
Navštíveno 215x


02.10.2005, 17:57 |
Ivouš Tak sem včera a předevčírem nahodil novej podvozek, jen minus 35mm, odpoledne tam dal kola a teď přemejšlím jak vyndat hever, protože ať ho dám, kam ho dám, všude drží zaklíněnej. V garáži sem vyštrachal takovou starou šroubovací sviňu, tak sem zítra zvědavej... vypadá ale nadějně :o))

28.09.2005, 20:37 |
erix7 (K)
lol

28.09.2005, 20:41 |
clown hehe ... ja si hever zase podkladam dlazkou :o)))
koupil jsem si kratkej ..

28.09.2005, 20:42 |
Ivouš | Upraveno: 2005-09-28 20:42:57
a to mám ještě 3 kola obuty na levou stranu a jedno na pravou , ale za to si můžu sám :-)
já zas zdá se vysokej :-)

28.09.2005, 20:42 |
Pagoš No šéf si koupil V40ku, přijel do servisu a prostě se pod to auto ty packy velkýho garážovýho zvedáku nevešly... Občas je to problém. Nedej bože píchnout a dostávat tam hever...

28.09.2005, 20:43 |
choze jako Erik :o)

28.09.2005, 20:43 |
Pagoš Samozřejmě ta V40ka byla snížená na sportovnim podvozku, gumy 195/50/15 a lízátka po obvodu celého auta...

28.09.2005, 20:46 |
Kapka (M)
jednoducha pomoc...Preludka me to naučila...s tou jsem nenajel na žadnej zvedak,at doma nebo v servise...takže 4 ks prkýnek tak 4cm tlustých a najet na ne..a pak tam už dostaneš zvedák :-))))
já u Miáty to musel zvedat za nápravnici ...
chtelo by to sebou krompác a hold si vykopat vzdycky diru pro hever :-))

28.09.2005, 20:54 |
Pagoš Kapka: Jasně no, teď už máme taky zmáknutý, ale při prvnim pokusu o najetí na zvedák jsem byl zhmotněná bezmocnost :-)
A taky se nedá popředu najet kolama až k obrubníku a to téměř k žádnému, takže auto vždycky vyčuhuje z řady... Vzadu to tak nízký neni, ale ne vždy se dá couvat a dělat manévry :-)
sezen hever, takovou tu <-> ta se vejde, nebo klasika koleckovej hever ale z tech lepsich co jsou nizsi se taky v klidu vejde.... tedy aspon pod kivika.
Mel bys zajet na skoleni k Basicovi,jeho zadni kola sou masakr.Kdyz mi licil,ze musi vykopat diru do zeme,aby to kolo vytah,brecel sem smichy:o) Jinak dobrou praci udela nuzkovej hydraulickej hever za 5 kol z OBI.Ani ten by tam nevlez?

28.09.2005, 21:52 |
Ivouš stará šroubovací sviňa = taková ta <-> (H-Honza)
nůžkový hydraulický hever bude asi něco podobnýho.... :-))
nějak to zmáknu, ja se u toho docela bavil, bylo to jak ježek v kleci, spěchal sem a nakonec tam ten hever zůstal tak, že sem si zablokoval předním nárazníkem i tu páku k ovládaní hydraulický mechaniky... v nejhorším bude mít pár pacientů zitra brigadu a pozvednem to rukama :o)

28.09.2005, 22:05 |
Zdenek (A)
Ty woe, to je kovbojka!!! :-))))))))))))))))))
Sice to nemam moc slozeny a malej hever tam dostanu, ale dilenskej na koleckach pod to strkam tak, ze si to bud prizvednu tim malym, nebo za blatnik to auto prizvednu rukama a bracha tam s tim kleckovym zajede. Vzdy si ale vyslechnu prednasku, jak neprakticky auto mam. Ale nevadi, uz jsem si na prednasky zvyknul :-)))
já musim vytočit kolo a šup za rameno pojízdnym hydraulickym by obi.
Hehe, taky znam:)))) Mam malou panenku, vyska asi jako krabicka od cigaret a pul - nemam sanci ji pod predek dostat:)) Takze vzdy si kolama najedu na cihlu a uz to jde..


