Auto HI-FI Club CZ

autohifi,auto hi-fi,auto hifi,autohificlub,auto hi-fi club,club, klub,fórum,autorádio,autozesilovač,autorádio cd,autorádio mp3,autorádio dvd, tuning,srazy,tuningshow,klub,emma,dbdrag,tuning,autotuning,carstyling, tlumeni, Alpine,octavia,Brax,Denon,Clarion,Pioneer,Sony,panasonic,Helix, Dynamat,dego,Hertz,Audison,Fusion,McIntosh,Focal,Rockford Fosgate,Dynaudio,JBL,xenony,becker,jvc,kenwood,ground zero,dietz,morel doorboardy ,zapojeni,felicia,pioneer,peugeot,zastavba,audio,306,repro,golf,instalace,dls,4x100,FELICIE,morpheus,helix,audi(forum)

o

Forum > Vzkazy > Pro BMW znalce

 o Navštíveno 1092x o
o 13.06.2006, 22:13 | free.tree
Chci se jet podívat na BMW 525 TDS, 1997 rok, 150000km najeto (???). Na co si mám dát pozor? Díky za jakýkoliv rady.


o 13.06.2006, 22:18 | tappaja
Ze na ty roky, kor dyzl, ma nejak malo km, ale to je proste CR...
o 13.06.2006, 22:28 | free.tree
No to mi je taky divný... je to tenhle kousek

foto k příspěvku  od free.tree

o 13.06.2006, 22:31 | kral007 (eXtrem-audio.cz) (M)
o 13.06.2006, 22:31 | free.tree

foto k příspěvku  od free.tree

o 13.06.2006, 22:37 | kral007 (eXtrem-audio.cz) (M)
jinak 2.5TDs nic moc motor pro tohle
o 13.06.2006, 22:42 | H.E.R.O.
nejsem žádnej znalec,ale tydle zrcátka mělo bmw už v roce 97? a na 525? spíš bych to v tomhle roce viděl u nějaký Z3 než na tomhle...
o 13.06.2006, 22:46 | free.tree
... kral007... :-D ..... já vím.... :-D
o 13.06.2006, 22:47 | free.tree
... zrcátka jsou to poslední.... H.E.R.O :-D
o 13.06.2006, 22:48 | Luke_288
pokud to byl svatecni jezdec, tak ty km muzou bejt realny...prej by to melo jit zjistit ze servisu kde to auto bylo servisovany podle faktur...to jsem slysel
o 13.06.2006, 23:05 | kral007 (eXtrem-audio.cz) (M)
origo zrcatka co tam patri jsou na tom hezci, tyhle fakt je nna 3er

[ Link ]
o 13.06.2006, 23:14 | Pivson
zrcátka možno dodělat

Auto má facelift světla z roku 2000 (přesně ted nevím)

Kilometry docela malo, obětoval bych nějáký prachy a nechal to zkouknout přímo u BMW někdy jsou schopni dohledat pravé kilometry.

Na narazníku schází krytka na tažný oko, někdo to tahal ? možná

motor je nachylnej na špatné zachazení. Za studena nehonit jinak odejde min tesnění či hlava

