdu, výfuk, těsnění pod hlavou a furt nic. Nakonec to odvezl k nějakýmu starýmu mechanikovi do vesnice a ten to za chvíli objevil.

25.09.2005, 20:21 |
noname |
editace Třípinové čidlo teploty... ne to pro budík ale to pro řídící jednotku. Měl jsem to sice na fordu, ale všechno to bude +- stejný. Za 500,- jsem ujel 40km a bylo to čidlo teploty motoru na vstřikování (konkrétně u Forda), ne to na bloku! Jel pořád na "sytič" a pomohla výměna a odpojení baterky...potom klasicky naučení motoru dle Fordova návodu a pohoda...cca 8,5:o) 2.0EFi
P.S.: Na volnoběhu nic poznat nebylo, pořád držel svoje otáčky - stříkačka.

25.09.2005, 20:28 |
MAX Měl jsem podobný problém na Civic 1.8Vti - i tou nejklidnější jízdou (do 90ti km/h) mimo město jsem se nedostal pod 11litrů.. Po městě jsem jezdil tak za 13-14 litrů.
Zavezl jsem to do Hondy na diagnostiku. Samozřejmě vyměnili svíčky, vzduchový filtr, ale hlavně seřídili bohatost směsi, která byla podle nich na maximu..
Teď mám průměr cca 10litrů.. Tak 50/50 město (živě) / meziměsto (taky živě).
Jinak na dálnici do 140Km/h tak 8.3 a při cca 160km/h cca 9litrů.. Měřeno cestou do Chorvatska při tankování do plna..
nemohlo by to byt spatnym serizenim predstihu??? jen napad, nevim
Me to u p309 delala Lambda
to může dělat hodně věcí....zkontroloval bych rozvody, zajel na emise, kde ti zjistí, jestli máš lambdu a kat v pořádku, předstih,bohatost,termostat, čidla, atd....může to být cokoli, zajeď s tím k nějakému machrovi, nejlepší sou postarší chlapi, kteří se orientujou jenom na japonce (vlastní zkušenost), já mám třeba Hondu CRX a ti lampasáci v Hondě ti nezjistí nic, vezmou ti nehorázný prachy....