
Navštíveno 1307x


01.06.2006, 17:08 |
mishan | Upraveno: 2006-06-01 17:11:22
čau, tak dneska jsem se do toho pustil, ale tama jak si mi to ukázal to nešlo, o5 motor při 3000/min. zdechl, tak jsem chvíli koumal. zkoušel odpojovat a hned za vstřikama do hadice sání je vstup takové malé hadičky, pr. cca 6mm, tak jsem ji zkusil v točkách oddělat, a konečně to nezdechlo, a tak jsem začal do ní valit vaser, vše probíhalo podle návodu, tak doufám že zítra ráno nastartuju :-)))) jinak díky
Kdyz uz kluciii tak radite,dovolim si sem hodit prispevek od clena bmwklubu Majora,ktery je mistr pres oleje a vseho,co maze :-)
Snad se nebude na me zlobit.
Tak jsem tuto metodu konzultoval s několika odborníky olejáři z ústavu paliv a maziv a s Prof.Grečenkem a Doc.Soukupem (motoráři) od nás z VŠ. Veskrze všichni jsme se shodli na reálné použitelnosti této metody. Jediný problém může nastat, když po aplikaci této metody neprovedete výměnu olejové náplně. Přehřátá pára se zcela určitě dostane ze spalovacího prostoru přes pístní kroužky do pracovního prostotu klikové hřídele, k jejímu uložení a samozřejmě do olejové vany. Při tak vysoké koncentraci vlhkosti je velmi nepravděpodobné, že dojde k úplnému odparu vody ze systému. Mimo to, že může dojít k emulgaci náplně a tím ke ztrátě mazacích vlastností oleje, dojde zcela jistě k hloubkové korozi exponovaných dílů, jež jsou z důvodu použitých materiálů k tomuto náchylné. Jedná se hlavně o ložiska. Hlobková koroze je jev velmi nebezpečný. Proto v zásadě všichni při aplikaci této metody doporučují bezpodmínečně výměnu olejové náplně, a to ihned po skončení procesu dekarbonizace.
a přesně tak to chci udělat :-))))))))
to je docela humus zjištění už jen z pohledu teda jinýho a toho když se ti dostává voda do oleje z chladícího okruhu ...
Pravda to bude, ale bude zalezet motor od motoru, vybehanej 4val bude pres krouzky propoustet vic pary.
Ale kdyz bude motor zahratej a jeste pak otevru vicko, aby se z horkyho oleje mela voda kam odparit, tak to snad olej rozdejcha. Samoze kdyz budu po tomhle mit misto oleje naslehanou penu, tak neni co resit.
Ale ta vymena neni od veci, do cistyho cisty...
no nevim no, kdyz motor 2.0 litru nasaje pri 3000 otackach/min 1500 litru vzduchu a behem minuty do toho nalejes dalsi litr pridany vody tak si myslim ze to az tak zase netrpi..., kazdopadne to chci taky prozkouset pred vymenou oleje, uz sem na to ale 2x zapomel