www.bmwklub.cz hledej a hledej
o 13.06.2006, 23:41 | MarauderZ28
hmm pokud to "upravil" frajer nepozná nikdo nic tohle má zálohu tuším v ř.j. světel aspoň co říkal známej, ale dá se smazat vše ...
o 13.06.2006, 23:48 | jezdec.1
Ja mel E46 a ta mela KM i v klicku ulozeny!
o 13.06.2006, 23:57 | MarauderZ28
dá se to prostě smazat odkudkoli a napsat tam cokoli ...
o 14.06.2006, 07:52 | HIGHTOWER
no prostě u nás platí:
1 km v ČR = 1,5 - 2 Km kdekoliv jinde na světě, prostě jsem malá zem, tak máme malé vzdálenosti, no není to super?
o 14.06.2006, 09:02 | Tommy
No kilometry az tak nerealny nejsou ale u nas jeden nikdy nevi.Pokud to bylo " upravený " tak klíček v zapalování do první polohy a podržet resetovací tlačítko na kilometry a melo by to ukázat skutečný počet najetých km.Podivej se na tipcars tam je o 39 zajímavej článek.Já bych tds nechtěl mám 528 a je to tak akorát.Ale jak uz psali nechal bych to prohlédnout v BMW ať víš do čeho deš.
o 14.06.2006, 09:18 | kral007 (eXtrem-audio.cz) (M)
530D
o 14.06.2006, 09:23 | Pavel 528
jezdec a tommy:s tema kilometrama v klicku je to pekna kravina a nevim,proc to porat nekdo siri v okoli dal...sice tam naskacou na displeji ruzna cisla,ale ty znamenaji verzi sw,ridici jednotky,typ auta atd,ale NE NAJETE kilometry,ty jsou ulozene jinde....takze asi tak....
o 14.06.2006, 12:46 | RedBaron
free.tree: U BMW kilometry nejsou až tak důležitý jako stav, jak o auto bylo postaráno. Motor 525tds prostě jezdí, může sloužit, dá se i čipnout, ale musíš mít v tip ťop stavu chlazení a všechny články palivové soustavy. Já bych ale v tomhle autě viděl jako opravdu adekvátní jen benzíny od 523i (2.5L, 170 PS) a výš.
o 14.06.2006, 12:52 | unregistered001
chladit a nehonit
o 14.06.2006, 17:55 | RedBaron
BMW má velmi slušný benzínový motory, poměr hmotnost auta/výkon/spotřeba je u nich vynikající, nafty žerou jen o málo míň a navíc jsou křehčí a vyžadují vedlejší investice do věcí jako turbo, vstřiky, čerpadlo atd., takže člověk ve výsledku taky nemusí ušetřit, ale naopak zaplatí víc.
o 14.06.2006, 18:29 | free.tree
Tak jsem se vrátil... bohužel (bohudík) bez auta. Takhle na fotce to vypadá celkem slušně, ale v reálu to byl celkem mazec. Motor na tom autě byl dle mého asi nejslušnější. Interiér, to byla hrůza děs, lak oloupanej (to je prej bolest dovezených aut z Itálie :-) volat sedřenej jak šmirglem to prej je taky od sluníčka :-), kůže z valchovaná, jak když tam někdo těch 9 let i spal :-), brzdy by potřebovaly vyměnit, gumy sjetý nasračku, hliníky omlácený.... no prostě bych do toho ještě 100 musel nasypat.... takže budu hledat dál....
o 14.06.2006, 19:18 | RedBaron
Klasika, když vybereš blbě bavora, fakt do něj těch 100 zahučí jako nic. A bavoráky z Itálie jsem viděl, naprosto srovnatelné s kusy ze Švýcarska.
o 14.06.2006, 19:32 | tappaja
Jo, volant od slunicka a ty sedaky taky nekdo za tech 150tis km zvalchoval... Takze mel najeto neco kolem 300 bych to tak videl...
o 14.06.2006, 22:10 | FBS
škoda, vypadá fakt pěkně, kolik tam byla cenovka? takhle podle fotek a stavu co píšeš odpovídá 170-190tkč
o 14.06.2006, 22:11 | unregistered001
jo takovyho jeepa jsem videl taky, prej byl ve spanelsku, tam bych se stydel i uplivnout si na podlahu..
proste to jezdilo nekde v pujcovne nebo jako leasovanya auto a stocili hrube tachac
o 15.06.2006, 07:22 | free.tree
o 15.06.2006, 18:32 | cupra.165
Jak si kluci na tom stoji Francie?:-)