28.09.2005, 23:53 |
paia ty cihly je dobrej napad... taky mam vsude problemy se zvedakama, jediny stesti, ze v dilne, kde jsem auto spravoval maji kanal a zvedak v kanale, takze se pohodlene najede i zveda...
esemeska to ma zase utrzeny no.. ten uz auto taky nezvedne....:o)))

29.09.2005, 00:25 |
noname |
editace Asi blba otazka ale co kdyz pichnete? to to auto jeste klesne a uz tam nenacpete ani ten nejmensi hever, a podkladat to cihlama, nevim, tohle je muj nazor ze snizovat ale ocad pocad

29.09.2005, 00:26 |
Pagoš když píchneš, musíš prostě mít něco v autě, na co najedeš....

29.09.2005, 01:18 |
noname |
editace to jedine, ale s prazdnou gumou bych moc nechtel na neco najizdet, no nic tohle je muj nazor, ale bohuzel "tuning" je o spouste kompromisu

29.09.2005, 10:03 |
Ivouš | Upraveno: 2005-09-29 10:03:10
4 noname(s): píchlou gumu vždycky opravím k tomu určeným sprayem, pokud ji roztrhnu nebo si udělám boční průraz je pro mě nebezpečná a tudíž nepoužitelná, takže její další poškození je mi u ..... Snížení v mém případě není otázkou "tuningu", ale zlepšení jízdních vlastností a tedy i bezpečnosti. Na závěr dodám, že sportovní podvozek (KONI+Ventura) a větší kola z lehlkých slitin jsou kromě muziky a laku jediné úpravy jinak seriového vozu. It´s clear now??
jj, tyhle problémy mám i se sériovým podvozkem - nikde v servise mi to nedaj na hever, doma musim najíždět na dlažky, abych pod to strčil hever.
hihi ja su beru pod auto jeste bednu jak to mam vysoke:oD njn Twingo

29.09.2005, 12:34 |
noname |
editace 2 Ivous: Souhlasim s tebou ze pokud je roztrhla je uz jen na ...., a tim "tuning" sem to nemyslel spatne jen sem chtel rict ze snizovani nemusi byt hned tuning spousta lidi to dela jen proto ze to dobre vypada ale verim tomu ze zbytek vi co dela a ze je to o jizdnich vlastnostech, ale jak sem rikal nic se nesmi prehanet a zvlast na ceskych silnicich:-) je to o vanu apod.
Pri jezdeni s roztrzenou gumou nehrozi zniceni disku?
Muzes mi napsat neco o tom sprayi by me to zajimalo, videl sem neco takovyho v kramech jako je OBI Baumax apod ale tem moc neverim

30.09.2005, 09:30 |
Ivouš OK... ověřený ale poněkud dražší je Loctite. Nějakým záhadným způsobem jsme na jaře v Chorvatsku píchli hned obě zadní gumy na VW trasportéru, 9místná kráva na 17kách, nový Good Year, u stojícího auta ty gumy ušly téměř úplně . Do každý sme dali půl toho většího spraye, projeli to 10 kiláků a naprosto bez problémů pak dojeli až domů

30.09.2005, 10:25 |
Ivouš hever je venku :-) Ještě z prostoru PZ tlumiče, jeho horního uložení, se ozývá nějaký vrzání, tak to dneska musím znova překontrolovat...


30.09.2005, 10:27 |
Zdenek (A)
No to je nadhera!!!!!!!!!!!!!! :-o

30.09.2005, 10:30 |
aTTim Tak to je mazec ...

30.09.2005, 10:54 |
Alííí Jj, pěkná kombinace, a slušivý kola !