o 15.06.2006, 18:35 | unregistered001
free: mozna blbe vidim, ale v tom odkazu "zelena metaliza"? Me teda prijde stribrny.
o 15.06.2006, 18:49 | RedBaron
No, teď na to koukám, tomu autu podle fotek vůbec nic není a má před sebou minimálně půlmilión kilometrů, které ještě bude sloužit. Ale samozřejmě jestli čekáš, že desetiletý auto bude vonět novotou, to asi ne, budeš muset do Švýcarska a vysolit tam za něj půl míče :o)
o 15.06.2006, 19:44 | tappaja
Na fotkach vypada kazdy auto pekne, nicmene podle toho jak to popsal FT, tak je zadelano na peknou pokladnicku.
Pul mice snad nebude potreba, co jsem koukal na tipcars, kolem 300 poridis o 2-3 roky mladsi 530...
o 16.06.2006, 07:16 | free.tree | Upraveno: 2006-06-16 07:23:00
RB: no podle fotek sem kvůli tomu jel dohromady 400km.... ale 14/06/2006 18:29 + jsem ještě zapomněl na sáknutí oleje a při řazení jsem málem nenašel trojku jak byla šaltrpáka vyšlochtaná
o 16.06.2006, 09:46 | Pavel 528
no a jsme presne u toho,ty ceny v bazarech a na tipcars jdou takhle hodne dolu a a predstava lidi je,ze za tyhle ceny koupi NOVE auto a zasadne se bere rok vyroby a najete km,coz je podle me info uplne o hovne a skoro nic nevypovidajici stav vozu...
podle tohodle bych to co mam ja vlastne ani neprodal,protoze mam 96ku a naj 280tis ,to ze je v exkluzivnim stavu(brano na stari 10let),tak ty lidi si mysli,ze to bude uplne zadarmo...proste nekde v bazaru vidi cenovku za par korun,ale ze to auto je uplnej srot,to uz nevidi a za tu cenu chteji nove auto.lidi,PROBERTE se.....
no musel jsem si ulevit..o))samozrejmne nejde jen o tyto auta,ale je to vseobecny....
o 19.06.2006, 14:40 | RedBaron
free.tree: Asi jsem realista, ale tyhle věci prostě vidím jinak. Bez aspoň maličkého sáknutí jsem desetiletýho bavoráka nikdy neviděl, a páka i s celým novým kloubem stojí origo od BMW kolem 1500,- Kč. Při koupi takovýho auta už prostě musíš vědět, co kousneš, co si dáš (nebo necháš dát) dohromady, abys mohl spokojeně jezdit nebo jestli se vydáš teď z peněz za opravdu libovej kousek. A i na takovým najdeš, nový už to nikdy nebude. Kdo tyhle rozhodnutí nervově neustojí, koupí si novýho Logana. A až ten dodělá z posledního, tak tohle BMW ještě bude lítat :o) Takže já bych u tohohle auta zatlačil na cenu kvůli těm pár dodělávkám a když to nebude k tomu, tak vybrat jiný, podle představ. A fakt radši benzín, tohle není TDI a za pět to nejezdí, tenkrát prostě byla kultivovanost chodu důležitější než přímovstřik a nižší spotřeba. Já jsem teď s benzínovou E34 525i na průměru 9 l / 100 km, přivezl jsem si jí před měsícem za 15.000,- Kč i s papírama, udělal jsem tlumiče, podvozek, výfuk, filtry, kapaliny, rozvoďák a jezdím. Spokojenost. E39 je zase jiná liga a jezdí se s ní ještě líp. Tak ať nějakou vybereš.
o 19.06.2006, 15:43 | clown
tenhle motor je BMW ? neni to ten TD z Omegy ?
o 19.06.2006, 15:51 | RedBaron | Upraveno: 2006-06-19 15:55:13
clown: Pleteš pátý přes devátý :o) BMW prodávalo určitou sérii svých dieselových motorů s omezeným výkonem Opelu a ten je dával do modelů Omega B. Tyhle motory jsou už v sérii citlivé na zacházení a výkyvy teplot a Opel tomu ještě nasadil korunu když zastavěl motor tak, že se špatně chladil poslední válec.
o 19.06.2006, 16:20 | clown
RB .. :o)) tak to jo
o  Zpět  o  Nahoru
o
 

Vložit nový příspěvek do fóra


  Pro vložení příspěvku musíte být přihlášen/a.
Stránka vygenerována za 0.3149 sekund.